Kawasaki Versys Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Nisan 2016, 17:51
#941
Selam bende yeni 2010 modeli aldum. Ayaklarim ucunde boyum anca yetiyor. Biraz tedirgin ediyor. Biraz boyunu kisaltabilsem iyi olurdu. Bu lowering kit isini takipteyim hocam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------
2010 2014 versys 650 turkce pdf user guide service guode elinde olan varsa cok makbule gecer
Reklamlar
-
05 Nisan 2016, 15:42
#942
Türkçe yok ama istenirse İngilizce Service Manual link'i bakabilirim.
-
07 Nisan 2016, 13:57
#943
selamlar,
orjinal elcik koruma arıyorum, yaklaşık fiyatlar nedir?
-
08 Nisan 2016, 01:04
#944
boyun kaç cm ve motor hakkında kısa bir yorum yaparmısın bende 2010 model takibindeyim
-
15 Nisan 2016, 02:34
#945
Hocam gec gordum kusra bakma. Boy 1.72 kilo 95. Arka amortisoru sonuna kadar indirdim ama topuklarimin yere basmasina en az 4 cm var. Normal yolda sikinti olmuyorda bir an bakiyorsun durdugun yerde oyuk var bi de artci varsa tehlikeli olabiliyor.
-
18 Nisan 2016, 23:46
#946
Merhaba arkadaşlar.
Versys 650 nin uzun yol konforu hakkında bilgi verebilirmisiniz?
Mola vermeden kaç km yol yapabiliyorsunuz? Günde 1000km yol yapılabilir mi? Özellikle burgman 400 den versys 650 ye geçmiş kimse varsa ikisi arasındaki konfor farkını yazabilir mi?
Teşekkürler...
-
19 Nisan 2016, 10:17
#947
OZH@N adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.
Versys 650 nin uzun yol konforu hakkında bilgi verebilirmisiniz?
Mola vermeden kaç km yol yapabiliyorsunuz? Günde 1000km yol yapılabilir mi? Özellikle burgman 400 den versys 650 ye geçmiş kimse varsa ikisi arasındaki konfor farkını yazabilir mi?
Teşekkürler...
Merhaba,
İzmir'den-İstanbul'a yol yaptım.
200-300km den sonra illaki gözler ve beyin için mola vermek şart bence.
hiç durmadan 1000km yapamazsın, bence.
Soda Ayran Cool
-
19 Nisan 2016, 10:34
#948
Bilgi için teşekkürler. Hiç durmadan değilde her gün yorulmadan 1000km yol yapılabilir mi demek istemiştim. Mesela her gün 1000km yapacak şekilde bir plan yapılıp Avrupa turu yapılabilir mi?
-
19 Nisan 2016, 14:12
#949
OZH@N adlı üyeden alıntı
Bilgi için teşekkürler. Hiç durmadan değilde her gün yorulmadan 1000km yol yapılabilir mi demek istemiştim. Mesela her gün 1000km yapacak şekilde bir plan yapılıp Avrupa turu yapılabilir mi?
Şerrefsizim benim aklıma gelmişti.
izmir-istanbul arası 480km yol yaptım, dediğim gibi 200km de bir mola vererek. toplam 7 saatte geldim.
sürekli 100km ile gidersen, 10 saatte 1000km yol gidersin.
her 200km de, 10dk. mola vermen lazım.
her 300km de benzin alman lazım.
sürekli 100km ile gidemezsin, trafik ışığı, şehir içi,vb..
Toplamda 13 saatten az olabileceğine pek ihtimal vermiyorum. sabah 8 da yola cıksan, akşam 21 de vardın.
Ertesi gün 8 de yola çıkamazsın, çok yorgun olursun.
-
19 Nisan 2016, 17:35
#950
1 gunde maksimum 750 km (200ü saglam virajlı) yol yaptım versys ile. Yol sonunda eve girmed3n gidip arkadaslarla bulustuk girgir samata. Oyle 200 km de bir durmana gerek yok yani ben hic ihtiyac duymadim.
Ama avrupa turu yapipta gunde 1000 km devirmeyi dusunursen epey zorlanirsin. Zorlanmani gectim o turdan hic birsey anlamazsin
-
19 Nisan 2016, 23:16
#951
Eğer Türkiye şartlarında günde 500 - 750 km yol yapabiliyorsanız Avrupa şartlarında günde 1000 km yol yapılır o zaman. Orda ülkeler arası yollar genelde iki şeritli düm düz otoban. 200-300-400 km düm düz yolda sabit 120-130-140-150 km hızlarla yol alabiliyorsun.
-
20 Nisan 2016, 09:16
#952
Türkiye şartlarında hız limitlerini aşabilirsiniz ama avrupada öyle olur mu, soru işareti.
Bir de, izmir-ankara-istanbul civarı yollarımız iyi ya, çok da kötü sayılmaz yani.
200km de bir durulacak diye kendinizi şartlamayın, ben kendi fikrimi söyledim. 200km demek nerden bakarsan 2 saat demektir, 5-10dk. durup bir su içmek vücud içinde faydalı olur, toto için de faydalı olur.
-
20 Nisan 2016, 14:41
#953
Arkadaşlar versys de turuncu mu, metalik gri/siyah mı? Gönlüm sadeliği yönünden siyahta, sizce hangisi tercih edilmeli?
-
20 Nisan 2016, 14:45
#954
Turuncu aldim milletin dibi düşüyor :D ama bayilere geldimi bilmiyorum.
-
21 Nisan 2016, 14:42
#955
yunusus adlı üyeden alıntı
Turuncu aldim milletin dibi düşüyor :D ama bayilere geldimi bilmiyorum.
Orası kesin zatenStokta olan bayi var ama karar veremiyorum bir türlü. Euro da stabil değil, ne yapsak bilmedim!
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------
Arkadaşlar motorumu almak üzere anlaştım, siyahİrf koruma demiri düşünüyorum ilk etapta. Teslim alma öncesinde başka önemli aksesuar ya da başka öneriniz var mıdır? Bir de motoru yaklaşık 500 km uzaktan binerek mi gtirsem yoksa otobüsle mi? Motorun rodajı ve benimde motora acemiliğimi hesaba katarak cevap yazarsanız sevinirim.
-
21 Nisan 2016, 16:34
#956
Ön arka çamurluk uzatma ve radyator koruma demirini de al. Boy uzunsa zeus tur camı da al. Arka camurluk uzatmayi zincir korumali steon alma kiriliyor. Bir cok arkadasinki kirilmis, benimki de kırıldı givininkini aldım. Bunlardan sonra ekstra aksesuarları yapıştırıtsın müsait oldukca. Profilinde z250sl olarak gorunuyor motorun. Surus gecmisin varsa zorluk cekmeyeceksindir. Stabil ve dengeli bir makina. Dusuk viteslerde ani gaz açımlarına gitmedikten sonra hayli hayliye rahat rahat alirsin 500km yolu. Tabi rodaj olayini da es gecmemek lazim. Verilen degerler ile 6. Viteste ortalama 90-100 km hizlara cikabiliyorsun. Ama surekli ayni viteste ayni devirde kullanma makinayi. Bu sebeple otoyol kullanmadan tamamla yolunu. Isiklarda durayim edeyim derken vitesleri kullanmis olursun. Otoyoldaki gibi yuksek hizlarda seyir yapmak zorunda kalmazsin. Simdiden hayirli olsun
-
21 Nisan 2016, 16:55
#957
yunusus adlı üyeden alıntı
Ön arka çamurluk uzatma ve radyator koruma demirini de al. Boy uzunsa zeus tur camı da al. Arka camurluk uzatmayi zincir korumali steon alma kiriliyor. Bir cok arkadasinki kirilmis, benimki de kırıldı givininkini aldım. Bunlardan sonra ekstra aksesuarları yapıştırıtsın müsait oldukca. Profilinde z250sl olarak gorunuyor motorun. Surus gecmisin varsa zorluk cekmeyeceksindir. Stabil ve dengeli bir makina. Dusuk viteslerde ani gaz açımlarına gitmedikten sonra hayli hayliye rahat rahat alirsin 500km yolu. Tabi rodaj olayini da es gecmemek lazim. Verilen degerler ile 6. Viteste ortalama 90-100 km hizlara cikabiliyorsun. Ama surekli ayni viteste ayni devirde kullanma makinayi. Bu sebeple otoyol kullanmadan tamamla yolunu. Isiklarda durayim edeyim derken vitesleri kullanmis olursun. Otoyoldaki gibi yuksek hizlarda seyir yapmak zorunda kalmazsin. Simdiden hayirli olsun
Boyum 1.82, cam gerekirmi bilmiyorum. Kullandığını arka ön çamurluk uzatma ve radyatör koruma demiri hangileri? İnceleme ve sipariş için ürünlerle ilgili birer link atabilirsen çok memnun olurum. Evet z250sl var, bir sene oldu ama öncesinde de düşük cc tecrübem vardı. Binip gelme daha mantıklı gibi, otobüse yükleme indirmede de sorun yaşarım diye korkuyorum. Eğer rodajda belirttiğin hızlara çıkabiliyorsa rahat gelinir, sürekli aynı hızlarda olmamak önemli elbette. Tek sıkıntı z250sl den sonra bu motorun bana ağır ve büyük gelecek olması ve bu yolu önceden gitmemiş olmam. Önerilerin için çok teşekkür ederim. Geriye doğru baktığımda sen de yeni almışsın motorunu. Sana da hayırlı olsun
-
21 Nisan 2016, 17:36
#958
turkmath adlı üyeden alıntı
Boyum 1.82, cam gerekirmi bilmiyorum. Kullandığını arka ön çamurluk uzatma ve radyatör koruma demiri hangileri? İnceleme ve sipariş için ürünlerle ilgili birer link atabilirsen çok memnun olurum. Evet z250sl var, bir sene oldu ama öncesinde de düşük cc tecrübem vardı. Binip gelme daha mantıklı gibi, otobüse yükleme indirmede de sorun yaşarım diye korkuyorum. Eğer rodajda belirttiğin hızlara çıkabiliyorsa rahat gelinir, sürekli aynı hızlarda olmamak önemli elbette. Tek sıkıntı z250sl den sonra bu motorun bana ağır ve büyük gelecek olması ve bu yolu önceden gitmemiş olmam. Önerilerin için çok teşekkür ederim. Geriye doğru baktığımda sen de yeni almışsın motorunu. Sana da hayırlı olsun
Evet 40 gun once falan aldim motoru. 7100 kmdeyim suan. Motorun agirlik merkezi guzel ayarlanmis. Agirligini hissettirmiyor.arka camurluk, steon krildiktan sonra givininkini siparis gectik 300 lira civarindaydi sanirim. Ön çamurluk uzatma steonunki takili hala 60 70 liraydi sanirim. Radyator koruma n11den aldim 120 lira. Benim boy da ayni orjinal cami hic taktirmadim. Zeustan siparis ettigim cami taktirdim direk. En yuksek ayarina getirmeme gerek bile kalmiyor. Yuksek hizlarda kafa sallama yapmiyor (max 196 gördüm)
Irf koruma demiri uzerine çakar taktirmani tavsiye ederim. Araclarin yol vermesinde ve urun makyajinda cok basarili oluyor
[I] Hayat Verilmemiş Bir Sözü Tutmaktır, Kimi Yazar Kimi Yaşar.. [I]
-
22 Nisan 2016, 15:26
#959
yunusus adlı üyeden alıntı
Evet 40 gun once falan aldim motoru. 7100 kmdeyim suan. Motorun agirlik merkezi guzel ayarlanmis. Agirligini hissettirmiyor.arka camurluk, steon krildiktan sonra givininkini siparis gectik 300 lira civarindaydi sanirim. Ön çamurluk uzatma steonunki takili hala 60 70 liraydi sanirim. Radyator koruma n11den aldim 120 lira. Benim boy da ayni orjinal cami hic taktirmadim. Zeustan siparis ettigim cami taktirdim direk. En yuksek ayarina getirmeme gerek bile kalmiyor. Yuksek hizlarda kafa sallama yapmiyor (max 196 gördüm)
Irf koruma demiri uzerine çakar taktirmani tavsiye ederim. Araclarin yol vermesinde ve urun makyajinda cok basarili oluyor
Bilgilendirme için teşekkürler. Yavaş yavaş tedarik edeceğim artık. Şimdilik koruma demiri ve vites göstergesi taktırıyorum. Siz usb soketi kısmına soket taktırdınız mı? O kısma navigasyon için soket takalım dediler kabul etmedim (usb giriş yokmuş).
-
25 Nisan 2016, 10:32
#960
2015 model ikinci el temiz bir Versys arıyorum,satan satmayı düşünen mesaj atabilir,
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler