valla ben o gün kuyruğa kadar bütün grenjları çıkartmıştım (temizlemek ve sağlamlık kontrolü yapmak için zira zırıltının sebebini bulacaktım meğer o zırıltı tüm cbrların ön camdan gelen kronik sorunmuş) sonra tekrar topladım o sıra da ampulleri değiştirmiştim o yüzden bana uzun zaman gibi geldi,ön grenajın yandaki siyah plastikleri çıkartınca yapılacağını bilmiyordum dediğim gibi 7 tane beyaz ampul(T10 Concave 12V) takmıştım onu hatırlıyorum...
bilmemek değil öğrenmemek ayıp eğer ampuller patlarsa bu sefer yandan açarım bende
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:23 ----------
motorun ön granajını çıkartıp takmış olmama rağmen ben bu kadar basit değişebileceklerini akıl etmemiştim
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
valla bende bir kere kafa grenajını tamamen soktukten sonra öğrenmiştim gerçi fara kaş çekmek için sökmem gerekiyodu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:20 ----------
Hararet çizgisi en başta kalıyor derken hiç ısınmıyor heralde? bende de genelde 1'nci çizgi ile 2nci cizgi arasında bir yerlerde duruyor. Şimdiye kadar sadece 1 kez tam yarıya geldiğine şahit oldum ondada hava 30 derece ve çok sıkışık trafikte sürekli dur kalk yapıyordum.
Antifriz ile suyu belirli bi orana göre koymak gerekiyor. elinde kullanıcı kitabi varsa orda doğru bilgiyibulabilirsin yada bir servise telefon açıp sorarsan daha kesin bilgi olur.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
bildiğim kadarıyla fren hidroliğinin azalması balatalarla alakalı yani az gösteriyor ise balatalar aşınmış demek oluyor ve balataları yenilemek gerekiyor...motorun kaç kmde ya da balataları daha önce hiç değişti mi? değişti ise kaç km'dir kullanıyorsun biliyor musun?benim motor 8500 km de ve hidrolik yuvarlağın kibrit çöpü kadar üstünde görünüyor...
aslını bilen varsa bende merakla takipteyim
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
motorum daha 6000 kmde pek sanmıyorum ama yine de dikkate alacağım bunu teşekkür ederim
Ey ana eğer oğlun bir asuman aşkına tutulmuşsa bırak uçsun...
arkadaslar eğer hidrolik seviyesine gidon düz iken bakıyorsanız eksik gözükür.
tam sol yapıp motoru dik pozisyonda tutucaksınız sonra hidroliğe bakıcaksınız.
bu durumda haalaa eksik ise takviye yapmanızı öneririm sakata gelmeyin.
Bugün göstergeyi söktüm ve yeni beyaz ampulleri taktım. Hepsi 30 dakikada halloldu. Fotoğrafı daha çekmedim hava kararsın çeker atarım.
Yaw bugün motoru bağlarkene bileğim egsoza değdi anında yandı... deri kabardı... beyaz ve sarı arası bi renkte sıvı çıktı... baya bi sızladı...
::coool::[B][I][U][COLOR="DarkRed"]KA[COLOR="RoyalBlue"]RA[COLOR="DarkRed"]DE[COLOR="RoyalBlue"]NİZ:flower:[COLOR="DarkRed"]FIR[COLOR="RoyalBlue"]TI[COLOR="DarkRed"]NA[COLOR="RoyalBlue"]SI[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/U][/I][/B]::coool::
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...c-carbon/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...d-sinyal/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...iz-kargo/detay
Arkadaşlar siz olsanız bu üç sinyalden hangisini alırdınız? Bir de bu sinyali takmak için ekstra bir şeye gerek var mı?
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=led...&_stpos=&gbr=1
20lira bile tutmaz bunlar
bu sayfadan seç beğen sana getirteyim. yüzde 10 işbank dolar kuru fazla alıyor onu eklerim direk senin adrese gelir. parasını da bir ara gönderirsin gittigidiyordan filan
http://www.motobakkal.com/catinfo.asp?cid=249
burdaki micro arrow sinyalleri yaklaşık 2 hafta önce aldım arkaya takmak için. tavsiye ederim çok guzel gorunuyorlar fakat flaşörde sıkıntı yaratabilir.
fiyat konusunda bi şey diyemiyecem pahalı yada ucuz diye. ben çaresizlikten direk gidip aldım
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
bunların bazısı çok küçük değil mi
Şu an bu konu içerisinde 143 kullanıcı var. (0 üye ve 143 misafir)