az önce bağdat caddesinden eve doğru gelirken durkalklar sırasında aynadan beni çok yakından takip eden aracı kolluyordum. 50km ile giderken önümdeki araca 4 - 5mt kala aracın çoktan durmuş olduğunu farkettim. iki frene aynı anda asılmama rağmen motorun arkası havalandı. hemen ön freni gevşettim ve arka lastik yere değer değmez bi daha ön frene asıldım, arka lastik yere çarpmanın etkisiyle olsa gerek tekrar havalandı neyseki düşmeden ve çarpmadan durabilmeyi başardım.
öndeki aracı kullanan genç bir bey sağolsun indi bi şeyin var mı fln diye sordu yok yok zaten çarpmadım araca fln dedim. araç önemli dğeil sende bir şey olmasın önemli olan o diye cevap verdi. vallahi böyle duyarlı insanların halen olduğunu bilmek güzel bir şey.
bnim aynalar orjinalleri gibi yuksek değil, o yuzden arkaya bakmak için surekli kafamı aşağı eğmem gerekiyor bu seferde önümde olan biteni kaçırıyorum :S bu gidişle enduro tipi bi motor alıp bu ayna sıkıntısından tamamen kurtulcam :S
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
aslında aradaki fiyat farkına değer mi tam emin değilim. bendeki buji 13.5bin km de değişti değişmesine ama son 1000km çok yakıt tüketti. standart bujiyi her 6binde yada 8binde bir değişsen yakıt tüketimi ve motor için daha sağlıklı olur diye düşünüyorum. standart 17lira sanırım iridium ise 30 yada 32 lira gibi bir şey.
karar senin
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Dostum 2 kisi yokusta falan grenaj dizayni etki etmez zaten ruzgar alcak kadar hizlanamazsin en fazla 1. vites.
Hararet yapar makina, conta eriyene kadar beklemenin zaten bi anlami yok makina yanacak kadar isinir conta erittigi zaman ne kadar acemi de olsa kullanan anlar ve durur.
Bu makina da conta eritmek icin ayri bi caba gerek.Lambada o kadar zorlmama ragmen fan acmadi bence acarsa bi problem var demektir, antifiriz ve su karisimini kontrol edin yagi kontrol edin.
Yagin rengi onemli degildir.
Yagin belirli bi isinma soguma sayisi vardir bu sayi dolunca yag omrunu tamamlar.
Rengi isterse ilk gunku gibi olsun.Renk motorun icindeki kurumun yag icindeki deterjanlarla temizlenmesi sonucu degisir yani yagin omru ile alakasi yok.Renk koyu siyahsa motorun icinde fazla kurum birikmis demektir, degistirip tekrar renk takip edilmeli.
Pist seansina girdikten sonra yag degisimi olur toplasan 1 saat binersin makinaya.Benim 600 un yagini degistiriyorum cok renk degisimi olmuyor eksilme ve yagin kivaminda degisim oluyor.
2000 kullanima gore mantikli bi degisim olabilir.10 binden asagi vites atmam diyen adam motoru yoran adam erken degistirmeli yagi ben 1800-2000 arasi degistirirdim 125 inkini ve motor gayet saglikli idi ama ben racing gibi kullanirdim yani 10000 demeden vites atmazdim.
We are many...
fanın sesi duyulabiliyor mu motor gurultusunden? serviste fanın fişini çıkarıp manuel olarak çalıştırmıştık. bilgisayar fanı kadar sessiz çalışıyordu.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
O bendim kardeş Feyizoğluna gittim geldim paparizelere yakalandık gene
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:08 ----------
O ayna problemi bendede var bi türlü ayar tutturamadım.
Akşam dolaşırken adamın biri soldan hızlıca öneme girdi ben korna sellektör adamı bi güzel tecavuz ettim sağa yanaştı aha dedim dırdır yapıcak girişcem derken
Özür dilerim kusura bakmayın deyince dilim tutuldu sadece kafamı salladım geçtim.
Var var insan var hala umutluyum ben
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:17 ----------
Bide motora hızlı cila attım bugün karşısına geçip sacımı başımı düzelltim gelinlik kız gibi oldu valla.
Bide mahalleli artık küfür eder oldu Lan olm Sercan yeter sile sile çürütcen demeye başladı.
Bilemıyorum honda bayi ara sor ıstersen
Eyvallah kardesım sagol F5 almaktan kurtuldum
Güzel motor ama bana göre degil
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:07 ----------
Arkadaslar Motorunuz 2 Kişi İle herhangi bi degısıklık yapmadan motorda[performans eksoz filtre fln]kac km hız yapıyor?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1821119/detay?
arkadaşlar önden kazalı cbr parça satılık aradım fiyatlarda makul. var mı istegi olan
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
Evet arkadaşlar motorumu satmış bulunmaktayım CBR125R başlangıç için güzel bir motor. Güzel günlerimiz oldu onunla. Eski kasalar bence en güzeli yeni kasaların kafası büyük gövdesi küçük:D
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
Arkadaşlar Pirelli MT 75 alacağım cıbıra. Arkaya orjinal ebatlarda 100/80 - 17 52p var MT 75. Öne de 80/90 orjinal yerine 90/80 var. Ben almaya karar verdim ama sparişten önce son bir kez buraya yazayım dedim, taktırıp kullanan varsa yorumları almak için. Esirgemesseniz çok memnun olurum.
Ek: Arama yapınca sonuç çıkmıyordu, Pirelli olarak arattım çıktı bir sürü Siz yine de yazın
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
mt75'lerimi taktıralı 3600km oldu. virajlarda güven veriyor ve kuru/düzgün asfaltta son derece başarılı. dün panikle öyle bir fren yaptımki ön lastik hiç kaymadan direk durdu ve motorun arkası havalandı düşün yani
virajlarda rahatça yatırabilirsin motoru. ben arkayı 110'luk aldım, şu an alıyor olsaydım 120'lik alırdım. sanada arkaya en az 110'luk takmanı öneririm.
ıslak zeminde de aynı şekilde başarılı. kolay kolay kaymayan bi lastik, yağmurlu havalardaki performansıyla ilgili olarak aşağıdaki yorumumu ve konu başlığını okumanı öneririm.
http://www.motosiklet.net/forum/tazi...e-sonrasi.htmlÖğlen yağış olduğu sıralarda üzerimde tam koruma ve lacivert bir yağmurluk ile bahsettiğim hasanpaşa sapağına girmek için 40km ile sinyal vererek yavaşça şerit değiştiriyordum, aynamıda kontrol ediyorum bir yandan, derken bir VW jetta hızla beni sıyırarak sağ sinyal lambaba çarptı ben ise refleks ile frenlere asılıp motoru sola çektim, ön lastik biraz kaydı ama freni gevşetince toparladı, ayağımı yere koymadan ve düşmeden toparladım. çok şanslıydım eğer düşüp kaysaydım arkadan gelen araçlar beni ezebilirdi. Yere düşmememi iki aracın hızınında düşük olmasına ve lastiklerimin yeni olmasına (3bin km oldu) bağlıyorum. Pirelli MT75'lerin bir kez daha kaliteesini gösterdiğine inanıyorum.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
önlastiği orjinal boyutta aldım. ön arka mt75. bu arada mt75 ile arka lastikte kitleme gibi bi sorun kalmadı
ayrıca lastikleri bu siteden sipariş etmiştim. 3 günde geldi.
http://www.motosikletim.com.tr/KMDef...px?ctlid=10330
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Arkadaşlar cevaplarınız için çok çok teşekkür ederim.
overcloud, başlığı ilk açtığında okumuştum. Oraya yazdım mı bilmiyorum ama geçmiş olsun. Bu arada kataloğa baktım, MT 75'de ne ön ne de arka 120 var (17'' için). Ama 110'luk tavsiyeni kesinlikle değerlendireceğim
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
Şu an bu konu içerisinde 113 kullanıcı var. (0 üye ve 113 misafir)