Bazen "hee" deyip geçmek lazım.
Sizde öyle yapın nacizane tavsiyem
Bazen "hee" deyip geçmek lazım.
Sizde öyle yapın nacizane tavsiyem
Legends may sLeep.. But they never diE..!
Osmanli zamanindan beri he he he ile gecti zamaniniz gine he he olmasin
Çok geri siniz AKLIN YOLU STROMDANGECER ..hem yolda Issirir her turlu
Yeni Versys'i canlı görecebileceğim bir mağaza var mı acaba?
Maalesef şu an yok.ilk motorlar 15 şubattan sonra gelecek
Sezona doğru 2010 kasa turuncu renk ikinci el versys almayı planlıyorum.
Turuncu versysini satacak vardır inşallah. 😊
Merhaba arkadaşlar daha önce bu konuya tam olarak değinen oldu mu bilmiyorum ama kendimce 2010-2014 versys ve 2015 versys arasındaki farklara araştırdığım kadarıyla değinmeye çalışacağım. --- -----önce dışından başlayalım resim ve videolarda gözüktüğü gibi ilk çıktığından beri kullanılan tek far grubu yerini daha keskin hatlara sahip 2 parçadan oluşan bir far grubuna bırakmış büyük ihtimal çalıştırdığımız anda sağ far yanacak. herkesin şikayet ettiği kısa siperlik değişerek ayarlanabilir hale getirilmiş tur camı almaya gerek kalmaz diye tahmin ediyorum. frenler daha önce Tokico kullanılıyorken şimdi nissin olmuş kıyaslamak için kullanmak lazım.titreşimi azalmak için plastik takozların kullanılmış.gösterge ekranı yenilenmiş ve gösterge panelinin sağ ve sol taraflarına yuvarlak boşluklar bırakılmış çakmaklık , usb yada vites göstergesi buralara monte edilebilsin diye bu gerçekten hoşuma gitti.ön süspansiyonlar artık showa , arka süspansiyona ağırlık ayarı için çevirmeli bir düğme koyulmuş.yakıt deposu 19 litreden 21 litreye yükseltilmiş. Arka tarafa oem çantaları takmak için bir kilit mekanizması yapılmış yani orjinal çanta takılmak istenirse çanta taşıma demiri gerekmeyecek. şimdi gelelim içerdeki ufak değişikliklere. ---motordan başlayalım ilk fark sıkıştırma oranı (2010-2014)=10.6:1 (2015)=10.8:1 Beygir ve tork değerleri bir miktar artmış (2010-2014)=47kW{64}PS/8.000 rpm (2015)=51.0kW{69}PS/8.500dk Maximum güç ve tork daha yüksek devirde veriliyor. (2010-2014)=61 Nm{6.2kgf.m}/6.800rpm (2015)=64.0 Nm{6.5kgf.m}/7.000dk Bunun dışında motor aksamında başka bir fark yok gibi gözükür. fren sistemi nissin oldu demiştik bir farkta arka disk te göze çarpıyor eskiden 220 mm olan arka fren diski 250 mm olarak değiştirilmiş. Evet boyutlara gelelim (2010-(2014)=2.125mm x 840mm x 1.330mm (2015)= 2.165 x 840mm x 1.400/1.450(yüksek pozisyon) Yerden yükseklik eskiden 18 cm iken şimdi 17 cm olmuş koltuk yüksekliği 84.5 cm iken 84 cm olmuş.bütün bu değişiklikler ağırlığa da bir miktar yansımış (2010-2014)= 206/ABS 209 kg (2015)=214/ABS 216 kg - - ------- Arkadaşlar benim araştırdığım gördüğüm farklar bunlar umarım faydalı olmuştur --------
eline sağlık, hamzarat biraz karşılaştırma yapmıştı daha önce
Eline saglik dostum. Guzel karsilastirma olmus. Gelelim 10 puanlik soruya. 2015 modele 26bin kusur bayilmakmi yoksa 8 -10 ay bekleyip 2014 modellerim fiyatlari dibe vurunca (vurmaya basladi) 2014 temiz 24 e 23 e makina mi almak mantikli?
güzel soru 2010-2014 arası pek fark zaten ufak boya farkları var az km yapmış bakımlı ve ucuz 2010 model de tercih edilebilir.dersen ki 2014 istiyorum şuan 24 bin tl civarı satılıyor daha pahalıya da var aksesuarına göre düşünülebilir .tabi maddi durumada bağlı . şuan alacak biri için euro çok düştü 25 bine geliyor neredeyse motosiklet 24bin eski kasaya vermektense bence 25-26 yeni almak daha mantıklı uzun vade de. 1 sene biner satarım , maddi durumum pek iyi değil bu rakamlara çıkamıyorum gibi nedenler varsa yada durumlar belli değilse 2. el al zarar etmemiş olursun.
2015 yeni kasa sıfırı euro düştüğü için 25 bine yakın bir fiyata geliyo. Bazı ikinci elciler bu fiyatın üstünden ilan vermiş. Piyasa daha oturmadı
Fiyatlar inecektir, en azindan motorlar ellerinde kalınca indirmek zorunda kalacaklar. Motor alip son noktayi koymayi dusunuyorum. 1 yil beklersem ya ikinci el 2014 alirim (ciddi kârlı olur) yada sifir alip motoru ben eskiticem.. piyasa oturmasi lazim. Bu arada yamaha da rakip yeni mt modelini getiriyor. Piyasa kizisicak..
2015 modeli için bayilerle görüşüyorum. Parayı ucu ucuna denklediğim için abs olmayan modeli alacağım. Sizce çok sıkıntı olurmu abs? Gerçi versys in çift disk sistemi iyi diye biliyorum.
Bu arada sıfır motorlar şubat sonu mart başı gibi gelecek. Ancak parayı şuanki euro kurundan ödeme alıyorlar.
Öncelikle hayırlı olsun. Ben daha önce çok kısa bir süreliğine 2007 versys kullandım arka fren gerçekten çok kötüydü sanki ağırlık arkada hiç yok gibi kayıyordu alışmakla da alakalı olabilir. Biraz daha bekleme durumun varsa bekle abs li olanı al derim sonuçta çok iyi frenlemede yapsan dalgınlık olur ani bişey olur belki bir kere kullanman gerekir ve hayatını kurtarabilir. Kullanacak olan sizsiniz tabiki karar size ait .
Hocam görsel olarak o modifiyeler iyi ancak aerodinami açısından motorda hızlı giderken sallanmaya ve titremeye ve sürüş kontrolünü kaybetmeye itebilir.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)