Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Ağustos 2010, 02:04
#22561
lReaLl adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu hafta 2 kişi antalya-izmir yapmayı dusunuyoruz sonrasında tam emın degılız ama canakkale ve ıstanbuluda zıyaret etmek ıstıyorum 2 kısı boyle uzun gezıler yapan oldumu aranızda ve hangı guzergahı takıp etmelıyım ? gecemı gıtsem ıyı yoksa gunduzmu radar noktaları hakkında bılgı verırsenız bu karedesınıze tesekkur ederım gelınce gezı raporunuda burda paylasıcam
artçıyla uzun yolculuklar normalden daha yorucu oluyor ben artçıyla birgünde toplam 400 km yol yaptım ve baya yoruldum o yol için sağlam kondisyon gerekir.
ben gündüz yolculuğunu tercih ederim hem motor kullanmak daha zevkli hemde geceye nazaran daha az yorucu birde iki kişiyle virajlarda biraz sıkıntı oluyor hepsi o
Reklamlar
-
24 Ağustos 2010, 10:23
#22562
kazukki adlı üyeden alıntı
çok saçma ya o zaman nie 6 vites yapmışlarki yapsalardı 5 vites.
gerçi adı olcak ya 6 vites deyince hooow diecek ya insanlar
Saçma değil 6.vitesi adam hız yap diye koymamış aslında 5 olsa uzun yolda yuksek devirde gitcen hem motor bas bagırcak hemde daha fazla yakıcak 6ya atıyorsun 7-8bin devir arası gidiyorsun
-
24 Ağustos 2010, 11:48
#22563
-
24 Ağustos 2010, 12:48
#22564
kazukki adlı üyeden alıntı
çok saçma ya o zaman nie 6 vites yapmışlarki yapsalardı 5 vites.
gerçi adı olcak ya 6 vites deyince hooow diecek ya insanlar
6. vites sabit bir hızda ilerleyip titreşimsiz konforlu bir sürüş için vede yakıt tasarrufu sağlamak için var
düz yolda bacaklarını depoya yapıştırıp 4. viteste 100'e çık sonra vitesi aynı hızda direk 6'ya at, aradaki farkı göreceksin
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
24 Ağustos 2010, 13:08
#22565
ok anladım beyler zaten 6.vites nie var derken hafif şaka yollu sölemiştim
[B][COLOR="DarkRed"]TEK FARKIMIZ TÜRK OLMAMIZ. YA TAM SUSTURURUZ.YADA KAN KUSTURURUZ![/COLOR][/B]
-
24 Ağustos 2010, 13:44
#22566
[QUOTE=yokedici_27;2133716]
kazukki adlı üyeden alıntı
çok saçma ya o zaman nie 6 vites yapmışlarki yapsalardı 5 vites.
gerçi adı olcak ya 6 vites deyince hooow diecek ya insanlar
[/QUOTE ,
merhaba arkadaşlar baya uzun zamandan beri aranızda değilim artık burdayım aramıza yeni arkadaşlar katılmış
6vites düz yolda atılmaz biraz rampa aşağı olucak 5 den 6 ya o zaman çekersin motorun o zaman heycanlı olmaya başlar ben şu anda repsol kullanıyorum 6 viteste 150 idda ediyorum 150geciyo
motoru dewirli kullanmak çok önemli burda
Peki Nasıl oluo bu? 150gibi bir sürat we CBRden bahsedioruz :D Yani modifiye mi war yoksa dewirli kullanarak mı 150yapılabiliceini söylüyorsun. Bunu merak ettim :D Bi açıklık getirirsen...
-
24 Ağustos 2010, 13:47
#22567
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
-
24 Ağustos 2010, 13:52
#22568
Şu motorsikletlerdede dgs şanzumana geçseler 7 ileri süper olcak =)
Bİ selektöre BİN manita
-
24 Ağustos 2010, 15:58
#22569
[QUOTE=yokedici_27;2133716]
kazukki adlı üyeden alıntı
çok saçma ya o zaman nie 6 vites yapmışlarki yapsalardı 5 vites.
gerçi adı olcak ya 6 vites deyince hooow diecek ya insanlar
[/QUOTE ,
merhaba arkadaşlar baya uzun zamandan beri aranızda değilim artık burdayım aramıza yeni arkadaşlar katılmış
6vites düz yolda atılmaz biraz rampa aşağı olucak 5 den 6 ya o zaman çekersin motorun o zaman heycanlı olmaya başlar ben şu anda repsol kullanıyorum 6 viteste 150 idda ediyorum 150geciyo
motoru dewirli kullanmak çok önemli burda
Düz yolda,standart bir cbr 125 150 yapıcak çok zor.
Devirli kullan devirsiz kullan o motorun son hızını degiştirmez.
Düz yolda Standart bir cbr 125 150 yapamaz !
-
24 Ağustos 2010, 16:23
#22570
Arkadaşlar Cbr'nin Vergisi ne kadar ?
-
24 Ağustos 2010, 16:56
#22571
onur35 adlı üyeden alıntı
bu arada arkadaşlar genelde cbrda dert olan bir sorun benimde başıma geldi...bu sezon motora işlerim yüzünden sadece ve sadece bir kaç kere binebilme fırsatım olduğu için akü bayılmış motor çalışmıyor,vurdurmak zorunda kalıyorum...biraz uzun mesafe gittikten sonra sorun kalmıyor marş basıyor fakat böyle vurdurarak çalıştırmak dert yani
ustaya uğramaya vaktimde olmuyor yarın için ümit ediyorum malum yine işler sorun,şarj ettirsem sorun kalkar mı yoksa şarj tutmaz da yeni akü mü almak ister?daha önceden tecrübesi olan arkadaşlar bi yardım edermisiniz
dün sormuştum cvp alamadım tabi her nekadar evde olsamda ustaya gidecek kadar dinç değildim ve bir kaç saat uyuduktan sonra tekrar işe gidiyorum birazdan...aküyü şarj ettirsem bir işe yarar mı yoksa direk yenisini mi almalıyım saygılar???
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
-
24 Ağustos 2010, 17:01
#22572
normalde motoru vurdurarak çalıştırıp motoru kullandıktan sonra akünün kendisini toparlaması lazım. senin akünün ömrümü doldu acaba..? yoksa motora 15 - 20 günde bir mi biniyosun..
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
24 Ağustos 2010, 17:07
#22573
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
-
24 Ağustos 2010, 17:16
#22574
mertka adlı üyeden alıntı
artçıyla uzun yolculuklar normalden daha yorucu oluyor ben artçıyla birgünde toplam 400 km yol yaptım ve baya yoruldum o yol için sağlam kondisyon gerekir.
ben gündüz yolculuğunu tercih ederim hem motor kullanmak daha zevkli hemde geceye nazaran daha az yorucu birde iki kişiyle virajlarda biraz sıkıntı oluyor hepsi o
ORtalama ızmır arası mesafemızde 450 km ama gezmek ıcın yanı yavas yavas ve dınlene dınlene gıdecegımız ıcın ınsallah pek bı sıkıcı ve yorucu olmayacagını tahmın edıyorm
-
24 Ağustos 2010, 17:34
#22575
schmarık adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Cbr'nin Vergisi ne kadar ?
6 Aylık 39TL yıllık 78 lira vergisi 2oo8'lerin
MTV'den motor hacmi ve model yazarakta öğrenebilirsin ;)
-
24 Ağustos 2010, 18:05
#22576
casillas00 adlı üyeden alıntı
6 Aylık 39TL yıllık 78 lira vergisi 2oo8'lerin
MTV'den motor hacmi ve model yazarakta öğrenebilirsin ;)
Teşekkür Ederim casillas00
-
24 Ağustos 2010, 18:41
#22577
schmarık adlı üyeden alıntı
Teşekkür Ederim casillas00
Ö.değil
-
24 Ağustos 2010, 19:27
#22578
http://www.motosiklet.net/forum/tazi...karadaydi.html
arkadaşlar bende bu motoru yeni aldım kısmetse bundan beraber oluruz . bu ön farları birini kısa birini uzun yanacak şekilde ayarlamışlar ben her ikisininde hem uzunda hem kısada yanmasını istiyorum bunu yaptıran ark varmı aranızda akü konusunda şarj konusunda bi sıkıntı olurmu acaba ?
-
24 Ağustos 2010, 19:38
#22579
-
24 Ağustos 2010, 20:02
#22580
onur35 adlı üyeden alıntı
dün sormuştum cvp alamadım tabi her nekadar evde olsamda ustaya gidecek kadar dinç değildim ve bir kaç saat uyuduktan sonra tekrar işe gidiyorum birazdan...aküyü şarj ettirsem bir işe yarar mı yoksa direk yenisini mi almalıyım saygılar???
Dikkat ettiysen, geri sayfada yardımcı olmaya çalıştım. Cewap yazdım ama okumamışsın galiba.
Bir de bi ricam wardı. Leo Vince ekzos ile ilgili. Bakarsan sewinirim....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:58 ----------
[QUOTE=yokedici_27;2134114]
casillas00 adlı üyeden alıntı
Ben düz yolda demedim iletiyi tekrar okursan anlarsın 6 vitesi rampa aşağı atıcan dedim
oda dewirli düzgün atıcan ki heycanını o zaman yaşıcan dedim
benim motorun dişlileri farklı ve 150 rampa aşağı o şekilde yapıyo
üstünede yatınca 150 geciyo emin ol
Dişli deişikse dicek bişi yok. Yanlız başka herhangibirşey war mı bir de hangi dişliyi kaç ile deiştirdin? Kalkışında hızlanmada düşüş olmadı mı? Rampada eskiye göre azz zorlanmıor mu?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)
Bu Konudaki Etiketler