Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
68. sayfa BirinciBirinci ... 18586667686970 ... SonuncuSonuncu

Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1341
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı tuttacromata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz beni yanlış anlıyorsunuz. Bu işten kar amacı gütmüyorum. Bu motoru 27 binden aldım. 1000 km kadar kullandım sıkıldım veya başka bir sebeple satmak istedim. Yeni fiyatlar da 32 bin tl. Bu durumda 27 bine yine satabilir miyim onu merak ediyorum. Yoksa plakasıydı, sigortasıydı zaten yine zarar ediyorsun.
    satarsın canım niye satamayasın. 27 değilde 26.500 e satarsın. o kadarda olsun yani. ama 1000 km de tenerenin zevkine varamazsınız. Zaten böyle şeyleri fazla düşünmeyin. Eşşeğe binince inmiceksin üzerinden satmak istemeyeceksin
    tuttacromata ve polemos bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1342

    Üyelik
    07 Ekim 2014
    Şehir
    Gebze
    Tenere'lerin lastikler tubeless mi ?

  3. #1343
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    iç lastik var tenerede.

  4. #1344

    Üyelik
    07 Ekim 2014
    Şehir
    Gebze
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iç lastik var tenerede.
    Cahilliğimi bağışlayın. Şimdi tubeless olmamasının sebebi tel jant galiba. Peki çoğu enduro motosiklette neden tel jant kullanılıyor ? Ağırlık mı ? Kolay tamir olması mı ?

  5. #1345
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    tel jantın avantajı hafifliği ve darbeyi sönümlemeye yardımcı olması, tel jantla beraber tubeless lastik kullanımını imkan veren jantlar da mevcut.
    Neden iç lastik tercih ediliyor sorusunun cevabından emin olmamakla birlikte ''enduro'' motosikletlerin arazide düşük hava basınçları(10-15 psi arası) ile kullanılması olabilir. tubeless bir lastik belki de o düşük basınçlarda kullanılmaya uygun değildir veya lastiğe gelen sert darbeler hava kaçaklarına neden olabilir... mi acaba

  6. #1346
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Arazide, iç lastiksiz olan patlarsa ve lastik janttan ayrılırsa, pompa ve tüplerle şişiremezsiniz. Janta oturmayabilir.

  7. #1347

    Üyelik
    07 Ekim 2014
    Şehir
    Gebze
    Yani tamire olanak veren bir yapısı var. Peki, iç lastik sık sık patlamaz mı ?

  8. #1348
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Son iki motosikletim iç lastikliydi birini yolda (660x) diğerini arazide hakkıyla kullabdım,kullanıyorum. Lastik patlamadı... Niye patlasın ki
    Bu arada lastik patladığında iç lastiksiz lastik içündekü havayla iç lastikliye göre çok daha uzun süre idare eder, olay o değil

  9. #1349
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı tuttacromata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani tamire olanak veren bir yapısı var. Peki, iç lastik sık sık patlamaz mı ?
    ne alakası var canım sık sık patlamasıyla. her lastik tamire uygun. fakat iç lastikte çivi falan girmesinde ben tamirden ziyade iç lastiğin değişmesini tercih ederim ki çivi girip patlatmıştı.

    şuan yamayı zaten 50 - 60 tl ye yapıyorlar iç lastikte 80 - 90 tl . gidip sıfırını aldım.

    bu arada çivi patlatmıştı dediğim şeyi iç lastiğin dezavantajı olarak algılamayan , her lastiği patlatabilecek inşaat çivisiydi

  10. #1350

    Üyelik
    19 Mart 2008
    Arkadaslar xt 660 r dan sonra torku ile kullanışı ile tdm 900 yeterli olur mu ? Xt nin torkuna öyle alistim ki bu torkun altinda olan motosikletler gitmiyor gibi geliyor.

  11. #1351
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı efezoro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar xt 660 r dan sonra torku ile kullanışı ile tdm 900 yeterli olur mu ? Xt nin torkuna öyle alistim ki bu torkun altinda olan motosikletler gitmiyor gibi geliyor.
    tdm900 zaten xt den daha güçlü motor. o yüzden xt deki torkun daha fazlasını zaten size sunacaktır.

    900 cc 80 küsür beygirdi galiba. neredeyse xt nin 2 katı beygir gücü var zaten.

  12. #1352

    Üyelik
    19 Mart 2008
    Berkcigdem cevabın için teşekkür ederim. Kağıt üzerinde neredeyse 90 nm tork olduğunu biliyorum ama bilirsin ki kağıt üzerinde yazan bazen reel hayata oransal yansımıyor. Mesela benim xt nin rakamsal değerleri çok yüksek olmamasına karşın verdiği hissiyat daha farklı. hatta Aydın' da sizin motosiklet gibi tenere sahibi arkadaş benim motosikleti test edince iki motosikletin birbirinden farklı olduğunu söyledi güç anlamında. Tabi bunda kilo farkı bende kn filtre ve akrapoviçlerin mutlaka etkisi olacaktır hatta şanzımanlar bile farklı olabilir.Etrafımda TDM900 yok. O yüzden tdm900 ve xt660 motosikleti kullanan arkadaşlarda değerlendirme yaparsa sevinirim. Saygılar.

  13. #1353
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı efezoro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Berkcigdem cevabın için teşekkür ederim. Kağıt üzerinde neredeyse 90 nm tork olduğunu biliyorum ama bilirsin ki kağıt üzerinde yazan bazen reel hayata oransal yansımıyor. Mesela benim xt nin rakamsal değerleri çok yüksek olmamasına karşın verdiği hissiyat daha farklı. hatta Aydın' da sizin motosiklet gibi tenere sahibi arkadaş benim motosikleti test edince iki motosikletin birbirinden farklı olduğunu söyledi güç anlamında. Tabi bunda kilo farkı bende kn filtre ve akrapoviçlerin mutlaka etkisi olacaktır hatta şanzımanlar bile farklı olabilir.Etrafımda TDM900 yok. O yüzden tdm900 ve xt660 motosikleti kullanan arkadaşlarda değerlendirme yaparsa sevinirim. Saygılar.
    Kullanıcısını bulmak zor olacaktır, çok piyasada görülen duyulan bir motosiklet değil. Fakat videolarda izlediğim ve çevremden duyduklarımla şunu söyleyebilirim ki gidişi xt den sonra kesinlikle tatmin eder. Virajı ve freninin kötü olmadığını biliyorum. Onların dışında bildiğim bir diğer şey ise şehir içi yakıtının fazla olduğu. Yakıt probleminiz veya çok km yapma hedefisniz yoksa tercih edilebilir.
    berkcigdem bunu beğendi.

  14. #1354
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı efezoro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Berkcigdem cevabın için teşekkür ederim. Kağıt üzerinde neredeyse 90 nm tork olduğunu biliyorum ama bilirsin ki kağıt üzerinde yazan bazen reel hayata oransal yansımıyor. Mesela benim xt nin rakamsal değerleri çok yüksek olmamasına karşın verdiği hissiyat daha farklı. hatta Aydın' da sizin motosiklet gibi tenere sahibi arkadaş benim motosikleti test edince iki motosikletin birbirinden farklı olduğunu söyledi güç anlamında. Tabi bunda kilo farkı bende kn filtre ve akrapoviçlerin mutlaka etkisi olacaktır hatta şanzımanlar bile farklı olabilir.Etrafımda TDM900 yok. O yüzden tdm900 ve xt660 motosikleti kullanan arkadaşlarda değerlendirme yaparsa sevinirim. Saygılar.

    kafa karıştırmak gibi olmasın ama tdm900 yerine transalpi daha çok tercih ederim ben.

  15. #1355

    Üyelik
    19 Mart 2008
    BatuhanK şehir içinde çok kullanıyorum. Her yaz bir kere uzun yol yapıyorum. Bende İzmir deyim bol bol İzmir Aydın yapıyorum. Benim xt hız yapsam da 10 litre ile 200 km gidiyor yavaş gitsem de. Hatta rüzgar olsa da max. hız 172 olmasa da , yüksek hızlarda ; 130 dan sonra güvenli değil ön gagadan dolayı. Fakat şehir içinde 10 lt ile maksimum 185 km yaptı. Sanırım akrapoviçin yakıtı arttırdığı doğru. TDM 900 ile çok fark olacağını sanmıyorum. Malum İzmir trafiki öyle çok yoğun değil şimdilik.

    Berkcigdem hem yeni hem eski transalpi denedim torku xt660 kadar değil . Tabi uzama konusunda yeni transalp daha iyidir ama derdim xt660 nın torkunu aratmayacak sorunsuz hesaplı bir motosiklet.

    Aslında çok yeterli bir motosiklet xt660 fakat artçımla yılda bir kere de olsa uzun yol için sıkıntılı oluyor.

  16. #1356

    Üyelik
    07 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Honda 650F
    Merhaba arkadaşlar. Bu sıralar beni tencere tava hastalığı tutu. Tenereyi almayı düşünüyorum fakat kafamda bir kaç soru işareti var. Tek korkum yolda giderken aniden lastik patlaması. ve bu tenerelerde tubeless lastik yok sanırım ani lastik patlamalarında sorun teşkil edermi düşme takla vs. gibi.

    tubeless te bir çok kez çivi girdi ve gezimi bitrdikten sorna fark ettim çok şükür bir sıkıntı vs yaşamadım şu ana kadar. bu konuda biraz aydınlatırsanız bende tenere ailesine girmeyi düşünüyorum.
    Saygılarımla.

  17. #1357
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı exterminate adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Bu sıralar beni tencere tava hastalığı tutu. Tenereyi almayı düşünüyorum fakat kafamda bir kaç soru işareti var. Tek korkum yolda giderken aniden lastik patlaması. ve bu tenerelerde tubeless lastik yok sanırım ani lastik patlamalarında sorun teşkil edermi düşme takla vs. gibi.

    tubeless te bir çok kez çivi girdi ve gezimi bitrdikten sorna fark ettim çok şükür bir sıkıntı vs yaşamadım şu ana kadar. bu konuda biraz aydınlatırsanız bende tenere ailesine girmeyi düşünüyorum.
    Saygılarımla.
    İçini rahatlatmak için kalın iç lastik al. Bildiğin eşşekkkk gibi plastikten bahsediyorum. kolay kolay patlamaz. Ayrıca hangi lastiğe çivi girerse girsin öle takla falan attırmaz. Çivi her zaman yavaş yavaş indirir lastiği.

    Ayrıca sadece asfaltta kullanacaksanız tenere doğru bir tercih değil. Çünkü tenere asfalt motoru değil karakter yapısı gereğiyle.

  18. #1358
    TutkuluAcemi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2010
    Arkadaşlar 3 yıldır zevkle bindiğim motorumu satıyorum. Xmax 400 takaslıdır.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-bakimi-yapilmis-xmax-400-takasli-312779803/detay/

  19. #1359
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    herkese mrb yeni bi tenereci olarak artık buralardayım
    motoru yeni aldım ertesi gün bi kamp yapalım bakalım nasıl gider arazide dedik gidiyor meret be
    bayram sonrası karadeniz gideceğim beni oralarda kurda kuşa yem etmez inş ..
    biraz resim atslım da sayfa şenlensin
















  20. #1360
    kurye13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    ybr 125
    Çok güzel motor yahu. Artık üretilmeyecekmiş tenerelerinizin kıymetini bilin
    F54 bunu beğendi.


68. sayfa BirinciBirinci ... 18586667686970 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler