1.83, ön cam en üst seviyede olmasına rağmen rüzgar direk kaska vuruyor.
1.83, ön cam en üst seviyede olmasına rağmen rüzgar direk kaska vuruyor.
şu teknoloji ne manyak bişey arkadaş, yüklediğim videodaki sarsıntıları tespit edip sarsıntısız bir hale getirdi youtube..
Muzo video için teşekkürler. Makinanın sesi çok güzel.
Tankpad iyi olmuş.
Daha topcase alan yoktur sanırım,
Bağlantı demiri filan piyasada yok galiba
Arkadaşlar Öncelikle herkese kazasız sürüşler diliyorum. Motorsiklet fuarındaydım,kle650 ye ilgi inanılmazdı. Sarı renk motoru standa koymuşlardı ancak kalabalıktan yaklaşamadım Yan çantaları sordum heherhangi bir bağlantı demiri istemiyor fiyatıda 1400 tl Dediler. Yalnız çakmaklıkla vites göstergesinin fiyatını sormayı unuttum bilen varsa sevinirim.
Kawasaki versys Facebook grubunda alper arkadaşımızın paylaştığı bilgilerdir.
Facebook grubuna burdan ulaşabilirsiniz.
https://www.facebook.com/groups/7752...comment_follow
Selamlar Arkadaşlar, Kawasaki Versys 650 için Aksesuar Fiyat Listesini Yayınlıyorum:
# Orijinal Yan çanta takımı (herşeyi içinde) = 2200 TL
# Orijinal Topcase (Çanta takma aparatı, Renk kapağı, Sırt desteği) = 1770 TL
# Orijinal Elcik Koruma = 395 TL
# Orijinal Motor Koruma Takozu = 610 TL
# Orijinal Led Sis Farı = 1350 TL
# Orijinal Led Vites Göstergesi = 385 TL
# Orijinal Çakmaklık = 315 TL
# Orijinal Tank Pad =120 TL
Fuarda Selman Soğuoğlu' ndan aldığım bilgiler,
Arka çanta aparatı 535 TL
47 Lt çanta (listede bu şekilde geçiyor) 605 TL
Vites göstergesi 385 TL
belki herkesin bildiği ama benim bugün farkettiğim bir şey var. gidonu tam sola çevirip anahtarı bastırıp onuda tam sol yapınca gidon kilitleniyor bunu biliyordum ama gidonu gene tam sol yapıp anahtarı kontağı açtıktan sonra üzerine basıp tam sağa çevirince parklar yanıyor ve anahtar çıkabiliyor. belki benim gibi bilmeyenler için faydalı olur.
Alarm, elcik ısıtma, çakmaklık işlerini hallettim. Fotoğraflar burada,
https://www.facebook.com/groups/775238142563214/permalink/797894036964291/
Herkese merhabalar. Öncelikle 2015 yeni kasaları alan arkadaşlara hayırlı olsun ve kazasız sürüşler dilerim. Ben de geçen ay 2011 model siyah versys 650 abs aldım ve oldukça memnunum motordan ancak aksesuarlar konusunda kullananlardan tavsiyelere ihtiyacım var. Harici olarak orta sehpa, vites göstergesi ve sis farı konusunda taktıran, nereden aldığı marka model fiyat vb. konusunda tavsiyesi olan var mıdır yardımlarınıza ihtiyacım var? Şimdiden teşekkürler herkese kazasız, belasız hayırlı sürüşler dilerim..
Merhaba arkadaşlar bende motosiklete sınunda kavuştum kullanan arkadaşlar anlık yakıt tüketimleri nasıl yazabilirler mi acaba ?
herkese merhabalar,
yeni versys lerini alan arkadaşlara hayırlı olsun, tüm arkadaşlara da kazasız sürüşler dilerim.
öyle binlerce km deneyimim yok ancak,2000km civarında bir deneyimim var ve şu an virajalarda yatma korkumu yenme aşamasındayım diyebilirim.tam anlamıyla yavaşlamadan (durma hızından bahsetmiyorum) viraja girmiyorum ancak sürüşüm tam anlamıyla akıcı bir hal almıyor doğal olarak. şu ana kadar naked tarzı yere daha yakın motosikletler kullandım, öyle çok yüksek süratler yapmış ya da tam anlamıyla yatarak viraj almış değilim.
ancak 1,98cm olan boyumdan dolayı hem görüntü olarak hem de sürüş konforu olarak nakedlar küçük kalıyor.
fuarda Kawasaki Versys i yakından inceleme şansım oldu, oturuş pozisyonu ve ebat olarak bana oldukça uygun geldi.
kullanım amacımda şehir içinde işe gidip gelmek, hafta sonu istanbul içi ve ağva gibi yerlere gitmek, kendimi tam anlamıyla geliştirdikten sonra da uzun yol yapmak olacak. asfalt dışına çıkmayı düşünmüyorum.
yurtiçi ve yurtdışı forumlarda da tam ihtiyaçlarıma ve boyuma uygun bir motosiklet olduğunu netleştirdim.
ancak aklımdaki sorular şunlar, yardımcı olursanız sevinirim:
özellikle virajlarda; ağırlık merkezinin naked lara göre daha yüksek olması, benim tecrübemde birisi için avantaj mı dezavantaj mı?
çok kolay tekere gelen bir motosiklet olduğundan bahsediliyor? hatta 6-7 bin devir aralığında tekere geldiğini yazanlar bile var. vites göstergesi olmadığı için olası hatalı bir vites küçültmede hemen tekere gelir mi? yoksa tek tekerle hiç ilgisi alakası olan biri değilim
bu sorum üstteki ile çelişebilir ancak gaz tepkilerinin çok güzel olduğu ve gaz kontrolünün kolay olduğu belirtilmiş?
bunlar haricinde genel yorumlarınız nelerdir?
cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
Arkadaşlar 155 tl sigorta - 15 tl ek 1 - 178 tl ruhsat - 15 tl plaka bastırma ücreti toplam 360 tl ğlaka ve tuhsat işlemleri
Sevgili dostum, you tube'da Altın Elbiseli Adam orta sınıf enduro karşılaştırması var.. Onu izlersen faydalı olur.. Versys en iyi motor seçildi o karşılaştırmada..
Ben hiç kullanmadım ama çok araştırdım motoru.. Öyle kendi kendine bir motorun tekere geleceğini hiç sanmıyorum.. Versys yapısı itibariyle agresif bir motor değil ayrıca.. 650 cc favorim..
İlk yağ değişimini yaptım, 2 litre koydum ama kırmızı ışık ve yağ işareti yanıp duruyor beyler.
Kaç litre yağ alıyor versys, acil yazar mısınız? 2.3 litre galiba? tam kaç litre aldığını nereden öğreneibliriz?
teşekkürler,
tskler pnongrata,
seyrettım o videoyu, zaten ondan sonra incelemeye basladım, ama youtube a versys wheelie yazıp da bi kac wheelie seyredince, bu alet mi bu kadar kolay tekere geliyo yoksa kullananlar mı süper tekerci anlamadım
onun haricinde seyrettiğim videolar ise gayet sakin tam benlikmiş gibi duruyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------
çok amatör bir video oldu merak edenler için çekmek istedim umarım yardımcı olur ismini saymadığım arkadaş olduysa affına sığınıyorum görmedim sanırım çekmediğim unuttuğum merak ettiğiniz birşey olursa tekrar video çekebilirim herkese iyi akşamlar
Sizin tecrübenize göre alet tekere gelir, fakat kendinize güveniniz varsa sorun olmaz. Motosiklet kullanmak aslında herşeyden önce sağ elciği kontrol altında tutabilmek manasına geliyor. Zamanla, tedirgin olmadan, kendinize güvenerek, rahat kullanımla aşılacak şeyler.
Ağırlık merkezi konusuna gelince, dünyanın en dengeli motorlarından biri BMW R1200' dür. Ben ondan inip Versys' e bindim, tek kelime ile ağırlık merkezi konusunda benden tam not aldı diyebilirim. Sağ elciğe dikkat edildiği takdirde korkulacak bir motosiklet değil.
Virajlarda yatma konusunu kafanıza çok takmayın. Bu tecrübe ile kendiliğinden olabilecek bir durum. Nihayetinde dik de sürebilirsiniz, sadece hızınız normalin biraz altında olmalı hepsi bu.
İmkanınız varsa bisiklet kullanarak motosiklet konsuunu geliştirebilirsiniz.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)