Türker11 Hellas i animsattin bana
m.sütcü kaça aldın makinayı?
türker11 sen kaça aldın vstromu? :D
Piyasanın nabzını tutalım.
Yeni versys e enduro lastik takılabilir mi.
Mitas e08 vs
Ben de dün itibarıyla motosikletimi teslim almış bulunuyorum.
100 km kadar kullanma fırsatım oldu. Test yazısı yapabilecek kadar tecrübe edemedim ama az çok motoru tanıdım diyebilirim.
Değerlendirmelerimi yazacak olursam önceki motorumla kıyas yapmam gerekir, bu durumda Versys' i yanlış tanıtabilirim. Bu nedenle değerlendirmelerimi yazmamak daha doğru olacak sanırım.
Genel anlamda fiyatını fazlasıyla hakettiğini söyleyebilirim.
akerımoğlu motorun hayırlı olsun arkadaşım aynı fiyattan aldın dımı 9500 abs lı olandan.oncekı motorun neydı sen yınede karşılaştır canım sonuçta burası bılgı ve paylaşım sıtesı sen boş ver mılletın ne dedığı.bakalım bız ne zaman kavuşacaz versys ıle yarumlarını bekliyorum ona gore bu arada ınsan bı kac foto koyar buraya
Teşekkür ederim.
Buyrun birkaç resim ekleyeyim o halde.
Not: Siyah olan motor benim değil, orada tanıştığım muhterem bir arkadaşın. Benimki beyaz olan.
Yorum yapmasam gerçekten iyi olur. Önceki motorum R1200 GS
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------
Bilgi olması açısından, boyum 1,83. Görüldüğü üzere ayaktayken dizlerim bayağı bi kırılıyor.
Üzerine ilk bindiğimde oyuncak gibi geldi. İlk sürdüğüm esnada ayaklarımı peglere koyduğumda ise dizlerimin epeyce bi yüksekte olduğunu anladım. Açıkçası BANA GÖRE epey ufak kaldı diyebilirim. Lakin ben memnunum, nihayetinde Versys alma nedenim boyutlarından dolayı şehir içinde pratiklik kazanmaktı. İki önceki motorum Yamaha TDM 900' dü. 900cc' de dünyanın en ince motoru bu diye biliyorum. Sornasında GS alınca şehiriçindeki tüm kıvraklığımı kaybettim (motorun ağırlığından değil, silindir genişliğinden ötürü 96 cm). 1000cc ve üzeri segmentte de ince motor yok. Mecburen CC küçültmek zorunda kaldım. Dolayısıyla 600-700cc bandında alınacak motorların başında DL650 ve Versys geliyor. DL650 daha önce kullandığım motor, versys ise çok kısa tecrübe ettiğim bir motordu. 2015 modelinde tipi çok güzel olmuş, EURO kuru da düşünce bana başka seçenek kalmadı ve VERSYS aldım.
Bu yazıyı da belki benim gibi düşünen olur diye paylaşıyorum. Yoksa R1200 GS ile Versys kıyaslama şeklinde dikkate alınmasın. İki motorun segmentleri de fiyatları da apayrı nihayetinde...
Fakat DL650, TDM900, Versys kıyaslaması arzu eden olursa kısaca anlatabilirim.
Hocam çok degerli yorumlar yapmışın. Lütfen dl650 ile yorumunu da alalım benim için çok önemli. Teşekkürler
Versys kullanan arkadaslar; sehir ixinde ar durak trafikte araclarin arasindan gecerken aynaynalarun yuksek olmasi rahat gecis icin avantaj sagliyormu? Ben sehir ixi ve disi haftanin 7 günü uzerindeyim.
Arkadaşlar merhaba. Önceden kawasaki vn800 sonrada suzuki m800 aldım. Tarz değiştireyim dedim ve yeni kasq versys aldım üç ay önce. ABS li modelini 9250 euro ya aldım euro o sırada 2.65 tl idi.
Benim motorcum tavsiye etmiyor. Hiç bir takoz koruma demiri gibi korumaz diyor. Ancak 2015 modelin takozu çok estetik. Eski koruma demirleri yeni modele uymuyor. Bende kararsız kaldım hem koruma demirinin dengeyi bozduğunu söyleyenler var. Bu arada orjinal takozun fiyatı 450 tl :((
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:27 ----------
Saol dostum. Şansıma oldukça uygun aldığımı düşünüyorum. Biraz param arttı onunla da garaj yaptırdım. Ama şimdi meteliksizim motoru alsam benzin koyup gezecek para kaşmadı:D
karacan75 hayırlı olsun,güle güle kullanın.
bugün ilk sürüşümü yaptım.
50 km kadar kullandım. izlenimlerimi paylaşayım:
kullanmakta hiç zorlanmadım.sıkışık trafikte de kullandım. daha önce ybr kullanıyordum ( onun için ybr ile kıyaslayabilirim) şehir içi trafiğinde ybrden farkı yok, (2move sormuştu). hatta en düşük hızda ybr den daha stabil,dengeli.
sesini çok beğendim, güzel bir sesi var.
düşük devir aralıklarında titreşim var ama hiç rahatsız edici boyutta değil. belli bir deviri geçince titreşim ortadan kalkıyor zaten.
rodaj epey sıkıcı bir olay, zaten vitesi 4000 civarında değiştiriyorum. yani vitesi değiştirdikten sonra gazlayamıyorsun. rodaj bitince kullanmak daha keyifli olacak muhtemelen.
1000km bakım ve yağ değişiminden sonra kullanma kılavuzunda 6000 km de kontrolleri var ama yağ değişimi yok. 12000 km de yağ değişimi yapılacak yazıyor, ama türkçe olan garanti kitabında 1000 km den sonraki yağ değişimi ve bakımları her 5000 km de bir yazıyor
Dostum hayirli olsun motorun. Ozellikle sikosik trafik sordum cunku 2 motor kullanirim hep bir buyuk cc birde cbf150 . Sehir icinde rahat gidip gelmek icin ama ekonomik sartlar dusrugu icin tek motor yapmaya karar verdim. Aynalara temas ve kivrakligi cok muhum benim icin. Verdigin cvp icin saol
Gidon aynaların üzerinden geçemiyor maalesef, tam aynı hizada kalıyor. Aynaları ise oldukça yüksek, sorun yapmaz.
Makine yakıyor, sarı acayip yakışmış. Kawasaki kalitesine bu yakışırdı. Hayırlı olsun.
4000 rpm'i geçemediğim için egsoz sesi pek duyulmuyor arkadaşlar, üstüne boyum uzun olduğu için rüzgar direk kaska ve kameraya vurdu. O yüzden rahatsız edici bir rüzgar sesi ve vizör açma/kapama sesi vardı. O yüzden müzik ekledim.
Haftasonu çekim yapıcam, elimden geldiğince bir şeyler çekip koymaya çalışırım.
Benden başka da sarı tercih eden oldu )
Sudo throttle hocam boy kaç. Ön camı yukarı kaldırdığın halde mi kaska vurdu?
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)