Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kawasaki Versys Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1221

    Üyelik
    12 Şubat 2018
    Arkadaşlar perşembe günü 2015 versysimi teslim alıyorum insaallah. 14500 km de ilk elden kullanılmış. Sizlere birkaç sorum olacak.
    1) bakım aralıkları 6 binde bir mi?
    2) aksesuar olarak koruma demiri, yan çanta taşıyıcı irf düşünüyorum ne dersiniz? Kullanan var mıdır?
    3) vites göstergesi ve çakmaklık usb soketini Türkiye’de nerden temin edebilirim?
    4) çamur sıyırıcı tavsiyesi
    5) arka ve ön süspansiyon ayarlarını ayrıntılı anlatabilecek var mıdır?

    Yardımcı olursanız çok sevinirim. 2 gündür forumu hazmediyorum tabiri caizse, gözlerim kör olmak üzere teşsekkur ederim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1222

    Üyelik
    05 Haziran 2012
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    yamaha mt 25
    Jant şeridi ve depo yanlarına monster energy stickeri nerden temi edebilirim?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------

    Alıntı turkmath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilgilendirme için teşekkürler. Yavaş yavaş tedarik edeceğim artık. Şimdilik koruma demiri ve vites göstergesi taktırıyorum. Siz usb soketi kısmına soket taktırdınız mı? O kısma navigasyon için soket takalım dediler kabul etmedim (usb giriş yokmuş).
    Vites göstergesini nerden aldıniz acaba? Ali expreste bir sürü var hangisi en kullanışlı olani link verebilir misiniz?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------

    Arkadaşlar, ikinci olarak yan çanta, çanta demiri, hugger, elcik koruma vs satma isteyen bulunur mu?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------

    Yav arkadaş tamam anladık, versys problemsiz makine kimse şikayetçi değil amma velakin bu harika motor ile yeni tanışanlar var aranızda, bilgili, görgülü, yardımcı olmak isteyen bir Allah'ın kulu yok mu? Benden önce son olarak yazılan metinden bu tarafa 1,5 ay geçmiş. Hiç mi güncelleme, aksesuar takan yada satan yok?

  3. #1223
    flea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBF 250 - NC750SA - VERSYS 650 (2015)
    Maalesef buradan pek bilgi alamazsiniz. Herkes facebook grubunda. Oraya sormanızda fayda var

  4. #1224
    RiddeX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2016
    Şehir
    Kadıköy Kızıltoprak
    Motosikleti
    Yamaha yzf r25
    arkadaşlar merhaba. aranıza katılmak istiyorum ama izin vermiiyolar yardım edin. 95 doğumluyum 250 cc motorumu satıp kle 650 almak istiyorum fakat a ehliyet şart sanırım bu motorda 47 kw olduğu için? sorularım şunlar
    a2 ile kullanan var mı sıkıntı oluyor mu çevirme de vs?
    b ehliyet alma tarihim 05.06.15 - fark ile a2 ehliyet alma tarihim 10.10.16 böyle olunca 2 yıl dolmamış olduğu için ve 24 yaşına ulaşmadığım için kanunen a sınıfı alamıyorum kurslar buna dikkat ediyor mu?
    kullanım açısından eğitim almayı düşünüyorum o konuda sıkıntı yok ama kanunen nasıl halledebilirim

  5. #1225

    Üyelik
    08 Mart 2018

    Merhaba;

    Merhaba, Motosiklet.net formuna az önce katıldım, umarım aklıma takılan sorularıma doğru cevaplar alabilirim buradan.

    Öncelikle şunu öğrenmek istiyorum, bu forma nasıl resim yükleye bilirim?

    Teşekkürler.

  6. #1226
    sherrnova - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2006
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Honda CRF250L & Kawasaki Versys 650
    Alıntı ncalikerus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar perşembe günü 2015 versysimi teslim alıyorum insaallah. 14500 km de ilk elden kullanılmış. Sizlere birkaç sorum olacak.
    1) bakım aralıkları 6 binde bir mi?
    2) aksesuar olarak koruma demiri, yan çanta taşıyıcı irf düşünüyorum ne dersiniz? Kullanan var mıdır?
    3) vites göstergesi ve çakmaklık usb soketini Türkiye’de nerden temin edebilirim?
    4) çamur sıyırıcı tavsiyesi
    5) arka ve ön süspansiyon ayarlarını ayrıntılı anlatabilecek var mıdır?

    Yardımcı olursanız çok sevinirim. 2 gündür forumu hazmediyorum tabiri caizse, gözlerim kör olmak üzere teşsekkur ederim.
    1) 6 binde bir bakım var doğrudur.
    2)İRF koruma demiri kullanıyorum. İlk zamanlar durduğu yerde 2 kere yatırdım. kılına zarar gelmedi. Malzeme sağlam. İrfan Karaman abi 10 numara güzel bi insandır. Tavsiye ederim.
    3)İhtiyaç duymadım açıkcası bu güne kadar. Z moto ya sorulabilir. Yada ydışı site alternatifleri mevcut diye biliyorum.
    4)Givi nin bir modeli vardı bir ara bakmıştım. Ama ben versys i çok da enduro olarak görmüyorum. O yüzden vazgeçtim daha sonra.
    5) ön süspansiyonla hiç oynamadım. Arkayı da uzun yolda en sertten 2 click yumuşak, şehir içinde de en yumuşaktan 2 click sert kullanıyorum. Manuelde de bilgi var bununla ilgili. Artçıyla felan değişiyor.

    Kazasız belasız sürüşler....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------


    Alıntı RiddeX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba. aranıza katılmak istiyorum ama izin vermiiyolar yardım edin. 95 doğumluyum 250 cc motorumu satıp kle 650 almak istiyorum fakat a ehliyet şart sanırım bu motorda 47 kw olduğu için? sorularım şunlar
    a2 ile kullanan var mı sıkıntı oluyor mu çevirme de vs?
    b ehliyet alma tarihim 05.06.15 - fark ile a2 ehliyet alma tarihim 10.10.16 böyle olunca 2 yıl dolmamış olduğu için ve 24 yaşına ulaşmadığım için kanunen a sınıfı alamıyorum kurslar buna dikkat ediyor mu?
    kullanım açısından eğitim almayı düşünüyorum o konuda sıkıntı yok ama kanunen nasıl halledebilirim

    Kardeşim merhabalar;

    Yeni mevzuat düzenlemeleri çerçevesinde A2 sınıfı ehliyet ile versys sürmen mümkün değil. Kurslar zaten bu konulara hakim. Seni kayıt etmezler. Onlar etse bile Emniyet/nüfus idaresinden dosyan geçmez.

    A2 ile versys kullanman durumunda ise olay trafik polisinin insiyatifine kalmış. Çok anlayışlı olanlarda var direk kanunu uygulayanlarda.

    Kazasız belasız sürüşler...

  7. #1227
    emc2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    Arkadalar merhaba. biliyorum bu konu pek aktif değil soruma cevap çok geç alabilirim ama aynı zamanda tanışmış olalım diye yazayım dedim. uzun yolcu, eski transalpçi ve tenerecilerdenim. şimdi ise bir kaşıntı tuttu ve versys e geçtim. tracer 700 ü çok düşündüm. özelliklede 2018 modelerinin japonya dan gelip sıfır fiyatının ek vergi ile fırlayarak, 2. eline de etki edebileceğini düşünerek prim yapar maksadıyla. ancak bana fazla şehirli geldi ve yol konforunu düşünerek versys de karar kıldım. Şu an motosikletimin üzerinde dunlop starmax var biraz daha stabilize ve toprağa da girebilen kanalları ve dişleri nispeten bol lastik arayışındayım. angel a göre nispeten dişli olan scorpion mu anlas rd mi heidenau k73 mü ve ya bir başkası mı? yardımcı olursanız sevinirim.
    The Albatros pır pır High. TAaa Far Saw.

  8. #1228

    Üyelik
    23 Mayıs 2018
    Şehir
    izmir
    Merhaba komple egzoz var istersen

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:00 ----------

    merhaba emc2 ben de bu aralar senin gibi lastik bakıyorum versy 650 ye. Heidenau k73 araziye gireceksen iyi gibi buna müadil pirelli mt60 rs corsa da iyi ve metzeller roadtec 01. ama daha çok yol dersen michellin pilot road 5 , metzeller sportec m7 iyi duruyor. bir de ben arka lastiği 180 yapmak istiyorum .bir önceki motorumda büyüttüğümde daha iyi performans almıştım gerçi o enduro değildi.

  9. #1229
    emc2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    Fgi cevabın için teşekkürler stabilizeyede girdiğimde enazindan psikolojik olarak aklımın pabuclarda kalmayacağı bir lastik arayisindayim her nekadar %10 anca toprağa basacak olsamda. Bu yuzden önerdiğin yol lastiklerinden ziyade rs corsa mantıklı geliyor hatta bu lastiğin yol performansininda oldukça iyi olduğunu duydum onun yanında anlaş rd den ziyade r ninde enduro lastiği olduğunu duydum ikisi arasında karar vereceğim. Senin meseleye gelince 180 lastiği sırf görüntü olsun diye istiyorsan bir şey diyemem ha 160 yerine 180 takilirmi onuda bilmiyorum. Ama yol tutsun diye istiyorsan bence hiç gerek yok zaten versys iyi yol tutan bi motosiklet güzel bir lastiklede yemede yanında yat olur. Kalın lastiğin yakıt ve motoru zorlaması, janta uyumuda cabasi
    The Albatros pır pır High. TAaa Far Saw.

  10. #1230

    Üyelik
    06 Haziran 2011
    Şehir
    Maltepe
    Motosikleti
    CBF 600 - NC 700 - Versys 650 - Tracer 900
    Merhaba Arkadaşlar,
    2015 ve sonrsası Versys'e "tak-kullan" şeklinde her hangi bir markadan hazır bir egzoz modeli mevcut mudur? Orjinal egzozu değiştirmeyi düşünüyorum.
    selamlar,

  11. #1231
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Alıntı slamdunk_tr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar,
    2015 ve sonrsası Versys'e "tak-kullan" şeklinde her hangi bir markadan hazır bir egzoz modeli mevcut mudur? Orjinal egzozu değiştirmeyi düşünüyorum.
    selamlar,
    Merhaba, 2015 ve sonrasına malesef olmuyor, çünkü egsoz borusu ve katalizör tek parça olduğu için, 2014 ve öncesi iki parça çok rahat takıp çıkabiliyor.
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  12. #1232

    Üyelik
    07 Mart 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm duke 200
    Selam,
    bir süredir eşimle az buz İstanbul çevresi gezebileyim cantası olsun az yaksın sehir dısı yormasın sehir ici aman eyvah yapmasın derken (ktm duke 390 kullanıyorum bu arada) turuncu mat 2016 model verys e takıldım. hatta super tenere ile verys arası git gel ler deyim. 750x ile tiger 800 listeden cıktı kaldı verys ile super tenere. verys kullanan arkadas lar İstanbul icin sehir ici bu motor nasıldır yada bas artcılı İzmir e desek üzermi. umarım birileri yazımı görür kararsızlıgıma derman olur

  13. #1233

    Üyelik
    23 Şubat 2015
    Motosikleti
    1970 Triumph Tr6
    Alıntı DukeRider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam,
    bir süredir eşimle az buz İstanbul çevresi gezebileyim cantası olsun az yaksın sehir dısı yormasın sehir ici aman eyvah yapmasın derken (ktm duke 390 kullanıyorum bu arada) turuncu mat 2016 model verys e takıldım. hatta super tenere ile verys arası git gel ler deyim. 750x ile tiger 800 listeden cıktı kaldı verys ile super tenere. verys kullanan arkadas lar İstanbul icin sehir ici bu motor nasıldır yada bas artcılı İzmir e desek üzermi. umarım birileri yazımı görür kararsızlıgıma derman olur
    şehir içi sıkıntı yok,en yoğun trafikte bile alışırsın sadece duke390 hafifliği sonrası hakimiyet eğitimi gerekebilir,21 litre depo var tam doluyken önünde büyük su damacanasını taşıdığını düşün.Şehir içi genelde 6-10lt benzinle dolaşıyorum
    (motto akademi ile eğitim görüş)
    Süspansiyon ayarlı tek+arçılı 16 kademe en ideal ayar oldu.Çok uzun yol varsa son kademeye alıyorum arkayı.
    Önlerde ön yükleme +2 , geri sekme +2 yapmıştım (standart gelenin üstüne) sabit bayadır öyle.
    Roadtec 01 lastikler var. (Dunlop'a göre ıslak ver kuru tutuş çok daha iyi)

    Bakım maliyeti normal

    1.8lt kapasite yağ değişimi 12.000km yada 1 sene
    Hava filtresi 18.000km,Bujiler 12.000km (genelde hava filtresi zamanı değişiyoruz)
    1.2lt soğutma suyu (36 ay)
    Hidrolikler her motosiklet gibi 2 sene
    Valf aralık kontrolu 48.000km

    18 saat üzerinde kaldık konfor kişiye göre değişir ama , güç olarak artçılı sıkıntısı yok

    Naked motora alıştıysan bunda dizine bile rüzgar gelmiyor,özel kısa cam yaptırdık Zeus'a sırf rüzgar gelsin bol bol diye :D tıkaç sesi çözüyor.



    https://www.facebook.com/groups/KawasakiVersysTR/
    Facebook versys grubu var orda bolca bakabilirsin.

  14. #1234

    Üyelik
    07 Mart 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm duke 200
    Alıntı MrJ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şehir içi sıkıntı yok,en yoğun trafikte bile alışırsın sadece duke390 hafifliği sonrası hakimiyet eğitimi gerekebilir,21 litre depo var tam doluyken önünde büyük su damacanasını taşıdığını düşün.Şehir içi genelde 6-10lt benzinle dolaşıyorum
    (motto akademi ile eğitim görüş)
    Süspansiyon ayarlı tek+arçılı 16 kademe en ideal ayar oldu.Çok uzun yol varsa son kademeye alıyorum arkayı.
    Önlerde ön yükleme +2 , geri sekme +2 yapmıştım (standart gelenin üstüne) sabit bayadır öyle.
    Roadtec 01 lastikler var. (Dunlop'a göre ıslak ver kuru tutuş çok daha iyi)

    Bakım maliyeti normal

    1.8lt kapasite yağ değişimi 12.000km yada 1 sene
    Hava filtresi 18.000km,Bujiler 12.000km (genelde hava filtresi zamanı değişiyoruz)
    1.2lt soğutma suyu (36 ay)
    Hidrolikler her motosiklet gibi 2 sene
    Valf aralık kontrolu 48.000km

    18 saat üzerinde kaldık konfor kişiye göre değişir ama , güç olarak artçılı sıkıntısı yok

    Naked motora alıştıysan bunda dizine bile rüzgar gelmiyor,özel kısa cam yaptırdık Zeus'a sırf rüzgar gelsin bol bol diye :D tıkaç sesi çözüyor.



    https://www.facebook.com/groups/KawasakiVersysTR/
    Facebook versys grubu var orda bolca bakabilirsin.
    Cevabınız icin cok tesekkür ederim. önceden Orange rider ve Honda güvenli sürüs Egitimleri almıstım duke e baslamadan. önerinizi dikkate alıcam. bugune kadar hic amartüsor ayarı yapmadım genelde hep standart ne geldiyse onu kullandım eger alırsam amortisör ayarı biraz çetrefilli gibi :( her artcı ve canta kullanımında ayar yapmak lazımmı ön ve arka amortisoru?

  15. #1235
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Merhaba arkadaşlar aylardır kararsızlığım yüzünden motorsuzum.Bir çok farklı model arasında gidip geldim.Baştan NC 750 X düşündüm sürüşü,performansı beni tek tatmin etmedi.Tracer 700 ün test sürüşü yaptıktan sonra oldukça hoşuma gitti ama kalıpsız olması ve fazla hafif olması pek hoşuma gitmedi.Ayrıca şu anda 2.eldeki saçma sapan fiyatlarda beni Tracer dan uzaklaştırdı.En sonunda geçenlerde ilanlara bakarken Versys gözüme çarptı.30.000 TL e kadar bütçe ayırabilirsem 2015 öncesi dik farlı kasalara 30.000-35.000 civarı bütçe ayırabilirsem 2015 sonrası yatay çift farlı güncel kasa Versys almayı planlıyorum.Kafamda bir kaç soru var;

    -Hemen hemen hiç şehir içi kullanmıyorum sürekli şehirler arası uzun yol gidiyorum.90-110 km seyir hızlarında sakin kullanımda bu motorun yakıt tüketimi kaç litre civarı?

    -Sürücü ve artçı konforu nasıl?

    -Parça bulunabilirliği ve fiyatları nasıl?Servisleri sıkıntı olur mu?

    -Yol bilgisyarı (anlık tüketim,100km de tüketim vb...) hangi yıldan itibaren kullanılmaya başlandı.

    -2015 öncesi ve sonrası kasalarda abartı farklar var mı?

    -Herhangi bir kronik sorunu var mı?

  16. #1236

    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Tiger 800 xcx
    Selam, 2010 modelini 30bin km'nin üzerinde kullanmış biri olarak yardımcı olmaya çalışayım;
    -Uzun yolda 4.5-5 lt/100km yakarsın. Artçı olursa 5'e olmazsa 4.5'a yaklaşır.
    -Sürücü oturuş posizyonu oldukça diktir. Uzun yolda rahat edersin. Yolcu için de büyük hacimliler kadar olmasa da yeterli konforu sağlıyor. 4-5bin km'lik uzun turlara yolcu ile çıkmışlığım var.
    -Bakım parçaları konusunda sıkıntın olmaz ancak modele özel parçaların (grenaj, far vs) tedariği biraz uzun sürebilir. Ama bu durum herhalde Honda haricinde bir çok markada vardır.
    -2015 ve üstünde var.
    -Çok abartılı bir fark yok, yol bilgisayarı daha kapsamlı, Amortisörleri daha kolay ayarlanabilir, sanırım motor yazılımında ufak bir fark, çift far vs.
    -Ön amortisörler biaz sık değişmesi gerekiyor, yabancı forumlardan da takip ettiğim kadarıyla.. ben 2 defa değiştirmek zorunda kaldım. Parça maliyeti 300 tl civarında. 2010-2014 arası modellerde ön far çerçevesinden cızırtı geliyor. biraz sinir bozucu, söküp EPDM malzeme ile yalıtmıştım, sıkıntı kalmamıştı.

    Ben 5yıl kullandım, eper uzun süre kullanacaksan 2015 üstü almanı tavsiye ederim. Satarken de sıkıntın olmaz. Ama 1-2 yıl kullanırım dersen direk 2014 ve altına bakabilirsin..



    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar aylardır kararsızlığım yüzünden motorsuzum.Bir çok farklı model arasında gidip geldim.Baştan NC 750 X düşündüm sürüşü,performansı beni tek tatmin etmedi.Tracer 700 ün test sürüşü yaptıktan sonra oldukça hoşuma gitti ama kalıpsız olması ve fazla hafif olması pek hoşuma gitmedi.Ayrıca şu anda 2.eldeki saçma sapan fiyatlarda beni Tracer dan uzaklaştırdı.En sonunda geçenlerde ilanlara bakarken Versys gözüme çarptı.30.000 TL e kadar bütçe ayırabilirsem 2015 öncesi dik farlı kasalara 30.000-35.000 civarı bütçe ayırabilirsem 2015 sonrası yatay çift farlı güncel kasa Versys almayı planlıyorum.Kafamda bir kaç soru var;

    -Hemen hemen hiç şehir içi kullanmıyorum sürekli şehirler arası uzun yol gidiyorum.90-110 km seyir hızlarında sakin kullanımda bu motorun yakıt tüketimi kaç litre civarı?

    -Sürücü ve artçı konforu nasıl?

    -Parça bulunabilirliği ve fiyatları nasıl?Servisleri sıkıntı olur mu?

    -Yol bilgisyarı (anlık tüketim,100km de tüketim vb...) hangi yıldan itibaren kullanılmaya başlandı.

    -2015 öncesi ve sonrası kasalarda abartı farklar var mı?

    -Herhangi bir kronik sorunu var mı?
    Thracian bunu beğendi.

  17. #1237

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar aylardır kararsızlığım yüzünden motorsuzum.Bir çok farklı model arasında gidip geldim.Baştan NC 750 X düşündüm sürüşü,performansı beni tek tatmin etmedi.Tracer 700 ün test sürüşü yaptıktan sonra oldukça hoşuma gitti ama kalıpsız olması ve fazla hafif olması pek hoşuma gitmedi.Ayrıca şu anda 2.eldeki saçma sapan fiyatlarda beni Tracer dan uzaklaştırdı.En sonunda geçenlerde ilanlara bakarken Versys gözüme çarptı.30.000 TL e kadar bütçe ayırabilirsem 2015 öncesi dik farlı kasalara 30.000-35.000 civarı bütçe ayırabilirsem 2015 sonrası yatay çift farlı güncel kasa Versys almayı planlıyorum.Kafamda bir kaç soru var;

    -Hemen hemen hiç şehir içi kullanmıyorum sürekli şehirler arası uzun yol gidiyorum.90-110 km seyir hızlarında sakin kullanımda bu motorun yakıt tüketimi kaç litre civarı?

    -Sürücü ve artçı konforu nasıl?

    -Parça bulunabilirliği ve fiyatları nasıl?Servisleri sıkıntı olur mu?

    -Yol bilgisyarı (anlık tüketim,100km de tüketim vb...) hangi yıldan itibaren kullanılmaya başlandı.

    -2015 öncesi ve sonrası kasalarda abartı farklar var mı?

    -Herhangi bir kronik sorunu var mı?
    Ben 2012 test ettim aşırı titreşim var bir miktar eldivensiz kullanmak zorunda kaldım ,
    Eller e ciddi titreşim veriyor.

    Uzun yol için sıkıntı olabilir,
    Gücü torku yerinde ,

    Çorluda ustam eski kavasakici kavasaki seviyor versy sordugumda iyi bakmak lazım dedi neden dediğim de 1,8 LT yağ alıyor muadilleri 3 litreye yakın ve üzeri , Düzgün yağ değişimi yapılmamış ise başına sıkıntı alabilirisin , titreşim kaynagıda o olabilir dedi ,

    YAğ çok olmadıgı için bu konuda hasas alet dikkat etmek lazım dedi..

    Ben o bindigim kullandıgım 2012 versisy alacaktım ama titreşimden dolayı olamamıştım ,

    Oturuş poziyonu rahat onuda söyleyim
    Thracian bunu beğendi.
    İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.

    If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.

  18. #1238
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı retgorus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam, 2010 modelini 30bin km'nin üzerinde kullanmış biri olarak yardımcı olmaya çalışayım;
    -Uzun yolda 4.5-5 lt/100km yakarsın. Artçı olursa 5'e olmazsa 4.5'a yaklaşır.
    -Sürücü oturuş posizyonu oldukça diktir. Uzun yolda rahat edersin. Yolcu için de büyük hacimliler kadar olmasa da yeterli konforu sağlıyor. 4-5bin km'lik uzun turlara yolcu ile çıkmışlığım var.
    -Bakım parçaları konusunda sıkıntın olmaz ancak modele özel parçaların (grenaj, far vs) tedariği biraz uzun sürebilir. Ama bu durum herhalde Honda haricinde bir çok markada vardır.
    -2015 ve üstünde var.
    -Çok abartılı bir fark yok, yol bilgisayarı daha kapsamlı, Amortisörleri daha kolay ayarlanabilir, sanırım motor yazılımında ufak bir fark, çift far vs.
    -Ön amortisörler biaz sık değişmesi gerekiyor, yabancı forumlardan da takip ettiğim kadarıyla.. ben 2 defa değiştirmek zorunda kaldım. Parça maliyeti 300 tl civarında. 2010-2014 arası modellerde ön far çerçevesinden cızırtı geliyor. biraz sinir bozucu, söküp EPDM malzeme ile yalıtmıştım, sıkıntı kalmamıştı.

    Ben 5yıl kullandım, eper uzun süre kullanacaksan 2015 üstü almanı tavsiye ederim. Satarken de sıkıntın olmaz. Ama 1-2 yıl kullanırım dersen direk 2014 ve altına bakabilirsin..
    Cevaplar için çok teşekkür ederim.Pek sık araç değiştirmeyi sevmiyorum.En son motosikletimi 6 yıl kadar kullanmıştım.Şimdi alacağım motosikleti de en az 5-6 yıl belki daha uzun bir süre kullanmayı planlıyorum.Sanırım biraz daha bütçeyi artırıp biraz daha araştırma yapıp 2015 ve üstü bir Versys bulmam daha mantıklı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------

    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 2012 test ettim aşırı titreşim var bir miktar eldivensiz kullanmak zorunda kaldım ,
    Eller e ciddi titreşim veriyor.

    Uzun yol için sıkıntı olabilir,
    Gücü torku yerinde ,

    Çorluda ustam eski kavasakici kavasaki seviyor versy sordugumda iyi bakmak lazım dedi neden dediğim de 1,8 LT yağ alıyor muadilleri 3 litreye yakın ve üzeri , Düzgün yağ değişimi yapılmamış ise başına sıkıntı alabilirisin , titreşim kaynagıda o olabilir dedi ,

    YAğ çok olmadıgı için bu konuda hasas alet dikkat etmek lazım dedi..

    Ben o bindigim kullandıgım 2012 versisy alacaktım ama titreşimden dolayı olamamıştım ,

    Oturuş poziyonu rahat onuda söyleyim
    Versyslerde hafif bir titreşim sorunu olduğunu duymuştum ama bu kadar fazla titreşimden rahatsız olanı duymadım.Belki sizin test ettiğiniz motosiklet sorunluydu.Ama yine de dikkali olmakta fayda var.Uyarınız için teşekkür ederim.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  19. #1239

    Üyelik
    23 Şubat 2015
    Motosikleti
    1970 Triumph Tr6
    tenis sargısı işin sırrı her motora sardım hem elcik plastikleri temiz kalıyor hemde elcik konforu artıyor.(artçı tutamaçınada sarılı mini titreşimler fazlasıyla yok oluyor. (teri emenler değil, kalın plastik olanlar).Bisikletçilerde bisikletlerine gidon tutma yerine sarar

    Artçı selesi üst sınıf endurolar kadar geniş değil doğru yazılmış , fakat öne arkaya oldukça mesafesi var.


    Süspansiyon önlere nerdeyse %80 kullanıcı dokunmaz, koruma demiri ,navigasyon demiri,sis farları vb önü iyice ağırlaştı,birde %95 asfaltta km'yi yazpıyoruz yol tutuşa yönelik tercih ettim.Kafa karıştırmasın kullanma kılavuzunda tablo var ne neye yarar.Güzel çalışıyor SHOWA'lar

    Arka taraf zaten elle ayarlı.

  20. #1240
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet


    inceledik.
    neco585 ve erkanzdemir bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler