o paraya 2.el 2010 model ve korumalarını alabilirsin.
evet ben metzeler Z6 kullanıyorum.ben anes motordan almıstım.310 tl flndı sanırım fiyatıda.duro fln takma sakın çok fazla kayma yapıyo virajlarda sert bi lastik duro.ya metzeler al yada prelli diablo süper corsa al.bu ikiside mükemmel lastikler.eee nede olsa bu işin duayeni onlar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:56 ----------
bencede 470 lira bedava.sesi de hoş muş çok.bence eskisinden güzel gibi geldi bana.arrow dewil fln 700-750 tl arası.bence güzel fiyat haırlı ugurlu olsun
[COLOR="Red"][B][I]Honda cbr 125R[/I][/B][/COLOR]
Merhaba arkadaşlar,
Sohbetinize okuyucu olarak dahil oldum cok hoş cok faydalı ve cok samimisiniz hepiniz İns. bende katılacam sizin aranıza bende sorular soracam CBR'mle ilgili Almayı dusunuyorum birtane CBR 125R aslında maddi gücüm anca Kanuni Racer 200s'in ikinci eline anca yetecek gibi fakat sizin bu forumu okudugumda herbirinizin nekadar memnun oldugunuzu görür gibi oldum (fiyat konusunda yakınmalarınz hariç) şimdi hayalimi süslüyor.. Kyk bursu alıyorum aylık 200 lira Biraz biriktirdim 1200 lira oldu 900 liralıkta kredi kartım var Üstünüde Laptopu felan satar tamamlarım bişekilde ya aslında KYk 3 sene boyunca her ay 7 sinde yatıyorda işte toplu alamıyorum o yuzden sıkıntı oldu Size bi sorum olcak böyle ikinci elini taksitle felan alabilecegim bi kişi veya bi yer yok mu bildiginiz
simdiden teşekkurler
Kardeşim devil arowda aynı ses vercek he markadan markaya değişen bir ton olabilir ama oda bunu gibi olur.
Bide ben Yoshimuranın tipini beyeniyorum.Daha bi güzel gözüküyo gozume.Ama Şimdi Cıbırada 700liralık egzoz takmak bu motora fazla bi yatırım gibi geliyor Ben Maslak/Ayazağadayım bu taraflarda goruyorum 1-2 tane cıbır
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:41 ----------
Eski egzozum çıkışında perçinler vardı ve bıraz daha genişti o yüzden 7bin devirden sonra Cross makinaya biniyor edasıyla geziyordum.Bunun sesi tok çıkması için daha dar cıkışlı olanını aldım.
linklelere ulaşamadım kardeş merak ettim acıkcası şu egsozu =) bu arada İZMİR BUCA da cbr olan bi kaç kişi var sanırım. tanısmak isterim =)
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
Eskisi http://www.4shared.com/video/F4Zj6PBA/MOV08064.html?
Yenisi http://www.4shared.com/video/j9evm6gE/Yeni_Yoshi.html?
Böyle bakabilirsin sanırım.
Videoyu çektikten sonra Video upload sitelerinden birine up'layıp linki atman yeter abicim.4shared.com youtube izlesene gibi video siteleri
Devir teslim masrafı nekadar
arkadaşlar 2010 model temiz uygun fiyata 2. el arıyorum. (kırmızı siyah) Artık biran önce bende kavuşmak istiyorum cbr ye
olumune bu sevda..
fotoğrafı koyman iyi olmuş aynı şekilde taşıma yapmayı düşünen arkadaşlara yardımcı olacaktır parmağında güzel çıkmış
yapacağın ufak tefek bakımlara gelince, her 200km'de bir zincirini yağla. yağışlı havalarda motora bindikten sonra zinciri temizle. benzinliklerde sprey zincir yağları satılıyor en popüleri castroldur fiyatıda uygun. piyasada ipone gibi pahalı ve kaliteli yağlarda var. ben elf marka zincir yağı kullanıyorum ve oldukça memnunum. geçen hafta ihmal edip yağlamadığım zinciri bugun yağladım (364km sonra) yağlamadan önce zincirde hala yağ vardı.
