alçaltılmıştır o. yoksa aynı yükseklik
alçaltılmıştır o. yoksa aynı yükseklik
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Şu makinayı kavuşmayı sabırsızlıkla bekliyorum.Mayıs Nisan gibi alıcam bir aksilik olmaz ise.
İlk defa 2.el motor alıcam. pek de anlamam inşallah elimde kalmaz alınca.
biraz zor satacağın kesin.ilk olarak yüksek motor olduğu için çoğu kişi yaklaşmıyor.180 cm altı müşteri kategorisinden çıkıyor yani. sele asfalt modelleri kadar rahat değil,geniş rahat falan ama genel yapı olarak krosa benziyor.biraz da titreşim var. abartılacak veya rahatsız edecek kadar değil ama. problemsiz ve çok keyifli,çekişi piskopat (sırf motor gücünden değil viteslerin kısa olmasından da kaynaklı) bir cihaz. hacmine boyutlarına göre az da yakıyor. düşünme al
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Bende xt660x modeli almak istiyorum, yaşadığım bölgede kullanan fazla yok tek tuk bu sebebden internetten araştırdım bir kaç kisi ile irtibata gectim ama olumsuz oldu bunun sebebide takas teklif etmem satıcılarda nakit istedikleri icin olmadı bakalım arastirmadayim Antalya - Alanya çevresindeki arkadaslara da duyrulur burdan, satmak isteyen olursa takasla görüşe biliriz, herkeze iyi sohbetler.
hayırlı satışlar, sprey yağ derdinden bıktım zırt pırt bitiyor, gittim bugün 1 kilo 90 numara yağ ve yağdanlık aldım, nasılsa silip duruyorum zinciri,bakalım nasıl olacak
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Bugün yağmurda 60 km kadar kullandım metzeler m3'ler yağmurda baya iyiymiş iyi performansları var
bu ara 1 saniye geç çalışmaya başladı,biraz nazlanıyor havalar soğudu, aküyü şarza mı versek napsak, buji yeni değişti 1-2 bin km falan oldu
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
arasıra aküyü şarz etmek herzaman iyidir ama ondan yapmaz gec almasını ya iridyum buji var yadabuji zamanı geldi iridyum buji yenisis dahi soguk havalarda gec calısma yapıyor. normal bujimde sorun olmamasına ramen 15 bin km olmustu degiştireyim dedim iridyum bujiyi aldım taktım tam kıs baslarken, gec calısma sorunu basladı digerini takıyom duzeliyo iridyumu takıyom baslıyo bende oyle devam etim
Benim motor ısındığı zaman bazen öle 1-2saniye uzun basmak gerekiyo ama hep yapmıyo meret
İridyum var bendede 6bin km oldu takalı.
Birde benim motora sibob ayarı istiyo olabilir ısındığı zaman ses var gibi
bende iridyum falan yok, orjinal bujisi var ve yeni. 2 bin km falan oldu takalı. sıfırıyla o kadarcık farkın olsun bi zahmet diye düşünüyorum
---------- Post added at 19:08 ---------- Previous post was at 19:04 ----------
parça demişken k n hava filtresi takan var mı? fark icraat ses yakıt çekiş ?
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Bende DNA var + snorken'i iptal ettim sesi acayıp tatlı oluyo gemi gibi çalışıyo
Vites düşerken ara gazlarında bide alt devirlerdeki gazı çekince gürül gürül ediyo çekişide alt devirleri daha iyi oldu sanki
snorken? selenin altındaki mi
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
bir forumda şöyle bir yazı gördüm
1-''RESET'' ve ''SELECT'' tuşları basılı tutularak kontak açılır(motor çalıştırılmaz) ''DİAG'' yazısı belirene kadar tuşlar basılı tutulur.
2-''DİAG''Belirince tekrar ''select''tuşuna basılır ''CO'' Ekranda çıkana kadar.
3-''RESET'' ve ''SELECT'' Tuşaları tekrar 3 saniye basılı tutulur ''C1'' seçilir ''SELECT''Tuşu kullanılarak.
4-''C1'' e Getirildikten sonra tekrar ''RESET'' ve ''SELECT''tuşlarına birlikte basılır ve fabrikanın ayarlamış olduğu -128 ile +128 bir değer belirir (bende bu değer ''1'' idi)bunu bir yere not alın!İlerde sorun olduğu zaman geri alabilirsiniz!
5-Artık ayarlamaya başlayabiliriz,''SELECT'' Yukarı ''RESET'' Aşağı indirmek için kullanılır.
Ben deneme-yanılma yoluyla ''8''Ayarladım.Ve süper oldu.
Korkmadan +/- 10 değer değiştirebilirsiniz,problemsiz.Kontak kapatıldığında hafızaya alınıyor.
Bu ayarlar hava-yakıt karışımını optimize ediyor.
Bu uygulama Almanca XT forumundan alınmıştır,orjinal linkini veriyorum.
http://www.xt-660.de/service.htm
şimdi iyi hoş da bu -128 +128 hangi taraf ne yapıyor? biri yakıtı biri havayı arttırıyordur ama hangisi? var mı deneyen bilen?
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
soru çok mu zor yaw? 2 gündür kimse cevap yazmıyor
---------- Post added at 19:29 ---------- Previous post was at 18:07 ----------
yukarda bahsi geçen ayar konusunu az evvel kurcaladım. ayar 3 deydi. ben de 8 yaptım bakalım ne olacak. ama yükseltince ne oluyor alçaltınca bilmiş değilim hala. varsa bilen söylesin
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
kimse girmez oldu foruma? ne iş? ötv mi vurdu
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Yav mailler gelmemiş bnde kimse yazmıyo diyorum
Co Ayarı bende 10'da benimkide 1'deydi 10'da iyi şuan ama her motorda fark ediyormuş bu ince ayar başka bir 660'ı olan arkadaş o sirkelemenın benım motorda olmadıgını söyledi aynı ayarı onada yaptık 10'a getırdım bindi geldi gene var dedi.benimkinde yokmuş ondaki sirkeleme.
Bitane R6'dakını kurcaladım adam 2 gun sonra gitmiyo olm motor diye geldi temem sakın geri çeviririz dedimde dilinden kurtulduk gitmiyo dedıgı 270 miş deli manyak bu SS'ciler ya
Ötv bize işler mi ya 130'u kitlediler üstünden baya geçti benim sogudu acısı
Altın elbiseli adam'da benim çıktıgım bölüm nete verilmiş.
http://www.youtube.com/watch?feature...v=CoM2YIYfTnk#!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)