Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Ağustos 2009, 09:31
#141
muyi adlı üyeden alıntı
benim arkadaş r modelini aldı 0 km kampayalı fiyattan bir kaç kere sürme fırsatım oldu çok yüksek bir motosiklet ağayımın ucu ile destekliyordum motoru nasıl dağ motosikleti anlamış değilim dağda hafif bir yükseklikte dursan garanti düşürürsün motosikleti ve daha yeni olmasına rağmen nasıl olduysa tüm elektrik soketleri oksit yapmış garantiden değiştirdi ve düşük devirde vites değiştirdiğinde hep stop ediyor bildiğim bu sorunları vardı.
butun enduro ve crosslar yuksek seleye sahiptir..kisaca
cross ve enduro olan bi motora yuksek demek abi bu 600rr da cok hizli gidiyo demek gibi birsey..
soket problemini bilmem de stop etmesi arkadaslarimdan duydugum bir durum,ama cok nadiren gerceklesen ve nispeten eski motorlarda (2004-2005) gorulen bir problem diye biliyorum..
sahsi fikrim, boy problem degilse ve genelde sehir ici kullanilacaksa x alman yonundedir..bence daha guzel gozukuyo sunku supermoto hali..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Reklamlar
-
24 Ağustos 2009, 09:49
#142
2004-2005 model motosiklet eski mi oldu şimdi??
-
24 Ağustos 2009, 09:56
#143
2010 modellerin gelmeye baslayacagi bi zamanda 5 senelik bir motor(ki kendi motorum da 5 senelik) bence eskidir..
ha bir de su var, tam dogru olmayabilir ama bu problem 2006 yilindan sonra ki motorlarda bildigim kadariyla duzeltilmisti
ondan oyle bi ayrim da yapmistim..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
24 Ağustos 2009, 10:26
#144
praetorian adlı üyeden alıntı
butun enduro ve crosslar yuksek seleye sahiptir..kisaca
cross ve enduro olan bi motora yuksek demek abi bu 600rr da cok hizli gidiyo demek gibi birsey..
soket problemini bilmem de stop etmesi arkadaslarimdan duydugum bir durum,ama cok nadiren gerceklesen ve nispeten eski motorlarda (2004-2005) gorulen bir problem diye biliyorum..
sahsi fikrim, boy problem degilse ve genelde sehir ici kullanilacaksa x alman yonundedir..bence daha guzel gozukuyo sunku supermoto hali..
Ben de Özgür'e katılıyorum,
Eğer şehiriçi kullanılacaksa X modelini tercih ederdim. Hem daha alçak, hem amortisörler biraz daha sert, hem lastikler asfalt lastiği.
Benimki 2006 yeni motorrrr
-
24 Ağustos 2009, 10:54
#145
Bence R modelini al. R asfaltta gitmez diye bisey yok. Hem o modeli satman daha kolay olur. Senin antakya da oturduğunu da düşünürsek R al derim. Bence çok sağlam bı motosiklet. Dikkat edersen birçok uzun yol yapan kurye de xt660 r görürsün. 100.000 km yapmış ve hala motor kısmına dokunulmamış 660 gördüm. Ayrıca parçaları da ucuz.
-
25 Ağustos 2009, 01:56
#146
Güzel bi tercih yaptığımı umuyorum inş pisman olmam önümüzdeki günlerde alıcam inşallah
-
25 Ağustos 2009, 02:29
#147
Eger aldığın moto temiz ise kafanı yorma doğru bir tercih yaptın
-
29 Ağustos 2009, 20:11
#148
eğer xt660r yi 0 alıcaksan yamahada kampanya başlamış 12.900 gibi bir fiyatı var ,değerlendir derim
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
31 Ağustos 2009, 13:48
#149
dostlar 2 ay önce geçirmiş olduğum kazadan sonra beldeyamadan 2007 model motorum için parça beklemeye başladım,en sonunda parçaların bir kısmı geldi,iki parçanın yanlış olduğunu gördüm.eksoz üzerinde kelepçe olmadığı gibi bağlantı yeride yok,diğer sorun benim motorda eksoz muhafazası gri iken gelen muhafaza siyah.antalyadaki bir beldeyama bayisi parçayı getirten,bu servisi arayıp sorunu ilettim zaman,biz parçaları girdik beldeyama getirtti,parçayı biz görmeyiz dedi.çözüm dedim,siyah muhafazayı griye boyayacaksın ,eski kelepçeyide söküp yenisine kaynatacaksın dedi.hayran kaldım bu pratik çözüme... başka çözüm yok nasıl olsa beldeyamada işi bırakıyor.tekrar dedimki beldeyama servisine kameralı diye cep telefonu alıyorum,telefon geldiği zaman bakıyorum kamera yok ,telefonun sevisini arayıp kamera olmadığını anlatıyorum serviste telefona birtane fotoğraf makinası bağla iple diyor. sevisin cevabı yapacak bişey yok.peki yanlış gelen eksozu almasam geri göndersem diyorum olmaz alacaksın diyor...evet müşteri memnuniyeti demek bu olsa gerek....benim sorum şimdi eski eksozdaki kelepçe yeni eksoza kaynatılınca olurmu....
Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
http://gezginpardus.blogcu.com/
-
01 Eylül 2009, 19:37
#150
arkadaşım seni çok iyi anlıyorum.beldeyamanın servis ve yedek parça anlayışı beni öldürücek bigün.bende garantiden bi parça bekliyorum.55 gün oldu.parçalar yarım yamalak geldiği için takamıyoruz.mecburen kalan parçalarıda beklicez.parçalar dediğime bakmayın.alt tarafı bi devirdaim pompası.pompa gelmiş civataları,keçeleri falan gelmemiş.bi 55 günde onun için beklemeyiz umarım.yamahanın kendisi gelsede kurtarsa bizi bu adamların elinden.doğru düzgün bi aksesuar bile getirmiyolar.kaynak olayı için bişe diyemicem.sanayide yapılır belki.egzos muhafazası içinde boyamaktan başka çare yok gibi.bence diğer gri olanı spreyle siyaha boyat.daha kolay olur.kendi gri rengini tutturamayabilirsin.
-
01 Eylül 2009, 19:47
#151
kendi gri rengini tutturamayabilirsin.[/QUOTE]
iyi fikir,sağol.kelepçe içinde servis eskisini ben orjinal gibi carbonla kaynatacam dedi...valla mecbur kaldık uydur kaydır çözümlere....xt gibi çok satan bir motorun hiçmi parçası olmaz...internette bakıyorum hemen hemen en basit parçaları bile yok.böyle olacağını bilsem yamaha almazdım,kendi paramızla rezil oluyoz...
Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
http://gezginpardus.blogcu.com/
-
06 Eylül 2009, 23:41
#152
MOSKVICH adlı üyeden alıntı
Bu hafta sonu BMW Rider Academy'nin Kemerburgaz'da yapacağı enduro eğitimlerine katılıyorum.Eğitimler milli krosscu Ümit Salkım tarafından veriliyor ve 2gün sürüyor.Daha önce kendisinden ARAKONTROL eğitimi aldığım Rahmi Barutcu;teknikleri bildiğinde bu makinanın arazide ve yolda yapabilceklerine inanamıcaksın ve kullandıkca daha fazla keyif alıcaksın demişti.umarım öyle olur.eğitimden sonra bilgileri burada paylaşırım.bence çok keyifli olacak.
dostum selamlar...
ben bir iki defa araziye çıktım motorumla gerçekten çok eğlenceliydi!!! eğitimin nasıldı , arazide ve yolda inanmıyacağın şeyler yapmaya başladınmı bizimle paylaşırmısın???
-
09 Eylül 2009, 13:56
#153
umutk00 adlı üyeden alıntı
dostum selamlar...
ben bir iki defa araziye çıktım motorumla gerçekten çok eğlenceliydi!!! eğitimin nasıldı , arazide ve yolda inanmıyacağın şeyler yapmaya başladınmı
bizimle paylaşırmısın???
bekliyoruz neler yapmışsın
Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
http://gezginpardus.blogcu.com/
-
10 Eylül 2009, 12:49
#154
hepinize tşk ederm arkadaslar xt 660 R aldım yardımlarınız için sağolun fotoları eklerim yakında
-
10 Eylül 2009, 12:51
#155
hayırlı ugurlu olsun,
allah kaza bela vermesın....
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
10 Eylül 2009, 12:56
#156
saolasın allah kimseye göstermesin
-
10 Eylül 2009, 12:57
#157
aman sakın cbr gibi ani gaza asılma,
hemen tekere kalkıyor,
alışana kadar agresız kullanmamaya calış,
o makıne adamı agresifleştiriyor
ileride anlarsın,
fazla oyun motoru çünki
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
10 Eylül 2009, 13:03
#158
evet tam bi tek teker makinası .D sadece gazla ön kalkıyo :D fazla akrobasi yapmıyorum tabi daha yaş 17 yaşıycam ben :D [COLOR="Silver"]
-
11 Eylül 2009, 09:22
#159
GKN adlı üyeden alıntı
maşalardaki yağ oranı lt bazında ne kadar olucak 660r ın?
ön amatisörden bahsediyosun herlde her biri icin 640 ml
Quantity (each front fork leg)
XT660R
640.0 cm3
(22.53 Imp oz, 21.64 US oz)
XT660X
600.0 cm3
(21.12 Imp oz, 20.29 US oz)
Recommended oil
Fork oil 10 W or equivalent
-
13 Eylül 2009, 20:56
#160
ilk fotom
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler