Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Haziran 2010, 12:46
#21401
dj_v8 adlı üyeden alıntı
çok önemli bişey var bak şunu sakın unutma.sübap ayarı yaptırcaksan orjinal ayarlarını yaptır en iyi performans o ayarlarda saklı.servise söyle orjinal ayarları olan emme:0.06 eksoz:0.27 yapın de.orjinal ayarları bunlar cunkü.kafalarına göre yapıyo servisciler sonrada randıman alamıyoruz.bu ayarları ana bayii den öğrendim az önce müh.ile konustum servis içinde sikayette bulundum.unutma emme:0,06 eksoz:0.27 yapın de.ben aradım servisi böyle yapın dedim tamam dediler bakalım inş.aksama paylasırım durumu dostum
Bu söylenilenlere ek olarak bir bilgi eklemek istiyorum, subap ayarı motor soğukken yapılır. En ideali akşamdan bırakılan motor sabah hiç çalıştırılmadan soğukken subap ayarı yapmaktır.
Servise gidince motorun soğumasını 5-10 dk. bekleyip hemen işe koyulurlarsa doğal olarak ısınan motorda subap ayarı düzgün değerleri yakalayamaz.
Subap ayarı yaptıracağınız zaman bu önemli detayı atlamayın
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Reklamlar
-
25 Haziran 2010, 12:50
#21402
karayılan adlı üyeden alıntı
arkadaşlar yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim şunuda belirtmek isterim motoru satan kişi motosiklet tamircisi+yabancı değil arkadaşım ve bu motoru alırsam kendisine taksitle ödeme yapacağım şu anda hiç birikmiş param yok nakit param olsa dediğiniz gibi üstüne biraz daha para ekler temiz bişey alırım ama işte imkan meselesi ya bu sezonuda motorsuz geçirip parayı biriktirip kışın temiz bir motor alacağım yada bunu alacağım.tekrar sağolun
hmm tanıdıksa sorun yok.o zaman kakalamaya çalışmaz.yardımcı da olur tamirat işlerinde.al o zaman o motoru.ama alırken de yaptırırken bana yardım etcen diye
Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!! burak beykurt
-
25 Haziran 2010, 12:52
#21403
AydoganX adlı üyeden alıntı
Bu söylenilenlere ek olarak bir bilgi eklemek istiyorum,
subap ayarı motor soğukken yapılır. En ideali akşamdan bırakılan motor sabah hiç çalıştırılmadan soğukken subap ayarı yapmaktır.
Servise gidince motorun soğumasını 5-10 dk. bekleyip hemen işe koyulurlarsa doğal olarak ısınan motorda subap ayarı düzgün değerleri yakalayamaz.
Subap ayarı yaptıracağınız zaman bu önemli detayı atlamayın
ztn kamyonetle götürdüm servise öyle yapmasam 2 gün bekletiyolar zaten.
[COLOR="Red"][B][I]Honda cbr 125R[/I][/B][/COLOR]
-
25 Haziran 2010, 12:53
#21404
dj_v8 adlı üyeden alıntı
eğer ki aklına yattıysa neden olmasın ama adam gibi toplamaları lazım.fikrim bu yönde benim.ama tavsiyem 2.750tl ye fln ondan daha temiz bulabilirsin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:37 ----------
çok önemli bişey var bak şunu sakın unutma.sübap ayarı yaptırcaksan orjinal ayarlarını yaptır en iyi performans o ayarlarda saklı.servise söyle orjinal ayarları olan emme:0.06 eksoz:0.27 yapın de.orjinal ayarları bunlar cunkü.kafalarına göre yapıyo servisciler sonrada randıman alamıyoruz.bu ayarları ana bayii den öğrendim az önce müh.ile konustum servis içinde sikayette bulundum.unutma emme:0,06 eksoz:0.27 yapın de.ben aradım servisi böyle yapın dedim tamam dediler bakalım inş.aksama paylasırım durumu dostum
hmm tamam teşekkürler bilgi için kaydettim.
dün gece tur attım.boş yolda 120 ye kadar çıktım.daha da hızlanacaktı da önümdeki arabaya yaklaşmaya başlayınca bıraktım gazı.merak ediyorum ne kadar hız yapacak benim ki diye.tüm performans ekipmanları var üstünde ama deneme için tecrübem daha olmadığından bekliyorum
Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!! burak beykurt
-
25 Haziran 2010, 12:55
#21405
beykurt adlı üyeden alıntı
hmm tamam teşekkürler bilgi için kaydettim.
dün gece tur attım.boş yolda 120 ye kadar çıktım.daha da hızlanacaktı da önümdeki arabaya yaklaşmaya başlayınca bıraktım gazı.merak ediyorum ne kadar hız yapacak benim ki diye.tüm performans ekipmanları var üstünde ama deneme için tecrübem daha olmadığından bekliyorum
sübap ayarlarını yaptır sonra tekrar dene 140 fln yapması gerekiyo tahminimce.
[COLOR="Red"][B][I]Honda cbr 125R[/I][/B][/COLOR]
-
25 Haziran 2010, 14:08
#21406
-
25 Haziran 2010, 14:16
#21407
rölantiyi kendin de yapabilirsin ki.eger sorun rölantiyse
[COLOR="Red"][B][I]Honda cbr 125R[/I][/B][/COLOR]
-
25 Haziran 2010, 14:21
#21408
dj_v8 adlı üyeden alıntı
rölantiyi kendin de yapabilirsin ki.eger sorun rölantiyse
nasıl yapılıyor?
-
25 Haziran 2010, 14:24
#21409
dj_v8 adlı üyeden alıntı
rölantiyi kendin de yapabilirsin ki.eger sorun rölantiyse
bi ara çalışırdıktan bi kaç saniye sonra istop ediyordu.gaz vermeden olmuyordu da artık düzeldi.bende götürmedim o yüzden.bilenlere sordum rolanti ayarından demişlerdi.tornividayla yapılıyormus rolanti de.ben daha yeniyim motor işlerinde.kurcalamam hiç bi aksamını o yüzden.
Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!! burak beykurt
-
25 Haziran 2010, 14:37
#21410
[IMG][/IMG]
Rölenti ayarını şekildeki sarı vidayı A veya B yönlerine çevirerek devirini arttırabilir yada düşürebilirsin.bence 1200-1500 rpm arası ideal
Tekerimiz iki ama gözümüzü dört açalım
-
25 Haziran 2010, 14:52
#21411
ahmet93 adlı üyeden alıntı
güzelmiş farlar başka çeşitlerinede bakalım biraz.
jam session adlı üyeden alıntı
cbr 125, cbf 150, rs 125, gpr 125, yzf 125 derken 1 haftadır cbr 125 sahibiyim ben de artık!..
seçim yapmak işin en zor kısmı oldu. aydın motor'daki yzf'de gönlüm-gözüm kalmadı desem yalan olur.
hem ustamın parça problemi yaşayabilirsin uyarısı, hem de savaş abiye (savaskayan) verdiğim söz üzerine cbr'ı oldu. çok da iyi oldu.
HAyırlı olsun resimleri bekliyoruz
beykurt adlı üyeden alıntı
bi ara çalışırdıktan bi kaç saniye sonra istop ediyordu.gaz vermeden olmuyordu da artık düzeldi.bende götürmedim o yüzden.bilenlere sordum rolanti ayarından demişlerdi.tornividayla yapılıyormus rolanti de.ben daha yeniyim motor işlerinde.kurcalamam hiç bi aksamını o yüzden.
Abi senin motor biraz yattı ondandı sanırım çalıştırdıkça düzeldi.
Rolanti benıimde 1500le 1700 rpm arasında.
Artık yağmur dursun yiter ya kaç gündür motora binemiyorum sinir yaptı bünyede
-
25 Haziran 2010, 15:17
#21412
Kill_zone adlı üyeden alıntı
[IMG]
[/IMG]
Rölenti ayarını şekildeki sarı vidayı A veya B yönlerine çevirerek devirini arttırabilir yada düşürebilirsin.bence 1200-1500 rpm arası ideal
tamamdır teşekkurler
-
25 Haziran 2010, 15:23
#21413
Kill_zone adlı üyeden alıntı
[IMG]
[/IMG]
Rölenti ayarını şekildeki sarı vidayı A veya B yönlerine çevirerek devirini arttırabilir yada düşürebilirsin.bence 1200-1500 rpm arası ideal
peki motor çalışırken yapıcaz dimi bunu
Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!! burak beykurt
-
25 Haziran 2010, 15:28
#21414
evet motor çalışırken yapıcaz rölantideyken..fazla yükseltmemekte fayda var 1500rpm yeter bence.
Tekerimiz iki ama gözümüzü dört açalım
-
25 Haziran 2010, 15:29
#21415
beykurt adlı üyeden alıntı
peki motor çalışırken yapıcaz dimi bunu
evet evet motorun sesine veya devir saatindeki ibresine göre ayarlayabilirsin
-
25 Haziran 2010, 15:43
#21416
Kill_zone adlı üyeden alıntı
evet motor çalışırken yapıcaz rölantideyken..fazla yükseltmemekte fayda var 1500rpm yeter bence.
melocann adlı üyeden alıntı
evet evet motorun sesine veya devir saatindeki ibresine göre ayarlayabilirsin
teşekkürler akşam yapıcam.bu arada pazar günü istanbuldaki herkesi bekliyorum arkadaşlar şehitliğe.ben ehliyetsiz geliyorum sizde gelin bi şekilde artık.tanışmış da oluruz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:41 ----------
evet cbr125 kullanıcılar kimler geliyor pazar gününe hadi bakalım listeye ekleyin
1-beykurt
2-casillas00
3-?
Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!! burak beykurt
-
25 Haziran 2010, 15:49
#21417
Arkadaşlar acaba bu ön cam bizim 08 modellere uyar mı ?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Winds...#ht_2079wt_939
-
25 Haziran 2010, 15:57
#21418
casillas00 adlı üyeden alıntı
Item fit for model:
HONDA CBR125 (2004-2005)
2004-2005 demiş ama denemek lazım
-
25 Haziran 2010, 16:03
#21419
Acaba değişiyor mu modelden modele camlar ?
-
25 Haziran 2010, 19:59
#21420
casillas00 adlı üyeden alıntı
Acaba değişiyor mu modelden modele camlar ?
Yeni çıkan enjeksiyonlu modeller 2006 daydı herhalde. O yüzden belirtmiş olabilirler. Onlara göre 2004-2005 bize göre 2009'a kadar dır.
Bugün sinyaller için iki motosikletçiye gittim. Birisi bence böyle kullan bunlarla uğraşma diğeri de "hayır beee flaör değiştirmene gerek yok." deyince onrdan da ayrıldım.
Osmaniyeli sinyaller çalışıyo.
Overcloud yardımın için teşekkür ederim. Bayağı uğraitıracak sanırım. İlk önce flaşörü değiştirip sonra sinyalleri 6 vidalı demirin arkasından kabloları keserek yenisiyle takmayı düşünüyorum. Böylece soketerle uğraşmamış olurum. Peki flaşör takmak nasıl yani sadece + ve - ucu olan biey midir?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 138 kullanıcı var. (0 üye ve 138 misafir)
Bu Konudaki Etiketler