Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Ağustos 2010, 17:59
#22621
Reklamlar
-
26 Ağustos 2010, 18:07
#22622
KArdeş, hız tarcih meselesidir. Sen sewmzsin, başkası sewer. Zewk we renk tartışılmaz ;) ;)
-
26 Ağustos 2010, 20:05
#22623
arkadaşlar aynamı kırdım bana önerebilceğiniz uygun estetik ayna varmıdır aynasızda sürülmüyor yaw )
-
26 Ağustos 2010, 20:17
#22624
ahmet93 adlı üyeden alıntı
Ben bugün bir tane kask içi temizleme spreyinden aldım. Nasıl bi kaskı kafama takıyomuşum yeni anladım. Spreyden sonra oluşan beyaz köpük, 20 saniyede gri ile siyah arası bir renk oluyodu. Şimdi kaskın için güzel oldu. Mis gibi kokuyo, eski koku yüzünden kaskı takmamayı bile düşünmüştüm birkaç kere.
Zincir yağı için castrolün nerdeyse her benzincide bulunda spreyleri var. Bulamassan internet üzerinden de alabilirsin. Aslında WÜRTH diye bir marka var ama castrolün 4 katı.
Bu arada son zamanlardaki hız muhabbeti arttı topikte. Ne istiyosunuz bu cbr'dan 125 cc alt tarafı, yazık motorlara(kazukki özellikle seninki, daha 2 aylık).
cHreSs, casillas00 siz stopie yapabiliyo musunuz?
oooo stopie diyince bana gelcen motoru aldığım sabah 1 saat olmamış mahallede ilk turumu atıyorum hafif gaz açtım önümde arabanın biri bi durdu ön frene yusuf eşliğinde bi yapışırsın bakım benim kıç-baş birlikte gidiyo dokunmadım gitti gitti aynı hızla nasıl olduysa geri oturdu.Ama yusufun seslerini o an duyuyordum
bi odur yani ben sakin sakin motorunu üzmeden binenlerdenim.Öle 10km daha hızlı gitcem diye motorumun sağını solunu kurçalatmam param olunca gider daha hızlısını alır binersin.
-
26 Ağustos 2010, 21:06
#22625
cHreSs adlı üyeden alıntı
gaz yağıyla temizledim bastım yanık yağı
ya harbiden nazık makina gibi geldi bu cbr =) zincir yağı almam lazım ses yapıyor yanık yağla.
zinciri temizledikten sonra ince yağ kullanırsan zincir boşluk yapar. gerdirmen lazım biraz. yada kalın yağ ile yağlayıp boşluğu gidermen lazım.
boşluk varsa ses yapar
-
27 Ağustos 2010, 14:26
#22626
D3VIL adlı üyeden alıntı
arkadaşlar aynamı kırdım
bana önerebilceğiniz uygun estetik ayna varmıdır aynasızda sürülmüyor yaw
)
kız arkadaşım bir ayna takmıştı ybr nin mi yoksa r125 in mi ne bilemedim ama hondadan hem ucuz hem estetik hem görüşü iyiydi.
-
27 Ağustos 2010, 16:17
#22627
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
-
27 Ağustos 2010, 16:21
#22628
Muhtemelen kayıcaktır. Bugün benim cıbırda bakıma girdi. Castrol 20w 40 yağla vites geçişleri çok yumuşak oldu. Ayrıca hava filtresininde yenisini aldım motor düşük devirde hemen toparlıyo kendini.
-
27 Ağustos 2010, 16:30
#22629
ahmet93 adlı üyeden alıntı
Muhtemelen kayıcaktır. Bugün benim cıbırda bakıma girdi. Castrol 20w 40 yağla vites geçişleri çok yumuşak oldu. Ayrıca hava filtresininde yenisini aldım motor düşük devirde hemen toparlıyo kendini.
Normalde 10W40koymuor muyduk? Nasıl 10a göre daha mı iyi? perf.-sarfiyat we atiklik konusunda bi farklılık war mı?
-
27 Ağustos 2010, 16:38
#22630
M.SercaN adlı üyeden alıntı
Normalde 10W40koymuor muyduk? Nasıl 10a göre daha mı iyi? perf.-sarfiyat we atiklik konusunda bi farklılık war mı?
10w 40 genel yağ, yani yaz kış kullanılan yağ. 20w 40, 10w'den daha ince, yaz ayları için kullanılan bir yağdır. Öncelikle vitesler çok yumuşadı en çok bu hoşuma gitti. Performans konusunda eski haline göre şu an daha iyi ama 10 ile 20 arasında(ikiside yeni konulmuşken) fazla fark yok desem yeridir. Yakıt sarfiyat dersen yağdan çok hava filtresi daha önemli diye düşünüyorum bakalım ne kadar değişicek. Son zamanlarda bir depo ile 280 km'yi zor görüyodum.
-
27 Ağustos 2010, 16:52
#22631
vites geçişlerinin yumuşaması için 10/40 ipone tam sentetik öneririm
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
27 Ağustos 2010, 17:08
#22632
Kimin dediği (DAHA)doğru? 10w40 mı, 20W40mı daha yumuşak acaba? Şimdi bu benim aklıma "??" olarak takıldı
-
27 Ağustos 2010, 18:15
#22633
-
27 Ağustos 2010, 19:16
#22634
-
27 Ağustos 2010, 22:35
#22635
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
28 Ağustos 2010, 01:11
#22636
Eveet bakımdan sonra ilk sorunla karşı karşıyayım.
Sorun motor normal rolanti devrinde çalışırken, hafif gaz verdiğimde boğuluyor. Jikleyi çektiğim zaman devir 4-5 arasında sabit kalıyo fakat gaza dokunduğum zaman direkt devir aşşağılara iniyo. Bana hava filtresinde sorun varmış gibi geldi, çünkü motor zengin karışımda çalışıyo fakat, gaz açtığımda hava yetersizliğinden boğuluyo diye düşünüyorum. Ayrıca boğulduktan sonra stop edip 20 saniye beklediğim zaman hiç bir sorun kalmıyo. Az önce 2 kez böyle oldu. Aklıma takılan başka soruda neden bakımdan sonra 60 km boyunca hiç böyle bişey olmadı.
-
28 Ağustos 2010, 01:16
#22637
ahmet93 adlı üyeden alıntı
Eveet bakımdan sonra ilk sorunla karşı karşıyayım.
Sorun motor normal rolanti devrinde çalışırken, hafif gaz verdiğimde boğuluyor. Jikleyi çektiğim zaman devir 4-5 arasında sabit kalıyo fakat gaza dokunduğum zaman direkt devir aşşağılara iniyo. Bana hava filtresinde sorun varmış gibi geldi, çünkü motor zengin karışımda çalışıyo fakat, gaz açtığımda hava yetersizliğinden boğuluyo diye düşünüyorum. Ayrıca boğulduktan sonra stop edip 20 saniye beklediğim zaman hiç bir sorun kalmıyo. Az önce 2 kez böyle oldu. Aklıma takılan başka soruda neden bakımdan sonra 60 km boyunca hiç böyle bişey olmadı.
rölantide düzgün çalışıyorsa karbüratörde su birikmiştir.20 km kullan geçer
yada yanlış tespittir benimkisi
-
28 Ağustos 2010, 01:19
#22638
ahmet93 adlı üyeden alıntı
Eveet bakımdan sonra ilk sorunla karşı karşıyayım.
Sorun motor normal rolanti devrinde çalışırken, hafif gaz verdiğimde boğuluyor. Jikleyi çektiğim zaman devir 4-5 arasında sabit kalıyo fakat gaza dokunduğum zaman direkt devir aşşağılara iniyo. Bana hava filtresinde sorun varmış gibi geldi, çünkü motor zengin karışımda çalışıyo fakat, gaz açtığımda hava yetersizliğinden boğuluyo diye düşünüyorum. Ayrıca boğulduktan sonra stop edip 20 saniye beklediğim zaman hiç bir sorun kalmıyo. Az önce 2 kez böyle oldu. Aklıma takılan başka soruda neden bakımdan sonra 60 km boyunca hiç böyle bişey olmadı.
Ve bu dediğini soğuk motorda mi yapıyor ilk çalıştırmada ?
-
28 Ağustos 2010, 01:28
#22639
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
rölantide düzgün çalışıyorsa karbüratörde su birikmiştir.20 km kullan geçer
yada yanlış tespittir benimkisi
Olabilir bilmiyorum. Rolanti olayı şöyle; motor sadece jikle çekik ve gaz vermiyoken çalışıyo.
Casillas bir kez 20 km şehir içi gezdikten sonra yaptı, düzgün çalışmaya başladıktan sonra 5 km daha gezdim sorun yoktu. Yarım saat önce motoru garaja çekmek için indim(yani motor soğuktu) yine aynı şey oldu.
-
28 Ağustos 2010, 01:33
#22640
ahmet93 adlı üyeden alıntı
Olabilir bilmiyorum. Rolanti olayı şöyle; motor sadece jikle çekik ve gaz vermiyoken çalışıyo.
Casillas bir kez 20 km şehir içi gezdikten sonra yaptı, düzgün çalışmaya başladıktan sonra 5 km daha gezdim sorun yoktu. Yarım saat önce motoru garaja çekmek için indim(yani motor soğuktu) yine aynı şey oldu.
tamam o zaman net olarak karbüratörde su var.
rölantide düzgün çalışıp gaz verince devirden düşüp sönüyorsa karbüratörde su var demek
başıma çok geldi depo kapağımın oradaki delik tıkalı olduğu için yağmurlarda mutlaka başıma geliyor
şimdi ya karbüratörün altındaki vidayı gevşetip yarım çay bardağı benzini tahliye edeceksin yada jikleyi açıp 5-10 dakika çalıştıracaksın bu sırada biraz gaz vereceksin
şöyle düşün karbüratörün alt kısımındaki benzin haznesinin dibinde su var ve karbüratörün gaz memesi alttaki benzini çekiyor fakat rölanri memesi az daha üstten benzin çektiği için su oraya gelmiyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)
Bu Konudaki Etiketler