Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #24121

    Üyelik
    21 Eylül 2010
    Alıntı cHreSs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nerden koydum bu lınkı ustam ben koydum lınkı buraya bır arkadaş daha dolusu varsa gelsın demış bak dedım bu daha dolu.

    bılseydım bu kadar yoracagımı senı ve tum forum arkadaşlarımı hıç koymazdım.

    elınde verılerın olduguna ınandım çunku o verıler sallama yazılmaz.

    satmışsın hayırlısı olsun.

    ayrıca 125 cc bızım ıçın bır örümcek ( yurumeyı ogrenen bebeklerın yurumesını kolaylaştıran bır ıcat ).. cbr la bısıklet lafının bır arada olması hoş degıl.

    INş bır gun bızımde hayabusa mız olur.

    İNŞALLAH HERBİRİNİZ HAYLİNİZDEKİ MOTORA KAVUŞUP KAZASIZ BELASIZ BİNERSİNİZ
    öncelikle sanırım bisiklek konusunda yada bu tabiri kullanmada yanlış anlaşıldım.ben orda parantez içinde cbr 125 in iyi bir makina oldugunu izah etmiştim bisiklet tabirinide neden yazdıgımı bizim için tamirinin cok kolay oldugunu ve devamli büyük motor yaptıgımız için bİze bisiklet gibi geldigini izah etmiştim.
    ama bnim anlamadıgım neden herkes cbr 125 30 hp olurmu 30 hp olursa şurasını burasını sallar.bakın ben dün yazmış oldugum mesajlarda size parça alabileceginiz yerlerden ve nasıl alabileceginizin bile örnegini verdim.ben bunu yapmak zorunda degilim ama orda özellikle yazdım kimsenin kazık yemesini istemem.
    cbr 125 gerçekten güzel bir motordur şu an piyasada satılan kendi klasmanında ki en iyi motordur ve kendi klasmanındaki fiyatı en uygun makinadır.sıfır olarak 4500 tl ye ybr 125 alan arkadaşlar var.ybr 125 ile cbr 125 hiç bir şekilde kıyaslanamaz.çünkü sonuçta cbr 125 kuçük cc de olsa racing tir.motoru cok saglamdır ve her türlü oynamayı kaldırır. DÜN YAZMIŞTIM SÜPER BİKE yarışların da piste giren cbr 125 ler 45 hp dir ve alt takımı piyasadki cbr 125 lerle aynıdır sadece silindir.piston takımı ve ust kapak farklıdır.üst kapaktaki eksentirik mili hem derecelidir hemde 4 adet sibop vardır.buda daha fazla benzin girişi ve daha rahat benzin girişi ve daha rahat duman cıkışı anlamına gelir ki makinanın rahatlaması güçlenmesi demektir.
    cbr 125 30 hp olurmu yada 20 hp olur mu diyen sizlersiniz siz bu şekilde derseniz kendi altınızdaki makinayı bilmeden kötülemiş olursunuz ben kötülemiyorum ben size nasıl yapıldıgının örneklerini veryorum.ve dun iki adet link attım orda komple bir orjınal performans egzozunun cbr 125 e nekadar güç kattıgını gösteryor.ve diger linktede performance modul unun cbr 125 te nekadar güç kazandırdıgını cizelgeyle gösteryorki bu iki firmada dünyanın en ünlü firmalarındandır.sadece o chip enjeksiyonlu cbr 125 e takıldıgında.6 hp gibi bir güç veryor ki dyno grafigi orda mevcut.ve zaten taktıktan sonra makinanızı tekrar kullandıgınızda o gucü hissedersiniz.ve onun yanında komple eksoz takarsanız tabiki orjinal eksoz performans eksozu ve cbr 125 için üretilmiş bir egzoz olması gerekyor ki dyno grafikleri mevcuttur internetten yoshımura nın usa sitesinden bulabilirsiniz.4 hp güç katar bu iki işlem yapıldıgında zaten cbr 125 23 hp ye cıkar.ki bindiginizde devamlı bindiginiz için kalkış yapar yapmaz gücün farkına varıp ve daha önce ki ıle son hali arasında nekadar büyük bir fark var hiissedersiniz.
