Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #22581
    ahmet93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    Tekirdağ/Çerkezköy
    Motosikleti
    Honda Cbr 125 R
    21 Ağustosa sınav soruları açıklanmış.
    Trafik 92.5, motor 95 ve ilk yardım 90 hayırlısı olsun ehliyeti kazanmışım. Sıra direksiyon sınavında.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22582

    Üyelik
    24 Ocak 2010
    Şehir
    İzmir / İstanbul
    @ahmet93

    h.olsun kardeşim kazasız belasız....

  3. #22583
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı yokedici_27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Ben düz yolda demedim iletiyi tekrar okursan anlarsın 6 vitesi rampa aşağı atıcan dedim oda dewirli düzgün atıcan ki heycanını o zaman yaşıcan dedim benim motorun dişlileri farklı ve 150 rampa aşağı o şekilde yapıyoüstünede yatınca 150 geciyo emin ol
    Yazında sadece rampada 6ya attıgını soylemişsin.
    merhaba arkadaşlar baya uzun zamandan beri aranızda değilim artık burdayım aramıza yeni arkadaşlar katılmış 6vites düz yolda atılmaz biraz rampa aşağı olucak 5 den 6 ya o zaman çekersin motorun o zaman heycanlı olmaya başlar ben şu anda repsol kullanıyorum 6 viteste 150 idda ediyorum 150geciyo motoru dewirli kullanmak çok önemli burda
    Alıntı ahmet93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    21 Ağustosa sınav soruları açıklanmış.
    Trafik 92.5, motor 95 ve ilk yardım 90 hayırlısı olsun ehliyeti kazanmışım. Sıra direksiyon sınavında.
    Hadı hayırlı olsun.

  4. #22584
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı yokedici_27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Ben düz yolda demedim iletiyi tekrar okursan anlarsın 6 vitesi rampa aşağı atıcan dedim oda dewirli düzgün atıcan ki heycanını o zaman yaşıcan dedim benim motorun dişlileri farklı ve 150 rampa aşağı o şekilde yapıyoüstünede yatınca 150 geciyo emin ol
    yorum yapmiyim diyordum ama yapicam

    izmir - aydın otobanında 6. viteste rampa aşağı motorun üzerine yatarak 140km'yi ancak gördüm. devir göstergesi redline'a dayanmıştı (11bindeydi), motor yırtılıyo sandım

    şimdik düz 5. viteste aslında motorun yüksek süratlere daha rahat çıktığını düşünürsek 140'ın üzerine çıkabileceğini düşünüyorum ama taş çatlasa 145olsun.. dişlileri değiştirmişsin gerçi belki 10km üste ekleyebilir..

    bu arada iridium buji ve k&n hava filtresi var bnim motorda, lastikleride o seyahate çıkmadan 1 hafta önce almıştım, arka lastik 110'luk. bilmiyorum son sürati etkiler mi ama 150km'nin üzerini göreceğini hiç sanmıyorum. 250cc çift silindir hyosunglar 170 yaparken cbr 125 ile 150'nin üstüne çıkmak..
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  5. #22585

    Üyelik
    24 Ocak 2010
    Şehir
    İzmir / İstanbul
    :D 140a bile inanmak zor. Ama dişli oynaması we rampa aşağı 6. wites MAXXXX 150 olsun. ama GEÇ-MEZ. Dereceli ekzantrik,125cc hacmi büyütmek gibi profesyonel modifiye yapmadan geçmez. . . ;) Daha başka kim ne derse YALAN! Bu kadr net!

    Bitti gitti :D

  6. #22586
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yorum yapmiyim diyordum ama yapicam

    izmir - aydın otobanında 6. viteste rampa aşağı motorun üzerine yatarak 140km'yi ancak gördüm. devir göstergesi redline'a dayanmıştı (11bindeydi), motor yırtılıyo sandım

    şimdik düz 5. viteste aslında motorun yüksek süratlere daha rahat çıktığını düşünürsek 140'ın üzerine çıkabileceğini düşünüyorum ama taş çatlasa 145olsun.. dişlileri değiştirmişsin gerçi belki 10km üste ekleyebilir..

    bu arada iridium buji ve k&n hava filtresi var bnim motorda, lastikleride o seyahate çıkmadan 1 hafta önce almıştım, arka lastik 110'luk. bilmiyorum son sürati etkiler mi ama 150km'nin üzerini göreceğini hiç sanmıyorum. 250cc çift silindir hyosunglar 170 yaparken cbr 125 ile 150'nin üstüne çıkmak..
    Alıntı M.SercaN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    :D 140a bile inanmak zor. Ama dişli oynaması we rampa aşağı 6. wites MAXXXX 150 olsun. ama GEÇ-MEZ. Dereceli ekzantrik,125cc hacmi büyütmek gibi profesyonel modifiye yapmadan geçmez. . . ;) Daha başka kim ne derse YALAN! Bu kadr net!

    Bitti gitti :D
    Bide şöyle düşünelim 120 kilo ince bir makinaya 150Km/s Ne kadar güvenli.Rüzgarlı günlerde şeritte durabilmek için rüzgarla savaşıyorum valla.
    Zaten köprüyü hiç söylemiyorum ucuyoz ucuoz

  7. #22587

    Üyelik
    31 Ağustos 2009
    Şehir
    g.antep
    Motosikleti
    cbr 125
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bide şöyle düşünelim 120 kilo ince bir makinaya 150Km/s Ne kadar güvenli.Rüzgarlı günlerde şeritte durabilmek için rüzgarla savaşıyorum valla.
    Zaten köprüyü hiç söylemiyorum ucuyoz ucuoz
    arkadaşlar motorun dişlileri farklı arka küçük ön büyük motor rektefeye girdi bu arada ben motorcuyuM her hafta yarışlara giriyorum ufak tefek değil cg 250 kafa tutan birisiyim cbr' le pazar günü 1 tane yarış war size onun videosunu çeker ayrıça bende üstündeken hızını çeker atarım size ben orjinal motor demiyorum motora yanlış anlamayın orjinal motor taş çatlasın 130 135 yapar oda rampada g.antep den birisi warsa aramızda gelsin pazar günü bi kendiniin motoruna binsin bi benim motora binsin arasındaki farkı ilk gaz werişinde hissetsin

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:30 ----------

    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bide şöyle düşünelim 120 kilo ince bir makinaya 150Km/s Ne kadar güvenli.Rüzgarlı günlerde şeritte durabilmek için rüzgarla savaşıyorum valla.
    Zaten köprüyü hiç söylemiyorum ucuyoz ucuoz
    ama sen şuna emin ol cg de hızlı gittiğinnin farkındasın ama cbr de üstüne yatınca hızlı gittiğinin o kadar farkında değilsin o kadar ki rahat diyorum sana bu arada 77 kilo yum ben

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:32 ----------

    [QUOTE=casillas00;2134143]Yazında sadece rampada 6ya attıgını soylemişsin.

    Anlamadın ben rampada 6 yı atıyorum derken randıman açısından syledim rampa aşağı alırsın ancak randımanI yoksa imkansız düz yolda 6 viteste randıman alman alsan bile çok çok az

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:37 ----------

    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yorum yapmiyim diyordum ama yapicam

    izmir - aydın otobanında 6. viteste rampa aşağı motorun üzerine yatarak 140km'yi ancak gördüm. devir göstergesi redline'a dayanmıştı (11bindeydi), motor yırtılıyo sandım

    şimdik düz 5. viteste aslında motorun yüksek süratlere daha rahat çıktığını düşünürsek 140'ın üzerine çıkabileceğini düşünüyorum ama taş çatlasa 145olsun.. dişlileri değiştirmişsin gerçi belki 10km üste ekleyebilir..

    bu arada iridium buji ve k&n hava filtresi var bnim motorda, lastikleride o seyahate çıkmadan 1 hafta önce almıştım, arka lastik 110'luk. bilmiyorum son sürati etkiler mi ama 150km'nin üzerini göreceğini hiç sanmıyorum. 250cc çift silindir hyosunglar 170 yaparken cbr 125 ile 150'nin üstüne çıkmak..
    140 KM BEN ÜSTÜNDE PUSARAK GÖRÜYORUM BAK DAHA YATMIYORUM ÜSTÜNE YATINCA 15 20 KM FARK WAR BİDE RAMPA AŞAĞI DÜŞÜN ARTIK..SEN GEZGİN BİR ARKADAŞSIN GALİBA G.ANTEPE YOLUN DÜŞERSE BEKLERİM BİRLİKTE BASARIZ FARKI GÖRÜRSÜN KARDEŞ YALNIZ HYOSUNGTAN HONDAYI KIYASLAMA ADI ÜSTÜNDE HONDA YAPAR KARDEŞ AYARLANINCA

  8. #22588

    Üyelik
    24 Ağustos 2010
    Selam arkadaşlar , ben cbr 125 i araştırıyorum uzun zamandır tabi ki almak ve yeni başlamak için en ideal vitesli motor olmasına şaşırmadım .

    neyse ben soruma geliyim almayı istiyorum fakat ufak bir sorun var benim garaj olayım yok o yüzden açık bir alanda kalacak motoru nasıl sağlam ve bakımlı tutabilirim dışarda ya da tutmam için bir yol var mı? ve motor çok mu yıpranır ?

  9. #22589
    mertka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda CBR 125R'dı
    Alıntı lReaLl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ORtalama ızmır arası mesafemızde 450 km ama gezmek ıcın yanı yavas yavas ve dınlene dınlene gıdecegımız ıcın ınsallah pek bı sıkıcı ve yorucu olmayacagını tahmın edıyorm
    inşallah düşündüğün gibi olur şimdiden hayırlı yolculuklar. biz denize falanda girmiştik ondan o kadar yorucu oldu herhalde

  10. #22590
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı yokedici_27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    140 KM BEN ÜSTÜNDE PUSARAK GÖRÜYORUM BAK DAHA YATMIYORUM ÜSTÜNE YATINCA 15 20 KM FARK WAR BİDE RAMPA AŞAĞI DÜŞÜN ARTIK..SEN GEZGİN BİR ARKADAŞSIN GALİBA G.ANTEPE YOLUN DÜŞERSE BEKLERİM BİRLİKTE BASARIZ FARKI GÖRÜRSÜN KARDEŞ YALNIZ HYOSUNGTAN HONDAYI KIYASLAMA ADI ÜSTÜNDE HONDA YAPAR KARDEŞ AYARLANINCA
    modifiyeli ise bi şey diyememiyeceğim, hiç bilmediğim bir konu

    gaziantep tarafına hiç gitmedim ama görmeyi çok istediğim bir yer. inş bir gün yolum düşerse tabiki haber veririm

    bu arada ön arka dişli konusunda bilgi verirsen sevinirim, kaçlık dişli kullandın ve orjinaline göre ne gibi farkı var (son sürat dışında)

    bu arada video koyabilirsen, motorun tam olarak neler yapabileceği konusunda bilgi sahibi olmuş oluruz
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  11. #22591

    Üyelik
    30 Mart 2009
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    HONDA CBR 125R
    selam millet,

    benim motorun zincir değiştirme zamanı geldi, bu işi daha önce yapan, maliyetini süresini bilen varsa bilgi alabilir miyim?
    :queen:

  12. #22592

    Üyelik
    31 Ağustos 2009
    Şehir
    g.antep
    Motosikleti
    cbr 125
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    modifiyeli ise bi şey diyememiyeceğim, hiç bilmediğim bir konu

    gaziantep tarafına hiç gitmedim ama görmeyi çok istediğim bir yer. inş bir gün yolum düşerse tabiki haber veririm

    bu arada ön arka dişli konusunda bilgi verirsen sevinirim, kaçlık dişli kullandın ve orjinaline göre ne gibi farkı var (son sürat dışında)

    bu arada video koyabilirsen, motorun tam olarak neler yapabileceği konusunda bilgi sahibi olmuş oluruz
    kardeş inanki aklımda değil şu an en son dayım takmıştı ama bakar sana sylerim.. çok farkketti çekişte flan tabi ben çekiş için değil sürat için ayarlamıştım şimdi inan orjinal motorlar war arkadaşlarda ona biniyorum çok farklı geliyo arkadaştan rampa yukarı deniyelim dedim aynı başladık 5 cbr motor kadar fark attım 100 150 m mesafede diyebilirim farklı bi kaç şey daha yaptım motoru hızlandıracak bu kadar videoya gelince tabiki koyucam dıştan orjinal ama içinde canawar war yarış war pazar günü çewre yolunda çeker koyarım hatta msn den atabbilirim sana ben bu arada serkan

  13. #22593

    Üyelik
    21 Ağustos 2010
    kışın motoru açık bir alanda bıraksam sorun yaşar mıyım garaj gibi bir şansım yokda ?

  14. #22594

    Üyelik
    31 Ağustos 2009
    Şehir
    g.antep
    Motosikleti
    cbr 125
    Alıntı Oznkbk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kışın motoru açık bir alanda bıraksam sorun yaşar mıyım garaj gibi bir şansım yokda ?
    tabikide yaşarsın motor çok gec çalışır donma riski war karlı hawalarda çabuk bozulabilir

  15. #22595
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    bnm motor bütün kış dışardaydı, üzerini branda ile örtmüştüm tabiki ve yağmur almayan bir yerde duruyordu. 2 günde bir çalıştırdım motor ve kuru havalarda akşamları 15 20dk biniyordum. antifriz koyarsan radyotörde donmayla ilgili bi sorun yaşamazsın. çalıştırmayla ilgili bi sorunda yaşamamıştım, tek marşla çalışıyodu. gerçi yaşadığın yerin iklimide önemli, istanbulda hava sıfırın altına pek inmiyor o yüzden sorun olacağını sanmam
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  16. #22596

    Üyelik
    11 Haziran 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 125R 2008
    ARKADAŞLAR bugun 8 gıbı gezmeye çıktım mont bakayım dedım ve ızmır karamanlara gıttım. yer adresı soracaktım sagda bı cbr gordum durdum ve sordum. Eleman atladı tabı kaç model kaça aldın dıye. 175 YAPIYOR DEDI. NAsıl yanı dedım egsoz var dedı yarışıyorum ben dedı. resım çektım. Çelık fren hortumu var motorda oynama yok sadece egsoz dedı şasırdım. once sallıyor bu dedım. benım aldıgım fıyatı duyunca kotu oldu tabı kendı 6 bıne maal ettıyse o makınayı :D Sonra gıydı kaskı daha konuşuyoruz ama çalıştırdı tok bır ses ve yapıştırdı yolda tutamadı makınayı yanımda arkım bu ne ya dedı çok acayıp atıyordu arkayı. Gercekten şasırtıcı woowww dedırttı sesı ve gıdışıyle... Sızce durum ne =)[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:57 ----------

    resım ekleme yardım bı kaç resım eklıcem ımageshack le basım belada
    I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:

  17. #22597
    ahmet93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    Tekirdağ/Çerkezköy
    Motosikleti
    Honda Cbr 125 R
    Alıntı cHreSs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ARKADAŞLAR bugun 8 gıbı gezmeye çıktım mont bakayım dedım ve ızmır karamanlara gıttım. yer adresı soracaktım sagda bı cbr gordum durdum ve sordum. Eleman atladı tabı kaç model kaça aldın dıye. 175 YAPIYOR DEDI. NAsıl yanı dedım egsoz var dedı yarışıyorum ben dedı. resım çektım. Çelık fren hortumu var motorda oynama yok sadece egsoz dedı şasırdım. once sallıyor bu dedım. benım aldıgım fıyatı duyunca kotu oldu tabı kendı 6 bıne maal ettıyse o makınayı :D Sonra gıydı kaskı daha konuşuyoruz ama çalıştırdı tok bır ses ve yapıştırdı yolda tutamadı makınayı yanımda arkım bu ne ya dedı çok acayıp atıyordu arkayı. Gercekten şasırtıcı woowww dedırttı sesı ve gıdışıyle... Sızce durum ne =)[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:57 ----------

    resım ekleme yardım bı kaç resım eklıcem ımageshack le basım belada
    Ekle bakalım nasıl 125 miş. http://imageshack.us/ ya da http://www.hizliresim.com/ filan googlea resim yükle yaz.

  18. #22598

    Üyelik
    11 Haziran 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 125R 2008
    http://i1008.hizliresim.com/2010/8/25/200.jpg
    bu 9999-9 :D benım motordan bu aksam çektım :D

    http://i1008.hizliresim.com/2010/8/25/207.jpg

    http://i1008.hizliresim.com/2010/8/25/212.jpg
    bunlarda şu makınadan :D

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 ----------

    bu arada bu akşam ybr ın bı tanesı yenı kafa lambada baktım gaz açıyo 3 lamba her seferınde taktım buna 20 metreyı :D koydu buna sonra ben gaz açtım bu bı yapıştırdı kayboldu kafayı çevırıp arkaya bakıyo ne guldum yaaa
    I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:

  19. #22599
    mertka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda CBR 125R'dı
    Alıntı LASTROMANTIC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.motosiklet.net/forum/tazi...karadaydi.html
    arkadaşlar bende bu motoru yeni aldım kısmetse bundan beraber oluruz . bu ön farları birini kısa birini uzun yanacak şekilde ayarlamışlar ben her ikisininde hem uzunda hem kısada yanmasını istiyorum bunu yaptıran ark varmı aranızda akü konusunda şarj konusunda bi sıkıntı olurmu acaba ?
    ilk defa duydum böyle birşey oto elektrikçileri yapabilir herhalde. ama ben gündüz uzunları gece kısaları yakıyorum fazlasıyla yeterli oluyor.

  20. #22600

    Üyelik
    24 Ağustos 2010
    Selam arkadaşlar , ben cbr 125 i araştırıyorum uzun zamandır tabi ki almak ve yeni başlamak için en ideal vitesli motor olmasına şaşırmadım .

    neyse ben soruma geliyim almayı istiyorum fakat ufak bir sorun var benim garaj olayım yok o yüzden açık bir alanda kalacak motoru nasıl sağlam ve bakımlı tutabilirim dışarda ya da tutmam için bir yol var mı? ve motor çok mu yıpranır ?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)

Bu Konudaki Etiketler