Arkadaşlar dun motosikletimi bi arkadaş rica etti hayatında bi kere binmiş aldı kullandı deviri çok yuksek kullandı birinci viteste boğuluyo baktım makina sonra ben aldım zincirden aşırı derecede ses geliyordu bi süre sonra düzeldi
zincir geçen yolda giderken çaat diye bi ses gelmişti aşırı derecede bollanmıştı yıldız ticaretteki abiden rica ettim yaptı sağolsun
ufak bir ücret odedim .
her neyse ben zinciri değiştirmeyi dusunuyorum fiyatını bilen varmı.
?[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------
he birde kaç binde bir zincir değişiyo..
bune fiyatlar ya 300 küsürü geçio galiba ön arka zincir değişimi. altımızda sanki r1 var ya
bende 2500 km ye geldim arka dişliyi dün ufalttım. şuan 2de 85, 3te 113,4te 140, 5te tam 150yi gördüm bugün arkadan esen rüzgarla ama daha 5te redlinye bile girmemişti
Yeni nesil cbr125'ciler bayağı hızlıymış. Bizim zamanımızda 150 deyince millet bir tarafıyla gülüyordu
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
Bu arka disli olayini bana tam anlatacak biri var mi ? Motorda neyi degistirir omrunu kisaltir mi ? Simdi boyle bi performans artisi olacak ama orjinalligi bozucaz sonucta,eksi bir yani var midir bunun ?
---------- Post added at 11:24 ---------- Previous post was at 11:14 ----------
Bu arka disliyi degistirince son hizda artis ama kalkista ani hizlanmalarda ve rampalarda dusus olur diye duydum hep.Eger boyleyse hic gerek yok.Sonucta honda muhendisleri saglikli olsa motorlarinin daha seri olmasini ister,daha ufak disli koyarlardi.Pek isinamadim ben bu ise
teknoali kardeşim arka dişliyi servisinde 38 yaptım. zippos servisinde taktır bişey olmaz yeni cbrların arka dişli 44 müş ben gittim 38 taktırdım ve gayet memnunum kalkışıda daha seri oldu motor 1 2 3 viteslerde uzakıça uzuyor 6.vitesi pek kullanamzsın ama 5. vites yetiyor zaten. 4te bile tam 140 yapıyorum. dün akşam pejo 206 yla kalkş yaptım 100e kadar pejo arkamda kaldı sonra beni geççkti gaz kestim. hem arka dişliyi küçültürsen yakıttanda kazanırsın. motor orjinal dişlisiyle 6. viteste 6binde 80km gidiyordu şuan 6 bin devirde 95 100 km rahatlıkla gidiyor rampalardada tek kişi hiç sorun yok eskisinden daha hızlı çıkabiliyorum dün dik bi ve uzun bi parmpayı 4.viteste üstüne yatmadan 120yle çıktım. motor serileşti yani anlıcağın. motorun orjinal vites araları çok kısa zaten dişli değişimi gerek gerçekten . 3.vites 115 km görüyor şuan
ayrıca eksi bir yanıda yok hatta daha yüksek hızlarda daha az yakıt tüketirsin kısacası
Motorun omrunden yer gibi yorumlar okumustum dogru mu ? Garantiden de cikar mi motor
ben 50 liraya aldım dişliyi 10 tlde takması aldı. servisinde taktrdığım için garantiden çıkmaz . motorun ömrünüde yemez tabi sen durmadan redlineye sokmazsan.
gene de dişli büyütme olayına karşıyım ben iyi güzel yazmışsınız fakat motor daha fazla güç sarfettiğinden ömründen yer diye düşünüyorum
bayramdada chip taktırıcam chipi getirttim para ayarlıyorum şimdi toplam 250 tl takmasıyla birlikte . %25 beygir tork artışı sağlıyormuş.
Cok arada kaldim simdi.Herkes disli kucultunce rampalarda bayilcagini kalkista dusus olcagini soyluyor motorun omrunden yer diyo napicam hic bilmiyorum..
evet motor daha fazla güç sarfeder ama bu bi sorun çıkarmaz ben bi önceki 2011 600rr farlı cbr 125imede takrırmştım hiç bir sorun yaşamadım daha çok artılarını gördüm.
Serviste ne kadar surelik bir islemde yapiliyor bu ? Biraz acemiyim bu konuda ellerinde vardir dimi gittigim gibi degistirebilirler
kardeşim sen bi tak dene memnun kalmzsan eski dişlisini takarsın . ben rampalarda bayılma faln görmedim. ayrıca hızlanmasıda baya bi arttı zaten 2. vitese atıyorsun hemen 85e geliyor motor. bi dene sen bişey kaybetmezsin.
büyük ihtimalle vardır yoksada getirtirirsin . dişliyi söküp takması en fazla 20 dk içinde biter .
---------- Post added at 15:09 ---------- Previous post was at 15:07 ----------
orjinal dişlyle 100e çıkmak için 4 .vitese atmak zorndsn buda zaman kaybttiryor. bu dişliyle 3.vitese atıyosun zaten hemen geliyor 100e. orjinaliyle 0- 100 arası ölçmüştüm 12 13 sn gibi bi sürede çıkmştım. dün bunla ölçtüm 10 saniyede çıktım tam 100e.
Şu an bu konu içerisinde 27 kullanıcı var. (0 üye ve 27 misafir)