    performans eksozuna performans olarak adlandırılmasının sebebi motora güç katması demektir ki youtobe ta videoları vardır genelde buyuk cc lerde ki makinalar üzerinde dyno testlerini araştırın görürsünüz.1000 cc bir race makinada +12hp kesin güc veren performans egzozları vardır.incelerseniz göreceksiniz 200 hp lik bir makinada 10 hp artış olması fazla hissetirmez ama cbr 125 te 10 hp lik bir fark biner binmez fark ettirir.
    tekrar yazyorum cbr 125 iyi motordur sizler bu makinaya şöyle olurmu böyle olurmu imkansız diyerek kendi binmiş oldugunuz makinaları kötülüyorsunuz aynı alt takımı taşıyan pistteki cbr 125 45 hp ise sizin cbr 125 lerde 45 hp ye kadar cıka bilir ama tabiki bu maddiyata baglıdır ama şimdisizlerin kullandıgı makinalar 13.5 hp dir bu 23 hp olursa zaten sizleri fazlasıylla tatmin eder. hp nin yüksek olması yada torkun yüksek olması makinanın cok süratlı gidecegi anlamına gelmez makinanın cekişinin güçlenecegi ve daha atik olacagı ve daha iyi devir cekecegi anlamına gelir.buda güç anlamına gelir.
    cogu büyük makinada 1,2,3 ile 4,5,6, cı vitesler arasında ki güç farklıdır 100 dolarlık bir parcayla hayabusada 4,5,6, da ürettigi torku ttuşturma zamanını degiştirerek 1,2ve 3. vitestede aynı tork elde edilebilyor ki buda makinanın dünyasını degiştirir biz bunu şahsen denedik.bazı şeyler deniyerek ve kullanılarak bulunur pover comander taktıgımızda bile bilgisayara baglayıp en iyi ayarı bulanakadar ayarlayıP makinaya binyoruz begenmezsek tekrar ayarlıyoruz tekrar binyoruz her ayarlamada bindigin için farkları göryorsun.
    CBR 125 KÖTÜ BİR ALET DEGİLDİR PİYASADAKİ MAKİNALARIN BİR COGUNDAN İYİDİR DENGESİ VE VİRAJ KABİLİYETİ COK YUKSEKTİR YAPILAN HER DEGİŞİKLİGİN BİR BELGESİ VARDIR ve DUNDE YAZDIM HONDA CBR 125 İÇİN HONDANIN URETMİŞ OLUP AVRUPAYA SATTIGI İNANILMAZ DERECEDE PERFORMANS PARÇASI VARDIR.BUNU HONDA YAPIP SATARKEN CBR 125 IN ALT TAKIMININ BUNLARI KALDIRACAGINI COK IYI BILYORKI MODİFİYE PARCA SATYOR.SADECE PERFORMANCE NODULU VE KOMPLE EKSOZ TAKARAK 10 HP GIBI BIR GUC ELDE EDYORSANIZ DIGER PARCALARIDA TAKARSANIZ KAC HP YE KADAR CIKARABİLECEGİNİZİ SİZ DÜŞÜNÜN.CBR 125 30 HP OLURSA DAGILIR KRANGI ELINE ALIRSIN DİYE İFADELER COK YNLIŞTIR.EGER ÖYLE BİŞEY OLMUŞ OLSA YADA OLACAK OLSA YENİ MODEL 1000 CC RACELER 200 HP DİR VE CBR 125 ILE ARASINDA 85 KG VARDIR O ZAMAN GAZI ACTIGINIZDA BU MAKİNALARIN PARAM PARCA OLMASI GEREKİR.SİZLER KENDİ MOTORLARINIZI ISTERSENIZ NASIL GUÇLENDİREBİLECEGİNİZİ BİLMEDİGİNİZDEN YANLIŞ ANLIYORSUNUZ VE BU ŞEKİLDEDE KENDİ BİNMİŞ OLDUGUNUZ MAKİNALARI İSTEMEDEN KÖTÜLEMİŞ OLYORSUNUZ.ŞUNU UNTMAYIN VE HATIRLAYIN MOBLETE BİLE 140 KM Yİ YAPTIRAN TURKLERDİR Kİ ARANIZDA MUTLAKA ESKİ MOBLETLERE MODİFİYE YAPILDIGINDA NASIL SONUÇLARA ULAŞILDIGINI BILEN BİR KAC ARKADAŞ VARDIR.YOKSA YOUTUBE TAN BAKIN BULUN.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24122
    gökhans16cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2010
    Şehir
    BURSA/NilüfeRR
    Motosikleti
    HONDA CıBıR125RR
    beyler bende 2006 model var kaç hp bu alet orjinalinde? Birde arrow egzoz takmış benden önceki sahibi şimdi kaç hp olmuştur?

  3. #24123
    Deniz 125 RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    KAWASAKİ Z250
    Alıntı OguzhanCBR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    allaalla bnm küheylana bak nete düşmüş
    Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...!

  4. #24124
    gökhans16cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2010
    Şehir
    BURSA/NilüfeRR
    Motosikleti
    HONDA CıBıR125RR
    2006 modeller enjeksiyonlu mu?

  5. #24125

    Üyelik
    11 Haziran 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 125R 2008
    Alıntı gökhans16cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2006 modeller enjeksiyonlu mu?
    enjeksıyonlu değil.
    I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:

  6. #24126
    gökhans16cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2010
    Şehir
    BURSA/NilüfeRR
    Motosikleti
    HONDA CıBıR125RR
    yakıt olarak ne kullanıyorsunuz? Kaç bg?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:06 ----------

    arrow egzoz kaç bg arttırıyor?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:08 ----------

    arkadaşlar kusuruma bakmayın ben bu aleti daha 1 1,5 ay önce aldım ve heves ederek aldım honda hayranlığım ve cbr tutkum birleşince ne fiyatı ne yakıtı ne parçası ne de parformansını doğru düzgün araştırabildim. Nete de cep telefonumdan iş yerinde bağlandığım için pek fazla muhabbetlere katılamıyorum okuyorum fakat yazmakta problem oluyor ben bu forumun başında benzinin 95 oktanmı yoksa 98 oktanmı daha iyi performans verdiği tartışmasını gördüm ben 95 kullanıyorum şu an siz ne tavsiye edersiniz? 2006 cbr ın gerçek hpsi kaçtır ve arrow egsozla kaça yükselir? Biraz daha performans alabilmek için ne yapmak gerekir? Yardımcı olabilirseniz sevinirim... İyi geceler arkadaşlar...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:59 ----------

    arkadaşlar kusuruma bakmayın ben bu aleti daha 1 1,5 ay önce aldım ve heves ederek aldım honda hayranlığım ve cbr tutkum birleşince ne fiyatı ne yakıtı ne parçası ne de parformansını doğru düzgün araştırabildim. Nete de cep telefonumdan iş yerinde bağlandığım için pek fazla muhabbetlere katılamıyorum okuyorum fakat yazmakta problem oluyor ben bu forumun başında benzinin 95 oktanmı yoksa 98 oktanmı daha iyi performans verdiği tartışmasını gördüm ben 95 kullanıyorum şu an siz ne tavsiye edersiniz? 2006 cbr ın gerçek hpsi kaçtır ve arrow egsozla kaça yükselir? Biraz daha performans alabilmek için ne yapmak gerekir? Yardımcı olabilirseniz sevinirim... İyi geceler arkadaşlar...

  7. #24127
    mevlutgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    İST-PENDİK
    Motosikleti
    xmax250abs Er6f650ABS ninja250R Cbr125R Today50
    Arkadaşlar merhaba sizlere teknik bir sorum olacaktır..Benim motorda 3-5 gündür bi ampul sorunu oluştu şöyle;yolda gittiğim zaman sol taraftaki ampul kendi kendine yanıp sönüyor sete çukura vsvs girip çıkıyorum ampul yanıyor sönüyor sonra tekrar kendine geliyor bunu yaşayan arkadaşlar varmı aranızda çözümü nedir

  8. #24128
    MotoGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400 [2024]
    Alıntı gökhans16cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yakıt olarak ne kullanıyorsunuz? Kaç bg?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:06 ----------

    arrow egzoz kaç bg arttırıyor?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:08 ----------

    arkadaşlar kusuruma bakmayın ben bu aleti daha 1 1,5 ay önce aldım ve heves ederek aldım honda hayranlığım ve cbr tutkum birleşince ne fiyatı ne yakıtı ne parçası ne de parformansını doğru düzgün araştırabildim. Nete de cep telefonumdan iş yerinde bağlandığım için pek fazla muhabbetlere katılamıyorum okuyorum fakat yazmakta problem oluyor ben bu forumun başında benzinin 95 oktanmı yoksa 98 oktanmı daha iyi performans verdiği tartışmasını gördüm ben 95 kullanıyorum şu an siz ne tavsiye edersiniz? 2006 cbr ın gerçek hpsi kaçtır ve arrow egsozla kaça yükselir? Biraz daha performans alabilmek için ne yapmak gerekir? Yardımcı olabilirseniz sevinirim... İyi geceler arkadaşlar...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:59 ----------

    arkadaşlar kusuruma bakmayın ben bu aleti daha 1 1,5 ay önce aldım ve heves ederek aldım honda hayranlığım ve cbr tutkum birleşince ne fiyatı ne yakıtı ne parçası ne de parformansını doğru düzgün araştırabildim. Nete de cep telefonumdan iş yerinde bağlandığım için pek fazla muhabbetlere katılamıyorum okuyorum fakat yazmakta problem oluyor ben bu forumun başında benzinin 95 oktanmı yoksa 98 oktanmı daha iyi performans verdiği tartışmasını gördüm ben 95 kullanıyorum şu an siz ne tavsiye edersiniz? 2006 cbr ın gerçek hpsi kaçtır ve arrow egsozla kaça yükselir? Biraz daha performans alabilmek için ne yapmak gerekir? Yardımcı olabilirseniz sevinirim... İyi geceler arkadaşlar...
    Güle güle kullan. Güzel bir motordur. Arıza vermeyen sağlam bir modeldir ve cc ne göre bence atik bir motordur. ben 98 oktan kullanıyordum. kişiye göre değişir ama sanki 95lik koyunca motor daha sesli çıkıyor ve titriyordu azda olsa. 120lerde filan.
    Aman diyim sakın düşürme yedek parçaları el yakıyor. Bir sinyalin orjinali 145 lira ordan düşün artık kazık olduğunu yedek parçaların.
    Performans eksozununda güç bazında çok az etki edeceğini tahmin ediyorum. Motorun gücü 13bg ağırlığı 110kg idi sanırım. Ruhsatta yazar. Yokuş aşağı 145i gördüm. Ama ideali 120dir. Fazla da beklenti içerisinde olmamak lazım. Şehir içi için tam bir performans aleti bana göre
    2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400

  9. #24129
    35sdk89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2008
    Şehir
    Bornova/İZMİR
    Motosikleti
    Yamaha MT09
    Alıntı Deniz 125 RR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    allaalla bnm küheylana bak nete düşmüş
    Ne küheylanı yaa millettin bebelerine maskara yapmışın motoru :D:D:D:D:D:d:D:d
    Bİ selektöre BİN manita

  10. #24130

    Üyelik
    27 Ekim 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia RS "08
    Alıntı 35sdk89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne küheylanı yaa millettin bebelerine maskara yapmışın motoru :D:D:D:D:D:d:D:d

  11. #24131
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı mevlutgs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba sizlere teknik bir sorum olacaktır..Benim motorda 3-5 gündür bi ampul sorunu oluştu şöyle;yolda gittiğim zaman sol taraftaki ampul kendi kendine yanıp sönüyor sete çukura vsvs girip çıkıyorum ampul yanıyor sönüyor sonra tekrar kendine geliyor bunu yaşayan arkadaşlar varmı aranızda çözümü nedir
    Aynısı banada olmuştu.
    Ustaya goturdum elektırık tesisatına baktı.
    sigortaların oraya bsyler yaptı düzeldi sorun neydı ne olduda duzeldi anlamadım

  12. #24132
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    ampulun içindeki tel koptuysa bir şekilde, çukura girip çıktığında teller birbirine kaynak oluyor ve far yanıyor. kontağı kapattığında tel tekrar ayrılıyor ve far sen çukra girene kadar yanmıyor

    yada Sercan'ın söylediği gibi elektrik tesisatına bakmak lazım. sigorta gevşemiştir dicem, ama öyle olsa iki ampul ve gösterge panelindeki ışıklarda gidip gelirdi.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  13. #24133
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Bende ilk bşta kutukten feln sandım kutuğu actık orda bişey yoktu.
    ilk gun sadece uzunlar yandı 2gün hepsi gitmişti ve debriyaj müşürüde çalışmıyordu.
    Viteste calıştıramıyordum motoru garip bi durumdu işte

  14. #24134

    Üyelik
    13 Ekim 2008
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR '07 - Honda CBR 125R Repsol '08
    Alıntı mevlutgs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba sizlere teknik bir sorum olacaktır..Benim motorda 3-5 gündür bi ampul sorunu oluştu şöyle;yolda gittiğim zaman sol taraftaki ampul kendi kendine yanıp sönüyor sete çukura vsvs girip çıkıyorum ampul yanıyor sönüyor sonra tekrar kendine geliyor bunu yaşayan arkadaşlar varmı aranızda çözümü nedir
    11.000. kilometrede yapmıştı ampülleri değiştirmiştim çakmak gibi olmuştu.
    Yapan yapar yapamayan eleştirmen olur.

  15. #24135
    mevlutgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    İST-PENDİK
    Motosikleti
    xmax250abs Er6f650ABS ninja250R Cbr125R Today50
    aaa şuan benim 12 bn km de hehe.D ne şans cumartesi götüreceğim servis bakalım ne diyecekler.D:D telleri sağlam yaa sanarsam sigorta veya tesisatta birşeyler var;) hadi hayırlsı

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:40 ----------

    pei abiler bende ampulleri değiştirmek istiyorum sarı olcak ama daha güçlü watı daha yüksek olup neler var piyasada ben hiç bulamadım ama

  16. #24136

    Üyelik
    27 Ekim 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia RS "08
    Arkadaşlar ön sinyal arıyorum bilginize sunarım çıkma ve başka tarzda olabilir..

  17. #24137
    gökhans16cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2010
    Şehir
    BURSA/NilüfeRR
    Motosikleti
    HONDA CıBıR125RR
    Alıntı MotoGT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güle güle kullan. Güzel bir motordur. Arıza vermeyen sağlam bir modeldir ve cc ne göre bence atik bir motordur. ben 98 oktan kullanıyordum. kişiye göre değişir ama sanki 95lik koyunca motor daha sesli çıkıyor ve titriyordu azda olsa. 120lerde filan.
    Aman diyim sakın düşürme yedek parçaları el yakıyor. Bir sinyalin orjinali 145 lira ordan düşün artık kazık olduğunu yedek parçaların.
    Performans eksozununda güç bazında çok az etki edeceğini tahmin ediyorum. Motorun gücü 13bg ağırlığı 110kg idi sanırım. Ruhsatta yazar. Yokuş aşağı 145i gördüm. Ama ideali 120dir. Fazla da beklenti içerisinde olmamak lazım. Şehir içi için tam bir performans aleti bana göre
    Saol dostum

  18. #24138

    Üyelik
    11 Haziran 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 125R 2008
    metal gear arka fren balatası elıme ulaştı. 25 lıraya aldım.

    kendım değiştirmeyı duşundum aksam ındım ama arka jantın vıdasını sökemedım.

    vardır dedım bi hayır çekıç le anahtara vurmayıda sevmem. bıraktım ya bı arkadaşla sökeceğim yada servıse değiştirtcem.

    Bu arada servıs 80 lıra fıyat verdı balata ıçın.

    önce çaktırmayı duşundum sonra dıske zarar vermesınden korkup Avustralya malı balata aldım.http://www.metalgear.com.au/ belkı alacak olanlar incelemek isterler.
    I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:

  19. #24139

    Üyelik
    16 Eylül 2010
    Motosikleti
    rx king 135
    arkdşlar cbrın 1. 2. 3. 4 . 5. ve 6.viteslerdki son hzı kaç bilgi verrmsniz

  20. #24140
    fatihsevim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    cbf150
    40-60-80-100-120-140
    HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 32 kullanıcı var. (0 üye ve 32 misafir)

Bu Konudaki Etiketler