125 cc, 2005 Model aldım. 5 ayda 6,000 km yaptım.Anladığım kadarı ile klasik ÇİN MALI motorların benzer problemleri, aynen bu marka da da geçerli.
Bu markanın en kötü tarafı, istanbul bölge bayii ve servisindeki satıcı ve yöneticinin ( Kadıköy ), SATIŞTAN SONRAKİ ticari seviyesizliği, ve Tutturabildiğine PARÇA FİYATI uygulaması. İstanbul da ki Servis yetersizliği. Bir kaç defa Avrupa yakasında arızalanan motor'u, sağını solunu çizme , kırma pahasına, kamyonet ile servisine taşımak zorunda, mecburiyetinde kaldım.Avrupa yakasında servislerinin olmadığını bile bile,mecburen müdahele ettirdiğim motor'a, başkası müdahele ettiği için, GARANTİ KAPSAMINDAN ÇIKAR mazeretini öne sürdüler.Oysa, Garanti belgelerinde yazdıkları adreslerde bayilikleri ve servisleri yoktu.Bir daha götürmedim. Başka markaların parçaları zaten uyuyor.Üşenmesem mahkemeye vereceğim.
Özellikle çin malı motorsiklet alırken, önce parça fiyat listesi talep edilmesi ŞART. Ayrıca SATICI güvenirliliğini de, özellikle DİKKAT edilmeli, " Satım iş bitti , nasılsa ELİ MAHKÜMSUNUZ " anlayışındaki satıcılardan ve markalardan uzak durulmalı!
BEN (!), SATIŞ SONRASI TAM BİR REZALET olan bu KANGDA markayı , ASLA ve ASLA TAVSEYE ETMİYORUM !
Saygılar.