Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Eylül 2010, 01:27
#23121
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım.2 aydır cbr 125 kullanıyorum.ilk motor deneyimim oldu 1-2 kucuk kaza atlattım.Ama Allah korudu.diyecegım artık motoru buyutmek ıstıyorum .1000 rr almak istiyorum.acaba cok fark var mı 600 luk le arasında.aslına bakarsanız 600 luk kullanmadım hiç ama alıcakken buyuk alayım bir daha degiştirme ihtiyacı duymayayım dedim.eger deneyimli arkadaşlar varsa bilgilerini almak isterim.simdiden tesekkurler.
Reklamlar
-
29 Eylül 2010, 01:28
#23122
satanlar hep pişman bizde ilan verdik bakalım satmaya çalışıyoz sonradan pişman olmam umarım
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
-
29 Eylül 2010, 04:05
#23123
norad adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım.2 aydır cbr 125 kullanıyorum.ilk motor deneyimim oldu 1-2 kucuk kaza atlattım.Ama Allah korudu.diyecegım artık motoru buyutmek ıstıyorum .1000 rr almak istiyorum.acaba cok fark var mı 600 luk le arasında.aslına bakarsanız 600 luk kullanmadım hiç ama alıcakken buyuk alayım bir daha degiştirme ihtiyacı duymayayım dedim.eger deneyimli arkadaşlar varsa bilgilerini almak isterim.simdiden tesekkurler.
selam ben bir çok motor kullandım 15 senedır kullanyorum naked, chopper, race vb. en son 2008 yanı yenı kasa 1000 rr ım vardı sattım. satmamın nedenı alım satımda yapyorum, su an bır adet 2005 model yamaha r6 46 rossi ozel tasarım motorum ve 2010 cbr 125 var bu ıkısınıde satmayı dusunmuyorum rossı tasarım dunyada sayılı ozel uretımdır kı bendeki cok farklı uzerınde 12 bın lıralık modıfıye parca ve aksesuar var. motorsıklet tamırındende cok ıyı anlarım benım kılom 102 cbr 125 ı yenı sıfır aldım onuda şehrin içinde kullanyorum bu katagoride 6000 tllık fıyatı tek hakkeden motordur tabı turkıye sartlarında.bundan sonra yazacaklarımı iyi okursan senin adına sevinirim çunku bir çok arkadaşımı buyuk motor kazasında kaybettim ve bu forma üye olmamın nedeni sadece insanları bilgilendirmek.2 aydır cbr 125 kulandıgını soylüyorsun ve buyutmek istedigini ama 600 cc almaktansa bır kerede işi bitirip 1000 rr alayım diyorsun bu çok yanlış bir karardır ki kesinlikle al diyenlere uyma.cbr 125 13 hp dir cbr 600 117 hp dir cbr 1000 ise 177 hp dir (yeni modellerden bahsedyorum).cbr 1000 177 hp dir dedım ya uzerınde komple ıyı bır eksoz performans fıltresı de varsa 200 hp ye yakın olur.cbr 125 bisiklet gibidir hım belkide bana oyle gelyordur.dunyada japon olarak uretılen en buyuk race makınalar 1000 cc dir ve tam bir yer ucagıdır. 1000 rr hatayı kabul etmez.600 rr da kabul etmez ama 1000 cc yenı model bır raci kullanmak çok büyük tecrübe ister.(yenı model dıyorum cunku yenı modeller de cok buyuk orantısız guc vardır)arka frenın kesınlıkle fonksıyonu yok gıbı bıseydır.makınayı on fren ve motor frenı durdurur kı on frenı yanlış kullanırsan ölürsün.bu 600 cc dede gecerlıdır tabı race olarak konusyorum ama bır cok buyuk motorda oyledır. virajları cbr 125 gıbı degıldır motoru harbı yatırman gerekır kı viraja yanlış acıdan yatarsan.ya kaldırıma patlarsın yada tepe taklak gıdersın yada etrafında arac varsa onlara carparsın.600 rr birinci viteste 110 km de kesıcıye gırer.1000 rr ise 1.viteste 165 km de kesıcıye gırer 5. vıteste 299 u gorursun 6. viteste gıtmeye devam eder ama 299 dan sonrasını ekran yazmaz.şımdi 600 rr yada 1000 rr senın yaşının kaç oldugunu bilmiyorum ama bu iki motordan da bir çok bilinçsiz kullanıcı öldü.duz yolda basmak sorun degıl basarsın ayaklarınlada depoyu ıyıce kavrarsın bırazda deponun ustune dogru yatarsın olay bıter.ama asıl olay bu degıl asıl olay o motoru durdura bılmek carpmadan durdurabılmek motora ve kendıne zarar vermeden durdurabılmek.virajları dogru done bılmek.cunku cbr 125 ıle 600 rr ın kazası bır olmaz hele 1000 rr ın kı hıc olmaz cunku 1000 rr oyle bır alettır kı 200 km ıle gıdyorsun ve gaza bırden yuklenyorsun o hızla gıderken bıle patanaj cekyor.buda aşırı gucten kaynaklanyor.şehrin içinde 1000 rr ıle fazla gezemen, gezersen yorulursun ve dur kalk cok olacagı ıcın ayrıca devamlı dusuk devırde kullanacagın ıcın makınaya zarar vrırsın.600 cc super sport bır makınayıda sehrın ıcınde trafıkte surmek hem senın ıcın hemde makına ıcın saglıklı degıldır.( dusun ben bıle sehir içinde kullanmak ıcın cbr 125 i aldım ve bilinçli olarak buyuk motor kullanan arkadaşlarımın cogu sehır trafıgınde kucuk cc de rahat bır makına kullanyor)şimdi merdiveni en fazla 4 basamak atlarsın 20 basamak atlıyamazsın 1000 rr alırsan yada baska 1000 cc lık race merdıvenı 20 basamak atlamaya kalkmıs olursun kı dusersın.motordada dustunmu bitrsin.600 cc bır race alırsan merdıvenı 10 basamak atlamaya kalkarsın kı bundada dusersın.hondanın 600 f ı var ıraden saglamsa bu makınadan al bu race den daha rahat bır makına ve 260 ı gorur ama sen o suratı tam usta olmadan gorme.yavas yavas alısa alısa vırajlara ılk etapta yavas yavs hatalarını gorrek gır hızlı gırersen acemı oldugun ıcın oleceksın.yada kawasakı er 6n yada er 6 f al bunlarda cok kıvrak makınalardır buyuk makınaya gecıste sana bır cok tecrubeler kazandırır tabı adam gıbı kulllanman lazımm kask takacaksın, hava atmıcaksın, gaza gelmiceksin.bu ucunden bırını yapmazsan sonun kötü olur.ıstersen kawasakı zx 250 al ondada cok tecrube kazanırsın kı cunku hem cbr 125 den daja etlı hemde 3 kat daha fazla guçlu bir alet.motor sıklette gaza gelmşceksın gazı sen acacaksın gazı baskasının yuzunden acarsan kontroldan cıkmıssın demektırkı kotu bır sonuca neden olursun.buyuk makınada önunu gormeden ve makınayı durdurabılmenın hesabını yapmadan basmıcan.bır yre carpmakla dusmek cok farklı bır seydır.konuyu baglıyalım dedım ya devamlı acmuyorum bu siteyi.belkıde cevap yazamam sana.honda cbf 600 yada kawasakı er 6 n dedım ya bunlarda hızlı ve atık makınalardır bunlarda hata kabul etmez hele 125 rr dan ınıp bunlara bınene ılk etapta motordan aldıgı reaksıyonlar sonunda salaklasır ya bu neymıs be der.bunlardan her hangı bırını alırsan bunlardan sonra buyuk race makınaları daha ıyı kullanın kı tum motorları mantıgınla kullanman lazım.şeytana uymican.buyuk motoru bisiklet gibi yaa kucuk motor gıbı her yerde kullanmıcan.tam alışanakadar5 basmıcan.en onemlısını tekrar yazyorum gaza gelmicen.kucukten buyuge dogru ogrenerek motor degıstıreceksın kı her aldıgın makına sana farklı tecrubeler kazandırır.
-
29 Eylül 2010, 13:14
#23124
dün yaşadığım olay.. 60 la gidiyorum hafif viraj ama yolun heryeri görünüyor.Yol virajlı olduğu için araçların lastiklerinden dolayı kaymak gibi olmuş. 4 yol gibi ara sokaktan karşıya geçiş var. aradan bi araç çıktı gördüm ve frene asıldım motor dönüş esnasında yan yan kaymaya başladı ve kaldırımın araçların lastıklerinden yıpranmış bölümünü gördüm. Yapışacağım yer orası evet orası. hayır hayır hayır dedim refkleksle bırakıp freni yüklendim gaza aracı manevrayla gecip gittim. İleride düşündüm de eğer altımda 600 cc olsaydı ben orada 100 le gidiyor olacaktm ya da daha hızlı. Dedim daha öğreneceğim çok ama çok şey var...
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
-
29 Eylül 2010, 14:56
#23125
cHreSs adlı üyeden alıntı
dün yaşadığım olay.. 60 la gidiyorum hafif viraj ama yolun heryeri görünüyor.Yol virajlı olduğu için araçların lastiklerinden dolayı kaymak gibi olmuş. 4 yol gibi ara sokaktan karşıya geçiş var. aradan bi araç çıktı gördüm ve frene asıldım motor dönüş esnasında yan yan kaymaya başladı ve kaldırımın araçların lastıklerinden yıpranmış bölümünü gördüm. Yapışacağım yer orası evet orası. hayır hayır hayır dedim refkleksle bırakıp freni yüklendim gaza aracı manevrayla gecip gittim. İleride düşündüm de eğer altımda 600 cc olsaydı ben orada 100 le gidiyor olacaktm ya da daha hızlı. Dedim daha öğreneceğim çok ama çok şey var.
..
Bir bu yorumu oku nasıl ince bir düşünce var.
norad adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım.2 aydır cbr 125 kullanıyorum.ilk motor deneyimim oldu 1-2 kucuk kaza atlattım.Ama Allah korudu.diyecegım artık motoru buyutmek ıstıyorum .1000 rr almak istiyorum.acaba cok fark var mı 600 luk le arasında.aslına bakarsanız 600 luk kullanmadım hiç ama alıcakken buyuk alayım bir daha degiştirme ihtiyacı duymayayım dedim.eger deneyimli arkadaşlar varsa bilgilerini almak isterim.simdiden tesekkurler.
Git buna bak 1-2 ay cbr125 kullanıp 600luk almak.
Almışken büyük almak lazım zaten bizde salağız paramız çok gidiyoz 125cc-250cc makinalara bi kamyon para veriyoz.
-
29 Eylül 2010, 15:22
#23126
casillas00 adlı üyeden alıntı
Bir bu yorumu oku nasıl ince bir düşünce var.
Git buna bak 1-2 ay cbr125 kullanıp 600luk almak.
Almışken büyük almak lazım zaten bizde salağız paramız çok gidiyoz 125cc-250cc makinalara bi kamyon para veriyoz.
600 lük değil 1000 likkk
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
-
29 Eylül 2010, 16:31
#23127
cHreSs adlı üyeden alıntı
600 lük değil 1000 likkk
1000cc yetmez olm 2 ay sonra hayabusa son karar
-
29 Eylül 2010, 16:34
#23128
casillas00 adlı üyeden alıntı
1000cc yetmez olm 2 ay sonra hayabusa son karar
2 ay mı sence yaşar mı
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
-
29 Eylül 2010, 17:27
#23129
-
29 Eylül 2010, 18:02
#23130
sbk01 adlı üyeden alıntı
selam ben bir çok motor kullandım 15 senedır kullanyorum naked, chopper, race vb. en son 2008 yanı yenı kasa 1000 rr ım vardı sattım. satmamın nedenı alım satımda yapyorum, su an bır adet 2005 model yamaha r6 46 rossi ozel tasarım motorum ve 2010 cbr 125 var bu ıkısınıde satmayı dusunmuyorum rossı tasarım dunyada sayılı ozel uretımdır kı bendeki cok farklı uzerınde 12 bın lıralık modıfıye parca ve aksesuar var. motorsıklet tamırındende cok ıyı anlarım benım kılom 102 cbr 125 ı yenı sıfır aldım onuda şehrin içinde kullanyorum bu katagoride 6000 tllık fıyatı tek hakkeden motordur tabı turkıye sartlarında.bundan sonra yazacaklarımı iyi okursan senin adına sevinirim çunku bir çok arkadaşımı buyuk motor kazasında kaybettim ve bu forma üye olmamın nedeni sadece insanları bilgilendirmek.2 aydır cbr 125 kulandıgını soylüyorsun ve buyutmek istedigini ama 600 cc almaktansa bır kerede işi bitirip 1000 rr alayım diyorsun bu çok yanlış bir karardır ki kesinlikle al diyenlere uyma.cbr 125 13 hp dir cbr 600 117 hp dir cbr 1000 ise 177 hp dir (yeni modellerden bahsedyorum).cbr 1000 177 hp dir dedım ya uzerınde komple ıyı bır eksoz performans fıltresı de varsa 200 hp ye yakın olur.cbr 125 bisiklet gibidir hım belkide bana oyle gelyordur.dunyada japon olarak uretılen en buyuk race makınalar 1000 cc dir ve tam bir yer ucagıdır. 1000 rr hatayı kabul etmez.600 rr da kabul etmez ama 1000 cc yenı model bır raci kullanmak çok büyük tecrübe ister.(yenı model dıyorum cunku yenı modeller de cok buyuk orantısız guc vardır)arka frenın kesınlıkle fonksıyonu yok gıbı bıseydır.makınayı on fren ve motor frenı durdurur kı on frenı yanlış kullanırsan ölürsün.bu 600 cc dede gecerlıdır tabı race olarak konusyorum ama bır cok buyuk motorda oyledır. virajları cbr 125 gıbı degıldır motoru harbı yatırman gerekır kı viraja yanlış acıdan yatarsan.ya kaldırıma patlarsın yada tepe taklak gıdersın yada etrafında arac varsa onlara carparsın.600 rr birinci viteste 110 km de kesıcıye gırer.1000 rr ise 1.viteste 165 km de kesıcıye gırer 5. vıteste 299 u gorursun 6. viteste gıtmeye devam eder ama 299 dan sonrasını ekran yazmaz.şımdi 600 rr yada 1000 rr senın yaşının kaç oldugunu bilmiyorum ama bu iki motordan da bir çok bilinçsiz kullanıcı öldü.duz yolda basmak sorun degıl basarsın ayaklarınlada depoyu ıyıce kavrarsın bırazda deponun ustune dogru yatarsın olay bıter.ama asıl olay bu degıl asıl olay o motoru durdura bılmek carpmadan durdurabılmek motora ve kendıne zarar vermeden durdurabılmek.virajları dogru done bılmek.cunku cbr 125 ıle 600 rr ın kazası bır olmaz hele 1000 rr ın kı hıc olmaz cunku 1000 rr oyle bır alettır kı 200 km ıle gıdyorsun ve gaza bırden yuklenyorsun o hızla gıderken bıle patanaj cekyor.buda aşırı gucten kaynaklanyor.şehrin içinde 1000 rr ıle fazla gezemen, gezersen yorulursun ve dur kalk cok olacagı ıcın ayrıca devamlı dusuk devırde kullanacagın ıcın makınaya zarar vrırsın.600 cc super sport bır makınayıda sehrın ıcınde trafıkte surmek hem senın ıcın hemde makına ıcın saglıklı degıldır.( dusun ben bıle sehir içinde kullanmak ıcın cbr 125 i aldım ve bilinçli olarak buyuk motor kullanan arkadaşlarımın cogu sehır trafıgınde kucuk cc de rahat bır makına kullanyor)şimdi merdiveni en fazla 4 basamak atlarsın 20 basamak atlıyamazsın 1000 rr alırsan yada baska 1000 cc lık race merdıvenı 20 basamak atlamaya kalkmıs olursun kı dusersın.motordada dustunmu bitrsin.600 cc bır race alırsan merdıvenı 10 basamak atlamaya kalkarsın kı bundada dusersın.hondanın 600 f ı var ıraden saglamsa bu makınadan al bu race den daha rahat bır makına ve 260 ı gorur ama sen o suratı tam usta olmadan gorme.yavas yavas alısa alısa vırajlara ılk etapta yavas yavs hatalarını gorrek gır hızlı gırersen acemı oldugun ıcın oleceksın.yada kawasakı er 6n yada er 6 f al bunlarda cok kıvrak makınalardır buyuk makınaya gecıste sana bır cok tecrubeler kazandırır tabı adam gıbı kulllanman lazımm kask takacaksın, hava atmıcaksın, gaza gelmiceksin.bu ucunden bırını yapmazsan sonun kötü olur.ıstersen kawasakı zx 250 al ondada cok tecrube kazanırsın kı cunku hem cbr 125 den daja etlı hemde 3 kat daha fazla guçlu bir alet.motor sıklette gaza gelmşceksın gazı sen acacaksın gazı baskasının yuzunden acarsan kontroldan cıkmıssın demektırkı kotu bır sonuca neden olursun.buyuk makınada önunu gormeden ve makınayı durdurabılmenın hesabını yapmadan basmıcan.bır yre carpmakla dusmek cok farklı bır seydır.konuyu baglıyalım dedım ya devamlı acmuyorum bu siteyi.belkıde cevap yazamam sana.honda cbf 600 yada kawasakı er 6 n dedım ya bunlarda hızlı ve atık makınalardır bunlarda hata kabul etmez hele 125 rr dan ınıp bunlara bınene ılk etapta motordan aldıgı reaksıyonlar sonunda salaklasır ya bu neymıs be der.bunlardan her hangı bırını alırsan bunlardan sonra buyuk race makınaları daha ıyı kullanın kı tum motorları mantıgınla kullanman lazım.şeytana uymican.buyuk motoru bisiklet gibi yaa kucuk motor gıbı her yerde kullanmıcan.tam alışanakadar5 basmıcan.en onemlısını tekrar yazyorum gaza gelmicen.kucukten buyuge dogru ogrenerek motor degıstıreceksın kı her aldıgın makına sana farklı tecrubeler kazandırır.
çok tşk ederim düşüncelerini paylaştığın için.diğer arkadaşlar zaten dalga gecmiş resmen.ben burda yardım almak istiyorum bilene sormaktı amacım zaten bilen arkadaş yardımcı olmuş bilmeyenler ise kendi çaplarında gülmeye calışmış.herkese tşk ederim.
-
29 Eylül 2010, 19:48
#23131
sbk01 : dediklerinizin hepsine katılmasamda genel olarak doğru buluyorum ellerinize sağlık.
norad : kardeşim 2 3 aylık bir cbr 125 tecrübesi bence 1000 cclik bir motosiklet için yeterli değildir. bende ilk olarak cbr 125 aldım başlangıç motoru olarak yaklaşık 13500 km yol yaptım (genelde uzun yol) motorumu dün sattım yaza kadar sanırım motorsuzum o zamanda vfr 800 almak istiyorum çünkü o ss makinalar kadar agresif değil ss makinaler hatayı affetmez vfr onun gibi değil çünkü sport touring bana kalırsa biraz daha tecrübeye ihtiyacın var cbr 125 ile minimum 10000 km derim ben.
sen diğer arkadaşlarada pek takılma genel muhabbetleri öyle geyik muhabbetinden öteye gitmiyor birkaç arkadaşın paylaşımları.
-
29 Eylül 2010, 20:19
#23132
mertka adlı üyeden alıntı
sbk01 : dediklerinizin hepsine katılmasamda genel olarak doğru buluyorum ellerinize sağlık.
norad : kardeşim 2 3 aylık bir cbr 125 tecrübesi bence 1000 cclik bir motosiklet için yeterli değildir. bende ilk olarak cbr 125 aldım başlangıç motoru olarak yaklaşık 13500 km yol yaptım (genelde uzun yol) motorumu dün sattım yaza kadar sanırım motorsuzum o zamanda vfr 800 almak istiyorum çünkü o ss makinalar kadar agresif değil ss makinaler hatayı affetmez vfr onun gibi değil çünkü sport touring bana kalırsa biraz daha tecrübeye ihtiyacın var cbr 125 ile minimum 10000 km derim ben.
sen diğer arkadaşlarada pek takılma genel muhabbetleri öyle geyik muhabbetinden öteye gitmiyor birkaç arkadaşın paylaşımları.
tşk yorumun için zaten 1000 rr den vazgeçtim ama 600 rr den vazgececek gibi gorunmuyorum.zaten hız konusunda bir sorunum yok.yani motoru çok tedbirli kullanıyorum.o konuda kendime güveniyorum. 125 r alacagım zaman bu forumda cok konu okudum.ss baslangıc motoru 125 r olmaz diyenlerde vardı kendine güvendikten sonra 600 rr da olur diyende ben 125 le basladım.hani şimdi bakıyorumda 600 rr baslangıc motoru olarak goren arkadaslara azda olsa hak verıyorum.konuyu baglamak gerekırse tedbırlı-yavaş kullandıktan sonra 600rr cok buyuk sorun oluşturmaz gibi sizin fikirlerinizi de almak isterim.
-
29 Eylül 2010, 20:22
#23133
norad adlı üyeden alıntı
çok tşk ederim düşüncelerini paylaştığın için.diğer arkadaşlar zaten dalga gecmiş resmen.ben burda yardım almak istiyorum bilene sormaktı amacım zaten bilen arkadaş yardımcı olmuş bilmeyenler ise kendi çaplarında gülmeye calışmış.herkese tşk ederim.
sana dün yaşadığım orneği verdim ve bu örnekle eğitilmeni istedim. biz bilmiyor değiliz çok iyi biliyoruz. Onun için cbr125 kullanıyoruz. Neyse düzgün bilgiye ulaşman rahatlattı bizi. "milliyet.com" da bir ölüm haberi anasayfada "feci kaza erken gelen ölüm" başlığı okumak durumunda kalmayacağız. Ve ailem ana haber bülteninden sonra "binme şu zıkkıma" "Alimmmmmm aman dikkat et" gibi beni üzüntüye düşürecek sözler söylemeyecek. Ben teşekkür ederim sana.
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
-
29 Eylül 2010, 20:24
#23134
norad adlı üyeden alıntı
tşk yorumun için zaten 1000 rr den vazgeçtim ama 600 rr den vazgececek gibi gorunmuyorum.zaten hız konusunda bir sorunum yok.yani motoru çok tedbirli kullanıyorum.o konuda kendime güveniyorum. 125 r alacagım zaman bu forumda cok konu okudum.ss baslangıc motoru 125 r olmaz diyenlerde vardı kendine güvendikten sonra 600 rr da olur diyende ben 125 le basladım.hani şimdi bakıyorumda 600 rr baslangıc motoru olarak goren arkadaslara azda olsa hak verıyorum.konuyu baglamak gerekırse tedbırlı-yavaş kullandıktan sonra 600rr cok buyuk sorun oluşturmaz gibi sizin fikirlerinizi de almak isterim.
sen o makinayı aldıktan sonra istediğin kadar tedbirliyim de, makina gaza bastırıyor. bir anda kaç yaptığını anlamadan 150 lere çıkmış oluyorsun 5-10 saniyede
-
29 Eylül 2010, 20:35
#23135
arka sehpa kullanan varmı ??
varsa fotoğraf yükleyebilir mi acaba..ben de yaptıracagımda tam olarak nasıl duruyor neresinden oturtuluyor görüp demirciye anlatmam lazım..
-
29 Eylül 2010, 21:09
#23136
-
29 Eylül 2010, 21:45
#23137
ona baktım ama bizim motorlarda nasıl durdugunu merak ediyorum..
-
29 Eylül 2010, 22:26
#23138
uthec adlı üyeden alıntı
ona baktım ama bizim motorlarda nasıl durdugunu merak ediyorum..
Ben geçen sene bayağı uğraşıp yapmıştım bir tane güzel olmuştu ama fotoğraflarını bulamıyorum. Sanırım bilgisayara format atınca hepsi gitti. Yarın yeni fotoğraf çeker koyarım.
-
29 Eylül 2010, 22:29
#23139
arkadaşlar benim far ampulleri beyazdı ve biri baygın gösteriyor satmadan bi değiştireyim diyorum çok para değildi zaten...asıl mevzu ampulleri takması kolay mı?ben daha önce komple kafa grenajını sökmüştüm,"sökmeden takabilirdin" diyenler olmuştu aramızdan...tam hatırlamıyorum kolay yolu tarif edebilecek var mı...
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
-
29 Eylül 2010, 22:31
#23140
Uploaded with ImageShack.us
Bir tane buldum yarın yine çekerim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 103 kullanıcı var. (0 üye ve 103 misafir)
Bu Konudaki Etiketler