Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Mart 2011, 13:12
#25821
kujumax adlı üyeden alıntı
Sercan'ım Kuşadasında Adamlar Daha Siparis Bile Almıyorlar :D Düşün Artik 26'sindan sonra Artik hiç olmadı 2.el Alicam bi tane olmuyo motorsuz bws'mi özledim :D
istanbuldan alak bine bine gidersin
2.ele hiç girme bu fıyatlarla al sıfır makınanı tertemiz kullan.
Reklamlar
-
20 Mart 2011, 13:22
#25822
2011 cbr125 'ler yakıyor resmen. Sıfır fiyatı nekadar bu motorun ?
-
20 Mart 2011, 13:49
#25823
gökhans16cbr adlı üyeden alıntı
aga sibiar kesmezse hiç birşey kesmez seni :D adı yeter bee
olum ciddi ciddi doğruyu söyleyin abartmaca yok kaç yapıyo CBR125 gerçekten?
140'a falan inanmıyorum ben açıkçası.
-
20 Mart 2011, 14:10
#25824
Doobly adlı üyeden alıntı
olum ciddi ciddi doğruyu söyleyin abartmaca yok kaç yapıyo CBR125 gerçekten?
140'a falan inanmıyorum ben açıkçası.
normal yolda 110-120 belinden su alırcasına basınca ve yolda hafif egimli olunca 140 olur.
Ama o hıza belki 2 belki 3 kere çıkarsın.
100'e kadar hızlanması güzeldir seridir ama sonrası tırt.
Zaten o suratten sonra rüzgar seni istedigi yere vuruyo.
-
20 Mart 2011, 14:55
#25825
benim motor sağır olmasına rağmen iki kişi 120 gördük aga rüzgarsız havada motorun üzerine yatmadan, bu gökhan manyaaanda arrow egsoz var bide arka dişli küçük onun motor tek kişi 140 görüyo yokuş aşağı tam gaz, bence memnun kalırsın şimdiye kadar alıp memnun kalmayan kimseyi görmedim ben
-
20 Mart 2011, 17:57
#25826
selam arkadaşlar.
sanırım 2011cbr ı en çabuk hastanelik eden benim
vites kutusu ile ilgili problem yaşıyorum.2 den 1 e indirirken ve 1 den 2 ye atarken vitesi aşırı bir ses geliyor.bazen ışıklarda kalkacakken 1 e atamıyorum.aynı şekilde 2 den de 1 e atamıyoruz bazen.fazla yüklenmek de istemiyorum ama bildiğiniz geçmiyor vites..
İçimi karartmayın lütfen umarım önemli birşey değildir..
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
20 Mart 2011, 18:33
#25827
bende ilk aldığım zaman oluyordu korkma o geçecek o sorun yeni yeni alışıyor ondan
-
20 Mart 2011, 19:01
#25828
evet arkadasım aynı problemı bende yasıyorum bazen 1 . vıteste kılıtlenıyo sımsıkı kalıyo ne asagı ınıyo ne yukarı fazla zorlama oyle olunca stop et tekrar dene gecıyo vıtes buarada alıcak bır arkadas var kararsız kalmıs galba sana tevsıyem eger butcenı zorlamıycaksa kesınlıkle cbr 250 al ben 125 ve 1250 kullandım 250 barız farklı ben uzun yol yaparım gezerım dersen kesın 250 ama ben sehır ıcınde haftasonu turlarım dıyosan 125 tavsıye ederım bu benım gorusum cbr 125 le uzun yol yapılmaz mı yapılır ama 250 lık ıle daha konforlu ve keyıflı bır yolculuk olur hem 250 lık cbr ın motor sesı tatmın edıcı tavsıyem kesınlıkle cbr 250 r
-
20 Mart 2011, 19:02
#25829
sedici adlı üyeden alıntı
benim motor sağır olmasına rağmen iki kişi 120 gördük aga rüzgarsız havada motorun üzerine yatmadan, bu gökhan manyaaanda arrow egsoz var bide arka dişli küçük onun motor tek kişi 140 görüyo yokuş aşağı tam gaz, bence memnun kalırsın şimdiye kadar alıp memnun kalmayan kimseyi görmedim ben
Ben 120'yle bayır çıkmaya alışkınım ama. İşte o yüzden kesmez mi ki diye düşünüyorum.
-
20 Mart 2011, 19:13
#25830
250 den sonra cbr 125 r senın canını sıka bılır arkadasım ıyı dusun derım
-
20 Mart 2011, 19:39
#25831
sen alma 125 agacım dedim sana 250 den 125 e geçiyosun herkes mersine sen tersine sen ya cbr250 al yada gt250 al ki eski motorunu aratmasın, gerçi biz atıp tutarız burdan da bütçe ve zevk meselesi biryerde biz sadece yorum yapabiliriz
-
20 Mart 2011, 20:09
#25832
mevlutgs adlı üyeden alıntı
bende ilk aldığım zaman oluyordu korkma o geçecek o sorun yeni yeni alışıyor ondan
Umarım dediğin gibidir kardeşim :(
mehmet onur adlı üyeden alıntı
evet arkadasım aynı problemı bende yasıyorum bazen 1 . vıteste kılıtlenıyo sımsıkı kalıyo ne asagı ınıyo ne yukarı fazla zorlama oyle olunca stop et tekrar dene gecıyo vıtes buarada alıcak bır arkadas var kararsız kalmıs galba sana tevsıyem eger butcenı zorlamıycaksa kesınlıkle cbr 250 al ben 125 ve 1250 kullandım 250 barız farklı ben uzun yol yaparım gezerım dersen kesın 250 ama ben sehır ıcınde haftasonu turlarım dıyosan 125 tavsıye ederım bu benım gorusum cbr 125 le uzun yol yapılmaz mı yapılır ama 250 lık ıle daha konforlu ve keyıflı bır yolculuk olur hem 250 lık cbr ın motor sesı tatmın edıcı tavsıyem kesınlıkle cbr 250 r
Aynen öyle, dediğin gibi stop edip çalıştırınca atabiliyorum vitesi ? nasıl bir sistem anlamadım.
Ama içimin rahat etmesi için bi götürücem sanırım önümüzdeki hafta)
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
20 Mart 2011, 23:57
#25833
İlker Bak Arabalardada Aynı Problem Geri Vitese KOyarken Yasana Biliyor Debri. Bırak Tekrardan çek Bide Öyle Dene Torku Ayıramıyor Olabilir...
(K)aza (A)nında (S)eni (K)orur
-
21 Mart 2011, 00:05
#25834
kujumax adlı üyeden alıntı
İlker Bak Arabalardada Aynı Problem Geri Vitese KOyarken Yasana Biliyor Debri. Bırak Tekrardan çek Bide Öyle Dene Torku Ayıramıyor Olabilir...
cıbırn torkundan ne olcak laaa
En güzeli Koş hondaya sıfır motor sonuçta ver yapsınlar.
İstop edince düzeliyo gibi şeylerle ugraşma
-
21 Mart 2011, 01:02
#25835
OguzhanCBR adlı üyeden alıntı
bu motor benim yalnız şuanda şok yaşıyorum iş yerindeki arkadaşlar motorun fotosunu çekiyor biri demişti bende pek kaale almamıştım çok şaşkınım şuan fotoğrafı çeken arkadaş bana ulaşabilirsen sevinirim
-
21 Mart 2011, 01:11
#25836
!Lk£® adlı üyeden alıntı
Umarım dediğin gibidir kardeşim :(
Aynen öyle, dediğin gibi stop edip çalıştırınca atabiliyorum vitesi ? nasıl bir sistem anlamadım.
Ama içimin rahat etmesi için bi götürücem sanırım önümüzdeki hafta
)
Dostum Cbr125 lerin kronik sorunu diyebilirim. Bazen benim eski cbr125 yapardı. Işıklarda durduğunda telaşa sebebiyet verir. Çözümü şu; azıcık gazla debriyajı kavrama noktasına getir tık diye bir ses duyacaksın sonra vites rahatlıyacaktır. Bunu hep yapıyorsa bi göster ama arada yapıyordu benim makinada.
Sana tavsiyem vites küçültürek durmandır. Yoksa bu sorunu sık yaşarsın.
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
-
21 Mart 2011, 01:25
#25837
-
21 Mart 2011, 01:30
#25838
casillas00 adlı üyeden alıntı
senın motor senden once ünlü oldu
Ama eski kasadan cok cok iri duruyo
aynen kardeş tesadüf işte eski kasanın yanında yeni kasa baya bi fazla
-
21 Mart 2011, 11:30
#25839
ya beyler sonuçta motor bu araba değil, şanzuman sıralı yüksek viteste durursanız zaten düşüremezsiniz vitesi, tek tek kavrama noktasında düşürmeniz bile gerekebilir, ama onun dışında ekstra bişey varsa tabiki göster servise sıfır motor aldın sonuçta üzme kendini hiç (kontak kapalıyken de bütün vitesleri gezemezsin en fazla bir aşağı bir yukarı)
-
21 Mart 2011, 14:13
#25840
alper aga benim motorda anlayamadığım birşey var bazen düzde 135i gördüğüm oluyor yokuş aşağı 145 oluyor bazende düzde 110 120 yokuş aşağı 140ı geçmiyor bayır yukarı 100le çıkıyor hatta haktan arkamdayken mudanya yokuşunda 90dan aşağıya düşmedi ilginç bir cıbır benimki morali bozuksa gitmiyor kafası güzelse çıldırıyor vites problemi ara sıra bende de oluyor batununda dediği gibi sıralı olduğu için durduğun yerde kavrama noktasına gelmeden değiştiremediğim zamalar oluyor...
cakal_gs19@hotmail.com
Honda
0531 953 03 88 (365/24)
Hayat
16 JE 885......................
Onda
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler