Kendi egzozları duruyor üzerinde de iki günde biter diyorsun
Kendi egzozları duruyor üzerinde de iki günde biter diyorsun
2004'lerde filan vardı bu enceksiyon sorunu, stop etme sorunu.
sonradan düzelttilerdi ama.
bence enceksiyon ayarıyla alakalı.
mevsim değişince sapıtmış olabilir.
salı öğleden sonra bi ara abi
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
baba bi buji denenebilir mi ki ?
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
Herkes var diyor ama olmaması lazım diye diretiyorum. Bir baktırmakta fayda var, arasam sesinden anlasanda kurtulsak ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:49 ----------
Denemekte fayda var, en kolayı bu şimdilik :D
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:51 ----------
K&N hava filtresi var, geçen temizledim daha ama buda kolay bir deneme...
akşam filtreyi tekrar temizliyeyim bakalım
Yamaha'ların 2004'de üretilen bazı modelerinin bazı serilerinde tps sorunu vardı. Benim bildigim bu sorunlar xt 660 ve Fz6'ların bazı serilerinde ortaya çıkmıştı ki zaten sorun yaşayanlar zamanında garantiden ücretsiz olarak tps'leri degiştirmişti.Zamanında yapılan yorumlara göre bu sorun genelde 20.000 km civarında ortaya çıkıyordu. Bence tps'yide kontrol ettir.
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
Akşam buji değişikliği yapıcam ve NKG İridyum takmak istiyorum fakat bu işle uğraşan bilir kişiler pek önermiyor. Motorun çalışma düzenini olumsuz etkiliyor, sıkıştırma ve yanma oranları değiştiği için düzensiz çalışmaya sebep oluyor denildi. Bu yüzden tekrar düşünmekteyim
Ayrıca, buji değişikliği ile hissedilebilir performans farkı olmayacağından hiçte gerek yokmuş. K&N hava filtresi var, birde egzoz arıyorum LeoVince, Akrapoviç felan ama yok işte
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:37 ----------
bundan da bahseden oldu dün sorduğum arkadaşlarda
önce bujileri değiştir, sonra enjeksiyon ayarlarına bakarız yönünde bir çözüm öneriliyor. E bide üzerindekiler hala orjinal parçaları olduğu için olabilir diyorlar...
akşam olsun bakıcaz =))
Cuma günü 2006 model 32binde 660'ımı aldım.
Buji olarak ngk'nın hangi modelini kullanıyorsunuz?
Salam linki olan bi servis manuel bulamadım
Birde hafiften bir tekleme oluyo düşük hızlarda bunların gösterge üzerinden CO ayarları varmış baktım benim 8 şuanda pekte kurcalamak istemedim.
Önce genel bakımları yapmayım.yagını bujısını filtrelerini
Hayırlı olsun casillas00. Tam bir trafik motosikleti almışsın. Kıvraklıgı ve torku dibine kadar yaşarsın artık . Özellikle yogun trafigin oldugu illerde supermoto gerçekten iyi bir seçim .
Kazasız belasız kullanman dilegiyle...
arkadaşlar stop sorunu tüm xt lerde var,ben servisle görüştüm
gaz kelebeğinden oluyor dediler.yamaha el değiştirdiği için uğraşmadım
ama garantiden değitiriliyor demişlerdi.
iridyum bujiye gelince,ben takmıştım sürekli buji siyahlaşıyor ve stop
ediyordu.normal buji taktım sorun kalmadı.
benim de bir sorum olacak;yan çanta uygunundan ne takabilirim acaba.
Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
http://gezginpardus.blogcu.com/
Xt'nin stop etme problemi tamamiyle enjeksiyon ayarlarıyla alakalı o'da devir saatinin oradan ayarlanıyor.Motorun bakımını yaptım canavar oldu şuan,zıp zıp zıplayıp hop hop hopluyoruz
altı''AT''mış
cr7eıx buji taktım DNA'nın hava filtresı vardı orjınalde almıştım suan orjınalı kullanıyorum daha sonra diğerini takıp fark oluyo deniycem.
birde koltugun altından hava kutusuna giden snorkeri cıkarttım motorun daha tatlı bir sesi oldu
göstergedeki Co Ayarı 10 benim şuanda.
Trafikte felan gazı birden kapatınca fln istop etmişti 2-3 kere çok can sıkıcı bir durum yok şuanda.
Ama sabit hızlarda tekleme yapması tek silindir büyük hacımli motorlarda oluyormuş sanırım.
Ktm 640'dada aynı sabit hızlarda bu tekleme oluyormuş.
660 x alıp gidon yükseltip kafayı değiştirip isnek far taksak nasıl olur?
Türkçe giderse, Türkiye gider!
Elimde 1 çift xt 660 leovince egsoz bulunmaktadır detaylı bilgi için telefondan ulabişilirsiniz. 0537 564 91 83
[B][COLOR="Red"]Özgürlük ruhtadır, tutsak ruhlara değil enduro roket bile fayda etmez..[/COLOR][/B]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)