İlgilenen arkadaşlara teşekkürler. Sorunu çözdüm. Daha önce yağını değiştiren usta sağolsun silikon sıkmış oda küfle karışarak yatakla bütünleşmiş. Biraz pas sökücü biraz çekiç darbesi falan açıldı şükür. Şu an iyi oldu amortisörler.
İlgilenen arkadaşlara teşekkürler. Sorunu çözdüm. Daha önce yağını değiştiren usta sağolsun silikon sıkmış oda küfle karışarak yatakla bütünleşmiş. Biraz pas sökücü biraz çekiç darbesi falan açıldı şükür. Şu an iyi oldu amortisörler.
Merhaba arkadaşlar, kazasız geziler hepinize.
12 sene önce kullandığım bi makine.Seri japona benzer yanları var ama paranız varsa veya artık her motora taksit imkanı var bence 4 zamanlı bi motor alın...devir çok değişti...
BU BENZİN FİYATLARI BELİMİZİ BÜKTÜ, ESKİDEN DOYA DOYA GEZERDİK NE GÜZEL, BUNU BİLE ÇOK GÖRDÜLER BİZE,
AMA MESELENİN GÜZEL YANI; DÜNYANIN EN PAHALI YAKITINI KULLANMAKTA BİR AYRICALIK DEĞİLMİ
[COLOR="Magenta"][I][B]LÜTFEN DAHA YAVAŞ, ÇÜNKÜ YAŞAMAK ÇOK GÜZEL.[/B][/I][/COLOR]:rendeer:
Bu hiç bir zaman geçerli bir neden değildir.İzahı yapılamayan durumlarda gönül işi aramak gerekir.Sizin bu tezinize göre insanoğlu herhangi bir makineyi aldığında 6 ayda bir çıkan yenisini her daim almak durumundadır.Buda insanların % 99.99 u için zor bir durumdur.Bu durum herkes için geçerli olmayabilir tabiki gördüğüm kadarı ile...
herkese selamlar arkadaşlar. forum sayfanızın hepsini okuyamadım. zaten imkansıza yakın derecede. bende mz sportstar 125 var. bugün kendileriyle eğimli bir yolda 120 km hız gördüm. ama yaptığım araştırmalarda motorun kitlediğini falan söylüyorlar. benimki 4 zamanlı bir motor benimkinde de kitleme olur mu acaba?
Yaptığın araştırmalarda mz sportstar 125 içinmi kitliyor demişler yoksa genel olarak mz ler için mi kitliyor demişler
Al bir Mz dünyayı gez...
değerli arkadaşlar. benim 301 şimdilerde 110 km hızdan sonra gaz kesiyor. gazı bırakınca normale dönüyor ama 110ü yukarı çıkamıyorum nedenini bilen varsa bana yazablir mi acaba? karbüratör şamandırasına bakacam ama sökmeden sizden bir bilgi almak istiyorum.
slm arkdaşlr bnmde 251 kanuni seyhn (Mz) var maşallahı var 3. vitsde 110 nu görüyo inanmazsınz 4 de 140 a çıkıyo daha 5 şi deneyemdm çünkü kardenz tarfndaym buldgm yerlerde hız yapack yol yok ve yakıtıda çok iii 2.5 litryle 60 km gidyr...
Al bir Mz dünyayı gez...
benim motor mz seyhan 301 bunlar platinli değilki elektronik ateşleme...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:43 ----------
arkadaşlar çok özür diliyorum ama ben artık bu yorumlara gülüyorum neden???? şundan kendi motorum 301 150yi yukarı geçtiğini görmedim. gelelim işin diğer boyutuna arkadaşıma antalyadan seyhan251 mz aldık gayet temiz yalnız km teli öndendi arıza verince değiştirdik arkadan yaptık. 140 görmeyen motor 180i çok rahat buluyor.. siz şimdi buna ne dersiniz
[QUOTE=TAHSİN301;2365073]benim motor mz seyhan 301 bunlar platinli değilki elektronik ateşleme...[COLOR="Silver"]
bendede aynı sorun olmuştu. karbüratöre bi ayar yapınca düzeldi.
şöyleki tam dip gaz açınca karbüratördeki benzini bitiriyor depodan gelen yetiştiremiyordu.şamandırayı ayarladım gaz iğnesini bi tırnak yukarı kaldırdım.bide motor
sıcakken hava ayarı yaptım düzeldi
"Son gün olmasın dostum, çelengim top arabam;
Alıp beni götürsün tam dört inanmış adam!”
ilk motorculuğa başladığımda 1991 model etz 301 doğu alman malı motorum vardı digital göstergeli arac ile son hızınu düz bir yolda 155 km olarak gördük. ama o hızda ne abs ne asr hiç birşey o motoru durduramaz. ben modifiye yapılarak adanada 180 km yaptırıyorlar diye evelde duyuyordum ama gerçekten 180 mi yoksa yalan mı tam birşey diyemem. Motorun hızlanması ve uzaması hıza yatkın bir yapıya sahip silindire giden yağ hortumuna bakarak yağlama yapıp yapmadığı zaten görülüyor hortumdan giderken baloncuk baloncuk yağ içeride ilerlerdi hortum satı olunca atar beyazını takardım ki gözümlede kontrol edebileyim.
forumda hiç MZ sportstar 125 kullanan yok mu? MZ iki zamanlısı gibi olmuyor ama deponda MZ yazısının olması farklı olduğunu anımsatıyor. geçen gün motora 20-40 yağ koydum(ilk kez böyle bir numaralı yağa denk geldim) vitesler çok sertleşti bazen ışılarda durduğumda aşağıya indiremediğim oluyor 3. viteste kalkıyorum bu yüzden.
arkdaşm bn motr seyhan 251 2001 model ve motr hiç zorlnmamış yatmş kalmş ustaya getrdk kız gibi motr dedi ve gerçktnde öle 1den 4 e kadr kafa atıyo yanlz bnerken uçaçak gibi oluyo 150i gördümde nerdeyse lastkler yerden keslcek gibi... hee sen diyosn ki km lerde bi karşlklık var 3 de 110 yaptgını mondial 250 mct motrla karşklllı denedik oda aynı hzdaydı hadi bnm ki yanlş onnkide mi yanlş onu bunu bilmm ama motrmun maşallahı var 250 mct ile aynı yakıtı yakıo yeni motrlrı pek gözm görmüo ama birde sesini düzltebilsem (: 4 zamnlı gibi çalşsa (::
slm arkadşlar bnde bi mz var motor bellibir süre sonra ısındıktan sonra gaz verdikce istop edecekmiş gibioluyo ve bopğuk çalışıyo sizce nden şimdiden teşekkürler haa bide bazen üstünde çalıştırdığım zamn 1. vitese takınca geri gidiyo bide bu var
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)