altımızdaki motor naked olsa zaten tak yan koruma demirlerini devam et bakma arkana ama madem bu motorları kullanıyoruz kasko şart görünüyo...
bir kaza sırasında eğer kusurluysan trafik sigortasından para alamazsın, işte o anda kasko devreye girer.
kaskoda hatalı olsanda olmasanda ödeme alıyorsun. (hatalı değilsen karşı tarafın trafik sigortası ödeme yapiyor gerçi.) tabi bir şekilde sigorta şirketi senin onları dolandırmaya çalıştığını düşünürse kaskonu iptal etme hakkına sahip.
ayrıca allah korusun, kasksız olarak bir şekilde kaza yaparsan ya da artçında kask yoksa ve yine kaza yapıp yaralanmayla sonuçlanırsa kasko ödeme yapmama hakkına sahip
gerçi kasko yaptırma konusunda kararsız kalanları anlayabiliyorum. çok sık motosiklete binmiyorsanız ve de kapalıbir garajınız varsa yaptırmanız gerekmeyebilir.
kendim için düşüncek olursam yaz kış, havanın yağışlı olduğu günler hariç her zaman motora biniyorum, hele istanbul trafiğinde kulladığımızı düşünürsek kasko bnim için vazgeçilemez.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Pazar Günü motorun 10.000 Bakımını yaptık.Honda Pazarbaşı İzzet'le.
Adamın Kankası böyle biri olunca çok güzel oluyo her saniye Servis kontrolunde
eee Tabi bir sahil turu atmadan bırakmam
Ellerimde boş eldivenleri kaybettim
Bu aralar Sanat Dünyasından biri öldümü acaba Haftasonu Teşfikiye Camii'ne gitmeyi düşünüyorum 30 dk otursam eldivenin kralını alırım
arkadaşım motor kesinlikle sınıfının en ideali zaten bu yüzden hepimizde var ben cbr 125 alıp da şikayetçi olan görmedim satanların da tek amacı daha büyüğünü almak kesinlikle çok dengeli sürüşü kolay ekonomiden kastın yakıtı ise evet çok ekonomik, yok fiyatını kastettiysen yine ekonomik diğer 125Rlara nazaran
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:18 ----------
casillas. motoruna sadece maşallah diyebiliyorum yoruma gerek yok, tabanı düz bassın
amin amin motorları ne kadar geç garaja kilitlersek o kadar iyi
satılık cbr125R vardır....
BURDAN BAKABİLİRSİNİZ..
Gerçi bize milliyetçi derler. Ama, biz öyle milliyetçileriz ki, işbirliği eden bütün milletlere hürmet ve riayet ederiz. Onların milliyetlerinin bütün icaplarını tanırız. Bizim milliyetçiliğimiz herhalde hodbince ve mağrurca bir milliyetçilik değildir. M.K.ATATÜRK
teşekkür ederim cevap için, baya okumaya çalışıyorum forumu. ilk başlayanlar için max. 250 cc tavsiye edilmiş.. paris otomobil fuarına gittim ama milano' ya ne yazıkki gidemedim, honda cbr 250 çıkarmış.. burada da 250 cc olarak ninja baya övülmüş.. bilmiyorum fiyat mertebesi , teslimatı ne zaman olur ama.. ilk tercihim tabi ki ; kolay sürüşlülük, ekonomi , bakım maliyeti ve ikinci eldeki değer kaybının minimum olması.. dayanıklı olması da gerekli.. insan mühendis olunca baya şeyi bir arada istiyor doğal olarak ..
2011 model motor en fazla 2011 baharında gelir diye düşünüyorum.. zaten ondan önce de grey market alınamaz mı??Hoşgeldin Türkiye'ye yeni kasa ve modeller geç geliyo
Biz yavaşı seviyoruz
it matters not how strait the gate, how charged with punishments the scroll, i am the master of my fate;
i am the captain of my soul.
unutma ki bize 2008 model makyajlı cbr bu 2010 olarak geldi
farkettiysen bu motoru alıp da memnun olmayan yok çamur atan kötüleyen kim varsa hiçbirinde de motor yok onlar sırf çene bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan yurdum insanı profili
al sen bu motoru al ha 250liği alabiliyosan onu al o da ayrı konu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:55 ----------
ya bide sen şu 2011 modeli bize de göstersene merak ediyo insan
Daha önce vitesli tecruben varsa bence ninja ama ilk başlıycaksan cıbır çünkü daha ince olduğu için kontrol etmen daha kolay olcaktır.
Cbr 250yi neden tek silindir yapmışlar anlamadım zaten pek racing görünümü yok Vfr 250 desek daha iyi olur.,
grey marketle ilgili bir bilgim yok cep telefonu fln satılıyorda motorda mı satıyormuş onlar
ya beyler benim motora bu aralar nazar deydi sanırım düz yolda 130u gören motor 120yebile çıkamadı nedendir sizce?
ya cidden gitmiyor bayıra sardım bu sabah işe gelirken normalde 90la çıkarken bu sabah 60a kadar boğuldu bakımınıda yeni yaptırdım :s
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
Walla O Tercih Sana Kalmış Orjinal Taktırıcam Dersen Biraz Pahalı Olur Honda'nın Fiyatları Malum Ama Yan Sanayi Dediğimiz Çin Malından Taktırırcan Çeşit Çeşit Fiyat War 55 War 70 War 45 War Yani Değişio Cebine Göre War Çin Mallarında Ama Orjinali Konusunda Bişey Diyemem Honda Sonuçta.
Ama Genede Gidip Bir Ustaya Danış.
Dip Not:Eğer Yan Sanayii Alırsan Silindiri Etek Kalınlığına Ve Model No:007 Veya 009 Olmasına Dikkat Et Bunlar Daha Sağlam Ve Sürat Açısından Daha İyi Oluyor Ben 007 Taktırmıştım Memnun Kaldım Açıkcası.
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)