Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Mart 2011, 14:43
#25841
Reklamlar
-
21 Mart 2011, 15:44
#25842
vites geçmeme sorununda ben motorumda şöyle yapıyordum.. debriyajhı kavrama noktasına biraz getirip motoru 10-20cm ayaklarımla oynatıyordum ozaman vites geçiyordu. dişlinin biraz dönmesi bu probleminizi ortadan kaldıracaktır arkadaşlar. ama elbette en sağlıklısı frenleme yaparken kompresör uygulamak yani vites küçülterek durmak.
-
21 Mart 2011, 17:19
#25843
kujumax adlı üyeden alıntı
İlker Bak Arabalardada Aynı Problem Geri Vitese KOyarken Yasana Biliyor Debri. Bırak Tekrardan çek Bide Öyle Dene Torku Ayıramıyor Olabilir...
1 değil 2 değil 3 değil kaç defa başıma geldi üstad.
2-3-4-5-6 güzel 6-5-4-3-2 güzel. n-1 1-n 1-2 2-1 belalı vitesler.
Açırı bir tak ediş ve geçmeme sorunu.1 hafta yattı kimler bindi üstüne plazada.ş*refsizin biri mi zorladı acaba diyorum
casillas00 adlı üyeden alıntı
cıbırn torkundan ne olcak laaa
En güzeli Koş hondaya sıfır motor sonuçta ver yapsınlar.
İstop edince düzeliyo gibi şeylerle ugraşma
Gideri o sanırım, hafta içi iş var zorda, hafta sonu erken çıkınca gidip bırakıcam artık
MotoGT adlı üyeden alıntı
Dostum Cbr125 lerin kronik sorunu diyebilirim. Bazen benim eski cbr125 yapardı. Işıklarda durduğunda telaşa sebebiyet verir. Çözümü şu; azıcık gazla debriyajı kavrama noktasına getir tık diye bir ses duyacaksın sonra vites rahatlıyacaktır. Bunu hep yapıyorsa bi göster ama arada yapıyordu benim makinada.
Sana tavsiyem vites küçültürek durmandır. Yoksa bu sorunu sık yaşarsın.
Açıkcası duracağım zaman 3 deyse vites boş a alıyorum.bazen 4-5 için de aynı.Cidden zararı oluyor mu bunun vites kutusuna hiçbir fikrim yok çünki ? o şekilde birşey de okumadım ama kronik falan deme birader yaa canım sıkılmaya başlıyor iyiden iyiye
cyrex_t adlı üyeden alıntı
vites geçmeme sorununda ben motorumda şöyle yapıyordum.. debriyajhı kavrama noktasına biraz getirip motoru 10-20cm ayaklarımla oynatıyordum ozaman vites geçiyordu. dişlinin biraz dönmesi bu probleminizi ortadan kaldıracaktır arkadaşlar. ama elbette en sağlıklısı frenleme yaparken kompresör uygulamak yani vites küçülterek durmak.
Ama aşırı bir ses var.Birşeylerin ters gittiğini anlatır gibi .. n1 1n 1-2 2-1 vites geçişlerinde .. :/
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
21 Mart 2011, 17:48
#25844
peki debriyajın tam ayırıyor mu ?
ama ayırmasa diğer vıteslerdede yapar.
Kronik bir vıtes kutusu sorunu yok cıbırın çatır çatır vitesleri vardı valla
dedigim gibi en güzeli boş bir zamanında servise goturmen ;)
-
21 Mart 2011, 18:26
#25845
ulen benim mondial bile 500km ye kadar servis yüzü görmemişti.valla koyacak şimdi bu bana ne şanstır arkadaş anlamadım valla
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
21 Mart 2011, 19:12
#25846
!Lk£® adlı üyeden alıntı
ulen benim mondial bile 500km ye kadar servis yüzü görmemişti.valla koyacak şimdi bu bana
ne şanstır arkadaş anlamadım valla
sıfır honda servisede gitsen bir şey yapılamaz. böyle devam edeceksin. sana normal deyip göndereceklerdir.
servis kalitesi böyle zamanda belli olacak.
arkadaşın sıfır cbf 150 si 20 km kitliyor. servis sıfır motor vermek yerine tamir ediyor. yapılabilecek arıza ise yaparız sıfırı ile degişim gibi bir şey yok diyen honda dır.
