yalnız YENİ kasası ESKİSİNDEN çok farklı ...görmenlazım dene hatta .... KORKARSIN
Arkadaşlar biraz paylaşalım yapalım da gözümüz gönlümüz şenlensin
O zaman en son yaptığım DIY i buraya yazayım. Ön çatal koruyucu topuzlar yerine plastik çekiç yedekleri var. Bunları alıp ön milin boşluğundan tij geçirip sıkıyorsun ve 20 tl ye koruyucunuz hazır Fotoğrafı daha sonra koyabilirim ama takoz bu.
Bir de sarı Versys'i hep yaban arısına benzetirim. O yüzden karbon folyodan eşek arısı motifi kestim. Şuan yapıştırmaya hazır ve haftasonu yapıştıracağım. Onu da koyarım.
Değerli Arkadaşlar Xmax 400 Motorumu satıyorum, Allah nasip kısmet ederse Ya NC 750X/700X veya Kawasaki Versys almayı planlıyorum,
NC700X/750X Formunda ki değerli arkadaşlara da sordum sağ olsunlar yorumladılar sizlerden ricam Kawasaki Versys artılarını ve eksilerini ve özellikle NC ye göre üstünlüklerini veya dezavantajlarını paylaşırsanız çok sevinirim.
Avantajı bence daha büyük,cüsseli bir motor olması, seri olması, tipi(kişisine göre değişir), piyasada daha az bulunduğu için az görülür olması.
Eksi olarak Nc'den çok yakması. yaptığım ölçümlere göre 34 depo fullemede ortalama 100 kmde 5.5 lt yakıyor. Bu 34 fullemenin çoğu Istanbul'da oldu.
Bir diğer eksi servis olarak kısıtlı olması. Ancak bu tarz bir soruna ben pek denk gelmedim. Bakımları kendim yapıyorum ancak kaza yaptığımda 1 ay içerisinde motoruma tekrar kavuşmuştum. Zmoto bir kaç ufak sıkıntım haricinde sıkıntı çıkartmadı.
Şu silkeleme olayı ne oldu arkadaşlar? Rodajdan sonra düzelme oldu mu? Yan yatiran arkadaşlar parça fiyatı bekliyordu yedek parçadaki durum nedir yeterli desteği sağlayabiliyorlarmı?
Servislerle alakalı sorun yaşıyormusunuz?
Yakıt 3 aşağı 5 yukari belli zaten ne yakacağı, peki top speed deneyenler oldumu? Az bi canlanın be yaw
Arkadaşlar hala silkeleme sorunlarını sorduğunuzu görüyorum. Motorum 3100 km ye geldi rodajı bitti ve hala silkelemesi var bu rodajla yada kilometre yapmakla geçecek bir şey değil. Hatalımı bilmiyorum ama bu motorun sanırım karakteri bu. Kilometre yaptıkça ve rodajdan sonra azalmalar oluyor ama asla bitmiyor. 4000 devir öncesi her viteste tekleme ve gaz açınca silkeleme var. Birinci viteste rölantide her an stop edecek gibi hatta bayır aşağı bile vuruntulu şekilde gidiyor. Kendi motorunun bölye olmadığını söyleyen varmı acaba ? Varsa bileyim bende servise bir daha gidip göstereyim.
5000 km deyim. 1000 km den sonra titreşim ve silkeleme bariz bir şekilde azaldı ve şu an silkeleme yok, titreşim de rahatsız edici boyutta asla değil, çok rahatladı motor.
en iyisi başka bir versys bulup onu kullansanız. farkı değerlendirebilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------
gaziantepte servis sıkıntısı çekmiyorum sorun yok. yakıtım 4,8lt/100 km şehir içi. bir kez top speed denemesi yaptım 190 yaptım topcase vardı sarsıntı yaptı bıraktım.
Benim motorda tek taraf grenaj ve ön jant değişti. Servise gittiğimde zaten bu parçaları sipariş ettiklerini ve geleceğini öğrenmiştim. 1 ay içerisinde her şeyi ile tamam teslim ettiler. Disk vs sahibinden gibi bir çok sitede var. Er6 ile çoğu parça ortak olduğu için de sadece Versys parçaları var mı diye düşünmeye gerek kalmıyor.
Sallanma hakkında ise 2. jenerasyonda böyle bir şey yok, en azından benimkinde yok. Romantikan rölanti devrin kaç rpm? 1300 civarına ayarlayınca motor gayet rahatlamıştı bende. Motor sıcakken kaç rpm ona bir baksanıza düşükse 1300e artırmanız sizi de rahatlatacaktır.
Az yaktığı için nc750x e daha fazla para vermeyin. 15 beygir daha zayıf ve yıllık 350 tl fazladan vergisi var. Bu da 5 depo benzin demek. Versys ile spersport tadında ivmelenme 100km de 5 lt yakıyor. Elinin altında güç olsun sen yine nc 750 gibi 4000 devirde binersen zaten 4 lt yakıyor. He arada basmak isteyeceksin ben bir depoyu full basarak harcadım denemek için 5.8 lt yaktı. Ama 200 e filan otobanda benzin harcadımve şehir içi full gazladım.
Para hesabı yapan nc ci kardeşlerim bunu dikkate alırlar umarım.
vallahi hiç nasip olmadı bir bulursam deneyeceğim. Bu arada bir şey daha dikkatimi çekti sanki önceden böyle değil gibiydi. Sorun şu arkadaşlar kontağı açıyorum motor ve abs ışığı yanıyor sonra marşa bastığımda motor ışığı sönüyor 2 metre gidincede abs ışığı sönüyor acaba diyorum bu böyle değilmiydi.
O hep öyledir. Çalışınca ışık yanar bir kaç metre gidince söner.
ilk adığım zamanlarda sürekli yanıyordu sanki yada bana öyle geliyor. Son 10 gündür dikkatimi çekti kontak açıkken yanıyor sonra harekete geçince sönüyor. umarım bir problem yoktur.
bir de şunu eklemek istiyorum arkadaşlar ankara istanbul gidip geldim ve motorun alt kısmından bir yerinden zırıltı sesi gelmeye başladı. Sanki bir parça gevşemiş ya da kırılmış kaynağı yada puntası kopmuş gibi zır zır yapıyor. her devirde değil tabi. Düşük devirde baya duyulur bir ses var ama yüksek devirde kesiyor. Başına gelen varmı ?
aklıma ilk gelen manifoldun yanındaki siyah plastikler. vidalarını kontrol etmekte fayda var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------
Bu arada tekrar yazmadan edemeyeceğim. Elinde Givi/Kappa uzun cam olan ve kurtulmak isteyen var mı? MRA Vario ile de, giviyi test ettikten sonra takas yapabilirim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)