bunun dışında zincir temizlemek için mazot, gaz yağı yada wd40'a ihtiyacın olacak. temizlemek için benzin kullanma, oringli zincirlere benzinin zarar verdiği söyleniyor.
alet edevat olarak motor ile birlikte gelen takımlar sana yeterli olacaktır ama fazladan bir yıldız tornavida, pense ve sağlam alyen anahtarların olsun. aslında her zaman takımlarının tam olmasında fayda var ilerde dahada fazla merak saldıkça bu merete sürekli bi şeyleri söküp takmaya başlıyorsun . beta marka takımları tavsiye ederim 14 yıldır kullanıyorum daha bırak 1 kere bile sıyırmayı, pas tutmadı
motorun 1 yıldır kullanılmadığından bahsetmiştin yanlış hatırlamıyorsam, aküyü şarj ettirdikten sonra servise götürüp periyoduk bir bakım yaptır, yağını değiştir hava filtresini temizlettir (zaten onlar sen söylemedende yaparlar) ve bundan sonra her 4binde bir bakıma götür (servis 4bin diyor ben genelde 3000-3500 aralığında götürüyorum). motor yağı olarakta ipone 10/40tam sentetik tavsiye ederim, diğer yağlara göre pahalıdır fakat castrol'e göre vites geçişleri çok daha yumuşak oluyor. bunun dışında jaso sertifikalı her türlü yağı gönül rahatlığıyla kullanabilirsin. birde motorunu jikle çekiliyken kullanma
unutmadan, lastik basınçların arka lastik 30 - 32 arası önde 28 - 30 arası olsun. arka 30'un altına düştüğünde benzin sarfiyatı artıyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:55 ----------
3 hafta önce istanbul - bodrum - istanbul 7 günde yaklaşık 1800km yol yaptım. uzun yolda 1.4 motorlu bir araba gibi gidiyor ama ibre 100 - 110km'ye geldiğinde motordan daha fazla bir performans bekleme. yani hızını 80'ne düşürüp tekrar 100 - 110 aralğına çıkabiliyorsun fakat dipgaz yaparak motoru limitlerinde kullanman gerekiyor, yakıt sarfiyatıda 100km'de 3litreye çkabiliyor. rüzgardan aşırı derecede etkileniyorsun. hele çok sert rüzgar varsa yol çekilmez oluyor. selesi biraz rahatsızdır ama 200km'de bir benzin için durup 15dk mola verirsen seni yormaz. ağırlığını kollarına değilde bacaklarına verirsen el - kol yada bel ağrısı çekmezsin. iki kişi rahatsızdır, arkaya hard çanta takamazsın (takılabiliyor ama iğrenç görünüyor.) soft kuyruk çantası ile uzun yol yapılabilir (ben o şekilde seyahat ettim) fakat bu seferde arkaya artçı alamazsın.
ben böyle yazınca hız olarak 120ye 130 rahatça çıkabiliyorum diyenler olacaktır, evet 120'ye çıkabiliyor izmir otabanında 6viteste 140'a çıktım, 5 te basıyor olsaydım muhtemelen 150 olabilirdi fakat uzun yolda kullanmak ile şehir içinde hız denemesi yapmak çok farklı şeyler ve inanki asfaltı yapısı bile yapabileceğin hızı etkiliyor. bu motor uzun yolda sürekli 120km'yi koruyamıyor ve sollamalarda iyi hesap yapmak gerekiyor. her ne kadar 100'e kadar çok esnek bir şekilde hızlanıyor olsada aynı esnekliği 100km'den sonra sergileyemiyor.
aklını karştırmak istemem ama eğer daha önceden vitesli motor tecrüben varsa, bütçende iyi anladığım kadarıyla, 250cc'lik motorlara bakmanı öneririm. ben bu motoru alalı 7 ay oldu ve 7bin km yol yaptım. uzun yol olarak yaklaşık 2300km yol yaptım ve artık bana yetersiz gelmeye başladı.
eğer limitlerini biliyorsan ve bu limitler senin için yeterliyse 10 numara motordur. ben büyük ihtimalle seneye motorumu değiştireceğim hala gidip geliyorum 2010 model cbr125'mi alsam yoksa 250cc'mi diye ama uzun yol yapmayı düşünüyorsan güvenliğin için 250cc motor daha doğru bir seçim olacaktır.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
önerilerin için teşekkür ederim çok faydalı oldu..
Trabzonda honda motosiklet olmadıgı için motoru bugün ustaya götürdüm aküyü şarj etti tıkır tıkır çalışıyor şimdi sorun kalmadı..
motoru ulusoyla getirdim 60 tl ye..şoförle anlaştım, yazaneler kabul etmiyor..
parmagıma gelince hiç farkında degilim sen söyleyince farkettim)
-zinciri her yaglamadan önce o dedigin ürünlerle temizlemem gerekiyor mu?
birde o dediğin bakımları yaptırsam çok güzel olacak ama burada honda yok işte..burdaki ustayada şarj için götürdügümde adam hayran kaldı motora..ilk defa görüyormuş bundan..ne kadar yapabilir bilmiyorum.. hatta bir tur atabilir miyim diye izin aldı)
şimdilik benım ilk işim zincir yagı alıp zinciri yağlamak olacak sanırım..
tekrar teşekkürler yardımın için
birde şunu söylemek istiyorum motosiklet değiştirme konusunda..ben olsam aynı motorun sıfırını alacagıma 250 cc alırım.zaten artık yetmedigini söylüyorsun...hem değişiklik olur hem de motoru büyütmüş olursun..
saygılar
zinciri her seferinde temizlemene gerek yok, toprak/tozlu yola girdiğinde, yağmurda bindiğinde yapsan faydası olur. zincirin maşadan geçtiği lastik bir kısım var ön dişliye yakın bir yerde ordaki duruma bak. kum yda çok fazla pislik birikmişse temizleyebilirsin. ayrıca zincir baklalarının yanında kalın yağ birikintisi oluşmuş ise temizle. ben genelde yağışlı havadan sonra yapıyorum bu işlemi. zinciri temizledikten sonra ,wd40 yada başka madde olsun, zincire yağ sürmeden önce 200metre 60km/70km ile gez dolaşki zincir üzerindeki yağ sökücü maddeyi iyice atsın aksi taktirde yağ zincirin üzerinde durmuyor. zinciride akşamdan yağlayıp ertesi gün binmekte fayda var, yağın zincire iyice tutunması için.
bu arada dediğin gibi cbr 125'ten sonra hyosung 250gt comet'e geçiş yapicam kismet olursa
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Eğer maddi durumun iyiyse biraz daha yükselte bilirsen KAWASAKİ ZXR 250 NİNJA ÖNERİRİM 33 BG 250cc arasında en güçlüleri ve çok şekil bir motor.
Hızı ille sorun olucaktır yani otobanda vs kök gaz 175 190 arası görüyor. Tabi bu motorun açılma ve üstündeki performans ekipmanlarıyla orantılı.
malesef bütçe ninjaya el vermiyor yoksa gönüllerin kralı tabiki ninja birde tarz değiştirmek istiyorum. bi naked'i alıp koruma demiri yada takoz taktırcam yanlara. bu cbr bile park halinde devrilmede 600kaat masraf açıyorsa kimbilir ninja ne kadar masraf çıkarır
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Bizimde Maddiyat Kötü seneye belki alırım oda çok küçük ihtimal beLki moderatörLer kızıcak uyarıcak ama şerefsiz tayip yüzünden bütün bunlar eLime bir geçirsem yüzüne neler söylicem ama işde çok adi bir insan herkezin evLadı 15 ay 18 ay askerlik yapıyo kendi olu 1 hafta yaptı askerlik elime geçse varya ama bunun öteki tarafıda var ALLAH BÜYÜK
yerinde olsam ben de öyle yapardım
wd40 dediğimiz şey bu mudur?
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)