Kawasaki Versys Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
08 Nisan 2015, 11:58
#701
cihaners adlı üyeden alıntı
güzel çekim olmuş. Ben videoda hemen hemen her yavaşladığınızda 2 vites düşürmek zorunda kaldığınızı gördüm doğrumu görmüşüm ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------
muzoooo adlı üyeden alıntı
950 km oldu kullanalı, hiç de öyle at gibi eşek gibi silkeleme yok, ben memnunum. sizin motorda mı bir sıkıntı var acaba.
Biraz mübala yaptım tami gerçektende at kadar değil ama rahatsız edici boyutta o kesin. Dediğim gibi hep devri kollamak düşük vites yüksek devirde yol almak zorunda kalıyorsunuz. Hani ya dur düşürmiyeyim 20 metre sonra toparlıyacak zaten diyemiyorsunuz çünkü servisinde dediği gibi zincire zarar gelebilir ve daha başka parçalarada.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------
infernox adlı üyeden alıntı
Hocam silkelemeyi çok abartmışınız. Sadece devrine göre vites çok yukarda ise oluyor. Biraz kullanıcı ile alakalı il başlarda ben de silkeletiyordum, hatta önceki mesajlarımda bunu yazmıştım, şimdi Motoru tanıdıkça debriyaj ayarına elim alıştı ve silkeleme de olmuyor.
Debriyajla beslendimi tabiki bu olay minimuma iniyor ama bu da yanlış bir hareket. Mesele dediğim gibi 100 kmh hızla 6. viteste gidiyorum yavaşlamam gerekiyor 90 a düşüyorum başlıyor silkelemeye. Hep elin gazda olacak sürekli vites düşüreceksin. Beni rahatsız eden olay hem mecbur kalmak hemde silkelemesi. Servisten bir başkasıyla konuştum o da rodajdan sonra düzelir biraz dedi. Servis bana silkeleme yok diyemiyor zaten kabul ediyor ama şunu söylüyor bunlar böyle bu makina gaz istiyor yüksek devir kullanman lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------
Yakın çevremde bu motordan satın alan bir kaç kişi bulursam rica edip motorlarını deneyeceğim. Bakalım benim motorumda daha fazla bir titreşim mi var yoksa aynımı. Eğer serviste bir ayar falan yapılarak düzeltilemiyorsa mecburen buna alışmaya çalışacağım. Bu benim hiç ummadığım bir problem olduğu için de çok rahatsız oldum. Böyle bir makinaya pek yakıştıramadım sonuçta düşük devirde gitmeyi sevmesede silkeleme yapmamalıydı. Bir de 4000 e kadar 2500-3000 falan da değil yani.
Reklamlar
-
08 Nisan 2015, 11:58
#702
Debriyajla beslendimi tabiki bu olay minimuma iniyor ama bu da yanlış bir hareket. Mesele dediğim gibi 100 kmh hızla 6. viteste gidiyorum yavaşlamam gerekiyor 90 a düşüyorum başlıyor silkelemeye. Hep elin gazda olacak sürekli vites düşüreceksin. Beni rahatsız eden olay hem mecbur kalmak hemde silkelemesi. Servisten bir başkasıyla konuştum o da rodajdan sonra düzelir biraz dedi. Servis bana silkeleme yok diyemiyor zaten kabul ediyor ama şunu söylüyor bunlar böyle bu makina gaz istiyor yüksek devir kullanman lazım.[/QUOTE]
90 a düşünce silkeleme oluyorsa sorun var. 55- 60 olsa tamam diyeceğim.
-
08 Nisan 2015, 14:29
#703
Kesinlikle katılıyorum. 100 den 90 a düşünce bu olayı yaşıyorsanız başka bir sorun olabilir.
Selamlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------
Video ile ilgili olarak; emin olun her viraj girişi biraz da benim aşırı tedbirliliğimden olsa gerek hızımı mutlaka azaltırım. Diğer taraftan düştüğüm vitesin ne olduğunu hatırlamıyorum. Genel olarak motoru dinleme ve devre göre uyum sağlamak gibi bir alışkanlığım var.
Selamlar
-
08 Nisan 2015, 22:20
#704
rodajı bitsin bir servise götüreceğim yağ değişiminden sonra baksın iyice bakalım. Bu gün 2015 versys 650 gördüm sanırım bağcılara bağlı gördüğüm yer. Başında biraz bekledim sağa sola bakındım bir çocuğa sordum ama sahibini bulamadım ve ayrıldım. Oda aynı beyaz renkti eğer bulabilseydim bu sorunu karşılaştırmalı olarak çözmeye çalışacaktım. Birde bu gün şirinevlerde motoplus bayisine gittim oradaki bir arkadaş bana bende transalp var oda böyle dedi.
