Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Mayıs 2010, 14:01
#20841
Reklamlar
-
26 Mayıs 2010, 14:57
#20842
arkadaşlar bir sorum olacak, yeni cbr 125r alacağım. 2007 model turuncu motor. Acaba 2007 de turuncu var mı? Yoksa repsol ü kazadan sonra boyamışlar mıdır? şimdiden teşekkürler.
-
26 Mayıs 2010, 15:12
#20843
mertyasartav adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bir sorum olacak, yeni cbr 125r alacağım. 2007 model turuncu motor. Acaba 2007 de turuncu var mı? Yoksa repsol ü kazadan sonra boyamışlar mıdır? şimdiden teşekkürler.
Turuncusu var ben gördüm ama sen yinede resmi falan warsa buraya at bir bakalım diger arkadaslarla belli eder kendini zaten
-
26 Mayıs 2010, 17:05
#20844
mertyasartav adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bir sorum olacak, yeni cbr 125r alacağım. 2007 model turuncu motor. Acaba 2007 de turuncu var mı? Yoksa repsol ü kazadan sonra boyamışlar mıdır? şimdiden teşekkürler.
linki varsa at yoksa foto at
bi bakalım motora bi sorun varsa aramızdan birisi kesinlikle anlayacakdır :
-
26 Mayıs 2010, 18:14
#20845
Repsolü var biliyorum ben hem boyasalar az çok belli olur.
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
-
26 Mayıs 2010, 19:35
#20846
Steyfo adlı üyeden alıntı
seb bi marlboro'dan bahsediyorsun ben 2 karton'a yakın (80 tl) önerdim almamışlardı
kaşke işiniz görülsünde getirsinler
-
26 Mayıs 2010, 20:54
#20847
-
26 Mayıs 2010, 22:24
#20848
Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!! burak beykurt
-
26 Mayıs 2010, 23:25
#20849
hiç sorma hepsi fare gibi babamla bizim apart görevlisi kedilere ufak bi korunak yapmış kartondan. bu arada yavrulardan biri ölmüş :(
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
26 Mayıs 2010, 23:52
#20850
overcloud adlı üyeden alıntı
hiç sorma
hepsi fare gibi
babamla bizim apart görevlisi kedilere ufak bi korunak yapmış kartondan. bu arada yavrulardan biri ölmüş :(
olur o kadarcık.annesi hepsine bakamayabiliyor zaten.birkaçı ölür ki diğerleri daha iyi beslenip büyüsün
Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!! burak beykurt
-
26 Mayıs 2010, 23:57
#20851
drumtoens adlı üyeden alıntı
arkadaş benim motor 6. viteste bayılıyor 5ten sonra devirli kullansamda hızı düşmeye başlıyor acaba aldığım adam dişli falan büyütmüş olabilir mi çünkü 2. viteste de hemen fırlamıyor acaba ben ön dişliyi falan mı küçültsem???
Yok kardeşim 6.vitesi rampa aşagı yada 5.vitesi 10.ooorpmye gelirse at düz yolda 6 ya atarsan bizim motorlar bayılır devir kaybeder.normal senin motor
-
27 Mayıs 2010, 00:03
#20852
6. vites sanırım yakıt sarfiyatını azaltmak için konmuş cbr ye
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
-
27 Mayıs 2010, 01:14
#20853
Bugun orjinal egzozun sesi nasıl demek için yoshi'yi söktüm orjini taktım sesi tatlı ama sessızmiş çalışıyor mu motor fark etmedim.2-3 tur attım tekrar Yoshiyi taktım.
Ve benim farların kısaları yanarkende 2si birlikte yanıyor bazılarında öyle değil acaba onu motorcuda ayarlattrabiliyor muyuz ?
-
27 Mayıs 2010, 09:39
#20854
drumtoens adlı üyeden alıntı
arkadaş benim motor 6. viteste bayılıyor 5ten sonra devirli kullansamda hızı düşmeye başlıyor acaba aldığım adam dişli falan büyütmüş olabilir mi çünkü 2. viteste de hemen fırlamıyor acaba ben ön dişliyi falan mı küçültsem???
benim gözlemlerime göre motor'un en atik oldugu vitesler 2 ile 3. Özellikle 6bin devirden sonra çok atikleşiyor. son süratide düzlükte 4. yada 5. vitesle yapabilirsin 110km görüyorum ama 100'den sonra ivmelenme biraz düşüyor. yokuş aşağı gidiyorsan 5inci viteste 120 ve üzerine çok rahat çıkarsın. 6 vites yokuş aşağı olsa bile motoru bayacaktır çünki ekonomi vitesi, en iyi ihtimalle hızını korursun.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
27 Mayıs 2010, 13:32
#20855
drumtoens adlı üyeden alıntı
o zaman mantığıma göre dişli küçültmek en iyisi olucak hem 2. viteste bayılmayacak hemde 6 vites biraz daha iyi olucak...daha önce deneyen var mı acaba
dostum hangi dişliyi küçülteceksin ön mü arka dişliyi mi
önü küçülteceksen ivmelenme çabuklaşır fakat sonhız düşer kısa sürede redline girersin
arkayı büyülteceksen ivmelenme geç olur son hız artar ki 6 vites düz yolda zaten yemiyo ki en azından benim motor öyle seninkide yemiyeceğini düşünüyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:26 ----------
casillas00 adlı üyeden alıntı
Yok kardeşim 6.vitesi rampa aşagı yada 5.vitesi 10.ooorpmye gelirse at düz yolda 6 ya atarsan bizim motorlar bayılır devir kaybeder.normal senin motor
drumtoens adlı üyeden alıntı
arkadaş benim motor 6. viteste bayılıyor 5ten sonra devirli kullansamda hızı düşmeye başlıyor acaba aldığım adam dişli falan büyütmüş olabilir mi çünkü 2. viteste de hemen fırlamıyor acaba ben ön dişliyi falan mı küçültsem???
hah herkes dediğime geliyor çok şükür millet düz yolda 6. viteste devir kesiciye giriyoruz diyordu 145-150 yaparak hemde
drumtoens
ben arka dişliyi büyülttüm motorda şöyle değişikler oldu 6 vitesi yiyor ama hızlanma olmuyor hızı koruyor sadece ve ivmelenme acayip artıyor özellikle 1 viteste ne zaman redline vardığını bile anlamıyorsun
yokuş aşağı son hızda da şöyle bi değişiklik oldu önce 11000 devirde 140 yapmıştı şimdi 11000 devirde 135 yapıyor örjinal dişlisi elimde istediğimde değiştirebilirim
-
27 Mayıs 2010, 19:42
#20856
melocann adlı üyeden alıntı
ben arka dişliyi büyülttüm motorda şöyle değişikler oldu 6 vitesi yiyor ama hızlanma olmuyor hızı koruyor sadece ve ivmelenme acayip artıyor özellikle 1 viteste ne zaman redline vardığını bile anlamıyorsun
yokuş aşağı son hızda da şöyle bi değişiklik oldu önce 11000 devirde 140 yapmıştı şimdi 11000 devirde 135 yapıyor örjinal dişlisi elimde istediğimde değiştirebilirim
arkadaşım benimki de mi orjinal dişli değil acaba çünkü 138 bastım en son (140 üstüne gelip gidiyodu ibre) 10.000 rpm 6. vites ve 90 km/h ile giderken 6.500 rpm sabit boğulma da olmuyor bitek 110'dan sonra 6. vites çekmiyor 5'e düşüp hızlanıp 6'ya atıyorum
-
27 Mayıs 2010, 22:31
#20857
orjinal lastik kullananlar hava basınçlarını kaç ps kullanıyorsunuz?? (artçılı-artçısız farkediyo mu?)
-
27 Mayıs 2010, 23:25
#20858
Arkadaşlar 3 Temmuzdaki sınav için harç yatırma tarihleri ne zaman?
Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!! burak beykurt
-
27 Mayıs 2010, 23:55
#20859
bugay adlı üyeden alıntı
orjinal lastik kullananlar hava basınçlarını kaç ps kullanıyorsunuz?? (artçılı-artçısız farkediyo mu?)
ön 29psi arka 33psi kitapçığa göre. orjinal lastik için. artçılı artçısız farketmiyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:53 ----------
melocann adlı üyeden alıntı
ben arka dişliyi büyülttüm motorda şöyle değişikler oldu 6 vitesi yiyor ama hızlanma olmuyor hızı koruyor sadece ve ivmelenme acayip artıyor özellikle 1 viteste ne zaman redline vardığını bile anlamıyorsun
yokuş aşağı son hızda da şöyle bi değişiklik oldu önce 11000 devirde 140 yapmıştı şimdi 11000 devirde 135 yapıyor örjinal dişlisi elimde istediğimde değiştirebilirim
selam melocan,
ne kadara mal oldu dişliyi değiştirmek?
-
28 Mayıs 2010, 00:04
#20860
beykurt adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 3 Temmuzdaki sınav için harç yatırma tarihleri ne zaman?
beykurt, emin emin değilim ama geçen hafta kayıt olan bir arkadaş cuma (28 mayıs) son gün diyordu. Yarın görüş gideceğin kursla.
gelişim sürücü kursu 7 Haziran diyor. Sitesinen baktım şimdi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler