20 km hızla giderken 1 e attığımızda o ses çok çıkıyor ama hız 5km deyken filan gayet az bir ses çıkyo bunun nedenini bilen ?
20 km hızla giderken 1 e attığımızda o ses çok çıkıyor ama hız 5km deyken filan gayet az bir ses çıkyo bunun nedenini bilen ?
rodaj dönemi süresince 3ooo ile 6-7ooo devir aralığında vitesinizi değiştirmiş olmalısınız
Doğru yapıyorsun sorun yok...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
zippo çok güzel bi ropörtaj ve kısa metrajlı film olmuş kardeşim :p motoruna barkın abiye ve sana çok teşekkürler.
Ama çok fazla bi detaya girmemiş motorlu ilgili nedense Öyle bi geçmiş gibi geldi ya..
Sağolsun varolsun genede...
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
güzel çekim olmuş emeği geçen herkese teşekkürler.
yakıt tüketiminin az olması ve fiyatının uygun olması dikkat çekmiş ve üzerinde durulmuş. Fakat lastikler için baya olumsuz sonuç çıkmış.
Birde sıkıştığınızda hemen sıyrılıp kaçmak için 13 hp az gelebiliyor demiş. demek ki fazla riske girmeden kullanmamız gerekiyor
Teşekkürler ilker,onur01.Çekimler 3 saat sürdü banada şimdi kısa gibi geliyo montajlı halini izleyince
bende almayı dusunuyorum bu makıneden bana bıraz bılgı verır mısınız sizce gercekten tatmın edıcı bır motor mu görunuse bakılırsa mukemmel ama bazıları motor yatırırken tekerlerın kaydıgını motorun kıç attıgını lastıklerın berbat oldugunu falan fılan.. bır suru sey yazmıslar sizın görusunüz nedır? ve normal bır 125 cc motordan farkı ne daha mı serı daha mı guclu rampada nasıl uzun yol yaptınız mı hıc oturus pozızyonu rahat mı en yuksek hızı kac km? bılıyorum çok soru sordum ama merak ve heyecan işte elinizden geldiğince bana bilgi verebilirseniz çok memnun kalıcam şimdiden çok sağolun arkadaşlar..
[COLOR="#800080"][/COLOR]^^[B][I][U][/U][/I][/B] Adaletin neyi gerektiriyorsa, onu yap ! ^^
kardeş motor 5,800 lira.
yzf r125 8-9 lira arası zannederim.
Al ikisinin resmini önüne bak.
Honda da illaki bir açık yakalamak istiyor ise, evet lastikleri kötü ama motoru fazla yatırmadığım için şuan rahatsın etmiyor beni.
Marka : RoadWinner
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
Arkadaşlar bu lastiklere niye bu kadar takıldınız anlamadım ya..
Frenlemede ön lastik bence baya başarılı ki başlarda isteksiz stopie yapıyodum.
Şimdi Bilinçli olarak arada stopie yaparak durdugum oluyo..
Arka lastik derseniz.Frenlemeden zaten fazla kullanılmaması gerekiyo bence.Virajlara gelirsek bi dizlik alıp virajda diz vermemimi istiyosunuz
Ayrıca gaza fazla asıldıgınızda arkanın yanlaması benim hoşuma gidiyo ben memnunum arkadaş
Lastikler berbat diye bişey yok..Sadece mişlenle kıyaslama yapılamaz.
Lastikten sıkıntısı olan mişlenleri alsın Motorun gidişi bile değişir
[34 AY 0494] Büyükçekmece MT
Lastik konusu hayatı bir konudur kuru zeminde cbr'ın frenlemesi çok güzel ama ufak bi suda ben yokum arkadaş diyor.
O yüzden bu kadar hafife almayın lastiği yolun size ne gösterceği belli olmaz hafif bir virajda çim sulaması vardır normal bir virajdır ama düşersin (tecrubeyle sabittir cbr'ımı öyle düşürmüştüm)
Mişleni şiddetle tavsiye ederim.
Ama İrcyide bu kadar kötülemeyin..Ne lastikler var shinko duro gibi onlara nazaran tutuşu gayet iyi.
[34 AY 0494] Büyükçekmece MT
Anlatmak istediğim buydu
Kuruda çok zorlamıyıp azmadıkça çok kötü değil ama ıslakta tam bi kabus buda lastiği çok sakat yapmaya yeter. Cbr ın standart lastiği kymco ve symlerden iyi bile ama Scarabeonun üstündeki prelliler dahi çok kötü. ıslakta tutuş sıfıra yakın millet boşuna değiştirmiyor
arkadaşlar çanta konusunu araştıran oldu mu ? cbr250 sayfasında bi arkadaşın demircide yaptırdığı vardı ama açıkçası SS tarzı motor için benim görüşüm pek hoş olmamış. arka koltuğu iptal edip kullanılan orjinal çanta var ama o da 19 lt ve 180 TL . Açıkçası fiyata göre hacim az geldi bana. 40-50 lt sırt çantaları var. Şimdilik benim kafama yatanlar onlar.
arkadas cbr125 2011 siparisi werdim bı ıkı hafta ıcınde qelır dedıler acaba aldıqım rodaj olayını nasıl yapabılırım kaç km kdar rodaj yapmalıyım acaba ?
[B][COLOR="Red"]C[/COLOR][COLOR="Black"]ß[/COLOR][COLOR="Red"]R [/COLOR][/B] [B]125[/B]
Bu tarz motorların en büyük sorunu bu malesef. Biyere gidince mont dizlik kask bellik eldiven hiçbirini koyucak yer yok eline alıyosun bütün taklavatı.
Arka çanta motorun sportifliğini ve karizmasını yerlebir ediyor bu bi gerçek. Ama motorun dizaynı SS değil sport tourin tarzı olduğu için topcase hiç gitmicek bi model değil.
Sorun arkaya 46 lt topcase motor biraz ufak olduğundan sırıtıoyr yani çanta gerçekten büyük kalıyor. Ama Er-6F de VFR800 CBR1100xx te falan çanta sırıtmıyor
Benim fikrim 125 ve 250 ye topcase takıp motoru Cbf150 tarzına sokmaktansa hiç girmemek illa bagaj lazımsada 250cc scooter düşünmeli çok daha karizmatik ve işlevsel
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------
Siparişi vermişsin ama konuyu hiç araştırmamışsın.
Burada sürekli konuştuk nasıl düzgün rodaj yapılıcağını
Şu an bu konu içerisinde 262 kullanıcı var. (0 üye ve 262 misafir)