21 Ağustosa sınav soruları açıklanmış.
Trafik 92.5, motor 95 ve ilk yardım 90 hayırlısı olsun ehliyeti kazanmışım. Sıra direksiyon sınavında.
21 Ağustosa sınav soruları açıklanmış.
Trafik 92.5, motor 95 ve ilk yardım 90 hayırlısı olsun ehliyeti kazanmışım. Sıra direksiyon sınavında.
@ahmet93
h.olsun kardeşim kazasız belasız....
Yazında sadece rampada 6ya attıgını soylemişsin.
Hadı hayırlı olsun.merhaba arkadaşlar baya uzun zamandan beri aranızda değilim artık burdayım aramıza yeni arkadaşlar katılmış 6vites düz yolda atılmaz biraz rampa aşağı olucak 5 den 6 ya o zaman çekersin motorun o zaman heycanlı olmaya başlar ben şu anda repsol kullanıyorum 6 viteste 150 idda ediyorum 150geciyo motoru dewirli kullanmak çok önemli burda
yorum yapmiyim diyordum ama yapicam
izmir - aydın otobanında 6. viteste rampa aşağı motorun üzerine yatarak 140km'yi ancak gördüm. devir göstergesi redline'a dayanmıştı (11bindeydi), motor yırtılıyo sandım
şimdik düz 5. viteste aslında motorun yüksek süratlere daha rahat çıktığını düşünürsek 140'ın üzerine çıkabileceğini düşünüyorum ama taş çatlasa 145olsun.. dişlileri değiştirmişsin gerçi belki 10km üste ekleyebilir..
bu arada iridium buji ve k&n hava filtresi var bnim motorda, lastikleride o seyahate çıkmadan 1 hafta önce almıştım, arka lastik 110'luk. bilmiyorum son sürati etkiler mi ama 150km'nin üzerini göreceğini hiç sanmıyorum. 250cc çift silindir hyosunglar 170 yaparken cbr 125 ile 150'nin üstüne çıkmak..
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
:D 140a bile inanmak zor. Ama dişli oynaması we rampa aşağı 6. wites MAXXXX 150 olsun. ama GEÇ-MEZ. Dereceli ekzantrik,125cc hacmi büyütmek gibi profesyonel modifiye yapmadan geçmez. . . ;) Daha başka kim ne derse YALAN! Bu kadr net!
Bitti gitti :D
arkadaşlar motorun dişlileri farklı arka küçük ön büyük motor rektefeye girdi bu arada ben motorcuyuM her hafta yarışlara giriyorum ufak tefek değil cg 250 kafa tutan birisiyim cbr' le pazar günü 1 tane yarış war size onun videosunu çeker ayrıça bende üstündeken hızını çeker atarım size ben orjinal motor demiyorum motora yanlış anlamayın orjinal motor taş çatlasın 130 135 yapar oda rampada g.antep den birisi warsa aramızda gelsin pazar günü bi kendiniin motoruna binsin bi benim motora binsin arasındaki farkı ilk gaz werişinde hissetsin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:30 ----------
ama sen şuna emin ol cg de hızlı gittiğinnin farkındasın ama cbr de üstüne yatınca hızlı gittiğinin o kadar farkında değilsin o kadar ki rahat diyorum sana bu arada 77 kilo yum ben
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:32 ----------
[QUOTE=casillas00;2134143]Yazında sadece rampada 6ya attıgını soylemişsin.
Anlamadın ben rampada 6 yı atıyorum derken randıman açısından syledim rampa aşağı alırsın ancak randımanI yoksa imkansız düz yolda 6 viteste randıman alman alsan bile çok çok az
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:37 ----------
140 KM BEN ÜSTÜNDE PUSARAK GÖRÜYORUM BAK DAHA YATMIYORUM ÜSTÜNE YATINCA 15 20 KM FARK WAR BİDE RAMPA AŞAĞI DÜŞÜN ARTIK..SEN GEZGİN BİR ARKADAŞSIN GALİBA G.ANTEPE YOLUN DÜŞERSE BEKLERİM BİRLİKTE BASARIZ FARKI GÖRÜRSÜN KARDEŞ YALNIZ HYOSUNGTAN HONDAYI KIYASLAMA ADI ÜSTÜNDE HONDA YAPAR KARDEŞ AYARLANINCA
Selam arkadaşlar , ben cbr 125 i araştırıyorum uzun zamandır tabi ki almak ve yeni başlamak için en ideal vitesli motor olmasına şaşırmadım .
neyse ben soruma geliyim almayı istiyorum fakat ufak bir sorun var benim garaj olayım yok o yüzden açık bir alanda kalacak motoru nasıl sağlam ve bakımlı tutabilirim dışarda ya da tutmam için bir yol var mı? ve motor çok mu yıpranır ?
modifiyeli ise bi şey diyememiyeceğim, hiç bilmediğim bir konu
gaziantep tarafına hiç gitmedim ama görmeyi çok istediğim bir yer. inş bir gün yolum düşerse tabiki haber veririm
bu arada ön arka dişli konusunda bilgi verirsen sevinirim, kaçlık dişli kullandın ve orjinaline göre ne gibi farkı var (son sürat dışında)
bu arada video koyabilirsen, motorun tam olarak neler yapabileceği konusunda bilgi sahibi olmuş oluruz
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
selam millet,
benim motorun zincir değiştirme zamanı geldi, bu işi daha önce yapan, maliyetini süresini bilen varsa bilgi alabilir miyim?
:queen:
kardeş inanki aklımda değil şu an en son dayım takmıştı ama bakar sana sylerim.. çok farkketti çekişte flan tabi ben çekiş için değil sürat için ayarlamıştım şimdi inan orjinal motorlar war arkadaşlarda ona biniyorum çok farklı geliyo arkadaştan rampa yukarı deniyelim dedim aynı başladık 5 cbr motor kadar fark attım 100 150 m mesafede diyebilirim farklı bi kaç şey daha yaptım motoru hızlandıracak bu kadar videoya gelince tabiki koyucam dıştan orjinal ama içinde canawar war yarış war pazar günü çewre yolunda çeker koyarım hatta msn den atabbilirim sana ben bu arada serkan
kışın motoru açık bir alanda bıraksam sorun yaşar mıyım garaj gibi bir şansım yokda ?
bnm motor bütün kış dışardaydı, üzerini branda ile örtmüştüm tabiki ve yağmur almayan bir yerde duruyordu. 2 günde bir çalıştırdım motor ve kuru havalarda akşamları 15 20dk biniyordum. antifriz koyarsan radyotörde donmayla ilgili bi sorun yaşamazsın. çalıştırmayla ilgili bi sorunda yaşamamıştım, tek marşla çalışıyodu. gerçi yaşadığın yerin iklimide önemli, istanbulda hava sıfırın altına pek inmiyor o yüzden sorun olacağını sanmam
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
ARKADAŞLAR bugun 8 gıbı gezmeye çıktım mont bakayım dedım ve ızmır karamanlara gıttım. yer adresı soracaktım sagda bı cbr gordum durdum ve sordum. Eleman atladı tabı kaç model kaça aldın dıye. 175 YAPIYOR DEDI. NAsıl yanı dedım egsoz var dedı yarışıyorum ben dedı. resım çektım. Çelık fren hortumu var motorda oynama yok sadece egsoz dedı şasırdım. once sallıyor bu dedım. benım aldıgım fıyatı duyunca kotu oldu tabı kendı 6 bıne maal ettıyse o makınayı :D Sonra gıydı kaskı daha konuşuyoruz ama çalıştırdı tok bır ses ve yapıştırdı yolda tutamadı makınayı yanımda arkım bu ne ya dedı çok acayıp atıyordu arkayı. Gercekten şasırtıcı woowww dedırttı sesı ve gıdışıyle... Sızce durum ne =)[COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:57 ----------
resım ekleme yardım bı kaç resım eklıcem ımageshack le basım belada
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
Ekle bakalım nasıl 125 miş. http://imageshack.us/ ya da http://www.hizliresim.com/ filan googlea resim yükle yaz.
http://i1008.hizliresim.com/2010/8/25/200.jpg
bu 9999-9 :D benım motordan bu aksam çektım :D
http://i1008.hizliresim.com/2010/8/25/207.jpg
http://i1008.hizliresim.com/2010/8/25/212.jpg
bunlarda şu makınadan :D
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 ----------
bu arada bu akşam ybr ın bı tanesı yenı kafa lambada baktım gaz açıyo 3 lamba her seferınde taktım buna 20 metreyı :D koydu buna sonra ben gaz açtım bu bı yapıştırdı kayboldu kafayı çevırıp arkaya bakıyo ne guldum yaaa
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
Selam arkadaşlar , ben cbr 125 i araştırıyorum uzun zamandır tabi ki almak ve yeni başlamak için en ideal vitesli motor olmasına şaşırmadım .
neyse ben soruma geliyim almayı istiyorum fakat ufak bir sorun var benim garaj olayım yok o yüzden açık bir alanda kalacak motoru nasıl sağlam ve bakımlı tutabilirim dışarda ya da tutmam için bir yol var mı? ve motor çok mu yıpranır ?
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)