Çarşamba günü Garfield'imi sattım ve dün cbr250 aldım ama ilerde bi xt daha alırım doyamadım ona
Çarşamba günü Garfield'imi sattım ve dün cbr250 aldım ama ilerde bi xt daha alırım doyamadım ona
Hayırlı olsunYabancılık çektin mi bari tarz değişikliğinden ötürü ? Ben sanmıyorum supermoto dışında bir tarza geçeyim , ama belli de olmaz z1000 merakıma yenik düşebilirim
Doğru yakıtı benim de belimi bükmüyor değil tadını keyfini zevkini alırken o kadar da olacak diye bakıyorum ama moral bozucu öğrenci adam için bu Dönüp dolaşım Sm bulur beni diyorsun tabi doğru , apayrı bir olay en nihayetin de tekrar yeni motorun hayırlı olsun diyorum keyifli sürüşler
Tabi ki öyle,öyle olmasa ne sen ne alır ne de binerdik , helal olsun diyoruz ama içten içe bir mızmızlanma kendini gösteriyor Benim 690 en fazla 100 km'de 8.2 litre yaktı şimdiye kadar .Şehir içi otoban da yer yer 180-190 civarları ,yer yer çok sıkışık aralara bile girilemeyecek trafik ,kısa mesafeli fazla yolculuklar gibi.Uzun yol yaptım bir kere Sakarya - istanbul arası, onda 6litre yaktı 170 dolaylarına çıkmıştım bir süre.Ne olursa olsun 100 km de 6-7 litreyi ver bana diyor yani ki normal aslında Senin 660 ne dolaylarındaydı acaba?Bu sayfaya bakıyordum genellikle ama unutmuşum yazılanları 5.5-7 arası diye hatırlıyorum yanlış olmasın?
hayırlı olsun casillas, cbr250yi de anlat arada bilgimiz olsun, ben de satmıştım adam caydı kızdım satmıyorum
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
hayırlısı olsun aldık motoru plakası ruhsatını halletim ama şansıma kar geldi
Daha 50kmde yatıyo garajda
Bu bahaneyle depoyu felan sokup Zekai abiyle şeffaf kaplama yapcaz malum siyak çok kolay çiliyo.
İlk buluşma :D
casillas; hayırlı olsun,güle güle kullan Allah kaza bela göstermesin.Tarzını baya bi değiştirmişsin Yakıtını düşünecek olursak süper bir seçim olmuş.Yakıtından bizleri haberdar et merak ediyorum.
altı''AT''mış
tarz baya değişti ama kalbim hala 660'da
Yakıtı bakalım neler olcak daha binmedik aldık koyduk garaja
barcodu fotoşopla kapa kardeş hile hurda olmasın
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Editlenmiyo post geçti artık ordan barkotu okutmak zor olur sanırım.
Pazar günü dayanamadım çıktım dolaştım biraz ya 660'dan alışkanlık virajda bacağımı acıp motoru yere basıyorum istemsiz gelişiyo sonra napıyorum ya ben diyip topluyorum ayağı
olmadık zamanda ben de öyle bi indirdim ayağı yere sürttü geri zorladı hafif atlattık allahtan, özel tasarım koruma demiri yaptırıyorum fotoları koyacam
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Ya ençok viraj çıkışlarında gazı açınca yanyan gitmeyi özledim
2günde 245 Km yol yaptım 1 haftadır kar kar 2 gün güneş açınca bütün İstanbul döküldü sokaklara tıklım tıklım
benzinlikte yanlamaktan daha iyi virajda yanlamak
---------- Post added at 18:41 ---------- Previous post was at 18:38 ----------
demeyi unuttum koruma demiri takıldı bugün, usta saolsun çok uğraştı, foto çekmedim daha, şimdi monte yeri olunca bi de sismiş ufak farmış bişeyler mi taksam diye düşünüyorum
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Sis baya iyi olur hem görünürlügü arttırır hemde uzaktan hoş duruyo.
Bizim buralarda GS'lerde 3 bi tarafta 3 bi tarafta olanlar var bi geliyorlar karşıdan görmemek imkansız :D
3 tane mi? bizim buralarda kovalak derler onlara. fatura gelmiyo diye de o kadar lamba yakmaya gerek yok volt watt bişeyler araştırmam güzel lamba bulmam lazım
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)