arkadaşlar bana yardım edecek birisi yokmu? birde cbr nin aynalarını direksiyonda olmasa nasıl olur
arkadaşlar bana yardım edecek birisi yokmu? birde cbr nin aynalarını direksiyonda olmasa nasıl olur
lewane_lee
gayet yumusak vıtes gecıslerı sahıp
mıtrelıos,
motoru satsan bıle senı buralarda gormek ıstıyoruz(m)
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
viteslerde tek problemim, 2 den 1 e alirken duruyor haldeyseniz boş viteste takilabiliyor. ama bunu her motor yapiyormu sanirim hafifçe öne iterseniz boştayken 1 e geçiyor rahatlikla. onun disinda, diger motorlarla karsilastirma yapamayacagim ama bana yeni baslayan birisi olarak gayet kaymak geldi.
@preatorian,
bilmiyorum için için hiç istemiyorum satilmasini, belki satilmaz da annemler de yavas yavas alisir diyorum. ama öyle olmicak gibi. neyse bakalim en kötü bahar gelince artik inandiramam satamadigima şimdi satilmasa bile. hem binemicegim için rahatlikla bi anlami da yok
buralardayim ben, bu motoru satinca parasina dokunmicam üzerine biriktiricem artik ne zaman olursa bi motosiklet alicam.
arkadaşlar cbr125 için en kaliteli yağ hangisi yaz-kış yoqsa mewsimlik de warmıı ?? Bilgilerimizi genişletelim nasıl olsa kız gibi bakmak lazım
E5 te MAKAS MANYAKLARINI GÖRDÜNÜZMÜ M6-RS4 yanlarında cbr la ben olcaktım şimdi hepsine topuk uçurtmaa
http://video.google.com/videoplay?do...25906370&q=rs4
herkese selamlar
1991 de peugeotla başladım motora...97de honda kinetix aldım yaklaşık 21000 km yaptım ve hiç problem yaşamadım.harika dayanıklı bir motor.çin mallarını sanayiide gördükçe sahipleri adına çok üzülüyorum.bir kaçgün öncede cbr ye geçtim şimdi rodajı bekliyorum...hondanın sağlamlığını bilen biliyor.sağlamlık için 1000-1500 ytl gözden çıkarılmalı.bana kalırsa honda dan şaşmamalı...
@sahinbirinci
Ben de 1990 yılında Honda Kinetik almıştım. O zamandan bu zamana kadar da kullandım, şu anda da Datça'da babam kullanıyor motoru. Yani 16 yaşında bir Honda Kinetik var bizde ve bildiğim kadarıyla da hala hayatta. Honda zaten motor ömrü konusunda kendini kanıtlamış bir marka. Diğer markalarla kıyaslandığında ilk denen özelliği motorlarının uzun ömürlü olması.hondanın sağlamlığını bilen biliyor.sağlamlık için 1000-1500 ytl gözden çıkarılmalı.bana kalırsa honda dan şaşmamalı...
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Herkese merhaba uzun suredir forumu takip ediiorum ama henuz fazla katıldıgımı soylıyemem neyse benim anlatmak istediime gelince tam bi motosiklet tutkunuyum yaklaşık iki senedir . Ve arrtık yoldaki motosikletleri gorunce deli oluroum benımde olmalı dıe. . . Ögrencı olduum ıcın kendı bırıkımımle bıseyler yapamadım. . . Bende ınat ettım işe baslamaya karar verdım ve mutlu son. . . YArın 15 :00 is bası. . . Ama alabılırsem eger bu benım ılk motosıkletım olucak ve ıkıncı el bı cbr 125 almak istiorum acaba bu konuda bana bılgı verebılecek kımse varsa yardımcı olabılırmı?
Sariyerde oturuyorum itü ögrencısıyım bu cıvarlarda arkadaslar varsa satın alırken yardımcı olabilirlermı acaba? Şimdiden tesekkur ederım
@~~immigrant~~
Kendin para biriktirip motosiklet alman çok güzel. CBR125R konusunda bu başlıkta her türlü detaylı bilgiyi bulabilirsin, her bir sayfayı üşenmeden okuman lazım. Tekrardan aynı şeyleri boş yere yazmayalım.Ama alabılırsem eger bu benım ılk motosıkletım olucak ve ıkıncı el bı cbr 125 almak istiorum acaba bu konuda bana bılgı verebılecek kımse varsa yardımcı olabılırmı?
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
selamlar, ben de aynı durumdaydim, çalışmaya başladım aldım, ama şimdi satmak zğrundayim . maalesef maddi olmasa da aile ilgili problemler buna zorluyor beni sen sen ol arkadasim eger ailenle iyi geçinmek gibi bi derdin varsa motoru onlara danisip olurlarını aldıktan sonra al. benim başta iyi geçinmek gibi bi derdim yoktu ama koşullar değişti şu anda iyi olmak problemsiz olmak istiyorum onlarla ve motor da arada kaynadi gitti, satmak zorunda kaldim şimdi. işbulmaya çalışıp, sonra didinip uğraşıp kendi emeğinle bu kadar istediğin bişeye kavusup sonra onu kaybetmek çok çok kötü, umarim sende bu sorunlar olmaz.
aynen öyle
benımde ısyerındekı durumlarım sakat su anda
ama aılem onayladıgı ıcın bıraz daha rahatım en azından ıs bulana kadar ıdare edebılırım
ama kendın almak kendın ter dokerek almak(su an yaptıgım gıbı)
gercekten cok farklı bısı..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
gerçekten sagolun bu destegi gormek cok guzel. Benım aılemle bı problemım yok o konuda tabi biras tedırgınler ama bıkac kez gezdırdıkten sonra attılar bu korkuyu içlerınden.
atmasalarda fazla etkıleyıcı olamazlardı zaten
nese ben cok kararlıyım formu okudum defalarca. Benım demek istedıgım hemen hemen 2 ay içersınde bu motoru almayı dusunuyorum.Aranızda bu modelkı cok ıyı tanıyanlar olduunuda gordum okudugum için alırken kontrolde yardımcı olabılıcek bırı varmı dıe sormak istemıstım daha dogrusu ben fazla anlamadııgım için Bide sarıyer besıktas cıvarında onerecegınız ıyı bı servıs varmıdır onu sorucaktım bı an once gıdıp tanısıp kaynasıım
Bu arada mithrelios seni çok iyi anlıyorum baslangıcta bende yasamıstım bu sorunları.
Simdi ailemde sıcak bakıyor bu fikre.
Umarıjm sende en yakın zamanda bu problemleri çözer tekrar kavusursun motoruna.
@~~immigrant~~
Honda alacaksan ve oralarda oturuyorsan, sana en uygun yer İsitinye'de bulunan Pazarbaşı Honda bayisi.Bide sarıyer besıktas cıvarında onerecegınız ıyı bı servıs varmıdır onu sorucaktım bı an once gıdıp tanısıp kaynasıım
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
mithrelios üzüldüm durumuna bu kadarda sıkma canını ailenden önemlimi ? Alırsın gene takma kafana.
Benim motorda 5,100'e geldi. Aldığımdan beri toplamda 3,080 km yol yapmışım CBR'la. Bu gün sahilde yürüdüğünü zanneden araçlara yeşil yanan bir yolda yaya geçidinin 10 metre gerisinden karşıya geçmeye çalışan bir amcama patlatıyordum. O kadar az kaldıki çarpmama 2 tekeride kilitlemek zorunda kaldım. Fakat ön kitleyince didon hemen kendini bir tarafa yatırıveriyor. Bende hemen o arada bıraktım frenleri toparladı. Ama çok tırstım. Boy sen tecrübelisindir ani duruşlar konusunda (Uzun süredir motor kullanan ve şu an altında CBR1000RR olan birisinin başına gelmiştir bu tarz şeyler ). Beyendiğim, kullandığın bir iki ufak tiyo verirmisin bize
Okan ACAR
@Carcharot
Güvenli sürüş ve ileri sürüş teknikleri eğitim ile öğrenilecek şeyler. Ben burada şöyle yapacaksınız desem de uygulamalı şekilde gösteremeyeceğimden bunun size faydası olmayacaktır. Leyla'nın frenajı kötüydü, eğitimden sonra iyileşti. O yüzden eğitim almanızı öneriyorum. Örneğin panik freni kimse doğru olarak bilmez. Çoğu kişi frene basarken vites küçülterek motor freninden yararlanmaya çalışır. Panik fren yapacağınız anda vites küçültecek vaktiniz olmaz. Panik fren sırasıyla şu şekilde yapılır : 1. Gaz kes 2. Debriyajı sık 3. Arka fren 4. Ön frenBoy sen tecrübelisindir ani duruşlar konusunda (Uzun süredir motor kullanan ve şu an altında CBR1000RR olan birisinin başına gelmiştir bu tarz şeyler ). Beyendiğim, kullandığın bir iki ufak tiyo verirmisin bize
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=22838
ARTIK YAVRU VATANDA DA Bİ EKİBİMİZ VAR
[b]Yaşasın motosiklet kardeşliği. Sevelim, sevilelim, bu dünya kimseye kalmaz. Anneciğim, kardeşim ve gt250R sizleri ölene dek seveceğim... __No Women, Yes Vodka...:wiinkk:[/b]
[COLOR="Red"][B]Hayallerinizin peşinden gidin. Gitmiyorsanız, gidenlere mâni olmayın.[/B][/COLOR]
merhbalar ben de uzun zamandır bu forumu takip ediyorum... (beni de listeye eklerseniz sevinirim )
yaklaşık dört ay önce komşumuz almış zaten altı aydır yakından takip ediyordum cbr 125 r ı... ve aşkımdan emin olduğumu anladım... ve bir gün sahibinden.com da ilanı buldum bir cbr 125 r ve kırmızı hatta 550 km de... fiyatı da bana uygun geldi... ve ilk sahibini aradığımda babamın uzaktan tanıdığı bir adam çıkınca kaçınılmaz oldu ve aldım motorumu... şu an 1650 km yi devirdim ve motorumu aldığım günden beri bir defa bile pişman olmadım... (gerçi bazı salaklar dalga geçiyorlar benimle vicüt ölçülerim yüzünden ama olsun ben ona da razıyım yeter ki motorumdan ayırmasınlar beni)
neyse uzun lafın kısası benim sorum şu olacak: malum ben eskişehir de oturuyorum ve eskişehir in kışları gerçekten çok soğuk oluyor... (bunu bir çok insan bilir.) ve motorumun kullanma kılavuzunda kışlık bakım ve kışlama ile ilgili bir çok karışık bilgi yazıyor yok buji yi sök yok şurayı burayı yağla falan filan... hani üstünü örtmek falan (ki zaten motosikletim kapalı garajda kalıyor) onlar kolay lastiklerin altına tahta koymak bunlar kolay iş ama buji filan beni bozar.... bunu eskişehir honda servisine sorduğumda usta bana söyle bir cevap verdi: bunlara gerek yok motorun lastiklerinin beton zeminle temasını kes, üstünü ört, deponu full le ve motosikletini haftada en az bir kere 5-6 dakika süre ile çalıştır..
size asıl sorum bu noktada... bir tamirci yada bu işten anlayan birini bulup kullanma kılavuzunda yazanları mı yapmalıyım yoksa ustanın dedikleri yeterli olur mu?
(kusura bakmayın biraz uzun oldu, okuyan herkese şimdiden teşekkür ederim)
en iyi sürücü en dikkatli olandır...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
bu vatanın ekmeğini yiyip ihanet eden bir gün ekmeği yediği yerden kurşunu yer....
kurt_kapani
Boy doğru diyorsun. Geçen gün büyük bir pazar alanında baya bir çalıştım. Aslında durma konusunda fena değilim. Hatta arabadan daha kısa mesafede duruyorum sanki bana öyle geldi Ama arka teker o kadar kolay kitliyorki ne olduğu anlaşılmıyor bile. Bu motorun en sevmediğim yanıda bu zaten. Arka pat diye kitleyiveriyor...
kurt_kapani_mos
Benimde motorla geçirdiğim ilk kış olacak . Zaten motorunu haftada bir ara sıra çalıştırırsın. Eğer motorunu depoya kapatıp yaza kadar hiç çıkarmiyacaksan pek iyi olmaz. Arada bir gidip çalıştırmak lazım. Hatta 1 2 tur atmalı ki aküde iyice boşalmasın. Bunları yaparsan bujiyi falan sökmeye gerek kalmayacaktır diye düşünüyorum. Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olacaktır eminim. Blackhawk, boy, Özaktaşi bilir bu konuları...
Okan ACAR
6 viteste giderken aniden durmak zorunda kalıp yeniden 1 vitese atıp kalmak istiyorsan her vites düşürüşünde debriyajı hafifçe salarak motorun o vitesi hissetmesini sğlamalısın yoksa ardı ardına 6 vitesten 1. vitese geçmende problem çıkıyo motor vitesi değiştirmiyo bildiğim kadarıla bu şekilde en azından benim motorda bu şekilde diğer kardeşlerimin motoru nasıl valla bilemicem
[B][I][COLOR="Blue"]4 mayıs sabahı yağmurlarla geldin hayata gözlerini açtın bizim dünyamıza ; ve diyorumki be hoşgeldin yanımıza ferah bebek[/COLOR][/I][/B]
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)