Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #22621
    ahmet93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    Tekirdağ/Çerkezköy
    Motosikleti
    Honda Cbr 125 R
    Alıntı cHreSs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gaz yağıyla temizledim bastım yanık yağı ya harbiden nazık makina gibi geldi bu cbr =) zincir yağı almam lazım ses yapıyor yanık yağla.
    Ben bugün bir tane kask içi temizleme spreyinden aldım. Nasıl bi kaskı kafama takıyomuşum yeni anladım. Spreyden sonra oluşan beyaz köpük, 20 saniyede gri ile siyah arası bir renk oluyodu. Şimdi kaskın için güzel oldu. Mis gibi kokuyo, eski koku yüzünden kaskı takmamayı bile düşünmüştüm birkaç kere.
    Zincir yağı için castrolün nerdeyse her benzincide bulunda spreyleri var. Bulamassan internet üzerinden de alabilirsin. Aslında WÜRTH diye bir marka var ama castrolün 4 katı.

    Bu arada son zamanlardaki hız muhabbeti arttı topikte. Ne istiyosunuz bu cbr'dan 125 cc alt tarafı, yazık motorlara(kazukki özellikle seninki, daha 2 aylık).
    cHreSs, casillas00 siz stopie yapabiliyo musunuz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22622

    Üyelik
    24 Ocak 2010
    Şehir
    İzmir / İstanbul
    KArdeş, hız tarcih meselesidir. Sen sewmzsin, başkası sewer. Zewk we renk tartışılmaz ;) ;)

  3. #22623
    D3VIL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 650F
    arkadaşlar aynamı kırdım bana önerebilceğiniz uygun estetik ayna varmıdır aynasızda sürülmüyor yaw )

  4. #22624
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı ahmet93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben bugün bir tane kask içi temizleme spreyinden aldım. Nasıl bi kaskı kafama takıyomuşum yeni anladım. Spreyden sonra oluşan beyaz köpük, 20 saniyede gri ile siyah arası bir renk oluyodu. Şimdi kaskın için güzel oldu. Mis gibi kokuyo, eski koku yüzünden kaskı takmamayı bile düşünmüştüm birkaç kere.
    Zincir yağı için castrolün nerdeyse her benzincide bulunda spreyleri var. Bulamassan internet üzerinden de alabilirsin. Aslında WÜRTH diye bir marka var ama castrolün 4 katı.

    Bu arada son zamanlardaki hız muhabbeti arttı topikte. Ne istiyosunuz bu cbr'dan 125 cc alt tarafı, yazık motorlara(kazukki özellikle seninki, daha 2 aylık).
    cHreSs, casillas00 siz stopie yapabiliyo musunuz?
    oooo stopie diyince bana gelcen motoru aldığım sabah 1 saat olmamış mahallede ilk turumu atıyorum hafif gaz açtım önümde arabanın biri bi durdu ön frene yusuf eşliğinde bi yapışırsın bakım benim kıç-baş birlikte gidiyo dokunmadım gitti gitti aynı hızla nasıl olduysa geri oturdu.Ama yusufun seslerini o an duyuyordum
    bi odur yani ben sakin sakin motorunu üzmeden binenlerdenim.Öle 10km daha hızlı gitcem diye motorumun sağını solunu kurçalatmam param olunca gider daha hızlısını alır binersin.

  5. #22625

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı cHreSs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gaz yağıyla temizledim bastım yanık yağı ya harbiden nazık makina gibi geldi bu cbr =) zincir yağı almam lazım ses yapıyor yanık yağla.
    zinciri temizledikten sonra ince yağ kullanırsan zincir boşluk yapar. gerdirmen lazım biraz. yada kalın yağ ile yağlayıp boşluğu gidermen lazım.

    boşluk varsa ses yapar

  6. #22626

    Üyelik
    26 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250
    Alıntı D3VIL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar aynamı kırdım bana önerebilceğiniz uygun estetik ayna varmıdır aynasızda sürülmüyor yaw )
    kız arkadaşım bir ayna takmıştı ybr nin mi yoksa r125 in mi ne bilemedim ama hondadan hem ucuz hem estetik hem görüşü iyiydi.

  7. #22627

    Üyelik
    11 Haziran 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 125R 2008
    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zinciri temizledikten sonra ince yağ kullanırsan zincir boşluk yapar. gerdirmen lazım biraz. yada kalın yağ ile yağlayıp boşluğu gidermen lazım.

    boşluk varsa ses yapar
    ince yağ kulan diyorlar. ben bugun castrol zincir yağı siparış edeceğim zaten bosluk da alabilirm kontrol ederim.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:14 ----------

    Alıntı ahmet93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cHreSs, casillas00 siz stopie yapabiliyo musunuz?
    ben genelde on frenle anı druşu yapıyorum ama daha kıçı kaldırmadım ama onu surekl kullanıyorum arka atıyor ya öne alışmak lazım dimi ama yakında yaparım ama tırsıyorum kanuni seyhanla yaptım geberiyordum kaydı lastık bunda kaymaz inş yapınca
    I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:

  8. #22628
    ahmet93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    Tekirdağ/Çerkezköy
    Motosikleti
    Honda Cbr 125 R
    Muhtemelen kayıcaktır. Bugün benim cıbırda bakıma girdi. Castrol 20w 40 yağla vites geçişleri çok yumuşak oldu. Ayrıca hava filtresininde yenisini aldım motor düşük devirde hemen toparlıyo kendini.

  9. #22629

    Üyelik
    24 Ocak 2010
    Şehir
    İzmir / İstanbul
    Alıntı ahmet93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Muhtemelen kayıcaktır. Bugün benim cıbırda bakıma girdi. Castrol 20w 40 yağla vites geçişleri çok yumuşak oldu. Ayrıca hava filtresininde yenisini aldım motor düşük devirde hemen toparlıyo kendini.

    Normalde 10W40koymuor muyduk? Nasıl 10a göre daha mı iyi? perf.-sarfiyat we atiklik konusunda bi farklılık war mı?

  10. #22630
    ahmet93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    Tekirdağ/Çerkezköy
    Motosikleti
    Honda Cbr 125 R
    Alıntı M.SercaN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Normalde 10W40koymuor muyduk? Nasıl 10a göre daha mı iyi? perf.-sarfiyat we atiklik konusunda bi farklılık war mı?
    10w 40 genel yağ, yani yaz kış kullanılan yağ. 20w 40, 10w'den daha ince, yaz ayları için kullanılan bir yağdır. Öncelikle vitesler çok yumuşadı en çok bu hoşuma gitti. Performans konusunda eski haline göre şu an daha iyi ama 10 ile 20 arasında(ikiside yeni konulmuşken) fazla fark yok desem yeridir. Yakıt sarfiyat dersen yağdan çok hava filtresi daha önemli diye düşünüyorum bakalım ne kadar değişicek. Son zamanlarda bir depo ile 280 km'yi zor görüyodum.

  11. #22631
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    vites geçişlerinin yumuşaması için 10/40 ipone tam sentetik öneririm
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  12. #22632

    Üyelik
    24 Ocak 2010
    Şehir
    İzmir / İstanbul
    Kimin dediği (DAHA)doğru? 10w40 mı, 20W40mı daha yumuşak acaba? Şimdi bu benim aklıma "??" olarak takıldı

  13. #22633

    Üyelik
    31 Ağustos 2009
    Şehir
    g.antep
    Motosikleti
    cbr 125
    Alıntı M.SercaN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kimin dediği (DAHA)doğru? 10w40 mı, 20W40mı daha yumuşak acaba? Şimdi bu benim aklıma "??" olarak takıldı

    Aklına takıldısa git bir honda servisine yada bir motorcuya sor hangi yağ yumuşak daha iyi ve performans arttırıcı diye

  14. #22634

    Üyelik
    24 Ocak 2010
    Şehir
    İzmir / İstanbul
    Alıntı yokedici_27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aklına takıldısa git bir honda servisine yada bir motorcuya sor hangi yağ yumuşak daha iyi ve performans arttırıcı diye
    Wooowwwwww!!

    Dediin gibi soriim bi ara USTA bi ustaya Çoğu usta deil zaten biliorsunuzdur....

  15. #22635
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı M.SercaN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kimin dediği (DAHA)doğru? 10w40 mı, 20W40mı daha yumuşak acaba? Şimdi bu benim aklıma "??" olarak takıldı
    20/40 yağ hiç kullanmadım ama castrol 10/40 ile ipone'u kiyaslarsam ipone 10/40'in vites geçişlerinin castrol'e göre daha yumşak olduğunu söyleyebilirim. ipone ile motul piyasadaki en kaliteli yağlardır. castrol kötü demiyorum sonuçta uygun fiyatlı güvenilir bir yağ markası ama ipone ile arasında hissedilir bi fark var

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------

    @yokedici;

    linkteki konu başlığına düşünceni yazar mısı?

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...abilir-mi.html
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  16. #22636
    ahmet93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    Tekirdağ/Çerkezköy
    Motosikleti
    Honda Cbr 125 R
    Eveet bakımdan sonra ilk sorunla karşı karşıyayım.
    Sorun motor normal rolanti devrinde çalışırken, hafif gaz verdiğimde boğuluyor. Jikleyi çektiğim zaman devir 4-5 arasında sabit kalıyo fakat gaza dokunduğum zaman direkt devir aşşağılara iniyo. Bana hava filtresinde sorun varmış gibi geldi, çünkü motor zengin karışımda çalışıyo fakat, gaz açtığımda hava yetersizliğinden boğuluyo diye düşünüyorum. Ayrıca boğulduktan sonra stop edip 20 saniye beklediğim zaman hiç bir sorun kalmıyo. Az önce 2 kez böyle oldu. Aklıma takılan başka soruda neden bakımdan sonra 60 km boyunca hiç böyle bişey olmadı.

  17. #22637

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı ahmet93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eveet bakımdan sonra ilk sorunla karşı karşıyayım.
    Sorun motor normal rolanti devrinde çalışırken, hafif gaz verdiğimde boğuluyor. Jikleyi çektiğim zaman devir 4-5 arasında sabit kalıyo fakat gaza dokunduğum zaman direkt devir aşşağılara iniyo. Bana hava filtresinde sorun varmış gibi geldi, çünkü motor zengin karışımda çalışıyo fakat, gaz açtığımda hava yetersizliğinden boğuluyo diye düşünüyorum. Ayrıca boğulduktan sonra stop edip 20 saniye beklediğim zaman hiç bir sorun kalmıyo. Az önce 2 kez böyle oldu. Aklıma takılan başka soruda neden bakımdan sonra 60 km boyunca hiç böyle bişey olmadı.
    rölantide düzgün çalışıyorsa karbüratörde su birikmiştir.20 km kullan geçer

    yada yanlış tespittir benimkisi

  18. #22638
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı ahmet93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eveet bakımdan sonra ilk sorunla karşı karşıyayım.
    Sorun motor normal rolanti devrinde çalışırken, hafif gaz verdiğimde boğuluyor. Jikleyi çektiğim zaman devir 4-5 arasında sabit kalıyo fakat gaza dokunduğum zaman direkt devir aşşağılara iniyo. Bana hava filtresinde sorun varmış gibi geldi, çünkü motor zengin karışımda çalışıyo fakat, gaz açtığımda hava yetersizliğinden boğuluyo diye düşünüyorum. Ayrıca boğulduktan sonra stop edip 20 saniye beklediğim zaman hiç bir sorun kalmıyo. Az önce 2 kez böyle oldu. Aklıma takılan başka soruda neden bakımdan sonra 60 km boyunca hiç böyle bişey olmadı.
    Ve bu dediğini soğuk motorda mi yapıyor ilk çalıştırmada ?

  19. #22639
    ahmet93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    Tekirdağ/Çerkezköy
    Motosikleti
    Honda Cbr 125 R
    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rölantide düzgün çalışıyorsa karbüratörde su birikmiştir.20 km kullan geçer

    yada yanlış tespittir benimkisi
    Olabilir bilmiyorum. Rolanti olayı şöyle; motor sadece jikle çekik ve gaz vermiyoken çalışıyo.

    Casillas bir kez 20 km şehir içi gezdikten sonra yaptı, düzgün çalışmaya başladıktan sonra 5 km daha gezdim sorun yoktu. Yarım saat önce motoru garaja çekmek için indim(yani motor soğuktu) yine aynı şey oldu.

  20. #22640

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı ahmet93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olabilir bilmiyorum. Rolanti olayı şöyle; motor sadece jikle çekik ve gaz vermiyoken çalışıyo.

    Casillas bir kez 20 km şehir içi gezdikten sonra yaptı, düzgün çalışmaya başladıktan sonra 5 km daha gezdim sorun yoktu. Yarım saat önce motoru garaja çekmek için indim(yani motor soğuktu) yine aynı şey oldu.
    tamam o zaman net olarak karbüratörde su var.
    rölantide düzgün çalışıp gaz verince devirden düşüp sönüyorsa karbüratörde su var demek

    başıma çok geldi depo kapağımın oradaki delik tıkalı olduğu için yağmurlarda mutlaka başıma geliyor

    şimdi ya karbüratörün altındaki vidayı gevşetip yarım çay bardağı benzini tahliye edeceksin yada jikleyi açıp 5-10 dakika çalıştıracaksın bu sırada biraz gaz vereceksin


    şöyle düşün karbüratörün alt kısımındaki benzin haznesinin dibinde su var ve karbüratörün gaz memesi alttaki benzini çekiyor fakat rölanri memesi az daha üstten benzin çektiği için su oraya gelmiyor


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)

Bu Konudaki Etiketler