Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
26 Ekim 2013, 21:13
#1121
Arkadaşlar merhaba,
XT660R modelinde jantların, amortisörlerin, şasenin ve egzos korumalarının siyah olduğu modeller hangi yıldan başladı biliyormusunuz?
İkinci sorum İzmir'de metzeller tourance veya pirelli lastik nerden temin edebilir ve taktırabilirim?
Reklamlar
-
28 Ekim 2013, 23:49
#1122
http://www.erismotorlu-continental-l...i%C5%9Fim.html
her türlü lastiğe ulaşabilirsin bora eriş'den.
herhangi bir lastikçiye de taktırırsın artık.
-
29 Ekim 2013, 00:34
#1123
MotoTurk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
XT660R modelinde jantların, amortisörlerin, şasenin ve egzos korumalarının siyah olduğu modeller hangi yıldan başladı biliyormusunuz?
İkinci sorum İzmir'de metzeller tourance veya pirelli lastik nerden temin edebilir ve taktırabilirim?
2009 ve sonrası modellerde siyah
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
29 Ekim 2013, 00:53
#1124
cenkito adlı üyeden alıntı
2009 ve sonrası modellerde siyah
Aynen 2009 ve sonra sı Siyah, ayrıca headers(manifold dediğimiz) çıkışlarında 2 adet geri-dönüşüm çelik örgülü boru(hortum) var( euro3 emisyon muhabbeti).....
-
29 Ekim 2013, 11:56
#1125
Benim makine 2009 model (ruhsatında yazıyor) ama dediğim yerler gri metalik. 2009 modellerin bir kısmı siyah bir kısmı gri mi o zaman?
-
25 Kasım 2013, 20:24
#1126
Bu aralar uygun rakamlı ve düzgün XT660 X arıyorum arkadaşlar. Varmı çevrenizde satan ?
-
01 Aralık 2013, 01:15
#1127
Antalya da bir arkadaş satıyor 2006 model 35.000 km de akrapovic egzoslu temiz makina 14.000 tl istiyor.
-
02 Aralık 2013, 04:35
#1128
Arkadaslar elimde xt 660 tenere'nin koruma demirleri var 5 adet, bana ulasabilirsiniz..
-
04 Aralık 2013, 13:05
#1129
MotoTurk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
XT660R modelinde jantların, amortisörlerin, şasenin ve egzos korumalarının siyah olduğu modeller hangi yıldan başladı biliyormusunuz?
cenkito adlı üyeden alıntı
2009 ve sonrası modellerde siyah
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Aynen 2009 ve sonra sı Siyah, ayrıca headers(manifold dediğimiz) çıkışlarında 2 adet geri-dönüşüm çelik örgülü boru(hortum) var( euro3 emisyon muhabbeti).....
MotoTurk adlı üyeden alıntı
Benim makine 2009 model (ruhsatında yazıyor) ama dediğim yerler gri metalik. 2009 modellerin bir kısmı siyah bir kısmı gri mi o zaman?
[IMG]http://img33.imageshack.us/img33/9582/foto10001.jpg[/url]
Bu nasıl oluyor
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-enduro-motorsikletler-ile-takas-olur-145522857/detay
-
09 Aralık 2013, 03:17
#1130
XT nin ideal yağ değişim aralığı kaç Kilometre acaba?
-
09 Aralık 2013, 03:52
#1131
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
15 Aralık 2013, 01:59
#1132
Merhabalar 2006 Model 22.100 km'de
2.el Xt 660 R satılıktır.Pazarlık payı vardır.Düşünen arkadaş özelden mesaj atabilir
Saygılar
-
15 Aralık 2013, 04:13
#1133
Tesekkur ediyorum 400km oldu daha yeni degistirdim
Ön keçe patladı benim en makul fiyata ne alabilirim netten acaba?
-
19 Aralık 2013, 00:00
#1134
Arkadaşlar son zamanlarda bir problem yaşamaktayım. Xt 660 R 2008 model motorum var. Düzcedeyim ve geçen gün motoru çalıştırayım dedim ve marşa bansınca kontağı açtığımız zaman ziii viii sesleri çıkmaya başladı yani ekrandaki ışıklar söndü tekrar yandı. Marşa bastığım zaman hep böyle yaptı daha sonra marş basma sesi hiç çıkmadı direk enjeksiyon sesi geliyor dediğim gibi daha sonra basmaya zorlayınca ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii diye takılıyor. Hata kodu 1 veriyor bu da ECU hatası diye buldum internette bu aralar internet sıkıntım olduğu için sorunu çözemedim. Düzcede karlı zamanlar havalar çok soğuk acaba soğuktan mıdır? Çünkü motoru alalı çok fazla olmuyor pek çözemedim motoru bu açılardan. Bir de Düzcede büyük motora bakabilen bir usta tanıyan var mı? Ne yapmam gerekiyor lütfen yardım bekliyorum.
---------- Post added 19-12-2013 at 00:00 ---------- Previous post was 18-12-2013 at 23:40 ----------
Arkadaşlar bu arada arka çanta demiri uyguna nereden temin edebilir?
-
19 Aralık 2013, 11:42
#1135
TutkuluAcemi adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar son zamanlarda bir problem yaşamaktayım. Xt 660 R 2008 model motorum var. Düzcedeyim ve geçen gün motoru çalıştırayım dedim ve marşa bansınca kontağı açtığımız zaman ziii viii sesleri çıkmaya başladı yani ekrandaki ışıklar söndü tekrar yandı. Marşa bastığım zaman hep böyle yaptı daha sonra marş basma sesi hiç çıkmadı direk enjeksiyon sesi geliyor dediğim gibi daha sonra basmaya zorlayınca ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii diye takılıyor. Hata kodu 1 veriyor bu da ECU hatası diye buldum internette bu aralar internet sıkıntım olduğu için sorunu çözemedim. Düzcede karlı zamanlar havalar çok soğuk acaba soğuktan mıdır? Çünkü motoru alalı çok fazla olmuyor pek çözemedim motoru bu açılardan. Bir de Düzcede büyük motora bakabilen bir usta tanıyan var mı? Ne yapmam gerekiyor lütfen yardım bekliyorum.
---------- Post added 19-12-2013 at 00:00 ---------- Previous post was 18-12-2013 at 23:40 ----------
Arkadaşlar bu arada arka çanta demiri uyguna nereden temin edebilir?
Değişik bir durummuş. ECU arızası sonucunda umarım ECU nun değişmesi gerekmez. Sorunu çözerseniz ve buraya paylaşırsanız sevinirim.
-
22 Aralık 2013, 14:58
#1136
Arkadaşlar merhaba. Ben de yaklaşık 1 yıldır xt 660 r kullanıcısıyım. Geçtiğimiz yaz güneydoğu anadolu gezisiyle başladım gezi maratonuna xt 660 serisinin f/p anlamında seçim yapılabilecek en iyi makinalardan biri olduğunu düşünüyorum.
Önümüzdeki yaz nasipse iranı gezecez 2 motor. Bundan dolayı makinama bakım yapmak istiyorum.
-Dişli zincir takımı
-yağ,yağ filtresi,hava filtresi
- arka ön lastik
değiştirmek istiyorum.
Çok bütçemi zorlamadan bu değişiklikleri yapmak istiyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir. Bir de zincir - dişli takımını değiştirmek zor bir iş mi ? mümkünse kendim değiştirmek istiyorum.
-
23 Aralık 2013, 11:29
#1137
TutkuluAcemi adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar son zamanlarda bir problem yaşamaktayım. Xt 660 R 2008 model motorum var. Düzcedeyim ve geçen gün motoru çalıştırayım dedim ve marşa bansınca kontağı açtığımız zaman ziii viii sesleri çıkmaya başladı yani ekrandaki ışıklar söndü tekrar yandı. Marşa bastığım zaman hep böyle yaptı daha sonra marş basma sesi hiç çıkmadı direk enjeksiyon sesi geliyor dediğim gibi daha sonra basmaya zorlayınca ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii diye takılıyor. Hata kodu 1 veriyor bu da ECU hatası diye buldum internette bu aralar internet sıkıntım olduğu için sorunu çözemedim. Düzcede karlı zamanlar havalar çok soğuk acaba soğuktan mıdır? Çünkü motoru alalı çok fazla olmuyor pek çözemedim motoru bu açılardan. Bir de Düzcede büyük motora bakabilen bir usta tanıyan var mı? Ne yapmam gerekiyor lütfen yardım bekliyorum.
---------- Post added 19-12-2013 at 00:00 ---------- Previous post was 18-12-2013 at 23:40 ----------
Arkadaşlar bu arada arka çanta demiri uyguna nereden temin edebilir?
pek bi bilgim yok ama aküden olsa ihtimali felan var mıdır acana? insallah en ekonomik şekilde çözersiniz.
---------- Post added at 09:29 ---------- Previous post was at 09:26 ----------
jetthro adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. Ben de yaklaşık 1 yıldır xt 660 r kullanıcısıyım. Geçtiğimiz yaz güneydoğu anadolu gezisiyle başladım gezi maratonuna
xt 660 serisinin f/p anlamında seçim yapılabilecek en iyi makinalardan biri olduğunu düşünüyorum.
Önümüzdeki yaz nasipse iranı gezecez 2 motor. Bundan dolayı makinama bakım yapmak istiyorum.
-Dişli zincir takımı
-yağ,yağ filtresi,hava filtresi
- arka ön lastik
değiştirmek istiyorum.
Çok bütçemi zorlamadan bu değişiklikleri yapmak istiyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir. Bir de zincir - dişli takımını değiştirmek zor bir iş mi ? mümkünse kendim değiştirmek istiyorum.
bende zincir dişli takımını değiştirmeyi düşünüyorum zincir yeni değiştim daha 4 bin km felan oldu ama dişli ile tam değişip daha rahat kullanmayi düşünüyorum bazen ses gelince rahatsız oluyorum nette 250 tl civarlarında ikisi.
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
-
23 Aralık 2013, 11:32
#1138
jetthro adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. Ben de yaklaşık 1 yıldır xt 660 r kullanıcısıyım. Geçtiğimiz yaz güneydoğu anadolu gezisiyle başladım gezi maratonuna
xt 660 serisinin f/p anlamında seçim yapılabilecek en iyi makinalardan biri olduğunu düşünüyorum.
Önümüzdeki yaz nasipse iranı gezecez 2 motor. Bundan dolayı makinama bakım yapmak istiyorum.
-Dişli zincir takımı
-yağ,yağ filtresi,hava filtresi
- arka ön lastik
değiştirmek istiyorum.
Çok bütçemi zorlamadan bu değişiklikleri yapmak istiyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir. Bir de zincir - dişli takımını değiştirmek zor bir iş mi ? mümkünse kendim değiştirmek istiyorum.
Yahu bu başlık çok ölü, bir yazan bir daha yazmıyor... Size de merhabalar, ben de Ankaradayım
Buraya takılmamın sebebi 6~8 ay kadar sonra motorumu satıp bir 660-X almayı planlıyorum. Çünkü o motor ile doğuanadolu taraflarını ve sonrasında İRAN'ı gezmeyi planlıyorum. Daha doğrusu planladığım İran gezisi için en uygun motorun o olduğunu düşünüyorum
Tesadüf ki siz de benzer bir düşüncedesiniz.
Aradığınız zincir-dişli takımını sahibinden'den bulabilirsiniz. Ama ben olsam ebay yada amazon dan sipariş ederim kit olarak. Büyük ihtimal daha ucuza gelecektir ve gümrüğe takılmayacaktır. Geliş süresi 2-3 haftayı bulabilir ama anladığım kadarıyla aceleniz yok.
Dişlileri kendiniz sökebilirsiniz büyük ihtimal ama zinciri kapatmak yada açmak için özel bir aparata ihtiyacınız olacaktır. Öyle penseyle felan olmuyor, denedim Genel olarak zor bir iş değil ama kalın zincirleri açıp kapatması biraz sıkıntılı.
Buarada dişli ve zinciri birlikte değiştirmenizi tavsiye ederim. yoksa ömürleri daha çabuk bitiyor. 2si de yeni olursa çok daha iyi olur.
Yağ ve hava filtresi için de bişey diyemiycem, yurt içinde eminimki çok rahat bulunur. Ama ben herzaman y.dışı almaya çalışıyorum. Daha uyguna geliyor.
Lastik olarak size "bütçemi zorlamak istemiyorum" dediğiniz için SAVA'yı öneririm. Arkadaşım enduro modelini kullanmıştı, çok memnundu F/P olarak. Bende de 17" asfalt lastikleri var, henüz deneme şansım olmadı. Modelleri;
Daha asfalta yakın sürüşler için; http://www.savaturkiye.com/UrunDetay...MC%2030&UID=67
Daha araziye yakın sürüşler için; http://www.savaturkiye.com/UrunDetay...MC%2024&UID=30
-
27 Aralık 2013, 10:59
#1139
-
28 Aralık 2013, 19:34
#1140
Teknoali
250 tl zincir-ön arka dişli takım fiyatı mı ? Eğer öyleyse markası ne, bi de beni yolda bırakmaz inşallah Fiyat çok uygun geldi de
---------- Post added at 17:34 ---------- Previous post was at 17:05 ----------
Syanur
En başta iran konusundaki tesadüfe şaşırdım demekki bizden başka insanların da iran ilgisini çekiyor. Eğer tarihler denk gelirse beraber gitmek isterim.
Zincir dişli ebaydan baktım fiyatlar türkiyeye göre uygun ama kargo parasıyla aynı fiyata geliyor :( 70 sterlin kargo ücreti sadece
esjot dişli - did zincire 350 tl fiyat veriyorlar. Esjot dişlinin kalitesi nasıl bilmiyorum ama
Aldıktan sonra değiştirmeyi bi deniyecem olmadı ustayı alır getiririm :p
Lastik olarak verdiğiniz ürünleri gerçekten bütçeme uygun. Bunlardan almayı düşünüyorum.
Teşekkürler önerileriniz için
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler