Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Ağustos 2010, 03:22
#22501
overcloud adlı üyeden alıntı
maalesef flaşörümüz yok. bu yaptırabilmek için bi oto elektrikçiden yardım almanız lazım
Ben baya bi kurcalamıştım, her türlü kombinasyonu denedim de yakamadım 4lüleri,
sagolasın..
Reklamlar
-
21 Ağustos 2010, 03:32
#22502
ben cagatay abim cbr 125 siyah kullanıcısıyım motorum suan bakımdan xeonon ampül takmayı düsünüyorum akü bakımından hondanın aküsünü yeterli kalır mı ? Yoksa amperi yüksek bir akü mü almalıyım bilgilerinizi paylasırsanız sevinirim saygılar
Honda CbR 125R....
-
21 Ağustos 2010, 10:14
#22503
D3VIL adlı üyeden alıntı
bende sen fan yok diyince çok şaşırmıştım zaten :D var diye biliyodum çünkü ama bende hiç devreye sokamadım:D
Ben 1 kere fanı çaıştırdım galiba. Uzun süre 1. viteste gittikten sonra hararet çubuğu en üst noktaya gelmişti, sağa çekip beklerken motor 1 dk kadar da hırıltılı çalıştı. Bundan başkada fan filan açtıramadım. Zaten bizim motorların hararet gibi bir sorunu yok.
Bende yağ filtresinin olmadığını öğrenince çok şaşırmıştım.
-
21 Ağustos 2010, 11:47
#22504
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
-
21 Ağustos 2010, 12:25
#22505
dj_v8 adlı üyeden alıntı
sercan naber ne var ne yok.bugün belli oldu raporlar.%50 %50 belirlemiş suçu.sigortacıdan öğrendiğim kadarıyla benim sigorta onun masrafını karsılıyomus onun sigortada benim masrafımı karsılıyomus.bakalım daha nhe gibi gelişmeler olcak.ama benim ön takım tamamen değişcekmiş.hasar fazla yok ama motorun parcası pahalı oldugu için fiyat fazla cıkıyo.2000 TL net masraf
off off paraya bak yarsı sana kaycak artık yapcak bişey yok.
overcloud adlı üyeden alıntı
ben aşağıdaki urunu kullanıyorum
http://www.motoplus.com.tr/urun/7839...osiklet-Alarmi
darbe sensorunun hassasiyetini ayarlıybiliyorsun. alarm oterken sinyaller ve far da devreye giriyor. alarm önce 3 kere düşük tempoda ötüp susuyor daha sonra sarsıntı devam ediyorsa (motor kurcalanıyorsa diyelim) yüksek tempoda aralıksız ötmeye başlıyor ve baya baş ağrıtıyor. kumandası çoooooooooooooooook uzun mesafeli. motor evin otoparkında arka tarafta duruyor ve ben 5. kattan mutfaktan kumandaya bastığımda alarmı devreye sokabiliyorum.
bu alarmı takmak motoru garantiden çıkartıyorsa alarmlı disk kilitlerinden alabilirsin.
ayrıca alarmı taktırıdıktan sonra önlem olarak ayrı bir kilit ile motoru mutlaka kilitle, tek başına alarm yada kilit asla yeterli değildir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 ----------
bu arada bugun öğrendimki cbr125'in radyatöründe fan varmış.. çok komik doğrusu buna daha önce nasıl dikkat etmedim anlamıyorum.. fanın tam olarak ne zaman devreye giridiğini öğrenmem lazım çünki hararet göstergesi yarıya geldiğinde devreye girmiyor ve bu sıcaklıkta motorun sesinin değiştiğini anlayabiliyorsunuz. heralde kablo çektirip bi açma kapama düğmesi yaparak manuel devreye sokma yöntemini deneyecem yarın.
Varda ben hiç görmedim devreye girdiğini bebek trafiginde ben yarıyıda geçirdim obur çizgeye dayandı hiç fan sesi fln gelmiyordu motor yanınca çalışıyo herhalde
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:13 ----------
cHreSs adlı üyeden alıntı
Sen istanbulda değilsin gel bigün trafige girde o motorun hararetinin nasılda sona dayandığını gör bende derdim lan o kadar çıkmaz diye ama çıkıyo ve artık bikenara çekip dinlendireyim mi acaba diye düşünüyorsun sonra boş yol bulunca bas hemen soguyo
-
21 Ağustos 2010, 12:36
#22506
arkadaşlar bu 2010 model enjeksiyonlu cbr 125 lerden almak istiyorum . 2. el az km kaça alırım
-
21 Ağustos 2010, 13:06
#22507
benim yazdıgıma cevap vercek yok mu ?
-
21 Ağustos 2010, 13:27
#22508
D3VIL adlı üyeden alıntı
bende sen fan yok diyince çok şaşırmıştım zaten :D var diye biliyodum çünkü ama bende hiç devreye sokamadım:D
hiç sorma ya bide gittim diğer konu başlığında fan yok fln diom.
bi yandanda düşünüom fan olmazsa radyatorun mantığı yokki diom kendi kendime
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
21 Ağustos 2010, 16:21
#22509
casillas00 adlı üyeden alıntı
[/COLOR]
Sen istanbulda değilsin gel bigün trafige girde o motorun hararetinin nasılda sona dayandığını gör bende derdim lan o kadar çıkmaz diye ama çıkıyo ve artık bikenara çekip dinlendireyim mi acaba diye düşünüyorsun sonra boş yol bulunca bas hemen soguyo
ben baktım ortaya gelmiş yapışıyom sola 100 yapıyom hiçbişey kalımo
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
-
21 Ağustos 2010, 19:34
#22510
bu 169-170 boyla bu motorda nasıl dururum boyum yeter mi acaba ?
-
21 Ağustos 2010, 21:03
#22511
Oznkbk adlı üyeden alıntı
bu 169-170 boyla bu motorda nasıl dururum boyum yeter mi acaba ?
bu boyla cuk oturursun motora tam senlik miş kılo kaç?
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
-
21 Ağustos 2010, 21:39
#22512
Boy 160-170 kilo 66
-
21 Ağustos 2010, 21:53
#22513
arkadaşlar motorlarınızın ya da arabanızın hararetini düşürmek için sakın birden bire durmayın kapak çatlatır vs...hararet yüksekse şayet yüksek devirde kullanın,düşük vites ağır devirde seyir etmek motora hararet yaptırır ömrünü kısaltır...devir yaptırarak motorlarını soğutun...motor devir yaptıkça radyatör pervanesi eş doğultuda çark edecektir...bilmem anlatabildim mi?
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
-
21 Ağustos 2010, 21:59
#22514
onur35 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motorlarınızın ya da arabanızın hararetini düşürmek için sakın birden bire durmayın kapak çatlatır vs...hararet yüksekse şayet yüksek devirde kullanın,düşük vites ağır devirde seyir etmek motora hararet yaptırır ömrünü kısaltır...devir yaptırarak motorlarını soğutun...motor devir yaptıkça radyatör pervanesi eş doğultuda çark edecektir...bilmem anlatabildim mi?
Yazınız üstüme alınayım biraz
Tamam da eğer benim gibi 1. viteste motoru dengede zor tuttuğun bir dağ yoluna girersen, devir yaptırma şansın olmadığı için sağa çekip beklemek zorundasın.
Bugün ehliyet sınavına girdim. Temmuz 3 sorularıyla aynı gibi bişeydi. Çok basit, 25 dakikada biten bir test sınavıyla bana hayabusa sürme izni veren devletime teşekkür ediyorum.
-
21 Ağustos 2010, 22:08
#22515
ahmet93 adlı üyeden alıntı
Yazınız üstüme alınayım biraz
Tamam da eğer benim gibi 1. viteste motoru dengede zor tuttuğun bir dağ yoluna girersen, devir yaptırma şansın olmadığı için
sağa çekip beklemek zorundasın.
Bugün ehliyet sınavına girdim. Temmuz 3 sorularıyla aynı gibi bişeydi. Çok basit, 25 dakikada biten bir test sınavıyla bana hayabusa sürme izni veren devletime teşekkür ediyorum.
yok ben genel konuştum sen alınma
tabi durum ve şartları göz önüne alarak ne yapılması gerektiğine siz karar vereceksiniz ama normal şartlarda trafikte uzun yolda vs dediğm gibi yapılır(çeşme otobanında bilinçsiz kullanım sonucu hararet yüzünden yolda kalan onlarca arac görüyoruz)..
otobüs işletmecisi olduğumuz için yolda en dikkat ettiğimiz şey hararettir ki hele ki yaz ayları çok fark ettirir rampalarda filan ee bizde ona göre ayarı veririz
cıbırda ise ben hiç yarıyı geçtiğine tanık olmadım en uzun yol 150km filan yaptım...
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
-
21 Ağustos 2010, 22:51
#22516
Oznkbk adlı üyeden alıntı
bu 169-170 boyla bu motorda nasıl dururum boyum yeter mi acaba ?
aynı boydayız benım kilo 58..benım ayaklarım tam yetiyor yere..yanı tam bize göre bu motor
-
21 Ağustos 2010, 23:32
#22517
ahmet93 adlı üyeden alıntı
Yazınız üstüme alınayım biraz
Tamam da eğer benim gibi 1. viteste motoru dengede zor tuttuğun bir dağ yoluna girersen, devir yaptırma şansın olmadığı için
sağa çekip beklemek zorundasın.
Bugün ehliyet sınavına girdim. Temmuz 3 sorularıyla aynı gibi bişeydi. Çok basit, 25 dakikada biten bir test sınavıyla bana hayabusa sürme izni veren devletime teşekkür ediyorum.
Ya o hayabusa sürme iznini bana scooterler verdiler bide sadece 20metre sürdüm
onur35 adlı üyeden alıntı
yok ben genel konuştum sen alınma
tabi durum ve şartları göz önüne alarak ne yapılması gerektiğine siz karar vereceksiniz ama normal şartlarda trafikte uzun yolda vs dediğm gibi yapılır(çeşme otobanında bilinçsiz kullanım sonucu hararet yüzünden yolda kalan onlarca arac görüyoruz)..
otobüs işletmecisi olduğumuz için yolda en dikkat ettiğimiz şey hararettir ki hele ki yaz ayları çok fark ettirir rampalarda filan ee bizde ona göre ayarı veririz
cıbırda ise ben hiç yarıyı geçtiğine tanık olmadım en uzun yol 150km filan yaptım...
cıbır öyle çabuk yapmıyo hararet normaldede işte bizim İstanbulda ortaköyden başlayıp bebeke doğru uzanan bi trafık var 20 dkda 200metre ilerleyebildiğin araçların sıcaklıgı üstünde %85 nem dur kalk,dur kalk motora uçak fanı baglasan hararek yapar
-
22 Ağustos 2010, 02:17
#22518
Merhabalar,
benim cbr son günlerde çalıştırdıktan sonra gaz verdiğimde 4000-5000 devir arası sanki,
ince bir metali titreyen bir yüzeye koymuşum gibi ses çıkartıyor, sesin kaynağı motor vs değil
ön kafa grenajının içinden geliyor,
ön camı kontrol ettim fakat ses camdan degil sanki gösterge panelinin içinden geliyormuş gibi
daha önceden böyle bir sorun yaşayan varsa lütfen yardımcı olabilir mi?
Teşekkürler.
-
22 Ağustos 2010, 10:04
#22519
Sonunda çocukluğumdan beri gelen motorsiket sevgimin vermiş olduğu, aileme yapmış olduğum baskı sanırım sonuçlandı ve önümüzdeki ay sonu ehliyetimi aldıktan sonra yeni kasa bir cbr125 almayı düşünüyorum..Dün gittim hrc rengini inceledim yükseliş`te fakat jantarın sarı oluşu pek hoşuma gitmedi arkadaşlar sipariş vericem ayın 8. de zevkler tartışılmaz fakat Siyah-Kırmızı mı Siyah-Gri`mi dersiniz sizce açık sölemek gerekirse gönlüm Siyah-Gri`den yana fakat çok kararsızım..Önümüzdeki ay sonunda bende artık aranızdayım...
Bİ selektöre BİN manita
-
22 Ağustos 2010, 12:35
#22520
Oznkbk adlı üyeden alıntı
bu 169-170 boyla bu motorda nasıl dururum boyum yeter mi acaba ?
dostum sen bu motoru gözünde fazla büyütmüşsün heralde kücüçük motor sana küçük bile
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:31 ----------
35sdk89 adlı üyeden alıntı
Sonunda çocukluğumdan beri gelen motorsiket sevgimin vermiş olduğu, aileme yapmış olduğum baskı sanırım sonuçlandı ve önümüzdeki ay sonu ehliyetimi aldıktan sonra yeni kasa bir cbr125 almayı düşünüyorum..Dün gittim hrc rengini inceledim yükseliş`te fakat jantarın sarı oluşu pek hoşuma gitmedi arkadaşlar sipariş vericem ayın 8. de zevkler tartışılmaz fakat Siyah-Kırmızı mı Siyah-Gri`mi dersiniz sizce açık sölemek gerekirse gönlüm Siyah-Gri`den yana fakat çok kararsızım..Önümüzdeki ay sonunda bende artık aranızdayım...
dostum bende 2010 kasa siyah-gri var acayip asil ve acayip spor duruo bence hiç düşünme direk siyah-gri al!!
[B][COLOR="DarkRed"]TEK FARKIMIZ TÜRK OLMAMIZ. YA TAM SUSTURURUZ.YADA KAN KUSTURURUZ![/COLOR][/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 51 kullanıcı var. (0 üye ve 51 misafir)
Bu Konudaki Etiketler