var kanka olmazmı hemen cekım benım makınayı koyım oraya 1 saat sonra sahneye cıkartırım onu
var kanka olmazmı hemen cekım benım makınayı koyım oraya 1 saat sonra sahneye cıkartırım onu
arkadaşlar bende bitane CBR125 alacağım ama Eezincanda bayii falan yok en yakın bayii ankara ve antep oralara gitmekte şimdi çok zor çünkü özel şirkette çalışıyorum izin alamıyorum kısıtlı biraz...acaba honda A.Ş den sipariş etsem olurmu...kafayı sıyırmak üzereyim yaaa nasıl alacağım ben cbr mı eriyip biteceğim valla mesajlarınızı okudukça dalıp gidiyorum lütfen bana yardımcı olun nasıl alırım nasıllll...
Valla ben alıcak olsaydım mutlaka bi yolunu bulup almıştım, çok meraklı değilmisin, bi arkadaşını yollayabilirsin.CBR125_ERZİNCANLI adlı üyeden alıntı
Valla koyarsan çok makbule geçerextrasyon adlı üyeden alıntı
erzincanlı doğrudur ben de malatyadanım ama Çok süper Cbr 125 bulabilirsin ikinci el erzincanda sıfır almak istersende En büyük motorcu kimse erzincanda O sipariş ederse her marka getirtebilir. en büyük motor tamircisi ve ya satan kimse yanına git
saygılar
Dostum benide ekle bir zahmet.
Buğra ben. suspect@icqmail.com (ayrıca msn adresim)
ya arkadaşlar bişeyi merak ettim.. bu CBR 125 teki CBR ne anlama geliyo. yani neyin kısaltmaları onlar
Akıllı Adam Aklını Kullanır. Daha Akıllı Adam Başkalarının da Aklını Kullanır..! ;)
Teşekkürler kaptan fakat ikinci el hiç birşeyim olmasını istemem ben sıfır almak istiyorum bakalım honda A.Ş ye mesaj yazdım cevap gelsin ona göre hareket edeceğiz napalım zaten haziranın 21 de işimiz son 2ay boşluk olacak,o zaman gider alırım allah yardım etsin benim gibilere ve herkese öleceğimi bilsem yine bu cbr mi alacağım.herkese iyi günler kazasız belasız sürüşler diliyorum .........Kendinize iyi bakın..............ALLAHA EMANET OLUN..................Kaptan44 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, başka bir forumdaki bir arkadaş CBR125R'ına Yoshimura egsoz taktırmış. Sizlerden bu tip birşey yapan var mı? Varsa resmini ve nereden, kaça yaptırdığı bilgisini gönderebilir mi?
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
abi bu manyak bişey olmuş şimdi bu makinadan ne ses çıkar ama dünyanın parasıdır şimdi o zaten motorum evde yatıyor 2260 ytl masrafı varmış karşı tarafa deyince adam şok oldu önüme kırmak neymiş görsün ödesin bakalım
[B]13 KA 833[/B] [COLOR="Red"] motorsiklete kimi hastalık der kimi hayat tarzı kimi tutku .... benim yaşama sebeplerimden biri çünkü ben o rüzgara hastayım...:)[/COLOR]
egzos çok güzel gözüküo cidden ya.fiyat nedir çok merak ettim.kaça patlar?
bu arada geçmiş olsun arkadaşım.umarım en kısa zamanda motosikletine kavuşursun!
arkadaşlar aranıza bende üye olmak istiyorum ) isak abi gibi
dostum eksoz guzelmış bunun fıyatını nekadar performans nasıl bı aydınlat bızı
dostum benım eksozda yosımura ama senınkı gıbı değilboy adlı üyeden alıntı
fiyatı nedir arkadaşlar bunun bilen varsa yazsın biz de öğrenelim plsss..
..Ben Öyle Her Yere İmza Atmam...
İlk mesjdaki listemiz günden güne uzuyor cbr cılar grubu hızla büyüyorCBR125_ERZİNCANLI adlı üyeden alıntı
cbr cılar grubuna isminizin yazılabilmesi için isminizi mailinizi ve motosikletinizin rengini yazmanız yeterli
CBR 125 R
sekıl ıtıbarıyle gusel durmamıs bence..ama ses olarak bılemem
evet dostum sana katılıyorum ban bırelerı resım mb tını nasıl kuculte bileceğimi söyler ise bende benım makının fotosunu koyacam ama bir turlu olmuyor nasıl kucultecez
arkadaşlar bu bilgiyi internetten indirdim bi arkadaşımız yazmış sag olsun yeni başlıyacak arkadaşları aydınlatacagını düşündüğüm için paylaşmak istedim bu arda malesef bende cbr 125 yok ama yakında almayı düşünüyorum inşallah ayrıca elimde bi çok foto war internetten indirilmiş modifiye edilmiş cbrler fakat koyamıyorum saygılar.
Dün Honda CBR 125 R'ı 1000 km bakımına götürdüm.
İlk 1000 km de oluşan problemleri, hızlanma, yakıt sarfiyatı vb. performans sonuçlarını yazıyorum.
Ön rüzgarlık vidası biraz gevşemiş bu yüzden hızlanırken tıkırtı yapıyordu. Vidaları sıktım düzeldi :-)
Ön frenler çok iyi durumda ilk günden hiç bir farkı yok. Arka frenler zaten kendisini çok çabuk kitliyor. Ayarını kaçırmamanız gerekiyor.
Caner'in motorla tek tekere kalkmasından dolayı zincirimiz bir hayli bollaşmış. Arka çatala sürttüğünü farkettim ve zincir gergi payı bayağı bir gevşemişti. Ayrıca makinayı araba sanmış olacakki 6000 den 3000 devirlere düşerek zincire yüklenmiş. Çektim kulağını :-(
Hararet vs. yürür aksamda hiçbir sorun tespit edemedim. Bunun dışında egsozun sesi ben 10 gündür binmiyorum belki o yüzdendir biraz yükselmiş ve toklaşmış gibi geldi. Diğer bir cbr 125 le yanyana gelmedikleri sürece birşey diyemiyorum.
Benzin: 22 milyonluk benzinle full 260 km rodajlıyken yaptım. Bu sabah işe gelirken motorla geldim tekrar. İşyerim Şile'de, evden 38 km uzaklıkta. Sabah benzini sıfırdı. 10 milyonluk aldım yarıyı geçti ve işyerine geldiğimde tık düşmedi. Akşam belli olur.
1000 bakımından sonra motorun ivmesi arttı. Yağı değiştirildi full elden geçti zincir, suyu vs. si.
Sabah motor ısınmış halde 0-100 km 9 saniye civarı (İçimden saydım) çıktım ve gazı verdikçe 130'a kadar düz yolda 6. vites 8000 devirde çıktım. Gaza biraz daha yüklenip 10.500 devirde 150 - 155 arası bir hız gördüm.
Ömerli yokuşunu çıkarken ortalama göz kararı (20 ila 30 derecelik kazık gibi dik bir yokuş) 1500 - 1800 metre uzunlukta, girişte viraj var,
120 ile girdiğim yokuşun ilk 300 - 400 metresinde hızımı 110'a kadar koruyabildim. Sonrasında 100 sabit motor 8500 devirde performansını düşürmede n canavar gibi çıktı.
Cbr 125'i kullananlar yada alıpta gelmesini bekleyenlere söyliyim; Motorun en iyi akserelasyonu 7500 ile 9000 devir arasında. O zaman hızını cok cabuk yükseltiyor.
1. vitesimiz çok kısa ancak birden gaz cekip hafif kaldırırsanız motoru tek tekere cıkıyor. Sonrası size ait )
2. vitesimiz bizi 60 civarı bir hıza kendı kategorisine göre iyi sayılabilecek bir performansla cıkartıyor.
3. viteste 6000 devirden sonra hızlandığını hissediyorsunuz. Sonrasındaki vteslerde az çok belli.
Araçla yatıyorum yatabildiğim kadar. Büyük makina kadar güvenemesemde yatabileceğim kadar yatıp o virajlarda nasıl patlamadığıma hayret ettim 8O Denge perfect.
Ortalama yol sabit hızı 80 - 100 olan otoyollarda araçları cok iyi solluyorsunuz. Hafif devire yüklenince koparıyor (125 lik kıvamında kopuyor)
Hele ki 3 4 tane 125 lik yada scooterla falan yanyana gelmeyin. Tam moto gp oluyor :D Hepsi yarışmak istiyor tozunuzu yutuyor.
ybr ve cbf 250 lerle sakın aynı kategoriye koymayın. Tozunuzu yutuyor. Ben 3 4 kez denedim. Canları çıktı :-)
Sonra repsol alanların bir avantajı var :-)))))) Hiçbir yerinde 125 cc yazmadığı için yanınıza gelen kızlara yada acemilere 300 - 400 cc ye kadar sallayabiliyorsunuz :-) Dün akşam maltepede çocuğun birine 400 lük dedim bitti motora :-)))) Kızın biri de "ayyy yerim ben seniii sen ne şeker bişisin öyle yeriiim yerim" dedi ben kıskandım motor olasım geldi :D
Kullanması çok keyifli. Ben büyük yerine genelde onunla geziyorum çünkü su yakıyor resmen :-))) Cbr 125 alanlar çok keyifli gezintiler yapacaklar. Özellikle büyük racing makinalar yanınıza gelip sizi himayeleri altına alıyor ve geziyorsunuz.
Dün akşam srad lı bir eleman dalgasını geçti zaten koydu bana :-) Servisten gelirken durdum kartal ışıklarda, adamda yanımda durdu. Yeni mi dedi evet dedim rodaj bitti bakımdan geliyor. Adam bana yeni mi öğreniyosun dedi. Yok bende ninja zx12 var dedim. Herif gülmeye başladı "hadiiiiii dedi" kopartıp tozunu attırıp gözden kayboldu, yerin dibine geçtim :-))))) Ah ulan caner kepaze ettin bizi bir srad'a :D
arkadaşlar bu bilgiyi internetten indirdim bi arkadaşımız yazmış sag olsun yeni başlıyacak arkadaşları aydınlatacagını düşündüğüm için paylaşmak istedim bu arda malesef bende cbr 125 yok ama yakında almayı düşünüyorum inşallah ayrıca elimde bi çok foto war internetten indirilmiş modifiye edilmiş cbrler fakat koyamıyorum saygılar.
Dün Honda CBR 125 R'ı 1000 km bakımına götürdüm.
İlk 1000 km de oluşan problemleri, hızlanma, yakıt sarfiyatı vb. performans sonuçlarını yazıyorum.
Ön rüzgarlık vidası biraz gevşemiş bu yüzden hızlanırken tıkırtı yapıyordu. Vidaları sıktım düzeldi :-)
Ön frenler çok iyi durumda ilk günden hiç bir farkı yok. Arka frenler zaten kendisini çok çabuk kitliyor. Ayarını kaçırmamanız gerekiyor.
Caner'in motorla tek tekere kalkmasından dolayı zincirimiz bir hayli bollaşmış. Arka çatala sürttüğünü farkettim ve zincir gergi payı bayağı bir gevşemişti. Ayrıca makinayı araba sanmış olacakki 6000 den 3000 devirlere düşerek zincire yüklenmiş. Çektim kulağını :-(
Hararet vs. yürür aksamda hiçbir sorun tespit edemedim. Bunun dışında egsozun sesi ben 10 gündür binmiyorum belki o yüzdendir biraz yükselmiş ve toklaşmış gibi geldi. Diğer bir cbr 125 le yanyana gelmedikleri sürece birşey diyemiyorum.