-
21 Mart 2011, 19:16
#25847
-
21 Mart 2011, 19:51
#25848
cakal_gs19@hotmail.com
Honda
0531 953 03 88 (365/24)
Hayat
16 JE 885......................
Onda
-
21 Mart 2011, 20:37
#25849
!Lk£® adlı üyeden alıntı
ulen benim mondial bile 500km ye kadar servis yüzü görmemişti.valla koyacak şimdi bu bana
ne şanstır arkadaş anlamadım valla
kronik bir sorundur her cıbırda görüldüğüne göre Kronik Sorun denilince arkadaşlara motora zarar verir düşüncesi gibi geliyor illa zarar vermesi mi gerekir kardeşim ben rahatsız oluyordum yani bence bir sorun vites değiştirmeme engel oluyor) İlker hatta vites kutusu çıkacakmış gibi bir ses gelir aşırı. Bunu nedense başka motorlarda görmedim. Bu yüzden bu üretimsel bir sorundur. En güzeli dururken 5-4-3-2 ve boş şeklinde durmaktır. Direkt boşa alma derim. Yinede bir baktır ama serviste normal diyecektir. Uygun kullandığın takdirde bir sıkıntı oluşturmaz. Cıbırların vites kutuları öter böyle.
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
-
21 Mart 2011, 20:52
#25850
sizce 2011lerin en iyi rengi hangisi turunculu olanı güzel ama gri tonlarını sevmiyorum ben.kırmızı beyaz daha iyi sanki
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
21 Mart 2011, 21:13
#25851
mehmet onur adlı üyeden alıntı
evet arkadasım aynı problemı bende yasıyorum bazen 1 . vıteste kılıtlenıyo sımsıkı kalıyo ne asagı ınıyo ne yukarı fazla zorlama oyle olunca stop et tekrar dene gecıyo vıtes buarada alıcak bır arkadas var kararsız kalmıs galba sana tevsıyem eger butcenı zorlamıycaksa kesınlıkle cbr 250 al ben 125 ve 1250 kullandım 250 barız farklı ben uzun yol yaparım gezerım dersen kesın 250 ama ben sehır ıcınde haftasonu turlarım dıyosan 125 tavsıye ederım bu benım gorusum cbr 125 le uzun yol yapılmaz mı yapılır ama 250 lık ıle daha konforlu ve keyıflı bır yolculuk olur hem 250 lık cbr ın motor sesı tatmın edıcı tavsıyem kesınlıkle cbr 250 r
hayır yaa niye stop yaa neden az ileri it motoru az yürüt hemen geçer stop etme yada debriyajı tam sıkmada yarım sık
-
21 Mart 2011, 21:29
#25852
hocam olmaması gereken birşey var.yani sesi duysan oha kucakla motoru götür falan dersin o derece
ustamı aradım(motoru alırken hemen samimiye kurmuştum huyum kurusun )
cumartesi saat 16,30 da serviste olacak motor.Hayırlı haberleri veririm işallah burdan
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
21 Mart 2011, 21:39
#25853
!Lk£® adlı üyeden alıntı
hocam olmaması gereken birşey var.yani sesi duysan oha kucakla motoru götür falan dersin o derece
ustamı aradım(motoru alırken hemen samimiye kurmuştum huyum kurusun
)
cumartesi saat 16,30 da serviste olacak motor.Hayırlı haberleri veririm işallah burdan
O zaman başka bir şey vardır okadar da ses gelmemesi lazım. Nese bi göster bakalım inş. kötü bir şey çıkmaz.
Birde ek not: Senin motoru pazar günü camdan bakmıştım honda efe kapalıydı ve motorların selelerinin üzerinde binmeyiniz yazısı bulunmaktaydı. Senin motorunda dahil. O yüzden kuşku oluşmasın bence içinde.
izce 2011lerin en iyi rengi hangisi turunculu olanı güzel ama gri tonlarını sevmiyorum ben.kırmızı beyaz daha iyi sanki
Siyahını ve turuncu-gri renklerini bizzat gördüm. Siyah bence hatlarını belli etmiyor. Benim tercihim Kırmızı Beyaz Mavi olurdu. Ama şunuda belirtmek isterim Turuncu-gri fotoğraflardan görüldüğünden daha güzel
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
-
21 Mart 2011, 21:44
#25854
MotoGT adlı üyeden alıntı
Siyahını ve turuncu-gri renklerini bizzat gördüm. Siyah bence hatlarını belli etmiyor. Benim tercihim Kırmızı Beyaz Mavi olurdu. Ama şunuda belirtmek isterim Turuncu-gri fotoğraflardan görüldüğünden daha güzel
bende alcak olsam kırmızı beyaz mavi yi seçerdim sanırım.siyah bu motoru göstermiyor.turuncuyu severim ama gri tonu olmamış bence
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
21 Mart 2011, 23:00
#25855
MotoGT adlı üyeden alıntı
O zaman başka bir şey vardır okadar da ses gelmemesi lazım. Nese bi göster bakalım inş. kötü bir şey çıkmaz.
Birde ek not: Senin motoru pazar günü camdan bakmıştım honda efe kapalıydı ve motorların selelerinin üzerinde binmeyiniz yazısı bulunmaktaydı. Senin motorunda dahil. O yüzden kuşku oluşmasın bence içinde.
4 gün yazısız 1 hafta yazısıyla durdu da, kim tınlar ki abi binen binmiştir.Binsinler amennah yeni motor tabiki de bakacaklar ama, zorlamanın ne alemi var kardeşim demi
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
22 Mart 2011, 00:28
#25856
Felon adlı üyeden alıntı
sizce 2011lerin en iyi rengi hangisi
turunculu olanı güzel ama gri tonlarını sevmiyorum ben.kırmızı beyaz daha iyi sanki
benim tercihim tri color kırmızı-beyaz-mavi olurdu
-
22 Mart 2011, 00:32
#25857
acun0 adlı üyeden alıntı
sıfır honda servisede gitsen bir şey yapılamaz. böyle devam edeceksin. sana normal deyip göndereceklerdir.
servis kalitesi böyle zamanda belli olacak.
arkadaşın sıfır cbf 150 si 20 km kitliyor. servis sıfır motor vermek yerine tamir ediyor. yapılabilecek arıza ise yaparız sıfırı ile degişim gibi bir şey yok diyen honda dır.
artık sana inanmıyoz bak hondalarımızı sattık gittin sen aldın çok kızdık küstük sana
-
22 Mart 2011, 01:06
#25858
casillas00 adlı üyeden alıntı
artık sana inanmıyoz bak hondalarımızı sattık gittin sen aldın çok kızdık küstük sana
Kendi adına konuş arkadaşım ha ha ha ha haaaaa
cakal_gs19@hotmail.com
Honda
0531 953 03 88 (365/24)
Hayat
16 JE 885......................
Onda
-
22 Mart 2011, 01:08
#25859
gökhans16cbr adlı üyeden alıntı
Kendi adına konuş arkadaşım ha ha ha ha haaaaa
hep kandırdılar beni
-
22 Mart 2011, 01:56
#25860
ne o la kandırılıp kötü yola düşürülmüş gibi ağlayıp duruyon sercan hayırdır?
cakal_gs19@hotmail.com
Honda
0531 953 03 88 (365/24)
Hayat
16 JE 885......................
Onda
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler