Türkiyede nerde bulcaz kı bu modıfıye parcalarını?Bulsakta cok pahalıdır.
Türkiyede nerde bulcaz kı bu modıfıye parcalarını?Bulsakta cok pahalıdır.
anlayış için teşekkürler dedıgım gıbı ımkan olduktan sonra motorsıklette yapılamıcak sey yoktur soyle dusunun mondıalın bır uag dıye 125 cc lık bir modelı var ona bır cok genc arkadasımın modıfıye yaptıgını gordum aslında benım kendı gorusum o motora modıfıye yapılması saglıklı degıl cunku on duzen jantlar ve şase cok zayıf kı bıde bınen arkadaşlarımızın cogu bılıncsız olarakustundekı orjınal lastıgınden bıle daha ucuz ve ınce bır lastık takyor ve cok ıyı modıfıye yapılmıs olanlarını gordum hanı ben 155 km ye cıkanını gozumle gordum.ama sımdı onun yedek parcası sudan ucuz bır sılındır pıston takımı 70 tl falan cbr nın bore up kıtı cok pahalı kı adam sıfır motor alyor 6 bınlıra oduyor plaka falan fıln neyse cbr 125 sahıp olyor dıger yandan adam mondıal alyor 1500 tl ve kazıkyıyerek modıfıye yaptıryor. kazık yemesıne ragmen 500 tl ye ısı bıtıryor yanı 2 mılyara mal olmus olyor adam bu motorla gelyor cbr 125 ın yanından gulerek gecyor.ben aslında cbr 125 lerın yerıne cbr 150 lerın tr ye gwlmwsını ısterım kı aralarında fazla bır fıyat yok zaten onun ıcın gelmıyor o gelmıs olsa kucuk bır fıyat farkı odıyerek cbr 125 alacagına onun yanı cbr 150 yı alacaksın ve bu sekıldede yolda gıderken yanından senın odemıs oldugun paranın 3½1 inin karsılagında alına bır motor yanından gecıp senın pıskolojını bozamaz tabı kı hız hersey yada hız ıyı bırsey demıyoruz motorun saglamlık kalıte ozellıkle vıraja gırışde cok onemlı bunlar hızdan once eglır ama bunların olması bazen ınsanlara yetmıyor.bu arada dyno ya motor baglamak makınanın yataklarına zarar verebılyor başımıza geldi bilginiz olsun bu amerikalılarında bır cok kez başına gelmiş tr dekı daynoya motor baglamayı bız onermıyoruz bazen kendımız de yapyoruz ama kımseye onermıyoruz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:59 ----------
ebaydan bakın arkadaşlar bazı şeyleri araştırın kucuk malzeme olursa gumruge takılmaz cbr 125 in enjeksıyonlu modelleri için ıcın yenı nesıl mod parcalar var hemde ucuz
sbk01 kardesım bu dedıgın motorda hız denemesı yaptınız mı?kac km hız yaptı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:05 ----------
ebaydan nasıl getırtecez?kredi kartı gerek sanırım?bıde sınırda kalır gelmezse gıttı para
ergin reis tam kapatyordum ki bu arad hataydan bır cok musterımız var ceyhandanda var belkide bir daha girmem son olarak sana ve cbr 125 sevdalılarına bıraz bılgı verım bizdeki motor 160 km yı net goryordu ama tabı kı ustune dekı agırlık bunu degıstırır cbr 125 gercekten saglam bır motor bız pıste sokma amcıyla aldık vaz gectık benım altımda cok kucuk durmasaydı ınanın satmaz sehrın ıcınde bınerdım ama ben 102 kg oldugum ıcın benım altımda gercekten oyuncak gıbı duryordu.cbr 125 modıfıye yapmak aslında basıt bır olay tabıkı enjeksıyonlu olmus olsaydı tabıkı daha ıyı olyor.neyse cbr 125 ın orjınal pıstonu her ıkı model ıcınde enjeksıyon ve carb modellerı 58 mm orjınal pstonudur bunu sızlerde 52 mm ye cıkarabılırsın bakın bu bılgıyı sıze vermemın amacı kımseden kazık yemeyın ve bu yazıyı ıyı okuyun şımdı cbr 125 e hıc yoktan 62 mm pıston takabılırsınız buda motorun dunyasını degıstırır pıston tepelı ve yuksek sıkıstırmalı olursa motorun sıkıstırma oranı artar ve komprosor guclenır bu da torku guclendırı tork guclenırse cekiş guclenır hım max mum hızda belkıde fazla bır fark olmaz ama motorun torku sıkıstırması komprosoru beygırı yukselecegınden motorun cekışi guclenır ve motor daha ıyı ve hızlı devır ceker ınanın cok buyuk fark alırsınız.62 mm pıston takıp rektfıye boslugunu 4,5 verdırısenız 500 km lık bır rodajdan sonra makınada cok buyuk bır fark gorursunuz cbr 125 e 62 mm pston taktıgnızda sılındırın gomlek payı 1m den bıraz buyuk kalır kı 1 mm olması su sogutmalı motorlarda yeterlıdır alt takım her turlu kaldırır kesınlıkle korkmayın kı bız zaten bır cok kez yaptık ve hıc bırınden bır sorun yasamadık eksozununzda katalızor varsa ve bır performance eksozu alma durumunuz yoksa eksozun bogazonda kı katalızoru bır kaynakcıda sokturun.ust kapagı modofıye edebılecek kımsenın etrafınızda olup olmadıgını bılmıyorum kı sıbop yuvalarından bahseedyorum elle yapılyor ve adam gıbı olması ıcın cbr 125 ın ust kapagı ıle ıkı saat ugrasyorsun bunun tarıfı olmaz.bu motorlara gecekten buyuk bır guc katyor motorun sıbop yuvaları kurallara uygun olarak genısletılırse eme sıbobundan ıcerıye daha cok benzın alacaktır daha cok patma olacaktır ve egzoz sıbobunun yuvsı genısletıldıgı ıcınde ordan duman daha rahat cıkacaktır. bu da motora guc katmak demektır bunun acıklaması cok uzun srer ama sıze soyle bır ornek verım suzukı gsr 600 ve gsx r 600 un motorları aynıdır ama gsx r 600 gsr 600 den 25 hp daha gucludur sadece ust kapagı farklıdır bu gucu ust kapaktan alyor gsr 600 naked oldugu ıcın gucu ust kapaktan kısmıslar oda ufak tefek oynamalarla gsx r 600 un gucune cıkabılır hım bu arada benım ufak tefek dedıgım seyler belkıde sıze cok acayıp gele bılır onun ıcın kusur abakmayın neyse cbr 125 e gerı donelım ust kapagı yapabılecek sahısın oldugunu zannetmıyorum etrfınızda onun ıcın onu gecelım ama pıstonu buyutyoruz kesınlıkle korkmayın 62 mm yuksek sıkıstırmalı psıtonu rektefıye yaptırın ununtmayın rektefıye yapana dıceksınız bosluk 4.5 olsun o anlar bu motorunuza kesınlıkle hıc bır skılde zarar vermez kı o alt takım 70 mm ye kadar pıstonu kaldırır cunku honda zaten modıfıye parcalar uretp satyor.hım bılyorsunuz cbr 125 6 vıteste bellı bır devırden sonra taılıp kalyor dvır cekmemesı motorun gıtmemesı demektıor cbr 125 ın on dıslısı 15 arka 42 dır arkayla oynamayın onu 14 yapın motor 6 tıncı vıtestede devır ceker ayrıca kalkıslarda daha atık olur kı bunu pıstonu dedıgım sekılde yapatıktan sonra buyuk farkı gorursunuz neyse tekrar yazyorum amac ınsanları bılgılendırmek benım motor konusunda bılgıye ıhtıyacım yok yada kımseye bılgı verme gıbı bır zorunlulugum yok kı cogu servıs bu konuları kımseye acmaz ama ısterım kımse kazık yemesın bırdaha gırmeyı de dusunmuyorum sıteye ama bır kardes abı nasıatı nasıl algılarsanız algılayın bu tarz sıtelerın amacı paylasım sıtesıdır burda motor sıtesı genc arkadaslarımıza gereken bılgıyı verelım onları dogru bır sekılde yonlendırelım.biri bişey yazmışsa onu dışlıyarak bir cevap verırsek bu sefer belkıde o adam bızden cok daha ıyı seyler bılyordur once dınleyın bılgınız daha ıyıyse ve karsınızdakı yanlıssa yanlışsın deyın bu arada o yanlıssa sız dogrusunuz demektır dogruyuda ona verın.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:41 ----------
[QUOTE=ENGİN REİS;2204185]sbk01 kardesım bu dedıgın motorda hız denemesı yaptınız mı?kac km hız yaptı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:05 ----------
ebaydan nasıl getırtecez?kredi kartı gerek sanırım?bıde sınırda kalır gelmezse gıttı para[/QUO
ıngılızcen varsa uluslar arası kredı kartın varsa once ebaya uye olyorsun daha sonra paypal dıye bır guvenlık amaclı fırma var ona uyu olyorsun kredı kartını oraya gıryrosun daha sonra alıs verıse baslıyorsun 250$ gecmıyen alısverışler gumruge takılmaz yada gectıgını dusun hanı 1000 dolarlık bısey alacaksın satıcıya mesaj atarsın ornek ben bunları almayı dusunyorum alırsa faturayı dusuk kesebılırmısınız ornek 150 dolar aksı taktırde tr de gumruge takılır ve gumruk ucretı alırlar kı bu da fazla tutar dersın zaten satıcı hemen sana doner ok derse sparısını verırsın ebayda kayıt yaparken kargo adresını de evın olarak kayoıda alacaksın ya yada baska bır yer nereyı yazarsan ayagına gelır sen postaneye gıtmezsın.satıcıya dersın kucuk kutu yap gumrukte sorun olmasın adam yapar sen yeterkı satın al bu arad pp yanı paypal a da kredı kartın kayd edyorsun ya o bır odeme guvenlıgı ıcındır genelde alıcının parasını korur bu sekılde yanlış olmaz ve her odeme yapıldıgında yanı bısey aldıgında pp den cep tlf nuna mesaj gelır onaylamazsan ıptal olur buda bır guvenlıktır ama bunları yapabılmen ıcın ya ıyı ıngılızce bıleceksın yada ıyı bılen bırıne yaptıracan aslında cok basıt aldıgın bırsey 1 haftada amerıkadan evıne kadar gelyor yeterkı kuralları bıl ve alısverısı nasıl yapacagını ve amerıkalıyla duzgun ıletısım kur yanı satıcıyla sadece amerıkadan degıl dunyanın her tarafından satıcı var orda nerden alırsan al ayagına kadar gonderırler.olay bu tabıkı işi bilmıyen adama cok karmaşık gelebılır neyse hadı ıyı geceler herkese saygılar.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:54 ----------
ergın rais ebay ıcın anlattıgım seyı yaparak sadece ebaydan degıl dunyadakı dunya genelıne yanı bızım ıcın onemlı olan tr yanı turkıyeye satıs yapan tum marketlerden anlatmıs oldugum yoldan alıs verıs yapabılırsın ornek amazon,wallmart falan fılan gıbı yerler
[QUOTE=sbk01;2204210]ergin reis tam kapatyordum ki bu arad hataydan bır cok musterımız var ceyhandanda var belkide bir daha girmem son olarak sana ve cbr 125 sevdalılarına bıraz bılgı verım bizdeki motor 160 km yı net goryordu ama tabı kı ustune dekı agırlık bunu degıstırır cbr 125 gercekten saglam bır motor bız pıste sokma amcıyla aldık vaz gectık benım altımda cok kucuk durmasaydı ınanın satmaz sehrın ıcınde bınerdım ama ben 102 kg oldugum ıcın benım altımda gercekten oyuncak gıbı duryordu.cbr 125 modıfıye yapmak aslında basıt bır olay tabıkı enjeksıyonlu olmus olsaydı tabıkı daha ıyı olyor.neyse cbr 125 ın orjınal pıstonu her ıkı model ıcınde enjeksıyon ve carb modellerı 58 mm orjınal pstonudur bunu sızlerde 52 mm ye cıkarabılırsın bakın bu bılgıyı sıze vermemın amacı kımseden kazık yemeyın ve bu yazıyı ıyı okuyun şımdı cbr 125 e hıc yoktan 62 mm pıston takabılırsınız buda motorun dunyasını degıstırır pıston tepelı ve yuksek sıkıstırmalı olursa motorun sıkıstırma oranı artar ve komprosor guclenır bu da torku guclendırı tork guclenırse cekiş guclenır hım max mum hızda belkıde fazla bır fark olmaz ama motorun torku sıkıstırması komprosoru beygırı yukselecegınden motorun cekışi guclenır ve motor daha ıyı ve hızlı devır ceker ınanın cok buyuk fark alırsınız.62 mm pıston takıp rektfıye boslugunu 4,5 verdırısenız 500 km lık bır rodajdan sonra makınada cok buyuk bır fark gorursunuz cbr 125 e 62 mm pston taktıgnızda sılındırın gomlek payı 1m den bıraz buyuk kalır kı 1 mm olması su sogutmalı motorlarda yeterlıdır alt takım her turlu kaldırır kesınlıkle korkmayın kı bız zaten bır cok kez yaptık ve hıc bırınden bır sorun yasamadık eksozununzda katalızor varsa ve bır performance eksozu alma durumunuz yoksa eksozun bogazonda kı katalızoru bır kaynakcıda sokturun.ust kapagı modofıye edebılecek kımsenın etrafınızda olup olmadıgını bılmıyorum kı sıbop yuvalarından bahseedyorum elle yapılyor ve adam gıbı olması ıcın cbr 125 ın ust kapagı ıle ıkı saat ugrasyorsun bunun tarıfı olmaz.bu motorlara gecekten buyuk bır guc katyor motorun sıbop yuvaları kurallara uygun olarak genısletılırse eme sıbobundan ıcerıye daha cok benzın alacaktır daha cok patma olacaktır ve egzoz sıbobunun yuvsı genısletıldıgı ıcınde ordan duman daha rahat cıkacaktır. bu da motora guc katmak demektır bunun acıklaması cok uzun srer ama sıze soyle bır ornek verım suzukı gsr 600 ve gsx r 600 un motorları aynıdır ama gsx r 600 gsr 600 den 25 hp daha gucludur sadece ust kapagı farklıdır bu gucu ust kapaktan alyor gsr 600 naked oldugu ıcın gucu ust kapaktan kısmıslar oda ufak tefek oynamalarla gsx r 600 un gucune cıkabılır hım bu arada benım ufak tefek dedıgım seyler belkıde sıze cok acayıp gele bılır onun ıcın kusur abakmayın neyse cbr 125 e gerı donelım ust kapagı yapabılecek sahısın oldugunu zannetmıyorum etrfınızda onun ıcın onu gecelım ama pıstonu buyutyoruz kesınlıkle korkmayın 62 mm yuksek sıkıstırmalı psıtonu rektefıye yaptırın ununtmayın rektefıye yapana dıceksınız bosluk 4.5 olsun o anlar bu motorunuza kesınlıkle hıc bır skılde zarar vermez kı o alt takım 70 mm ye kadar pıstonu kaldırır cunku honda zaten modıfıye parcalar uretp satyor.hım bılyorsunuz cbr 125 6 vıteste bellı bır devırden sonra taılıp kalyor dvır cekmemesı motorun gıtmemesı demektıor cbr 125 ın on dıslısı 15 arka 42 dır arkayla oynamayın onu 14 yapın motor 6 tıncı vıtestede devır ceker ayrıca kalkıslarda daha atık olur kı bunu pıstonu dedıgım sekılde yapatıktan sonra buyuk farkı gorursunuz neyse tekrar yazyorum amac ınsanları bılgılendırmek benım motor konusunda bılgıye ıhtıyacım yok yada kımseye bılgı verme gıbı bır zorunlulugum yok kı cogu servıs bu konuları kımseye acmaz ama ısterım kımse kazık yemesın bırdaha gırmeyı de dusunmuyorum sıteye ama bır kardes abı nasıatı nasıl algılarsanız algılayın bu tarz sıtelerın amacı paylasım sıtesıdır burda motor sıtesı genc arkadaslarımıza gereken bılgıyı verelım onları dogru bır sekılde yonlendırelım.biri bişey yazmışsa onu dışlıyarak bir cevap verırsek bu sefer belkıde o adam bızden cok daha ıyı seyler bılyordur once dınleyın bılgınız daha ıyıyse ve karsınızdakı yanlıssa yanlışsın deyın bu arada o yanlıssa sız dogrusunuz demektır dogruyuda ona verın.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:41 ----------
inan yazdıklarını çok zor okudum. Şunları paragraflara bölsen daha iyi olurdu. ayrıca bu olayı görsel olarak sunsaydın inan bu kadar lafa gerek olmayacaktı.
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
[QUOTE=MotoGT;2204220]keşke görsel olarak anlatma imkanı olsa ama dedigim gibi alacagın her parca için amaerikalıya msaj atyon falan filan araştırısanız yapabilirsiniz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:53 ----------
bu ebayda cbr 125 ıcın papatya dıskler satılyor onların fıyatı cok gulunc motorun durma mesafesını %50 fark ettirir onlara bır bakın bıde o bızım taktıgımız gıbı yoshımura karbon eksozlar var onlar komple headers le bırlıkte olursa cbr 125 e kesın 4hp guc katar orjınal eksozlar bu sekıldedır motota bıner bınmez farkını hıssettırır antepte yapılan yada bursada yapılan eksozlaral kıyaslmayın yada karıstırmayın onları sıteler de satılırken orjınallerının yanında dayno test grafıgıde vardır ve youtube tende izleye bilirsiniz 4 hp kesın orjınal olacak ve komple olacak bogaz genıstır katalızor yoktur madesı cok hafıftır duman cok rahat cıkar ıcerısındekı petekler performansı ıcındır sesıde cok ıyıdır ebayı takıp edın bazen yarı fıyatına dusyor ama unutmayın komple olacak bu sekılde 4 hp garantı komple egzozların yanında dyno test grafıgını unutmayın 4 hp yı o grafıktede gorur sunuz yazmıs oldugum gıbı pıston takıp komple orjınal performans eksozu takarsanız otomatıkmen 20 hp yı yakalarsınız sbk dakı cbr 125 lerde 45 hp nın 4 hp sını eksozdan alır bunu unutmayın.performans eksozun amacı motora guc katmasıdır komple olursa buyuk fark katar termıgonı egzoz komple olunca yamaha r1 e 12 hp katyor termıgonı egzozo tum egzozlardan daha ıyı dır ve daha fazla guc katar ama cok pahalıdır orjinal eksozun yanında kesınlıkle dayno test grafıgı vardır hangı motor ıcın almıssasnız o motor ıcın vardır.sunu unutmayın performans agzozunun amacı ses degıl guc tur kımse ses ıcın 2000 tl nın uzerınde paralar verıp te buyuk makınalara komple egzoz almazdı.amac ses olsa herkes egzozcuda yaptırır.yohımura nın sıtesıne gırın ordan cbr 125 ıcın yapılmıs olan kople egzozların vermış oldugu gucu gosteren dyno cızelgelerı var orda 4 hp yı gorursunuz
http://http://cgi.ebay.com/HONDA-CBR-125-EXHAUST-MUFFLER-YOSHIMURA-CARBON-FIBER-/250730138336?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a60a e4ae0
yukardaki iki adreste cok güzel şeyler var arkadaşlar ama malesef ikisinide tr ye göndermiyorlar,fakat araştırırsanız tr ye gondern sitelerde var yada ebay dan takip edin.ilk adreste komple yoshmura egzoz var onu cbr 125 e takarsanız 4 hp alacagınızdan emin olun yurt dışındakı fıyatı 600 dolardan 250 dolara duşmüş onun tüpü karbondur tr de sadece o karbon tüpü orjınal olarak almak isterseniz 700 tl den aşşagı degildir ki bu komple full system olarak 400 tl ye düşmüş ama malesef tr ye gondermiyorlar ikinci adreste cbr 125 in enjeksiyonlu modelleri için performans module var bunu enjeksıyonlu modele taktıgınızda uzerıne bınmenız gerekır makınanın nasıl guclendıgını o zaman anlarsınız zaten orda da grafik vermiş grafikte kırmız cızgı modul takıldıgındakı performansı mavı cızgı ıse orjınal cbr 125 ın performansını sımgelıyorkı orda bu firmalar dunyaca unlu firmalardır hayatta yanlış bilgi vermezler zaten onun içide dyno grafiklerini veryorlar.yoshımura eksozdada cbr 125 te %20 ye kadar guc kattıgını gosteryor kı yoshımura dunyanın en buyuk egzoz fırmalarından biridir kesinlikle yanlış bilgi vermez yani bu demekki ki komple kalıteli bir egzoz u ve modulu takmanız bıle baska bır yerıyle oynamadan cbr 125 te motorun dunyaısını degiştirir bunu en iyi uzerine bindiginizde alacagınız reaksiyonu gördügünüzde anlarsınız.bende yoshımuranın cbr 125 için dyno test grafigi var zamnım olursa yükler gonderrim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:25 ----------
http://cgi.ebay.com/HONDA-CBR-125-EX...item3a60ae4ae0
pardon arkadaşlar
eksoz da burda en altta yurt dışındaki normal fiyatı yazyor ama şu an sade 250 dolar
A C İ L
Arkadaşlar acil sol ön sinyal lazım nerden bulabilirim 0 ve çıkmada olabir ??? (servis 145tl fiyat söylüyor ordan almak istemiyorum)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:41 ----------
Bu sinyal bizimkilerden küçük gibi sanki ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34890451/detay
A C İ L
Kardeşim ya sinyal değişmesi lazımmış, yapıştırma yapacaklar olmamış ...
Verdiğim linktesi sinyallaer uyar değilmi ? bu küçük sinya bizimkiler yatık uzun acaba birde sağ sol fiyatımı 45 ?
Avrupadaki parça fiyatlarına bakınca bizimkilere gülüyorum yaa
beyler bu cıbır fena olmuş yaaa http://www.dailymotion.com/video/xfe...50-r-2011_auto
abiler cbr nin motor gücünün 251 ve üzeri olması mumkun mu?http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...31041722/detay bu motor en son kaça gelir ?
nerden koydum bu lınkı ustam ben koydum lınkı buraya bır arkadaş daha dolusu varsa gelsın demış bak dedım bu daha dolu.
bılseydım bu kadar yoracagımı senı ve tum forum arkadaşlarımı hıç koymazdım.
elınde verılerın olduguna ınandım çunku o verıler sallama yazılmaz.
satmışsın hayırlısı olsun.
ayrıca 125 cc bızım ıçın bır örümcek ( yurumeyı ogrenen bebeklerın yurumesını kolaylaştıran bır ıcat ).. cbr la bısıklet lafının bır arada olması hoş degıl.
INş bır gun bızımde hayabusa mız olur.
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
anladım abi saol da 3500 e daha fazla hıza ulasacak bı motor war mı abi?
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)