-
09 Nisan 2015, 00:07
#705
romantikan adlı üyeden alıntı
rodajı bitsin bir servise götüreceğim yağ değişiminden sonra baksın iyice bakalım. Bu gün 2015 versys 650 gördüm sanırım bağcılara bağlı gördüğüm yer. Başında biraz bekledim sağa sola bakındım bir çocuğa sordum ama sahibini bulamadım ve ayrıldım. Oda aynı beyaz renkti eğer bulabilseydim bu sorunu karşılaştırmalı olarak çözmeye çalışacaktım. Birde bu gün şirinevlerde motoplus bayisine gittim oradaki bir arkadaş bana bende transalp var oda böyle dedi.
havalar düzeliyor pendik gebze kocaeli tarafına yolunuz düşerse aklınızda soru işareti kalmaması için rodajı bitmiş motosikletime bakabilirsiniz yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiğince
-
09 Nisan 2015, 02:24
#706
yunusemre17 adlı üyeden alıntı
havalar düzeliyor pendik gebze kocaeli tarafına yolunuz düşerse aklınızda soru işareti kalmaması için rodajı bitmiş motosikletime bakabilirsiniz yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiğince
İlginiz için teşekkür ederim. Ablam pendikte oturuyor yakın zamanda gitmeyi düşünüyorum. Özelden yazarım inş müsaitseniz tanışırız.
-
09 Nisan 2015, 11:58
#707
Dün motosiklet konusunda uzman, bilgisine çok güvendiğim suzuki yetkili servisi sahibi Ali ustayla silkelenme durumu hakkında konuştum. Suzuki servisi olmasına rağmen versys in çok iyi bir makine olduğunu, çok iyi bir tetcihte bulunduğumu belirtti. Ayrıca silkelenme olayının büyük ihtimal kullanıcı hatasından olabileceğini belirtti. Tabi arıza olma ihtimalindende bahsetti. Servise gidip tekrar göstermenizde fayda var diye düşünüyorum.
-
09 Nisan 2015, 16:02
#708
Silkeleme sorunları dışında bende memnunum da motor direkt 4000 devirden başlamıyor maalesef dediğim gibi vites ne olursa olsun 4000 öncesi silkeleme var 3000 altı aşırı şekilde. Ayrıca rölantide 1. viteste stop edecek gibi zıplaya zıplaya gidiyor. Rodaj bitince bir daha gideceğim ama öncesinde yunusemrenin motoruna bakıcam nasipse. Başka birilerinin motoruna da bakabilirsem bakıcam bir karşılaştırma yapıcam.
-
09 Nisan 2015, 17:35
#709
Merhaba Romantikan ... Daha evvel kullandığınız motor ne idi? Daha düşük cc'lerde sürmeye alışkın iseniz hem yüksek cc'de bir motora alışmanız hem de yeni motorunuza alışmanız zaman alacaktır diye tahmin ediyorum. Daha evvelden tek silindirli 650 cc kullandığım için düşük devirde silkelemelerin verdiği sıkıntıyı çok iyi biliyorum. 2. viteste trak diye stop edip arka tekerin kitlendiği bile oluyordu. Şu durumda çift silindirli makinanızın böyle bir performansı olması mümkün değil. Şehir içinde düşük süratlerde bu cc'ler ile yarım debriyaj hep yapılır. Yapılmak zorunda... Kısa mesafe düşük süratli dönüşlerde özellikle debriyajı çekmenizde fayda var... Silkeler... düşürür...
SO FAR SO GOOD!
-
09 Nisan 2015, 22:54
#710
En iyisi NC750X DCT almak olacak galiba zıpladı hopladı silkeledi derdi yok yumuşak yumuşak gideriz olmadı foot shifter var orjinal aksesuar biraz hareket istersen, Romantikan teşekkürler samimi paylaşımın için umarım rodajla sıkıntın azalır
-
11 Nisan 2015, 01:32
#711
herkese iyi akşamlar arkadaşlar sarsıntıyla alakalı kısa bir video çektim ama video sarsıntılı oldu elimle telefonu tutmak durumunda olduğumdan boş yolda düşük süret kısa bir video kısa süre içinde koyucam inşallah faydalı olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------
bahsettiğim ses 0:34 ve 1:38 süreleri arasında geliyor video yu izleyince farkettim. tabiki amatör bir video oldu dur kalk trafikte çekmek lazım ama tek elle çekerken mümkün değil diğer arkadaşlar çekerse daha iyi olur.kazasız belasız sürüşler
-
11 Nisan 2015, 02:52
#712
ENDURO650 adlı üyeden alıntı
Merhaba Romantikan ... Daha evvel kullandığınız motor ne idi? Daha düşük cc'lerde sürmeye alışkın iseniz hem yüksek cc'de bir motora alışmanız hem de yeni motorunuza alışmanız zaman alacaktır diye tahmin ediyorum. Daha evvelden tek silindirli 650 cc kullandığım için düşük devirde silkelemelerin verdiği sıkıntıyı çok iyi biliyorum. 2. viteste trak diye stop edip arka tekerin kitlendiği bile oluyordu. Şu durumda çift silindirli makinanızın böyle bir performansı olması mümkün değil. Şehir içinde düşük süratlerde bu cc'ler ile yarım debriyaj hep yapılır. Yapılmak zorunda... Kısa mesafe düşük süratli dönüşlerde özellikle debriyajı çekmenizde fayda var... Silkeler... düşürür...
evet debriyajla besleme yapıyorum ama dediğim gibi o silkeleme öyle canımı sıkıyor ki her silkelemede zarar geldiğini hissediyorum ve serviste silkeletme zincir zarar görüyor demişti. hiç 2 silindir kullanmamıştım tek kullandım 4 kullandım hem arkadaşlarımın kini hemde eğitimde 2 gün boyunca. Hiç böyle hissetmediğim için bu tuhaf geldi bana.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:43 ----------
DayDreamer adlı üyeden alıntı
En iyisi NC750X DCT almak olacak galiba zıpladı hopladı silkeledi derdi yok yumuşak yumuşak gideriz olmadı foot shifter var orjinal aksesuar biraz hareket istersen, Romantikan teşekkürler samimi paylaşımın için umarım rodajla sıkıntın azalır
Benmde temennim dodajla birlikte bu sorunun iyice azalması. Tamamen bitmeyeceğinden iyice emin oldum ama minimuma inse beni çok mutlu edecek. Ya mahalle arasında bile yavaşladığında bu ses ve silkeleme hiç bu motora yakışmıyor. Bu arada Motorun tipini hasta olmayan kalmadı çevremde bu nasıl bir şey diyip duruyorlar. Anlayan anlamayan bayılıyor. Aksesuar almaya gittim orda bile hasta oldular adamlara ne motorlar geliyor ama buna deli oldular bende alıcam diyorlar. Umarım Çok alan olmaz da sürekli pişti olmayız )
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:45 ----------
yunusemre17 adlı üyeden alıntı
herkese iyi akşamlar arkadaşlar sarsıntıyla alakalı kısa bir video çektim ama video sarsıntılı oldu elimle telefonu tutmak durumunda olduğumdan boş yolda düşük süret kısa bir video kısa süre içinde koyucam inşallah faydalı olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------
https://www.youtube.com/watch?v=6G96uBgAzHU bahsettiğim ses 0:34 ve 1:38 süreleri arasında geliyor video yu izleyince farkettim. tabiki amatör bir video oldu dur kalk trafikte çekmek lazım ama tek elle çekerken mümkün değil diğer arkadaşlar çekerse daha iyi olur.kazasız belasız sürüşler
Videodan anladığım kadarıyla benim motorum daha çok sarsıyor ve devri rölantideylken daha düşük. biraz hızlanıp sesten rahatsız olunca 2 ye takıyorum mesela az yavaşlasam bire atmadan gidemiyorum başlıyor silkelemeye. 1. viteste mhalle arasında çukura gelsem az gaz kessem debriyajla beslemedimmi rezil oluyorum motoru gören çok şey bekliyor. Bu gün arkadaşımın dükkanına gittim 4-5 tan genç geldi içeri abi bu motorun sahibi senmisin abi 300 mü basıyor 400 mü yok kesin 300 basar falan ) İnsanlara hız motoru olmadığını anlatamıyorsun enduro dedinmi onuda anlamıyor bende hani polisler kullanıyor ya bu o tip diyorum az toprağa girer rahat kullanımlı uzun yolada çıkar falan diyince anlıyorlar azıcık )
-
12 Nisan 2015, 01:21
#713
Hava soğuk ama durmak yok. Bu arada neredeyse 1300 km oldu.
