Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Ekim 2010, 18:31
#23661
GeNcHaCKeR adlı üyeden alıntı
vitesi kendi mi atıo o kadar otomatik yani
full otomatik yokuşta geri kaydırma yapmaz
Reklamlar
-
27 Ekim 2010, 18:35
#23662
-
27 Ekim 2010, 18:46
#23663
GeNcHaCKeR adlı üyeden alıntı
Benim motorada yaptıralım bundan
Çok Para mı Casillas
Halledelim
-
27 Ekim 2010, 19:05
#23664
debriyaj kullanma yarı otomatik olsun
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
27 Ekim 2010, 19:08
#23665
casillas00 adlı üyeden alıntı
peki redline sesi gibi seri seri gaz kesiyor mu ?
Ve bunu hep yüksek devirde vites ykselttıgınde mı yapıyo ?
redline a hiç girmedigim için nasıl bir ses cıktıgını bilmiyorum..
ama anladıgım kadarıyla motoru zorladıgım zaman 6. vitese gelince yapıyor..zorlamak dediğimde vitesleri 9-10bin arası değiştirmek.o devirlerde zorlanırmı bilmiyorum.devir birden hızla artıyor (boştayken gaz vermek gibi oluyor), motoru silkeliyor ve düzeliyor..
2 gündür 7binde vites değiştiriyorum ve hiç tekrarlamadı..
-
27 Ekim 2010, 19:14
#23666
uthec adlı üyeden alıntı
redline a hiç girmedigim için nasıl bir ses cıktıgını bilmiyorum..
ama anladıgım kadarıyla motoru zorladıgım zaman 6. vitese gelince yapıyor..zorlamak dediğimde vitesleri 9-10bin arası değiştirmek.o devirlerde zorlanırmı bilmiyorum
.devir birden hızla artıyor (boştayken gaz vermek gibi oluyor), motoru silkeliyor ve düzeliyor..
2 gündür 7binde vites değiştiriyorum ve hiç tekrarlamadı..
o debriyajdan yada Vites dişlilerinden yapıyor olabilir çünkü motoru zorladıgın zaman sanırım dişli boşa dönüyor ve sanki boşta gazlıyormuşsun gibi oluyor
-
27 Ekim 2010, 19:28
#23667
uthec adlı üyeden alıntı
redline a hiç girmedigim için nasıl bir ses cıktıgını bilmiyorum..
ama anladıgım kadarıyla motoru zorladıgım zaman 6. vitese gelince yapıyor..zorlamak dediğimde vitesleri 9-10bin arası değiştirmek.o devirlerde zorlanırmı bilmiyorum
.devir birden hızla artıyor (boştayken gaz vermek gibi oluyor), motoru silkeliyor ve düzeliyor..
2 gündür 7binde vites değiştiriyorum ve hiç tekrarlamadı..
Şuda olabilir benzininde pislikde kaçmış olma ihtimalı olabilir.
-
27 Ekim 2010, 19:29
#23668
uthec adlı üyeden alıntı
redline a hiç girmedigim için nasıl bir ses cıktıgını bilmiyorum..
ama anladıgım kadarıyla motoru zorladıgım zaman 6. vitese gelince yapıyor..zorlamak dediğimde vitesleri 9-10bin arası değiştirmek.o devirlerde zorlanırmı bilmiyorum
.devir birden hızla artıyor (boştayken gaz vermek gibi oluyor), motoru silkeliyor ve düzeliyor..
2 gündür 7binde vites değiştiriyorum ve hiç tekrarlamadı..
ben sureklı basıyorum ne yalan soylıyım. redlıne dan çıkmıyorum desem yerı var.
debrıyaj balatan olabılır. Geçen hafta gursus arkadaşımlar gezerken bahsetmış tı 6 vıteste gelırken devır arttı duştu dıye. dedım balatan. baktım ayarı en duşuktu. balatası bıtmış yanı. senın de 6 vıtesın balatası olabılır. Eger uzun yolda 6. vıteste gıderken farkında olmadan elını debrıyaja koyduysan olmuştur.
AYrıca basın gırın redlıne a korkmayın bırşey olmaz. bu makınalar onun ıçın uretılıyor.
Gursus de boyle gırmedım redlıne a zarar verır dıyo. Alemsınız yahu
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
-
27 Ekim 2010, 19:39
#23669
cHreSs adlı üyeden alıntı
ben sureklı basıyorum ne yalan soylıyım. redlıne dan çıkmıyorum desem yerı var.
debrıyaj balatan olabılır. Geçen hafta gursus arkadaşımlar gezerken bahsetmış tı 6 vıteste gelırken devır arttı duştu dıye. dedım balatan. baktım ayarı en duşuktu. balatası bıtmış yanı. senın de 6 vıtesın balatası olabılır. Eger uzun yolda 6. vıteste gıderken farkında olmadan elını debrıyaja koyduysan olmuştur.
AYrıca basın gırın redlıne a korkmayın bırşey olmaz. bu makınalar onun ıçın uretılıyor.
Gursus de boyle gırmedım redlıne a zarar verır dıyo. Alemsınız yahu
balatanın bitmiş oldugunu nereye bakarak anladın? bende bakayım..hatta fotosunu çekip koyayım siz bakın bitmiş mi
-
27 Ekim 2010, 19:42
#23670
cHreSs adlı üyeden alıntı
ben sureklı basıyorum ne yalan soylıyım. redlıne dan çıkmıyorum desem yerı var.
debrıyaj balatan olabılır. Geçen hafta gursus arkadaşımlar gezerken bahsetmış tı 6 vıteste gelırken devır arttı duştu dıye. dedım balatan. baktım ayarı en duşuktu. balatası bıtmış yanı. senın de 6 vıtesın balatası olabılır. Eger uzun yolda 6. vıteste gıderken farkında olmadan elını debrıyaja koyduysan olmuştur.
AYrıca basın gırın redlıne a korkmayın bırşey olmaz. bu makınalar onun ıçın uretılıyor.
Gursus de boyle gırmedım redlıne a zarar verır dıyo. Alemsınız yahu
4 Senedir RedLine RedLine Geziyorum ben :D hiç bişey olmadı piston aşınmış kompressor düşmüş motorda oda normal benim bindigim kadar hor binilen bi cbr 125 daha yoktur heralde tek teker yapılıp gitmemi dersin yarı debriyaj yari debriyaj gezmek mi dersin ohooo ne ararsan wardı walla en son silindir piston değişti su anda motor canavar Artık kesicide yok :D RedLine'ı devirip 13 bin devirin üstünden 3 bin devir daha geçiyor
Arkadaşlarında Dediği gibi debriyaj balatarın olabilir debriyaj telini bi kontrol et bakalım son seviyede mi yoksa daha geride mi kavrıyor kavraması nasıl ona göre bakarsın değiştirirsin debriyaj balatası ben sordum 150 liraya alıcam istanbuldan orjinal balata kullan hani belki titan balatasıda kullanabilirsin ben titan balatası taktım 3 gün demedi balata sıyırdı motorun torku acayip yüksek dayanmıyor balata orjinal balata siparişi verdim en güzeli orjinali.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:39 ----------
uthec adlı üyeden alıntı
balatanın bitmiş oldugunu nereye bakarak anladın? bende bakayım..hatta fotosunu çekip koyayım siz bakın bitmiş mi
Motoru 1. viteste 10 11 bin devire kadar bas gazı bırakmadan motoru 2. vitese at motor eger direk atak bi şekilde yoluna devam ediyorsa debriyaj balatanda problem yoktur. ama eğer ki motor ilk anda ataklaşmıyor 1 2 sn sonra atak olmaya çalışıyorsa debriyaj balatanda sorun olabilir.
-
27 Ekim 2010, 19:48
#23671
ben o telin fotosunu çekip geleyim siz bakın seviyesine..ben anlamıyorum çünkü )
-
27 Ekim 2010, 19:51
#23672
uthec adlı üyeden alıntı
ben o telin fotosunu çekip geleyim siz bakın seviyesine..ben anlamıyorum çünkü
)
olur debrıyaj manıtınden çıkan telın fotosunu manetınle bırlıkte çek.
arkadaşımızın bahsettıgı yontem de dogru da o sende olmaz. senın muhtemelen 6. balatan bıtık
ben geçen ay degıştırdım balatalarımı. soyle bır sey var sadece 2 vıtesın kı bıtık. digerlerı yenı ıdı.
saklıyorum belkı lazım olur dıye. ayrıca motor tamıratı ıçın servısten baska yere gıtmem artık.
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
-
27 Ekim 2010, 20:10
#23673
cHreSs adlı üyeden alıntı
olur debrıyaj manıtınden çıkan telın fotosunu manetınle bırlıkte çek.
arkadaşımızın bahsettıgı yontem de dogru da o sende olmaz. senın muhtemelen 6. balatan bıtık
ben geçen ay degıştırdım balatalarımı. soyle bır sey var sadece 2 vıtesın kı bıtık. digerlerı yenı ıdı.
saklıyorum belkı lazım olur dıye. ayrıca motor tamıratı ıçın servısten baska yere gıtmem artık.
sen bunu yazdıgında ben coktan foto çekmek için aşağı inmiştim bile..inş dogru yeri çekmişimdir..olmazsa yine çekerim önemli degil
-
27 Ekim 2010, 20:13
#23674
uthec adlı üyeden alıntı
sen bunu yazdıgında ben coktan foto çekmek için aşağı inmiştim bile..inş dogru yeri çekmişimdir..olmazsa yine çekerim önemli degil
böyle fotoyla ayar yapamayız.
in motorun yanına. bu telin çektiği çubuğu elinle it. nekadar itebiliorsan okadar boşluk vardır.
yani elinle ittiğinde bir yerde sertleşme varsa o sertleşme kısmında debriyaj ayırmaya başlar . gerisi halat boşluğudur.
boşluk yoksa çok sıkıdır yine kaçırır.yani sen giderken o halat o debriyajı çekerek biraz ayırıyor demek oluyor.
yani boşluk olmayacak ama debriyajı da çekmeyecek
-
27 Ekim 2010, 20:17
#23675
uthec adlı üyeden alıntı
sen bunu yazdıgında ben coktan foto çekmek için aşağı inmiştim bile..inş dogru yeri çekmişimdir..olmazsa yine çekerim önemli degil
sona kdar kapalı olması ılgınç. işte bu sorun teşkıl edıyor. o vıdanın açık olması lazım. Hıç ayar yaptırdın mı? aldıgından berı boylemı?
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
-
27 Ekim 2010, 20:19
#23676
cHreSs adlı üyeden alıntı
sona kdar kapalı olması ılgınç. işte bu sorun teşkıl edıyor. o vıdanın açık olması lazım. Hıç ayar yaptırdın mı? aldıgından berı boylemı?
bi de altta ayar yeri var bundan başka
-
27 Ekim 2010, 20:24
#23677
cHreSs adlı üyeden alıntı
sona kdar kapalı olması ılgınç. işte bu sorun teşkıl edıyor. o vıdanın açık olması lazım. Hıç ayar yaptırdın mı? aldıgından berı boylemı?
motor 4bin km de..hiç biryeriyle oynanmadı...servisede sadece 1000km bakımı için gitti..onun dısında usta yüzü görmedi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:21 ----------
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
bi de altta ayar yeri var bundan başka
burayı diyorsun sanırım..en yisi ben gidip oranın fotosunu da çekeyim..bide deiğin gibi ittirip bakıyım..vdeo mu çeksem ittirirken
-
27 Ekim 2010, 20:25
#23678
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
bi de altta ayar yeri var bundan başka
alt ayar yerı çok kurcalanmamalı bence.
benım sona kadar açıktı. bı gun hata yuzunden sıyırdım bıraz. kapadım ayarı kaydırmayı kestı. ama ıçım rahat etmedıgı ıçın degıştırdım. şu an tekrar açık. Benım debrıyaj sert bıraz sankı..
dostum sen bı servıse ugra. 180 lıra balata 50 lıra ışçılık dıyorlar. Sanırım servıs sana uzaktı. Aman baska yere gıtme. KESINLIKLE GITME. Ama bı servıse gıt ayar yapsınlar baksınlar. Burdan bu iş çok zor
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
-
27 Ekim 2010, 20:26
#23679
uthec adlı üyeden alıntı
bak bu adam halattan çıkarmış. halata tekrar takması için eliyle itmesi lazım. oraya kadar kutu kola açıyor gibi itiyoz. onoktaya kadar ondan sonra debriyajı ayırıyor. biraz sertleşiyor
-
27 Ekim 2010, 20:29
#23680
ben trabzondayım servis samsunda..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)
Bu Konudaki Etiketler