Benzin: 22 milyonluk benzinle full 260 km rodajlıyken yaptım. Bu sabah işe gelirken motorla geldim tekrar. İşyerim Şile'de, evden 38 km uzaklıkta. Sabah benzini sıfırdı. 10 milyonluk aldım yarıyı geçti ve işyerine geldiğimde tık düşmedi. Akşam belli olur.
1000 bakımından sonra motorun ivmesi arttı. Yağı değiştirildi full elden geçti zincir, suyu vs. si.
Sabah motor ısınmış halde 0-100 km 9 saniye civarı (İçimden saydım) çıktım ve gazı verdikçe 130'a kadar düz yolda 6. vites 8000 devirde çıktım. Gaza biraz daha yüklenip 10.500 devirde 150 - 155 arası bir hız gördüm.
Ömerli yokuşunu çıkarken ortalama göz kararı (20 ila 30 derecelik kazık gibi dik bir yokuş) 1500 - 1800 metre uzunlukta, girişte viraj var,
120 ile girdiğim yokuşun ilk 300 - 400 metresinde hızımı 110'a kadar koruyabildim. Sonrasında 100 sabit motor 8500 devirde performansını düşürmede n canavar gibi çıktı.
Cbr 125'i kullananlar yada alıpta gelmesini bekleyenlere söyliyim; Motorun en iyi akserelasyonu 7500 ile 9000 devir arasında. O zaman hızını cok cabuk yükseltiyor.
1. vitesimiz çok kısa ancak birden gaz cekip hafif kaldırırsanız motoru tek tekere cıkıyor. Sonrası size ait )
2. vitesimiz bizi 60 civarı bir hıza kendı kategorisine göre iyi sayılabilecek bir performansla cıkartıyor.
3. viteste 6000 devirden sonra hızlandığını hissediyorsunuz. Sonrasındaki vteslerde az çok belli.
Araçla yatıyorum yatabildiğim kadar. Büyük makina kadar güvenemesemde yatabileceğim kadar yatıp o virajlarda nasıl patlamadığıma hayret ettim 8O Denge perfect.
Ortalama yol sabit hızı 80 - 100 olan otoyollarda araçları cok iyi solluyorsunuz. Hafif devire yüklenince koparıyor (125 lik kıvamında kopuyor)
Hele ki 3 4 tane 125 lik yada scooterla falan yanyana gelmeyin. Tam moto gp oluyor :D Hepsi yarışmak istiyor tozunuzu yutuyor.
ybr ve cbf 250 lerle sakın aynı kategoriye koymayın. Tozunuzu yutuyor. Ben 3 4 kez denedim. Canları çıktı :-)
Sonra repsol alanların bir avantajı var :-)))))) Hiçbir yerinde 125 cc yazmadığı için yanınıza gelen kızlara yada acemilere 300 - 400 cc ye kadar sallayabiliyorsunuz :-) Dün akşam maltepede çocuğun birine 400 lük dedim bitti motora :-)))) Kızın biri de "ayyy yerim ben seniii sen ne şeker bişisin öyle yeriiim yerim" dedi ben kıskandım motor olasım geldi :D
Kullanması çok keyifli. Ben büyük yerine genelde onunla geziyorum çünkü su yakıyor resmen :-))) Cbr 125 alanlar çok keyifli gezintiler yapacaklar. Özellikle büyük racing makinalar yanınıza gelip sizi himayeleri altına alıyor ve geziyorsunuz.
Dün akşam srad lı bir eleman dalgasını geçti zaten koydu bana :-) Servisten gelirken durdum kartal ışıklarda, adamda yanımda durdu. Yeni mi dedi evet dedim rodaj bitti bakımdan geliyor. Adam bana yeni mi öğreniyosun dedi. Yok bende ninja zx12 var dedim. Herif gülmeye başladı "hadiiiiii dedi" kopartıp tozunu attırıp gözden kayboldu, yerin dibine geçtim :-))))) Ah ulan caner kepaze ettin bizi bir srad'a :D
Şu an bu konu içerisinde 263 kullanıcı var. (0 üye ve 263 misafir)