Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Eylül 2011, 18:43
#28121
mustf10 adlı üyeden alıntı
motorun hakkında yada diğer motorlar hakkında yorum yapmayacağım ama bendeki kara şimşekle düz yolda ve dik oturuşla 123 km sürati gördüm .Sürekli bu süratle gidilir mi ? sanmam yaş biraz ileri motora yatmak ayıp geliyor gören tanıyan olur diye .
son sürati biraz daha yüksekolabilir 130 km/h gibi ama seyir sürati en fazla 100-110 olur gibi geliyor hiç uzun yol yapmadım. yapanlar ve dürüst olanlar daha ayrıntılı bilgi verebilirler malum
cbr 125 le 149 km/h yaptığını iddia eden uçuklar var bu topikte
inanmıyorum çünki bir arkadaşım var cbr 250 sini benimle beraber aldı son hız olarak 149 ancak yapabildiğinin
söylüyor .o yüzden inanmıyorum. yardımcı olabildi isem ne mutlu
---------- Post added at 14:00 ---------- Previous post was at 13:16 ----------
sayın takipciler buda benden ufak bir video olsun
http://www.youtube.com/watch?v=FYvxua42ECE
sevgili kardesim merhaba
http://www.youtube.com/watch?v=7GQDSXnFWdU
http://www.youtube.com/watch?v=5KNgRHJPMvE
http://www.youtube.com/watch?v=iW9YrwwRS6k
en sondaki videoya dikkat 151 neti var.
ayrıca rampa aşağı olmayan rüzgarsız yolda sürekli 140 görmekteyim.
şimdi inanmıyorum deme bence
ayrıca bizim de cbr 250 olan arkadaşlarımız var ve bizde biniyoruz arkasına
176 neti var bi cbr 250nin. düzde 155 - 160 gören arkadaşlarımız var. simdi sen halen inanmıyorum diyorsan ya sen bu hıza çıkmayı başaramıyorsun yada sizdeki ile bizdeki motorlar farklı
ama arkadasında duyduguna inanıp da gördüğüne inanmaman zor bir iş olsa gerek.
ayrıca motorumla her gün üzerine yatmadan ama kapanarak 130 - 132 km görmekteyim. hem gidişte hem dönüşte.
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
Reklamlar
-
11 Eylül 2011, 04:38
#28122
selam beyler,18ime girdim ehliyet ve ardından cbr125 almayı düşünüyorum ama tecrübelerinizden biraz faydalanmak istiyorum izninizle..internette 2011 modelinin top speed testleri var 140 görüyo motor bazı arkadaslar en fazla 130 fln demiş acaba o videolar dogru deglmi?birde hiç vitesli tecrübem yok çok sıkıntı çekermiyim direk supersporttan başlayarak??birde 125lik olduundan uzun yolda motor ömründen yer uymaz uzun yola fln dediler bna siz kullanıyosunz sonucta uzun yolda durum nasıl?son olarakta yeni başlıycak birisi olarak tavsiyelerinizi bekliyorm..cok soru sordm galiba ama her birine cvp vereblrsenz cok sevinrm
-
11 Eylül 2011, 11:54
#28123
jankat adlı üyeden alıntı
selam beyler,18ime girdim ehliyet ve ardından cbr125 almayı düşünüyorum ama tecrübelerinizden biraz faydalanmak istiyorum izninizle..internette 2011 modelinin top speed testleri var 140 görüyo motor bazı arkadaslar en fazla 130 fln demiş acaba o videolar dogru deglmi?birde hiç vitesli tecrübem yok çok sıkıntı çekermiyim direk supersporttan başlayarak??birde 125lik olduundan uzun yolda motor ömründen yer uymaz uzun yola fln dediler bna siz kullanıyosunz sonucta uzun yolda durum nasıl?son olarakta yeni başlıycak birisi olarak tavsiyelerinizi bekliyorm..cok soru sordm galiba ama her birine cvp vereblrsenz cok sevinrm
Ne ömürden yemesi onu diyen arkadaşların birşey bilmiyor demek ki.Su soğutmalı Honda motor istediğin yola gelir.Önce Hondanın eğitimlerine git vitesli motosiklet eğitimi al.Korumalıklarını al sonra motoru almak kolay.
-
11 Eylül 2011, 12:09
#28124
teknoali adlı üyeden alıntı
sevgili kardesim merhaba
http://www.youtube.com/watch?v=7GQDSXnFWdU
http://www.youtube.com/watch?v=5KNgRHJPMvE
http://www.youtube.com/watch?v=iW9YrwwRS6k
en sondaki videoya dikkat 151 neti var.
ayrıca rampa aşağı olmayan rüzgarsız yolda sürekli 140 görmekteyim.
şimdi inanmıyorum deme bence
ayrıca bizim de cbr 250 olan arkadaşlarımız var ve bizde biniyoruz arkasına
176 neti var bi cbr 250nin. düzde 155 - 160 gören arkadaşlarımız var. simdi sen halen inanmıyorum diyorsan ya sen bu hıza çıkmayı başaramıyorsun yada sizdeki ile bizdeki motorlar farklı
ama arkadasında duyduguna inanıp da gördüğüne inanmaman zor bir iş olsa gerek.
ayrıca motorumla her gün üzerine yatmadan ama kapanarak 130 - 132 km görmekteyim. hem gidişte hem dönüşte.
teknoali kardeşim haklısın videoları seyrediyorum,görüyorum. bu hızları yapmak için marmaris yönünden muğlanın girişindeki o yokuşu da çok iyi biliyorum ki pek çok arkadaşımız da biliyordur.
tabiki bu yaptığın o yokuşta mümkündür.
bide aynı hızı o yokuşu çıkarken yapsana.100 km/h den daha fazla kesinlikle yapmaz o dik yokuşta hele ki yokuşun başından kalkış yaparsan,haklımıyım ?
benim ifadem biraz farklı bizim adapazarında dik yokuş fazla yok çoğunlukla yollar dümdüz.
hoş benim aracı hızlandıramadığım konusunda haklısın zaten ben sürat yapabilecek kadar genç değilim.malum yaş geldi 38 e.Ayrıca dikkat edersen en çok 123 yaptım dedim, üstüne de herhalde en çok 130 yapılır dedim bu dediklerim hep düz yol şartlarında . sana sormak istediğim başka şeyler de var mesela bu 140 üstünü yaparken devir saati kırmızı çizginin neresine geliyor.yani bu devirde motoru kullanmak ne kadar süre sağlıklı ? fethiyeden istanbula o süratle sürekli gidebilir misin bence bizim araçların ortalama seyir sürati 100-110 km/h civarıdır.üstü senide motoru da yorar gibi geliyor bana
bu arada senin araçta modifiye performans egzosu varmı bence muhtemel var.
dahada önemlisi cevap yazdığım arkadaş ilk kez motorla tanışacak biri bunu düşünürsen adama kafadan 150 yaparsın dersen adamı boşa umutlandırırsın.Yazık olur motoru alınca hep öyle kafa aşşağı inişler bulamayınca mis gibi motordan soğur.
ben senin yaptığın süratleri hayranlıkla izliyorum ama bu motora sahip birçok kişininde asla bu süratlere çıkamayacağını hatta denemeyeceğini anlatmak üzere bunları yazıyorum... haksızsam haksızsın abi de(malum bizde biraz yaş var)
-
11 Eylül 2011, 12:12
#28125
Arkadaşlar bence hiç yokuş aşşağı düz yol tartışmaları yapmaya gerek yok.Motorun gördüğü son hız düz yolda gördüğü hızdır yokuş aşşağı filan hiç önemli değil.Bizim motorlarda düz yolda 120-125 km hızlarda rahat yol alabiliyor.Bunun üstü düz yolda rahatsızlık verir ideali bu.
-
11 Eylül 2011, 13:10
#28126
zippo's kardeşim sağol bende aynı şeyi söylemeye çalışıyorum.Aslında amacım tartışmaya girmek filan değil yeni başlayacakları doğru bilgilendirmek bunu yaparken teknoali kardeşim biraz alındı galiba
-
11 Eylül 2011, 14:27
#28127
-
11 Eylül 2011, 15:56
#28128
tavsiyen için saol zippos
-
12 Eylül 2011, 11:59
#28129
zamanında 2005 model cbr 125 im ile yokuş aşşağı tekir - adana otobanında 155 gördüm (kafam eğik cam hizasında modunda)
düz yolda rüzgarsız 5. vites 139 u geçmez çünkü devir bitiyor
ama karşıdan kuvvetli bir rüzgar çıksın motoru yırtsanız 90 ı geçmez
ister inanın ister inanmayın
Her asker yeşil bereli olamaz
-
12 Eylül 2011, 13:20
#28130
Zippo's adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bence hiç yokuş aşşağı düz yol tartışmaları yapmaya gerek yok.Motorun gördüğü son hız düz yolda gördüğü hızdır yokuş aşşağı filan hiç önemli değil.Bizim motorlarda düz yolda 120-125 km hızlarda rahat yol alabiliyor.Bunun üstü düz yolda rahatsızlık verir ideali bu.
evet zippo kardeş bendede yzf r125 var ama düzde oda aynı 120 130 arası sonuçda küçük cc ve tork yok rüzgar çok etkiliyor
-
14 Eylül 2011, 01:56
#28131
şu rodaj bitse 6 bin devir üzerine çıkıcam inş
rodaj doğru düzgün yapılsın diye 6 bin deviri hiç geçmiyorum motorda en fazla yaptığım hız 80
bir gün yzf'ci arkadaşlar ile sürmek isterim
---------- Post added 14-09-2011 at 00:56 ---------- Previous post was 13-09-2011 at 23:37 ----------
sormak istediğim bir soru var cbr sahibi arkadaşlara
benim cbr 125 2011'in direksiyon kilidi malesef ama malesef kitlenmiyor
var mıdır kolay yolu ? bir kere kitleyebildim bir daha olmadı
-
14 Eylül 2011, 11:50
#28132
brooklynnn adlı üyeden alıntı
şu rodaj bitse 6 bin devir üzerine çıkıcam inş
rodaj doğru düzgün yapılsın diye 6 bin deviri hiç geçmiyorum motorda en fazla yaptığım hız 80
bir gün yzf'ci arkadaşlar ile sürmek isterim
---------- Post added 14-09-2011 at 00:56 ---------- Previous post was 13-09-2011 at 23:37 ----------
sormak istediğim bir soru var cbr sahibi arkadaşlara
benim cbr 125 2011'in direksiyon kilidi malesef ama malesef kitlenmiyor
var mıdır kolay yolu ? bir kere kitleyebildim bir daha olmadı
nedenini bilemem ama şöyle bir durum var deirksiyonu tam sola çevirirsen kilitlenmez .
tam sol yapıp çok küçük bir açıyla direksiyonu düzelt o halde dene bakalım olacak mı ?
benim motorda da tam sol yapınca kitlenmiyor.tahminim hepsinde aynıdır.
senin motorda başka sorun varsa bilmem.
-
14 Eylül 2011, 12:27
#28133
kullanım rehberinde tam sol diyor
dedıgınızı uygulayayım bakalım sonuc ne olacak : )) mesaj ıcın tesekkurler
deneyımlılere bır sorum daha var
yokus yukarı cıkarken ıkı kısı ıkıncı vıteste motor kaldırmazsa bıre aldığımızda on kaldırmaması ıcın ne yapmamız gerekır ? puf noktası v.s. var mı yoksa tamamen zamanla olacak bırsey mı bu ?
-
14 Eylül 2011, 13:08
#28134
1. vitese attığında yokuş yukarı ön kaldırmaz ama gücünü ellerinle gidona ver baskı yap, kafan rahat olsun
HONDACBR125RAPRİLİARS125YAMAHAR6
-
14 Eylül 2011, 13:12
#28135
rahat olamıyor malesef dün başıma geldi
debriyajdan biraz hızlı çektim elimi heralde ki şu ana kadar hiç öyle birşey yapmamıştım motor şaha kalktı indirene kadar gel bana sor neler çektim...
yokuşta kaldığım zaman sabit bir şekilde motorla kalkmak istesem bile gazı mı az veriyorum bilmiyorum motor stop ediyor bir adım ilerlemiyor
bazen de tam ilerleyecek gibi iken kalıyor olduğu yerde :S
-
14 Eylül 2011, 13:24
#28136
brooklynnn adlı üyeden alıntı
şu rodaj bitse 6 bin devir üzerine çıkıcam inş
rodaj doğru düzgün yapılsın diye 6 bin deviri hiç geçmiyorum motorda en fazla yaptığım hız 80
bir gün yzf'ci arkadaşlar ile sürmek isterim
---------- Post added 14-09-2011 at 00:56 ---------- Previous post was 13-09-2011 at 23:37 ----------
sormak istediğim bir soru var cbr sahibi arkadaşlara
benim cbr 125 2011'in direksiyon kilidi malesef ama malesef kitlenmiyor
var mıdır kolay yolu ? bir kere kitleyebildim bir daha olmadı
sayın arkadasım rodaj yuksek devırde kullanmamak değildir o şekilde kullanma morotun iyi açılmaz her deviri muhakkak kullan rodaj sadece motor rodajı değildir lastıklerini frenını hepsini aktif olarak kullan yuksek devirlere cık ama kısa surelı rodajda onemli olan motor sıcaklıgıdır hararete dıkkat ederek basabilirsin tabı devamlı9-10binde kullanma ara sıra cık tabı sabah serininde yada aksamları yanı serin havalarda.Ayrıca rodajda cok fazla rolantıde bırakma motoru sadece ilk bindiginde hafif ısıt ve kırmızı ısıklarda yoksa sıkıntı cıkabiliyor.Motorda rodajda motoru fazla fazla komprasore bındır yanı gazı ac gelsın 7-8bine gazı bırak veya yokus asagı yuksek vitesde değil dusuk viteste in 2veya 3 gibi motorun daha saglıklı rodaj donemi geçirir ve kesınlıkle 95 oktan benzın kullan
HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR
-
14 Eylül 2011, 13:41
#28137
her gün kullanıyorum 10-20 km civarı
kullanırken 6 bin deviri geçmemeye calışıyorum yeri geliyor 7-8 bin devirlere de çıkıyor öyle oldu mu hemen gazdan çekiyorum elimi
yokuş aşağı inerken çıkarken v.s. bulunduğum yer sürekli bayır olduğundan dolayı in çıklara alıştı motor artık
rodajdan yana problemim olmaz diye düşünüyorum tek sorun bayır yukarı gaz debriyajı ayarlayamamam
püf noktası varsa diye yazıyorum buraya deneyimlilere
-
14 Eylül 2011, 20:13
#28138
mustf10 adlı üyeden alıntı
teknoali kardeşim haklısın videoları seyrediyorum,görüyorum. bu hızları yapmak için marmaris yönünden muğlanın girişindeki o yokuşu da çok iyi biliyorum ki pek çok arkadaşımız da biliyordur.
tabiki bu yaptığın o yokuşta mümkündür.
bide aynı hızı o yokuşu çıkarken yapsana.100 km/h den daha fazla kesinlikle yapmaz o dik yokuşta hele ki yokuşun başından kalkış yaparsan,haklımıyım ?
benim ifadem biraz farklı bizim adapazarında dik yokuş fazla yok çoğunlukla yollar dümdüz.
hoş benim aracı hızlandıramadığım konusunda haklısın zaten ben sürat yapabilecek kadar genç değilim.malum yaş geldi 38 e.Ayrıca dikkat edersen en çok 123 yaptım dedim, üstüne de herhalde en çok 130 yapılır dedim bu dediklerim hep düz yol şartlarında . sana sormak istediğim başka şeyler de var mesela bu 140 üstünü yaparken devir saati kırmızı çizginin neresine geliyor.yani bu devirde motoru kullanmak ne kadar süre sağlıklı ? fethiyeden istanbula o süratle sürekli gidebilir misin bence bizim araçların ortalama seyir sürati 100-110 km/h civarıdır.üstü senide motoru da yorar gibi geliyor bana
bu arada senin araçta modifiye performans egzosu varmı bence muhtemel var.
dahada önemlisi cevap yazdığım arkadaş ilk kez motorla tanışacak biri bunu düşünürsen adama kafadan 150 yaparsın dersen adamı boşa umutlandırırsın.Yazık olur motoru alınca hep öyle kafa aşşağı inişler bulamayınca mis gibi motordan soğur.
ben senin yaptığın süratleri hayranlıkla izliyorum ama bu motora sahip birçok kişininde asla bu süratlere çıkamayacağını hatta denemeyeceğini anlatmak üzere bunları yazıyorum... haksızsam haksızsın abi de(malum bizde biraz yaş var)
Abi ne desen boş ama dediklerinde sana tamamen katılıyorum, o kırmızı renkli devirler niye var, ani hızlanman gereken yerler olur vites atmakla uğraşamıcağın otobüs sollamak vs. zor bi durumda
yapıştır git diye, bunlarda onu kullanıp üstüne uzun süre o devirlerde seyredip son hızı arttırıp kendini tatmin ediyolar, o 151 km net hız dediğini videoyu izledikte motorun canınımı cıkarcaksın yada o motorla 150 yle gitmek cokmu konforlu, videoyu cektin iyi güzel motor bu hızı yapıyoda cık bi otobana en sol şeritten kac yüz metre gidebilirsinki, 140-160 km hız aralığı bence cbr 250 R icin, 125 icinde 100 120 düşünüyorum.... yoksa hile cok yani yokuş aşağı gazı kökle son anda debriyaja asıl birden kendini salsın motor sonra bak bu motor şu hızı yapıyo bu hızı yapıyo
-
14 Eylül 2011, 22:00
#28139
osman_22 adlı üyeden alıntı
Abi ne desen boş ama dediklerinde sana tamamen katılıyorum, o kırmızı renkli devirler niye var, ani hızlanman gereken yerler olur vites atmakla uğraşamıcağın otobüs sollamak vs. zor bi durumda
yapıştır git diye, bunlarda onu kullanıp üstüne uzun süre o devirlerde seyredip son hızı arttırıp kendini tatmin ediyolar, o 151 km net hız dediğini videoyu izledikte motorun canınımı cıkarcaksın yada o motorla 150 yle gitmek cokmu konforlu, videoyu cektin iyi güzel motor bu hızı yapıyoda cık bi otobana en sol şeritten kac yüz metre gidebilirsinki, 140-160 km hız aralığı bence cbr 250 R icin, 125 icinde 100 120 düşünüyorum.... yoksa hile cok yani yokuş aşağı gazı kökle son anda debriyaja asıl birden kendini salsın motor sonra bak bu motor şu hızı yapıyo bu hızı yapıyo
aydın izmir otobanında iki kişi gece 4 4,30 civarlarında 135 145 arası uzunca bi süre gittim .
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
-
14 Eylül 2011, 23:20
#28140
osman_22 adlı üyeden alıntı
Abi ne desen boş ama dediklerinde sana tamamen katılıyorum, o kırmızı renkli devirler niye var, ani hızlanman gereken yerler olur vites atmakla uğraşamıcağın otobüs sollamak vs. zor bi durumda
yapıştır git diye, bunlarda onu kullanıp üstüne uzun süre o devirlerde seyredip son hızı arttırıp kendini tatmin ediyolar, o 151 km net hız dediğini videoyu izledikte motorun canınımı cıkarcaksın yada o motorla 150 yle gitmek cokmu konforlu, videoyu cektin iyi güzel motor bu hızı yapıyoda cık bi otobana en sol şeritten kac yüz metre gidebilirsinki, 140-160 km hız aralığı bence cbr 250 R icin, 125 icinde 100 120 düşünüyorum.... yoksa hile cok yani yokuş aşağı gazı kökle son anda debriyaja asıl birden kendini salsın motor sonra bak bu motor şu hızı yapıyo bu hızı yapıyo
amman osman kardeşim bu sözler iyi olmuyor.Herkes istediği gibi motor kullanabilir.herkes motorunu istediği gibi kullanabilir.ben ayrıca gerçekten teknoali kardeşimi takdir ediyorum.şu da varki onun motoru bana verseler aynı süratlere çık deseler herhalde yapamam.amaç orda belli idi genede biz polemiğe girmeyelim.Herkese için sağlıklı mutlu kazasız günler dileyelim ne yapalım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)
Bu Konudaki Etiketler