Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
47. sayfa BirinciBirinci ... 37454647484957 ... SonuncuSonuncu

Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #921
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Mesaj attım Sahibinden.com üzerinden
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #922
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Merhaba arkadaşlar. Bir aksilik olmazsa pazartesi günü itibariyle bir 660X sahibi oluyorum. Gerekli kontroller yapıldı herhangi bir sorun yok fakat ufak bir ayrıntı var. Hız sensöründe sorun vardı söküldü. Daha sonra arıza ısıgı yandi. Kontak açıkken ve motor stop durumundayken 42 numaralı hata kodu veriyor.Oda hız sensörünün kısa devre arıza kodu. Neyse hız sensörü alınacak fakat o zamana kadar bu arıza ışıgını kapatmanın bir yolu yok mu? Yani sadece 42 nolu bu arıza kodunu kapatmak istiyorum. Sensörün fişini çektik ama ekranda hala aynı 42 nolu kod var ve arıza ışıgı yanıyor. Sanırım ekrandaki arıza kodunu silmeden yeni sensörde taksak o arıza ısıgı sönmeyecek? Bu arıza ışıgını söndürülmesi hakkında bilgisi olan var mı?

  3. #923
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı Gökhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Bir aksilik olmazsa pazartesi günü itibariyle bir 660X sahibi oluyorum. Gerekli kontroller yapıldı herhangi bir sorun yok fakat ufak bir ayrıntı var. Hız sensöründe sorun vardı söküldü. Daha sonra arıza ısıgı yandi. Kontak açıkken ve motor stop durumundayken 42 numaralı hata kodu veriyor.Oda hız sensörünün kısa devre arıza kodu. Neyse hız sensörü alınacak fakat o zamana kadar bu arıza ışıgını kapatmanın bir yolu yok mu? Yani sadece 42 nolu bu arıza kodunu kapatmak istiyorum. Sensörün fişini çektik ama ekranda hala aynı 42 nolu kod var ve arıza ışıgı yanıyor. Sanırım ekrandaki arıza kodunu silmeden yeni sensörde taksak o arıza ısıgı sönmeyecek? Bu arıza ışıgını söndürülmesi hakkında bilgisi olan var mı?
    Ekranda hiçbirşey göstermeyip sadece 42 hatası veriyorsa çalışan parçayı taktığınızda sönmesi gerekir. Bir arkadaşımda fan müşürüz arızası yaptı ondada hata veriordu ekran çıkartsakta yazıordu onu çalışan müşürle değiştirdik hata kalktık.Motor çalışırken devrilip kendi istop ederse onuda kaydediyor ekrana select ve resete birlikte basılı tutup 30 hata kodu onu gösteriyor.

  4. #924
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Evet bende biraz araştırdım sensor takıldıktan sonra hata kodu ve ışıgı gider denildi.

    Bu arada bizim haylazın birkaç fotosu













    sedici bunu beğendi.

  5. #925
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Hayırlı uğurlu olsun

  6. #926
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    hayırlı olsun, arka tekeri güzelse elleme, kötüyse değiştir sonra ver sopayı
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  7. #927
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Lastik düşmanıdır zaten 660

  8. #928
    hercul3367 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2008
    Şehir
    mersin/bozyazı
    Motosikleti
    yamaha xt660r innova 125
    allah hayırlı etsin kardeş.
    bu arada stacker şablonu olan veya 660r stackeri yapan yer var mı bildiğiniz arkadaşlar.
    Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
    Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
    http://gezginpardus.blogcu.com/

  9. #929
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    İyi dilekleriniz için sağolun arkadaslar. Gerçekten kullanımı çok zevkli bir makınaymış. Banditten sonra oyuncak gibi geldi. Bu arada torku bekledigimden iyi çıktı. Benim 1200'ü aratmıyor. 1200 92 nm torktu ama boş agırlıgı 220 kg idi. bu 60 nm tork agırlıkta 180 kg civarı sanırım. Hal böyle olunca aradaki fark bir hayli kapanıyor.


    Lastik konusunda ise arka yeni ama shinko 150 ebatında, ön michelin road serisi sanırım ama ömrünu tamamlamış. Sadece önü degiştirmeyi düşünüyorum ama arkanında shinko olması ve ek olarak lastik ebatının orjinalinden ufak olması gibi etkenler düşündürüyor.

  10. #930
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    shinko mu aman aman onuda değiştir

  11. #931
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    lastiğin durumu iyiyse yaşı hamuru dişi vs. yaza değiş bence. kışın binmiceksen. ben 12 ay bindiğimden risk alasım gelmiyor. metzeler tourance aldım yazbaşı. yağmurda dandik. tatlı tatlı devamlı kayıyo. xtde contiescape vardı kar kış çiğ yağmur bindim gram kaymadı

    ---------- Post added at 14:12 ---------- Previous post was at 14:05 ----------

    he pardon bu x, r değil. arkanın orjinal ebat neki?
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  12. #932
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Sercan Zalim'inde dedigi gibi yaza girerken takım alıp şimdilik öne birtane yeni metzeler rennsport var onu taktirmayıda düşünüyorum. Tam olarak karar vermiş degilim motorun 1-2 eksigi var onları tamamlayıp sonra lastik olayına karar verecegim. Elcik koruma ,karter koruma, motor koruma demiri gibi aksesuarları almayı düşünüyorum...

    Zalim arka lastigin orjinal ebatı 160/60/17

  13. #933
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    özledim keretayı yaw. güm güm güzel gidiyodu
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  14. #934
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı Gökhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sercan Zalim'inde dedigi gibi yaza girerken takım alıp şimdilik öne birtane yeni metzeler rennsport var onu taktirmayıda düşünüyorum. Tam olarak karar vermiş degilim motorun 1-2 eksigi var onları tamamlayıp sonra lastik olayına karar verecegim. Elcik koruma ,karter koruma, motor koruma demiri gibi aksesuarları almayı düşünüyorum...

    Zalim arka lastigin orjinal ebatı 160/60/17
    Anladım tabi öyle daha iyi olur ben hyosung'da Shınko lastikleri kullandım hani o motorda sakat durumlar yaşatıyor 660'da büyük risk olur diye belirttim.

    Hanguart olarak http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...90197879/detay bunları öneririm ben almıştım kaliteliler başka renkleride var.

    Karter koruma 350tl diye hatırlıyorum yamahada ama bi sormak lazım gene.

  15. #935

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    casillas00

    shinko'nun arazi aracları için ürettigi lastigi bilemem de. Amerikada sıklıkla klasik motorlarda görebilecegin bir markadır.Bu arada DRZ ve XT arasında kaldım.E ve R arasında görünenin dışında ne gibi farklar vardır?kilo,boy gibi'mi?Her birini ayrı ayrı deneme imkanım olmayacak iyi birini secip fiyatta anlasıp almak istiyorum.2005-2008 arası xt bakıyorum 2000-2002-2003 model motoruna adam 2008 model motor satanla aynı parayı ıstıyor.Ben boyle bırsey gormedım.Acaba 2000 model alsam 10 sene sonra yenisiyle'mi takas etsem?

  16. #936
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    casillas00

    shinko'nun arazi aracları için ürettigi lastigi bilemem de. Amerikada sıklıkla klasik motorlarda görebilecegin bir markadır.Bu arada DRZ ve XT arasında kaldım.E ve R arasında görünenin dışında ne gibi farklar vardır?kilo,boy gibi'mi?Her birini ayrı ayrı deneme imkanım olmayacak iyi birini secip fiyatta anlasıp almak istiyorum.2005-2008 arası xt bakıyorum 2000-2002-2003 model motoruna adam 2008 model motor satanla aynı parayı ıstıyor.Ben boyle bırsey gormedım.Acaba 2000 model alsam 10 sene sonra yenisiyle'mi takas etsem?
    Bende Drz ve XT arasında kalmıştım şimdi drz'nin yağ eksiltme problemi olduğunu kullanan 1-2 kişidende duydum ve forumlardada bu yazılıp cızılıyor.Normal bi yag yakarak değilmiş bu eksiltme motorda kaçak oluyormuş birtanesine bende baya niyetlenmiştim bunu duyunca vazgeçtim.Ve piyasası yavaş bir motor XT'ye bakarak.

    XT'de ise 41Bindeydi benim motor sağ elimin pek ayarı yoktu ne varsa gidiyordum genede yağ eksiltmem olmuyordu.

    X modeli Supermoto'su Frenleri farklı ilk başta R'ın fren merkezi X'e göre daha ufak.X'ın amortisorleri daha sert 660-670gr yağ alırken R'ıınkı 600gr felan alıyor. R'ın maşaları gri oluyo Başka aklıma gelen farklılık yok.Motor güçleri 2sindede aynı onda bir fark yok

    Araziye gireyim derseniz R alın ama daha cok Asfalt sürücüsüyüm derseniz X'i tercih edin ben X'le araziyede dalıyordum bi ara abarttım special crosslarla girdim ormanlara 160 kilo agırlık üstüne asfalt lastikleri baktim ön lastik kanala düştü ben arkada motor önde sürükleniyoruz

  17. #937
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Hafta sonu olan gezinin %10'luk kısmı yani10-15 km si resmen arazı diyebilcegimiz, yolla alakası olmayan biryerdeydi( kalanıda parke ve asfalt yol) buna ragmen 660X iyi idare etti. Hatta öyleki bazı 650gs sürücüsü arkadaşlar artçılı ve o asfalt lastikleriyle nasıl gittigime şaşırdı. Oyleki Düz 650gs 'leri(Dakarlar güzel gidiyor sürücüleride tecrübeliydi)yer yer durup beklemem gerekti hahaha Kısaca 660X'in stabilize performansı bekledigimin çok çok üstünde çıktı.

    Geziden birkaç kare....





























    Sogukta elleri benim 660X'in egsoz çıkışlarında ısıtıyoruz.(kasklı olan ben)









  18. #938
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Güzel görüntüler masallah

  19. #939
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    BMW Bring More Wallet. daha çok cüzdan getir. olay o
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  20. #940
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Sağolun bmw test için 1200gs verdi o kadar giydiriyoz ediorz pahalı o bu felan diye ama alet nasıl bişeydir öyle Viraja girmek için yada viraj çizgisi apeksmiş aman dıştan gir içe doğru felan hiç gerek yok o girip çıkıyo virajlara siz sadece gazı açın Yazın Riva'da 200 200 virajlara giren GS'ler görürdüm la bu adamlar neyin kafasında böyle gidiyor diye düşünürken binince anladım alet gidiyo

    Benden görüntüler
    http://www.youtube.com/watch?v=FkW6HofdIJk&feature=plcp
    zenon ve erro bunu beğendiler.


47. sayfa BirinciBirinci ... 37454647484957 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler