Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
11 Haziran 2011, 01:52
#321
merhabalar. xt 660 r lastik ister durumda. orjinal lastik ebatları ön 90 90 21 arka 130 80 17. kaliteli lastikler (michelin,metzeler) 500 tl civarında. sitelerde araştırıken 140 80 17 ebatında bir lastiğe denk geldim.
http://www.feyizoglu.com/Michelin-14...2_46637.html#0
70 tl kadar daha pahalı. uyar mı veya performans olarak daha kalın lastik nasıl olur
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Reklamlar
-
13 Haziran 2011, 16:32
#322
merhaba,
bir arkadaşımdan örnek olarak çanta demiri aldım ve yaptırmak ıcın demirciye bıraktım adam 200TL dedi zaten kappanınki 228TL.
Bu işten anlayan uçuk fiyatlar vermeyen biri var mıdır acaba
-
14 Haziran 2011, 04:54
#323
merhabalar. bugün teslim aldım xt660ryi. 1 saatlik bir yolculuk sonrası sağ salim ulaştım eve. tork,çekiş,dişli oranı herşey şahane.yokuşa düşük hız hususi 5. vitesle girip denedim yok böyle bi icat. bu motor kısmen scooter sayılır çünkü vites değiştirmeye pek de gerek kalmıyor.ama sürekli saniyede bir yön düzelttim. biraz korkarak geldim.(düzlüklerde 140 bastım ayrı konu) nedendir acep? dümdüz bir çizgide tutamadım. acemi sayılırım 4-5 aydır motor kullanıyorum. ondan mıdır? yoksa lastikler eski,motor 2005 27000 kmde, ilk lastikleri,biraz diş var üzerlerinde. değişmeleri gerekiyor ve hemen değiştirecem. fikri olan arkadaşların yorumunu bekliyorum
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
14 Haziran 2011, 09:49
#324
zalim17 adlı üyeden alıntı
merhabalar. bugün teslim aldım xt660ryi. 1 saatlik bir yolculuk sonrası sağ salim ulaştım eve. tork,çekiş,dişli oranı herşey şahane.yokuşa düşük hız hususi 5. vitesle girip denedim yok böyle bi icat. bu motor kısmen scooter sayılır çünkü vites değiştirmeye pek de gerek kalmıyor.ama sürekli saniyede bir yön düzelttim. biraz korkarak geldim.(düzlüklerde 140 bastım ayrı konu) nedendir acep? dümdüz bir çizgide tutamadım. acemi sayılırım 4-5 aydır motor kullanıyorum. ondan mıdır? yoksa lastikler eski,motor 2005 27000 kmde, ilk lastikleri,biraz diş var üzerlerinde. değişmeleri gerekiyor ve hemen değiştirecem. fikri olan arkadaşların yorumunu bekliyorum
hayırlı olsun kardeş kaca aldın biraz motor hakkında deyımlerinizi beklıyorum ilerleyen gunlerde kısmetse bende alıcam
köylü milletin efendisidir... MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. Ben hayatta 2 şeye inanırım 1 Dua ederken görmediğime 2 aynaya bakıp gördüğüme.
-
14 Haziran 2011, 10:11
#325
zalim17 adlı üyeden alıntı
merhabalar. bugün teslim aldım xt660ryi. 1 saatlik bir yolculuk sonrası sağ salim ulaştım eve. tork,çekiş,dişli oranı herşey şahane.yokuşa düşük hız hususi 5. vitesle girip denedim yok böyle bi icat. bu motor kısmen scooter sayılır çünkü vites değiştirmeye pek de gerek kalmıyor.ama sürekli saniyede bir yön düzelttim. biraz korkarak geldim.(düzlüklerde 140 bastım ayrı konu) nedendir acep? dümdüz bir çizgide tutamadım. acemi sayılırım 4-5 aydır motor kullanıyorum. ondan mıdır? yoksa lastikler eski,motor 2005 27000 kmde, ilk lastikleri,biraz diş var üzerlerinde. değişmeleri gerekiyor ve hemen değiştirecem. fikri olan arkadaşların yorumunu bekliyorum
Hayırlı olsun yolda düz gitmeme problemini anlamadım ben salıp birakıyorum gidiyo.
buna lastik havaları,lastik,yada balans olma ihtimalide var baktırmakta fayda var.
-
14 Haziran 2011, 10:42
#326
hayırlı olsun kardeş,öncelikle lastiklerini hemen bi değiştir
ayrıca bir de anlayan bir ustaya motoru göster,sebebini anlayacaktır.
gidonu da ellerinle çok sıkma,bu durum kafada tokatlama yapar.
Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
http://gezginpardus.blogcu.com/
-
15 Haziran 2011, 10:43
#327
saolun. sonraki gün lastik havalarına baktım düşükmüş, hava basınca düzeldi. gene biraz var gibi. o da acemilikten sanırım. düzelecek. aynısının 125liğini kullanıyordum giderken kucaklayıp yön değiştiresim geliyordu. bu ağır motor ondan da oluyor. motor 2005 27bin km. çizikleri var ama saat gibi. iyi bakılmış kazasız bir motor. ışıklarda stop etme meselesi benim de başıma geldi (vites boştayken) yakıtını ölçmedim henüz. 100 km 5 lt çıkar herhalde. sahibinin anlattığı karbüratör ayarının beyinden yapıldığı. adanalı01 hemen al hiç düşünme. burda bir arkadaşımda var fazer, karakter olarak çok farklı motorlar, fazerın dellenmeye başladığı devirlerde xt660r dellenmeyi bitirmiş oluyor. düşük devirlerde dehşet atak bir motor. özellikle 2.vitesteki çekişine hayran kalacaksın
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
15 Haziran 2011, 14:34
#328
Bnm en son ölçümümde 6 litre yaktı.Ama İstanbul'un Trafiğinde kullandım hep.10kmlık yolu 30 dkdan fazla sürede gittim bir yolda
Dur-Kalklar ve ara hızlanmalarla bu yakıt oldu
geçende birde Agva yapmıştım uzun yolda 4.7yaktı hızım 120-140 arasıydı.
-
15 Haziran 2011, 19:22
#329
az evvel tekrar fulledim. 100 km 5.2 litre. yarısı şehiriçi yarısı dışı. bu depo bitsin gene yazıcam. 125liğe arada bir 10-20 lira atıyodum :(
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
15 Haziran 2011, 22:39
#330
zalim17 adlı üyeden alıntı
az evvel tekrar fulledim. 100 km 5.2 litre. yarısı şehiriçi yarısı dışı. bu depo bitsin gene yazıcam. 125liğe arada bir 10-20 lira atıyodum :(
Bende özlüyorum cbr125'ımı 1fulleyınce benzinliğin yolunu unuturdum
Arka dişliyi orjinal 45'in dışında kullanan var mı acaba 1-2dişli büyütsek nasıl olur ?
-
15 Haziran 2011, 23:46
#331
kalkış kolaylaşır, ara hızlanma artar son sürat düşer. bisiklet dişlisigibi düşün. arka dişli ne kadar küçük o kadar sürat ama çevirmesi zor. arka dişli ne kadar büyük o kadar kolay çevirmece ama sürat düşer istersen deli gibi çevir
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:41 ----------
ön dişliyi küçültüp arka dişliyi büyütsen hayabusanın son sürat 100e düşermi acep
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:44 ----------
geyik bi tarafa motora lastik lazım, metzelerde karar kıldım. bi tourance modeli var bir de exp. deneyen varmı? ve arka lastik 140lık da var. arkayı 130 değil 140 yapsak ne olur? uyar herhalde. yanak ve çap aynı orjinaliyle. 140 80 17
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
15 Haziran 2011, 23:53
#332
zalim17 adlı üyeden alıntı
kalkış kolaylaşır, ara hızlanma artar son sürat düşer. bisiklet dişlisigibi düşün. arka dişli ne kadar küçük o kadar sürat ama çevirmesi zor. arka dişli ne kadar büyük o kadar kolay çevirmece ama sürat düşer istersen deli gibi çevir
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:41 ----------
ön dişliyi küçültüp arka dişliyi büyütsen hayabusanın son sürat 100e düşermi acep
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:44 ----------
geyik bi tarafa motora lastik lazım, metzelerde karar kıldım. bi tourance modeli var bir de exp. deneyen varmı? ve arka lastik 140lık da var. arkayı 130 değil 140 yapsak ne olur? uyar herhalde. yanak ve çap aynı orjinaliyle. 140 80 17
Son hızda çok gözüm yok
zincir dişli değiştirken bi denemeyi düşünüyorum.
Bende m3 kullanıyorum metzeler hamuru baya güzel ömrüde orta derecede ne cok kisa ne uzun benim yanlamalara hala dayanıyor
-
16 Haziran 2011, 03:37
#333
tamam da kardeş seninki asfalt model. r kullananlardan yokmu metzeler tourance kullanan
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
16 Haziran 2011, 13:12
#334
zalim17 adlı üyeden alıntı
tamam da kardeş seninki asfalt model. r kullananlardan yokmu metzeler tourance kullanan
Prelli scorpion trail kullanıyorum,yarı asfalt yarı enduro
-
16 Haziran 2011, 21:04
#335
zalim17 adlı üyeden alıntı
tamam da kardeş seninki asfalt model. r kullananlardan yokmu metzeler tourance kullanan
Tamam kızma
-
17 Haziran 2011, 00:23
#336
casillas00 adlı üyeden alıntı
Tamam kızma
estafurullah kardeş ne kızması. korna değiştiren varmı. orjinal korna zayıf gibi. kornanın gücünü de motora dişlilere koymuşlar otomatik yağlama sistemi taktıran varmı ?
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
17 Haziran 2011, 23:28
#337
zalim17 adlı üyeden alıntı
estafurullah kardeş ne kızması. korna değiştiren varmı. orjinal korna zayıf gibi. kornanın gücünü de motora dişlilere koymuşlar
otomatik yağlama sistemi taktıran varmı ?
Sanayide 10 liraya bir korna almıştım yeminle orj kornasından iki kat daha fazla ses çıkarıyor
-
21 Haziran 2011, 13:51
#338
orjinal kornası çok uyduruk. kaskın içinden kendim zor duyuyorum. 30 metre ilerde falan bi yayaya çaldım geçen. duymadı. araba içindeki insanın kapalı cam müzik şu bu duyma ihtimali hiç yok. derhal değiştirin orjinal kornaları. sipariş verdim stelbe nautilus compact diye bi model. yorumları güzel. dertsiz tasasız kurtaracak inşallah. haftasonu ufak bir gezi yaptım yakıt memnun etti. toplam 320 km. 70 şehir içi, 250 şehir dışı.(80-120 km saatte. daha basasım vardı ama basılcak yer rüzgar öbür taraf tepelik virajlık :( ) tüketim 13,5 litre. 55 tlye mal oldu ( 21 haziran 2011). günden güne aşık oluyorum ben bu motora yaw yeni tastikler de takılınca tadından yenmez
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:49 ----------
yakıt ölçümü devam ediyor. şehiriçi oranı artsın ölçtükçe yazacağım
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
21 Haziran 2011, 13:58
#339
Baya iyimiş demekki uzun yolda 100'le gitsek bi depoyla 300'u geçiyo.
-
21 Haziran 2011, 14:04
#340
çok rahat yapar 1 depoyla 300 hele sabit hızla. bi de güçsüz kalmasın diye 5.vitesi nadiren kullandım. yolun 20 kmsi falan tepelerde kamyon takibi cabası. bazen 1.vitese düştüğüm de oldu. insan gibi kullanırsan az yakıyor yani
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler