Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Kasım 2011, 23:02
#28461
__sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı
2007 model alınabilir ama belki bu sana 3500 tl ye patlayabilir,hiç düşünme al 4 sene kullandım çok sağlam çok şerefli bir motordur...
çok teşekkür ederim saolasın. imkanları zorlayacaz
Reklamlar
-
12 Kasım 2011, 03:43
#28462
merhaba arkadaşlar, uzun zamandır formu takip ediyorum ve 2011 cbr 125 almak istiyorum. ancak henüz bir vitesli mot. deneyimim yok. kullanmasını biliyorum ama sadece o kadar üstünde 4-5 saat gezmişliğim yok. 55 kilo 175cm civarıyım. maddi imkanım fazla sorun değil motoru bir kaç hafta içerisinde temin edebilirim ancak burda okudukça ehliyetsiz binmemem gerektiğine ve aralıktaki ehliyet sınavına kadar beklemeye karar verdim. Ben cbr i muğla bodrum da binmek için alıyorum ve yaz kış kullanacağım. ne dersiniz sürebilirmiyim ?
cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim, saygılar sevgiler...
-
12 Kasım 2011, 04:01
#28463
atilpolat adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar, uzun zamandır formu takip ediyorum ve 2011 cbr 125 almak istiyorum. ancak henüz bir vitesli mot. deneyimim yok. kullanmasını biliyorum ama sadece o kadar üstünde 4-5 saat gezmişliğim yok. 55 kilo 175cm civarıyım. maddi imkanım fazla sorun değil motoru bir kaç hafta içerisinde temin edebilirim ancak burda okudukça ehliyetsiz binmemem gerektiğine ve aralıktaki ehliyet sınavına kadar beklemeye karar verdim. Ben cbr i muğla bodrum da binmek için alıyorum ve yaz kış kullanacağım. ne dersiniz sürebilirmiyim ?
cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim, saygılar sevgiler...
sıcak memlekette motor sahibi olmak oh en büyük keyif şurda aralığa ne kalmış al kursun motorunu hor kullan gitsin alışırsın nasılsa çok da zor bi şey değil hele ki araba kullanmayı bilen vites mantığını çözmüş biri için yeni kasa cbr da en güzel seçenek tipi olsun performansı olsun motoru hemen temin edebilmen konusunda emin değilim bayinin imkanlarına kalmış ama güzel seçim...
-
12 Kasım 2011, 13:19
#28464
atilpolat adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar, uzun zamandır formu takip ediyorum ve 2011 cbr 125 almak istiyorum. ancak henüz bir vitesli mot. deneyimim yok. kullanmasını biliyorum ama sadece o kadar üstünde 4-5 saat gezmişliğim yok. 55 kilo 175cm civarıyım. maddi imkanım fazla sorun değil motoru bir kaç hafta içerisinde temin edebilirim ancak burda okudukça ehliyetsiz binmemem gerektiğine ve aralıktaki ehliyet sınavına kadar beklemeye karar verdim. Ben cbr i muğla bodrum da binmek için alıyorum ve yaz kış kullanacağım. ne dersiniz sürebilirmiyim ?
cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim, saygılar sevgiler...
Bende 56 Kilo 174 cm biri olarak 4 ay önce hiç vitesli tecrübem yokken aldım motorumu İlk 1 saat hep istop ettirdim ama sonra alıştım.2 gün mahalle arasında sürdüm.3. gün artık hiç istop ettirmiyodum.Alışırsın bence bir sorun olacağını düşünmüyorum
-
12 Kasım 2011, 16:11
#28465
Ben ehliyet kursuna gidiyorum öğrenicem sandım motoruda adamlar scotterla eğitim veriyor ben zaten kaç sene bisiklet sürmüş direksiyon yeteneği olan adamım scooter oyuncak gibi geliyor.Vitesli motorun mantığını anlatırsanız anlayabilirim araba kullanıyorum zaten.Mesela nasıl motor çalıştırır nasıl kaldıırılır vitesli motor sanırım aynı mantık olablir debriyaj ile filan felan bilmemiz gereken bazı basit şeyleri cbr için diyorum anlatabilirmisiniz kullananlar.. ?
-
12 Kasım 2011, 16:38
#28466
Bu konuda özellikle senin düşünceni merak ediyordum zıppo, çok teşekkür ederim. Aralıkta siyah cbr la aranıza katılacağım günü iple çekiyorum
-
12 Kasım 2011, 18:01
#28467
Bugün diğer karbon parçaları alacaktım fakat eldiven yokluğunda ellerimin donması nedeniyle revit eldiven aldım Parayı ona verince biraz eksik oluştu tabi artık 2 hafta daha filan erteledim karbon işini.
@atilpolat dostum.CBR 125 Başlangıç için en uygun motor.Bu videodan da fikir alabilirsin Altınelbiseliadam benim motorumu test etmişti ve oda şiddetle yeni başlayanlar için öneriyor.
http://www.youtube.com/watch?v=NwNHNYGYHOQ
-
12 Kasım 2011, 18:06
#28468
Zippo sürüş hakkında bilgi verirmisin yukarda sordugum soru hakkında.
-
12 Kasım 2011, 18:12
#28469
junkchanser adlı üyeden alıntı
Ben ehliyet kursuna gidiyorum öğrenicem sandım motoruda adamlar scotterla eğitim veriyor ben zaten kaç sene bisiklet sürmüş direksiyon yeteneği olan adamım scooter oyuncak gibi geliyor.Vitesli motorun mantığını anlatırsanız anlayabilirim araba kullanıyorum zaten.Mesela nasıl motor çalıştırır nasıl kaldıırılır vitesli motor sanırım aynı mantık olablir debriyaj ile filan felan bilmemiz gereken bazı basit şeyleri cbr için diyorum anlatabilirmisiniz kullananlar.. ?
CBR 125'te her vitesli motor gibi sağ elciğin altındaki tuştan basarak çalıştırılıyor Vites olayı 1 aşşağıya,yarım üste çektikten sonra boş.Sonrası zaten 2-3-4-5-6 yukarı.Yani söylenecek çokta bişey yok her motor gibi.Vites boşta olduğunda göstergede N ışığı yanıyo yeşil.
Kullanımı gayet kolay,kolay hakim olunuyo motora.Çevirmek,kaldırmak gayet basit.
-
12 Kasım 2011, 18:32
#28470
Vites geçişlerinde debriyaja elciğini cekiyoruz yani sonuna kadar sonra aşagı yada yukarı vitesi arttırıcaksak yukarı dogru hareket yapıyoruz .1 viteste nasıl kaldırıyoruz arabadaki gibi debriyajı kullanarakmı yoksa sadece 1.viteste olması yeterlimi ?
-
12 Kasım 2011, 18:40
#28471
junkchanser adlı üyeden alıntı
Vites geçişlerinde debriyaja elciğini cekiyoruz yani sonuna kadar sonra aşagı yada yukarı vitesi arttırıcaksak yukarı dogru hareket yapıyoruz .1 viteste nasıl kaldırıyoruz arabadaki gibi debriyajı kullanarakmı yoksa sadece 1.viteste olması yeterlimi ?
1. vitese atıyoruz elimiz debriyajda sonuna kadar sıkılı sonra yavaş yavaş bırakarak gaz veriyoruz.
-
12 Kasım 2011, 18:41
#28472
Aynı mantıkmış tamam teşekkürler zor bir yanı yok gibi :D Sen neden istop ediyordun motoru ne yapınca istop eder?
-
13 Kasım 2011, 00:10
#28473
junkchanser adlı üyeden alıntı
Aynı mantıkmış tamam teşekkürler zor bir yanı yok gibi :D Sen neden istop ediyordun motoru ne yapınca istop eder?
Arabalarla aynı mantık arkadaşım. Gaz vermeden debriyajı bırakırsan veya hızlı bir şekilde debriyajdan elini çekersen motor stop eder. Basit.
---------- Post added at 22:10 ---------- Previous post was at 22:07 ----------
Zippo's adlı üyeden alıntı
CBR 125'te her vitesli motor gibi sağ elciğin altındaki tuştan basarak çalıştırılıyor
Bak bu çok iyiymiş. Yalnız şu husus kafama takıldı. Benim eski scooter sağ elciğin altındaki tuşa basarak çalıştırılıyor? Benim ufaklık önceki hayatında vitesli falan mıydı acaba?
~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~
-
13 Kasım 2011, 00:46
#28474
syn022 adlı üyeden alıntı
Arabalarla aynı mantık arkadaşım. Gaz vermeden debriyajı bırakırsan veya hızlı bir şekilde debriyajdan elini çekersen motor stop eder. Basit.
---------- Post added at 22:10 ---------- Previous post was at 22:07 ----------
Bak bu çok iyiymiş.
Yalnız şu husus kafama takıldı. Benim eski scooter sağ elciğin altındaki tuşa basarak çalıştırılıyor? Benim ufaklık önceki hayatında vitesli falan mıydı acaba?
Vitesli lafı orda biraz saçmalık oldu ama olur mu olur gelirde herhangi bir motosiklette farklı yerde olduğunu filan gösterirler yalancı durumuna düşerim şimdi Pek scooter kullanmadığım için bilemedim.Bu arada hayırlı olsun cbf'in dostum kazasız belasız
-
13 Kasım 2011, 00:48
#28475
Zippo's adlı üyeden alıntı
Vitesli lafı orda biraz saçmalık oldu ama olur mu olur gelirde herhangi bir motosiklette farklı yerde olduğunu filan gösterirler yalancı durumuna düşerim şimdi
Pek scooter kullanmadığım için bilemedim.Bu arada hayırlı olsun cbf'in dostum kazasız belasız
Eyvallah dostum. Bir yerden başlamak lazım dedik aldık bi cbf. Yaparlar valla alırlar başka bi yere. Pcx gaz verince çalışıp gidiyor bu bir işaret olmalı.
~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~
-
13 Kasım 2011, 01:01
#28476
-
13 Kasım 2011, 19:54
#28477
Herkese merhaba!
Balıkesir'denim ve üniversite öğrencisiyim. Eskiden de severdim motorsikletleri, özellikle racing; lakin arabalar kadar ilgilenmiyordum. Son bir haftadır motor sevdasıdır gidiyor. Bunun nedeninin 2 tekerin 4 tekere nispetle bakım, yakıt, vergi vs. nedeniyle daha ekonomik olması ve gençlik diyelim. Şuan 4 Ağustosta aldığım Mondial 100 SFC Snappy X garajda duruyor 1200km'de. Fakat artık 100cc, cup, kalite ve Mondial oluşu nedeniyle kesmiyor. Bir haftaya yakın oldu çoğunlukla 2. el Hyosung GT250R hariç 125cc racing motorları takip ediyorum (Hem aldıktan sonra satışta ölü fiyata gitmemesi hem de 2. el araçları pek sevmemem bakımından 'Hyo'dan vazgeçtim). Manuel vitesli motorlarda tecrübem yok. Buna bakarak zaten daha manuel motor kullanmamışsın 250 fazla gelebilir diyen olabilirdi. Manuelde tecrübem olmamasına rağmen başta 'Hyo' 250cc ye bakmam yazın uzun şehirdışı geziler planlamamdır (tek seferde ortalama 600km'lik mesafede gitmek istediğim yerler var). Geziye aldığım gibi çıkacak halim yok; malûmunuz motora alışma ve rodajı tamamlamak lazım. İnşaallah fiyat daha yükselmeden şuanki bayi fiyatı dahilinde yaza Honda CBR 125 R alabilecek bütçem var. 2011 modelin başladığı yerden itibaren çoğu yazıyı okudum; son tecrübelerinizi ve önerilerinizi öğrenmek istiyorum. İlgilenenlere şimdiden teşekkürler.
-
13 Kasım 2011, 21:00
#28478
Zippo's adlı üyeden alıntı
İlan eksiz olmuş... Parası olmayan aramasın dememiş
BlackBaron adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba!
Balıkesir'denim ve üniversite öğrencisiyim. Eskiden de severdim motorsikletleri, özellikle racing; lakin arabalar kadar ilgilenmiyordum. Son bir haftadır motor sevdasıdır gidiyor.
Bunun nedeninin 2 tekerin 4 tekere nispetle bakım, yakıt, vergi vs. nedeniyle daha ekonomik olması ve gençlik diyelim. Şuan 4 Ağustosta aldığım Mondial 100 SFC Snappy X garajda duruyor 1200km'de. Fakat artık 100cc, cup, kalite ve Mondial oluşu nedeniyle kesmiyor. Bir haftaya yakın oldu çoğunlukla 2. el Hyosung GT250R hariç 125cc racing motorları takip ediyorum (Hem aldıktan sonra satışta ölü fiyata gitmemesi hem de 2. el araçları pek sevmemem bakımından 'Hyo'dan vazgeçtim). Manuel vitesli motorlarda tecrübem yok. Buna bakarak zaten daha manuel motor kullanmamışsın 250 fazla gelebilir diyen olabilirdi. Manuelde tecrübem olmamasına rağmen başta 'Hyo' 250cc ye bakmam yazın uzun şehirdışı geziler planlamamdır (tek seferde ortalama 600km'lik mesafede gitmek istediğim yerler var). Geziye aldığım gibi çıkacak halim yok; malûmunuz motora alışma ve rodajı tamamlamak lazım. İnşaallah fiyat daha yükselmeden şuanki bayi fiyatı dahilinde yaza Honda CBR 125 R alabilecek bütçem var. 2011 modelin başladığı yerden itibaren çoğu yazıyı okudum; son tecrübelerinizi ve önerilerinizi öğrenmek istiyorum. İlgilenenlere şimdiden teşekkürler.
Motor uzun yolda düzde 110-120 yi rampayıda en az 90 la tırmanabiliyor Gayet yeterli. 500-600 km mesafe problem değil yeterki içinde motora binme isteği olsun.
-
13 Kasım 2011, 21:55
#28479
Maksimum, ortalama sürat hakkında bilgim vardı ama ''rampayıda en az 90 la tırmanabiliyor'' rampayı nasıl çıkar bilmiyordum. Teşekkürler.
-
13 Kasım 2011, 21:58
#28480
yahu benim motorda 500 km yi bugün tamamladım son 150 km de arka dişlinin oralardan bir ses gelmeye başladı ince bir şırıltı.arka sol basamağın klipsi biraz gevşekti elimle oynayınca hafif ses yaptı onu sıktım ama hala ses devam ediyor.zincirden şüpheleniyorum.bayramın 1. günüde bayağı bir gezdik çakıllı yollara filan girdim biraz zıpladı biraz dağa tırmandı motor.o sırada farkettim ses geldiğini büyük bir ihtimalle titreşimden bir şeyler gevşedi ama çözemedim bir türlü.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 267 kullanıcı var. (0 üye ve 267 misafir)
Bu Konudaki Etiketler