anladım, ucuz yırtmışsın, süratle olsa demir falan da pek kurtarmaz
anladım, ucuz yırtmışsın, süratle olsa demir falan da pek kurtarmaz
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Yok passata vurduğumda baya işe yaramış sonradan demiri gördümde o olmasaymış yan kapagı felan dagıtırmış yanlayarak passatın sol kapıya girdimdide :D
ha bi de pasata vurdun, sen de sırf vukuatsın be kardeşim komple kafese almalı senin motoru
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
arka çamurluk sol kapı orta direkgi aldım çıktım
Ama sağlam arabaymış başka bişey olsa ortadan ikiye bölerdim affetmem :D
Allah'tan karşı taraf sucluyduda benim motorun masrafı bana kalmadı
orası da mühim
---------- Post added at 01:14 ---------- Previous post was at 00:59 ----------
hercül nerelerde ki? eski sayfalara baktım forumda, sis farı taktırmış bi tecrübe akıl alaydık
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
burdayım zalim kardeş,enduroist'de yazmıştım mesaj olarak.bu arada dakar logosunu nerden aldın.
kardeş şu orta sehpa ve koruma demiri meselesine bir el atsanda uygun çözüm üretsek.
satılanlar çok pahalı,orta sehpa 400,koruma demiri 200 tl...
Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
http://gezginpardus.blogcu.com/
Arkadaşlar araziye fena halde sarmam nedeniyle tarz degiştirmeye karar verdim. Bandit 1200s ile takas düşünen varsa ;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...71617721/detay
Temiz XT 660R ile takas olur...
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
Mrb. Aslında Bandit'ten de çok memnunum tam bir yol motoru fakat sorun şuki gidecek yol kalmadı Sarp sınır kapsıyla Trabzon'a gide gele makinada bende yolları ezberledik. Fakat olay arazi olunca biliyorsun sınır yok. Hele hele birde söz konusu olan yer karadenizse önümüzdeki 2 yılda her hafta sonu gezsemde yine gitmedigim yer kalır
Valla son zamanlarda bende kendimize anlam verememeye başladım.o kadar cok gezılcek yer olup asfaltta dolasmanıza anlam veremıyorum
koruma demiri işine el attım, aksesuar olarak satılanlardan da kat kat koruyucu oldu fotoları bi önceki sayfada mevcut, orta sehpa işini de dedim ustaya resim ölçü lazım dedi tabi bir de müsait zaman, onu da halledecem, 2 kg demire 400 tl versem 3 gün uykum kaçar benim, yağına lastiğine spreyine bol bol veririm hiç problem değil ama ayıp be kardeşim, tüm yedek parça ve aksesuar satıcılarını sırası gelmişken kınıyorum,
---------- Post added at 16:05 ---------- Previous post was at 16:02 ----------
dakar logosunu demeyi unuttum, reklamcıya yaptırmıştım, 10 tl, bronz renk yoktu elinde olsa ondan yaptıracaktım, resmi benmi götürdüm netten mi buldu hatırlamıyorum, camın ölçüsünü aldı bastı, makine kesiyor yapıştırıyosun çekiyosun desen kalıyor, (yapıştırmadan camı güzel sil kurula)
---------- Post added at 16:17 ---------- Previous post was at 16:05 ----------
şahsi fikrim, uzun yola gene giderim dersen bandit dursun çin işi kros al yanına, xt araziye biraz ağır kalıyo ama tek motor olarak doğru seçim
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Cıbır'a alışmaya başladım
http://www.youtube.com/watch?v=xDoIx...Se9Z0plPM3PF0I
bebek mi oralar
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
iyimiş, izlerken istanbulda yaşamadığıma bir kez daha memnun oldum burda ışıklarda en fazla 10 araba oluyor ona bile gıcık oluyorum
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
ooo bu bide öğle saatleri trafik pek yok
4-5'den sonra kilit heryer
Pazar akşamı Ortaköyde kontak kapattık
sabır diliyorum
---------- Post added at 16:53 ---------- Previous post was at 16:37 ----------
resimler önceki sayfada mevcut dedim ama baktım gitmiş, link bile görünmüyor, çöktü galiba
---------- Post added at 16:56 ---------- Previous post was at 16:53 ----------
---------- Post added at 16:58 ---------- Previous post was at 16:56 ----------
---------- Post added at 17:00 ---------- Previous post was at 16:58 ----------
---------- Post added at 17:02 ---------- Previous post was at 17:00 ----------
---------- Post added at 17:08 ---------- Previous post was at 17:02 ----------
---------- Post added at 17:10 ---------- Previous post was at 17:08 ----------
---------- Post added at 17:12 ---------- Previous post was at 17:10 ----------
başka site buldum yükledim, bu dayanır umarım
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
zalim kardeş koruma demiri güzel olmuş,hem garenajıda koruyor.
kime,kaça yaptırdın birde benim kardet koruma var bu şekilde monte olmaz herhalde.
eğer şu orta sehpa işinide halledersen bahanesi olur gezmek için çanakkaleye
gelir yaptırırım valla.orta sehpa ölçüsü bir forumda vardı sanırım bulursam atarım.
dakar logosunun ölçüsünüde verirsen netten yaptırabilirim belki.
rizeli gökhan kardeşim,aynen yukarıdaki yoruma katılıyorum,karadenize enduro gider
rizede endurocu dostlarda var bir hayli,recephoca,sedat bey kaçkarlara kadar çıkıyorlar.
allah gönlüne göre versin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------
orta sehba ile ilgili bir şema buldum,ama baya bi teşkilatlı iş.
http://www.hepco-becker.de/anbauanleitungen/5054505.pdf
Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
http://gezginpardus.blogcu.com/
Tam anlamıyla cross düşünsem evet ne xt ne diger endurolar agır kaçar. Daha hafif birşey seçmek lazım ama istedigim hem arazi hemde yol motoru, hal böyle oluncada en mantıklısı xt 660 r gibi görünüyor. Hem fazla agır olmayan arazi şartları hemde bir touring rahatlıgı olmasada uzun yol sürüşlerine uygun bir motosiklet. Yani hepsinden az az almış bir motor
Evet. Onca dag yolu varken asfaltta takılmak biryere kadar.
erdal usta yaptı, 100 tl, telini yazabilrim istersen, buna karter koruma uymaz sanırım, orta sehpa şemasına baktım abartmış biraz, bi de honda xt660 r yazıyor
---------- Post added at 19:10 ---------- Previous post was at 19:08 ----------
dakara ölçü lazım değil, reklamcı varsa oralarda götür motoru, 4 civata var ya ön camın ortadan diktörtgen şeklinde bi ölçü aldır yeter
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
mobilete yardımcı far araştırıken edindiğim bilgileri de yazayım: orjinal farı h4 tip, (55-60 watt) sisler h3 (2 x 55 watt genelde), yardımcı farlar h7 tip (2 x 55 watt genelde), motorun alternatör gücü 360 watt ama bu yüksek devirlerde verdiği max güç, onu max 300 olarak hesaplamak lazım, eklenen tüm elektirikli zerzavali alternatöre yük bindiriyor ve akü bitmesi yakıt artışı gibi sonuçları oluyor, xenon var işine gelince tüm orjinal xenonlar 4300k, 6000 k da güzel ışık veriyor ondan yükseği şov, gösterme azalıyor, xenon far halojen ampulden biraz daha az tüketiyor, ama sırf ampülü değiştirmekle bitmiyor balast diye 12 voltu 85 volta çıkaran bir parça var onun da takılması gerek
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)