Selamlar
-
12 Nisan 2015, 11:40
#714
Arkadaşlar motosikletine hiç elcik koruma takan oldumu ? Taktıktan sonra gidonda biraz titreşim oluyormuş. Bunun nedeni gidon topulzlarının çıkartılmasıymış. Ben geçen gün sw-motech kobra elcik koruma aldım ama henüz takmadım çünkü o titreşimin fazla olmasından doalyı korkuyorum. bu elcik koruma topuz çıkartılarak takılıyor kendisinin küçük bir topuzu var onun üzerine takılıyor. Kawasakinin kendi elcik koruması var henüz türkiyeye gelmedi. O koruma topuzlar çıkartılmadan takılıyor fotolarda gördüğüm kadarıyla. Bir de givinin var oda gelmedi ama onuda fotodan görödüğüm kadarıyla topuz çıkarılmadan takılıyor.
Linklerini aşağıda sıraladım hem resim hem montajlarını gösteren pdf dosyaları var.
sizce hangi korumalar daha mantıklı sorunsuz ve titreşimsizdir ? Lütfen görüş ve önerilerinizi esirgemeyin.
sw-motech kobra
http://www.motoplus.com.tr/urun/9966...00-220-20300-B
http://shop.sw-motech.com/cosmoshop/...20_20300_b.pdf
kawasaki
http://www.kawasaki.com/Accessories/...FFF/217Hgs0007
http://www.kawasaki.com/Content/Uplo...217HGS0007.pdf
givi hp4103
https://www.omniaracing.net/givi-hp4...0-p-17546.html
http://www.kappamoto.com/attachfile/...an_khp4103.pdf
-
12 Nisan 2015, 23:15
#715
romantikan adlı üyeden alıntı
Merhabalar Touratech lerde güzel fiyatı biraz daha uygun
-
13 Nisan 2015, 15:52
#716
merhabalar Versys 2010+ modelleri için ön çamurluk uzatma isteyen buradan temin edebilir
http://www.sanalpazar.com/Kawasaki-K...a__isp42740480
-
13 Nisan 2015, 17:31
#717
yunusemre17 adlı üyeden alıntı
Merhabalar Touratech lerde güzel fiyatı biraz daha uygun
givinin modeli 300 tl altında bir fiyatla gelecek yakın zamanda tahminen 15 gün içinde gelir. Acaba o zaman onumu alsam fiyatı çok önemli değil zaten ben sw-motech i aldım geri verip başka bir şey alırım diye takmadım. Bi de sw-motech aliminyum desteği var acaba touratech kolay kırılır mı ona göre ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------
biraz önce touratech i aradım adam 2015 e olmaz diyor eminmisin dedim o farklı üretildi ama gelmedi dedi. Fiyat olarak sw-motech ile aralarında çok az fark var onun için değmez de alırsam sırf topuzu çıkartmadan takıldığı için ve titreşime sebep olmaz diye alırım.
Bu arada kimse bana yardımcı olmadı titreşim olayı konfor vs için o kadar soru sordum kimse takmadımı bir bilgisi yokmu acaba ?
-
14 Nisan 2015, 08:44
#718
Merhaba
Radyatör koruma için herhangi bir araştırma yapan var mı. E-bay de bazı satıcılar var ama 2015 ile uyumlumu bilmiyorum.
-
14 Nisan 2015, 15:38
#719
2015 modelin radyatör bağlantı yerleri farklı olduğu için eskilerle uyum sağlamaz.
-
14 Nisan 2015, 17:38
#720
merhaba erkadaşlar dün siftahı yaptım motosikleti durduğu yerde sağ tarafına düşürdüm. tutmaya çalıştım ama ayağım kaydı motosiklet çok ağır olduğu içinde belli bir noktadan sonra tutmak imkansız gibi bacağıma falan düşmesin diye bende yaklaşık 2 karış mesafeden bıraktım. çalışır vaziyetteydi hemen kendini kapadı .neyse kaldırdım kenara aldım motor kısmında bir problem yok değmemiş bile .temas eden noktalar sağ far. artçı sağ ayaklık . gidon topuzu ve versys yazan grenaj .sinyalin bağlı olduğu grenaj parçası sinyalin baskısından dolayı yumruk büyüklüğünde kırıldı sinyali kablosundan çıkarıp cebe attım.artçı ayaklığı 1 cm kırıldı versys yazan grenaj 1 cm çok ince bir çizik oluştu fren kırılmadı yada yamulmadı ufak bir çizik oluştu. koruma takozunun kırılan yeri koruma ihtimali yok arkadaşlar bunun için yazıyorum sert ve ince bir plastik kırılan yer ve yukarda kalıyor. sinyale ilginç bir şekilde hiçbirşey olmadı.Allah beterinden saklasın pek düşmeye gelmiyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler