casıllas dostum gerı eskı halıne çevırdın mı gıdonu?
nasıl yapıyoruz denemek ıstıyorum
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
giriyoruz viraja kaderimizde ne varsa artık
ben aklıma gelenleri yazayım virajla ilgili.
1.viraja girerken en önemli olan motorun devirli olmasını sağlamak. böylece gazı bırakınca motor yavaşlayacak ve bizde merkezkaç kuvvetinden kurtulup yavaşladığımız için virajı alacağız kısaca: düşük kompresyonla viraja girilmez
2.ön frene basmıyoruz.
3.lastiklerimiz çok kaliteli oluyor.
4.karşı şeridi kesinlikle kullanmıyoruz.
5. viraja mutlaka yavaşlayıp girmek lazım virajda yavaşlamak çok zor oluyor
6.olduki virajı hiç daha önce görmedin. ilk girişin ve de yanlışlıkla hızlı girdin dönmeye başladın ama bir de baktın viraj çok uzun ve sen giderek yol kenarına çıkıyorsun. hafif hafif arka frene basıyorsun bu ara ama olmuyor. panik yok aynı harekete devampes etmeden hala devam sa Allah Bismillah diyoruz ardından Eşhedü en lâ ilâhe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abdûhu ve resuluh deyip noktalıyoruz
yani en güzeli bilmediğin yolda basmamak
Ve ne olursa olsun sakin.Panik yok.(sonunda ölüm yok ya )
Çenen ile virajın çıkışın gösterki vicudun ona göre hareket etsin.
Bide olur ya arka lastik kayar felan benim gibi heycan yapıp gazı birden kapatmayın daha fazla kaymasına sebeb oluyormuş.
Okudum ettim ama uygulama yapmadan ögrenemiyo insan.
Ön lastik kaymasına yapıcak pek bişey yoktur.O kaydıysa düşersin nettir
O gün paçalarından şans akıyorsa kurtarma şansın var
O yüzden arka lastik kaydığında heycan yapmayın yolunuza devam sakın gülümseyin ön kaymadı
Tabiki en önemlisi virajın içinde frene kesinlikle basılmaz nasıl yavaslıycaz a.... dersiniz.
Viraja girmeden bas arkadaşım frene
Böyle viraj almak isteyenler osmaniyeli'ye Müracaat etsin Rossi bilem bizden cıktı ona göre ;)
Çokta yahşi çıkmışım yawww
en basit viraja bile aşırı temkinli yaklaşıyorum ben.
bu da haliyle hem devrimi, hem de ivmemi kaybetmeme yol açıyor.
mecburen viraj içinde gazı sabitleyip dönüyorum. kötü bir alışkanlık oldu bende bu.
bir defa viraj kaçırdım. görülmeyecek bir viraj da değildi aslında. bir anlık dalgınlıktı muhtemelen.
bir baktım ki karşı şeride gidiyorum. cız etti içim, mecaz değil gerçekten, aşırı korktuğunda göğsünde bir boşluk hissedersin ya. Aynen öyle oldu.
Yat ulan diye bağırdım kendime, yankı yaptı mı kaskın içinde bilmiyorum. Ama işe yaradı.
Zaten doğalıda budur biz pistlerde yarışmıyoruzki en kısa frenajla viraja atıp dip gaz virajdan cıkalim satın satın tadını ala ala.
He ben tadını virajlara bodoslama giririm yerim tekniğini tuknügünü diyenlerde olur onlar hiç virajda düşmemiştir.
Helede motor önünde asfaltta sürüklenirken görmek onu bırakın beni alın ben sucluyum desende kar etmiyo
uzun bir aradan sonra herkese merhabalar
Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!! burak beykurt
Varmı antalyalı cbr125 kullanıcısı arkadaşlar
İzmir De 17.10.2010 pazar gunu 3-5 cbr takılalım dıyoruz
Aksam 19:00 dan sonra Alsancak-Kordon turu yapıp saat 23:00 civarı dagılacagız.
Konak pıer Burger Kıng de yemek
Kordon kafede nargile
Plan sımdılık boyle.
Varmı gelen
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
selam arkadaslar haftasonu motorun bakımını yapacağım..hiç bir bilgimde yok bakımla ilgili..yagını ve hava filtresini değiştireceğim galiba.baska degişecek bir şey var mı?.
yağ doldurma yerini biliyorum sanırım..ayak frenın üstünde siyah bı kapak var oradan herhalde..peki eski yagı neren boşaltacagım? altta iki tane boru cıkıyor biri siyah biri kahverengi gibi...onlar mı?
birde hava filtresini çıkarıp temizlesem geri taksam temizlenırmı? yoksa hiç dokunmayayım mı? çünkü elimde yenı filtre yok, alacak da param yok)
kısacası yapmam gereken işlemleri adım adım anlatabilir misiniz bana rica etsem..
Benim tavsiyem hiç bulaşma,ustaya götür bigüzel yapsın.
Ama illa ben yapcam dersen Hava filtresi tankın altında önce arka selenin içinde ön seleyi tutan vida var onu çıkart sonra ön selede gelir.
Sonra tankı sokuceksın orda siyah bi kutu var hava filtren onun içinde.
Yağ içinde evet ordan yağ dolduruluyor.
Ama o bahsettigin borulardan boşaltamazsın onlar tahliye boruları.
motorun altında karterin somunu vardır iyice eğilip bakarsan görürsün onu açtgın zaman yağ dokulur.
Tamamen boşalttıktan sonra orayı tekrar kapatıp üstden 1 litre yağ koyman yeterlidir.
yağ koyma işlemi tamamlandıktan sonra 2-3 dk hiç gaz vermeden motor dik şekiilde çaliştir istop et yağını kontrol et yeterliyse tamamdır.
Gazla gitsin
bu arada motor kaç binde ?
anladım şimdi demek ki bende doğru giriyormuşum hız sabit viraja girmeden önce virajdaki hızını ayarla virajda panik yapıp gazı kökleme ama ön teker sağlam bassın yere dikkat et ama 2 kişi virajda bi daha yatmam onuda söyleyeyim arkadaki panik yapnca titreme moduna geçiyo sonra bir bakmışsın ki asfaltta buzda kayar gibi kayıyorsun hala gözümün önünde beee
olumune bu sevda..
merhabalar arkadaşlar bu cbr'ler max. ne kadar hız yapıyor acaba ? kaçı gördünüz ?
Ey insan ! Yalnızlıktan şikayet etme sakın ! Öyle bir dostun var ki; şah damarından yakın...
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)