Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Aralık 2010, 03:58
#24441
cakal_gs19@hotmail.com
Honda
0531 953 03 88 (365/24)
Hayat
16 JE 885......................
Onda
Reklamlar
-
13 Aralık 2010, 11:15
#24442
topic iyice apaçı muhabbetine döndü....
alın 600luk motorda kurtallalım su hız merakınızdan
-
13 Aralık 2010, 11:46
#24443
-
13 Aralık 2010, 12:16
#24444
casillas00 adlı üyeden alıntı
topic iyice apaçı muhabbetine döndü....
alın 600luk motorda kurtallalım su hız merakınızdan
-
13 Aralık 2010, 12:45
#24445
demekki bu durumdan sadece ben şikayetçi değilmişim.
Nerde eskiler ah ah
-
13 Aralık 2010, 17:34
#24446
bugün trafiğe çıktım. Çok manyak bişeymiş yahu. hele tankı dizlerinle sıkıştırıp motora yatınca insan bi havaya giriyo.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:31 ----------
ama 3. Viteste ivmelenmesi az gibi. Ya da ben yapamadım. 3. Viteste hızım 50 devir 3 binde 8 bin devire çıkması zaman aldı biraz.
-
13 Aralık 2010, 18:56
#24447
buggin adlı üyeden alıntı
bugün trafiğe çıktım. Çok manyak bişeymiş yahu.
hele tankı dizlerinle sıkıştırıp motora yatınca insan bi havaya giriyo.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:31 ----------
ama 3. Viteste ivmelenmesi az gibi. Ya da ben yapamadım. 3. Viteste hızım 50 devir 3 binde 8 bin devire çıkması zaman aldı biraz.
üzte 50 de gidersen tabi ki geç ivmelenir. 2 vitese alacaksın ve basacaksın. sanırım motorun komp. korkuyorsun. ikiye at devir cıkar 7-8 bine hemen gazla 11 binde at üçe.
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
-
13 Aralık 2010, 19:01
#24448
-
13 Aralık 2010, 19:23
#24449
buggin adlı üyeden alıntı
Evet sanırım öyle yapmam gerekiyo. Bu yığdırmayada alıştım. İstemediğim sürece olmuyo artk.
yalnız bu makinada sert fren nasıl yapılır? Öküzün biri önüme çıktı giriyodum yandan.
Önü kaydırdım çarpmama 5 m kala.
bu makinada sert fren diye bır şey yok. ön kayar arka kayar. Çok dikkat etmen lazım. Balatalarını sürekli kontrol etmen lazım. önü kullan çoğunlukla. Ön daha güvenli ama dikkat et bir anda sıkarsan takla atarsın. Nazikçe.
Eğer önüne bir öküz kırarsa yapacağın sakın olmak. sakin olduktan sonra ön arka aynı anda olabildiğince dengeli ve hızlı şekilde frenleyeceksin.
sakin olmanın ve soğukkanlı olmanın önemi büyük. önme kıran aracı görüp fren sıkamadığımı bilirim. heyecanlanp asıldığımı bilirim. ama bunlar lafta kolay. yaşayıp öğreneceksin.
Ve unutma hızın az olduğu sürece öküz" üzerinede kırsa durman sorun olmayacaktır..
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
-
13 Aralık 2010, 20:19
#24450
ön frende abs yokmu bunun nasıl kayıyo
-
13 Aralık 2010, 20:22
#24451
bundan önce bi kere mobilete bindim çok hızlı gitmememize rağmen çok tırsmıştım ve asla basmam demiştim ama bugün öyle bi basasım geldi ki. Ama kendimi frenledim. iyi ki 125 likle başlamışım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:19 ----------
tolga1994199 adlı üyeden alıntı
ön frende abs yokmu bunun nasıl kayıyo
Yeni modelleri bilmiyorum da benimkinde yok.
-
13 Aralık 2010, 20:25
#24452
eski model ybr lerde bile var onda nasıl olmaz
-
13 Aralık 2010, 20:26
#24453
tolga1994199 adlı üyeden alıntı
ön frende abs yokmu bunun nasıl kayıyo
abs yok. eski yeni türkiye yollarında ki cbr larda yok.
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
-
13 Aralık 2010, 20:37
#24454
12v 3a akü aldım. bugun sürdükten sonra ark. I beklemek için stop ettim. Yaklaşık bi 5 dakika sonra tekrar çalıştırdım ama ilk marşı almadı. 2. De çalıştı. Birde ustadan alırken motoru ısınsın diye 2 dakka çalıştırıyım dedim. Çalıştıktan 20 saniye stop etti. Sonra gaz vere vere zor çalıştırdım. Neden böyle yapıyo bu makine?
-
13 Aralık 2010, 20:45
#24455
dostum cbr125'lerin orjinal aküleri 5amper diye biliyorum. eğer değiştirebiliyorsan değiştir aküyü. farlarda gücü aküden aldığı için çabuk yersin aküyü.
bu arada orjinal lastikler ani frenlerde kayabilir ama güvenilir lastiklerdir. daha da güvenli bir sürüş istiyorsan lastikleri değiştirmelisin. gerçi senin motor 20binlerdeydi sanırım, yerinde olsam lastik bakmaya başlardım..
yığılmayla ilgili olarak, zaten chress belirtmiş, 6bin devirin altında miskin bir kedi gibi olur cbr125 en atik sürüş için 7 - 10bin devir arası kullanmalısın. 3.viteste de 90 - 100e kadar çıkabilir motor, 50 ile de gidersin ama miskin miskin
not: türkiye'de ki hiçbir ybr'de abs yok diye biliyorum, tabi bu apayrı bir konu..
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
13 Aralık 2010, 21:11
#24456
lastik masrafı çıktı bide. Neyse önce güvenlik. Yaza kadar kullanmıyacağım zaten yazın değiştirim. Haftada birkaç kez çalıştırsam akü için yeterli olur mu? Birde yağı değismesi gerekmiş. Şimdi mi değiştiriyim yoksa yazın mı?
-
13 Aralık 2010, 21:16
#24457
arkadaşlar şu kampanya dikkatimi çekti ihtiyacı olanlar faydalanabilir diye paylaşmak istedim...
http://www.turkoilmarket.com/Castrol...tre,PR-51.html
-
13 Aralık 2010, 21:32
#24458
Bu nasıl bi motor böyle beyler yükselteyim diye ilana koydum, arayan arayana ama ben kıyıp da satamıyorum,
3800 km de ilana koydum 5.500 oldu ha sattım ha satıcam derken.
Böyle çalıştırınca gözümün icine bakıyor sanki hisli bir şekilde.
Anlaşılan satamıcam ben bunu, en iyisi önümüzdeki sezona yeni lastikler ve egzoz
ile giriş yapalım da biraz abilerine benzesin.
-
13 Aralık 2010, 23:22
#24459
sedici adlı üyeden alıntı
bu yağ otomobiller için değil mi..?
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
13 Aralık 2010, 23:42
#24460
akü 5a olması lazım. Ben sıpariş verdım dün. Vlm marka.
o yağ araba yağı.
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler