Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Mayıs 2011, 18:23
#1901
Mzci arkadaşlara selamlar. Arkadaşlar ön amortisörlere yağı ne şekilde koyuyorduk? Bende ingilizce mz servis dökümanları var orada yağı 2T motor yağıyla karıştırarak kullanın diyor;
As a damping fluid, a mixture of
50% of shock-absorber oil and
50% of two-stroke engine oilshould be used.
Shock-absorber oil viscosity:8 to 12 mm²/s (8 to 12 cSt) at 50 °C.
Bu şekildemi yağ takviyesi yapıyoruz acaba.
Reklamlar
-
11 Mayıs 2011, 20:42
#1902
-
12 Mayıs 2011, 17:53
#1903
TAHSİN301 arkadaşım öncelikle ilgilendiğin için teşekkür ederim. Ben ön çatalın dış borusunu söktüm ve stoplama pullarını, keçeleri falan bir elden geçiriyorum. Amortisör takılı kalıyordu o yüzden bir bakım yapıyorum. Benim motor 150 lik ama seyhanlarla sistem aynı. Bendeki ingilizce servis notlarında 230 ml (350mm seviyesinde) yağ koyunuz diyor ama bilmiyorum belki bir farklılık olabilir bunların arasında.
-
12 Mayıs 2011, 23:13
#1904
mz_17 adlı üyeden alıntı
TAHSİN301 arkadaşım öncelikle ilgilendiğin için teşekkür ederim. Ben ön çatalın dış borusunu söktüm ve stoplama pullarını, keçeleri falan bir elden geçiriyorum. Amortisör takılı kalıyordu o yüzden bir bakım yapıyorum. Benim motor 150 lik ama seyhanlarla sistem aynı. Bendeki ingilizce servis notlarında 230 ml (350mm seviyesinde) yağ koyunuz diyor ama bilmiyorum belki bir farklılık olabilir bunların arasında.
rica ederim arkadaşım. aslına bakarsan bazı kişiler dediğin kadar yağ da koyabiliyorlar bir zaman ben de denedim ama dediğim gibi biraz sert oluyor amortisörler vs.... şimdi rahat ve böyle esnek yaylı bir motor da yok bence...ben arka amortisörleri de rahat esnemesi için 1,5 cm indirdim. hanımla dolaşırken motor kasıslı yerde çok zıplıyordu. amortisörler en alt seviyede ama gene sarsıntıyı motora veriyordu hanım da belinden biraz rahatsız. küçük bir torna işiyle amortisörleri indirdim şimdi ön ,arka çok rahat esniyor..
-
16 Mayıs 2011, 16:22
#1905
bu gün sezonu açtım işyerime 301'imle geldim maşşalah mz bambaşkaymış ...helal olsun onun yakıtına
-
16 Mayıs 2011, 23:45
#1906
-
17 Mayıs 2011, 11:06
#1907
doğrı sölüyosun aslında ama ben daha yeni kavuştum ya motoruma dün kü deneyimlerimden sanırım arka amörtisörlerim bitmiş lakalarda çok fena ses yapıyor sanki motor ikiye bölünüyor acilen yan çanta sisy bar ve topcase olayına girmem lazım birde yarım ön siperlik taktırsam sanırım bizim taka daha güzel olucak
-
18 Mayıs 2011, 19:59
#1908
Eskiden sezon kapatmak nedir bilmezdim ama yaş 40 ı buldumu ister istemez bir vites düşüyor insan Bu arada orjinal arka amortisör bulabileceğim bir yer varmı telefon verirseniz memnun olacağım.
-
18 Mayıs 2011, 20:09
#1909
MZ781 adlı üyeden alıntı
Eskiden sezon kapatmak nedir bilmezdim ama yaş 40 ı buldumu ister istemez bir vites düşüyor insan
Bu arada orjinal arka amortisör bulabileceğim bir yer varmı telefon verirseniz memnun olacağım.
arka amortisör kuralkanda var. 96 tl
"Son gün olmasın dostum, çelengim top arabam;
Alıp beni götürsün tam dört inanmış adam!”
-
18 Mayıs 2011, 20:10
#1910
herkeze hayırlı günler ben mz 251 sahibiyim fazla şarz problemi ile gittiğim tamirciden acil bir iş sonucu hiç şarz edmeme gibi bir problemle çıktım şimdi motor şarz etmiyor şehir merkezine uzak olduğum için elimdede götüremiyorum bide sizle paylaşmak istedim belki bi çözüm bulunur
-
18 Mayıs 2011, 20:16
#1911
cenk0023 adlı üyeden alıntı
herkeze hayırlı günler ben mz 251 sahibiyim fazla şarz problemi ile gittiğim tamirciden acil bir iş sonucu hiç şarz edmeme gibi bir problemle çıktım şimdi motor şarz etmiyor şehir merkezine uzak olduğum için elimdede götüremiyorum bide sizle paylaşmak istedim belki bi çözüm bulunur
konjektörün bozulmuştur.benimkide şarz etmiyodu orjinal konjektör pahalı geldi
çin malı scoter'ın konjektörünü uydurdum 15 tlye. sorun yok şimdi.
"Son gün olmasın dostum, çelengim top arabam;
Alıp beni götürsün tam dört inanmış adam!”
-
18 Mayıs 2011, 20:17
#1912
Benim daha 4 ay önce vardı 301 sport 4. Viteste 160 diyordu sattım pişmanım simdi 125 deluxe var fena degil ama özlüyorum "mavi melegimi"
"NO MANITA NO DIRDIR YES ZX10 ONLY GIRGIR"
-
18 Mayıs 2011, 20:49
#1913
kashmar54 adlı üyeden alıntı
konjektörün bozulmuştur.benimkide şarz etmiyodu orjinal konjektör pahalı geldi
çin malı scoter'ın konjektörünü uydurdum 15 tlye. sorun yok şimdi.
çin malı kontektör oluyosa oda olur.peki ben bunu bağlayabilirmiyim.yeterli imkana sahibim.yani montaj şeması gibi çünkü çok oynanmış tesisatla.teşekkür ederim
-
19 Mayıs 2011, 02:05
#1914
kashmar54 ;Kuralkandaki amortisör orjinal Alman ın yerini tutarmı tavsiye edermisin?
-
19 Mayıs 2011, 02:09
#1915
cenk0023 adlı üyeden alıntı
çin malı kontektör oluyosa oda olur.peki ben bunu bağlayabilirmiyim.yeterli imkana sahibim.yani montaj şeması gibi çünkü çok oynanmış tesisatla.teşekkür ederim
konjektörün giriş çıkışı belliyse kendinde bağlarsın.
iki kablo motordan geliyo konjektöre giriş.,
biri şase biri göstergedeki lambaya biride akünün artı kutbuna olmak üzere
5 kablo var.benim konjektör 4 kablolu olduğu için göstergeye giden iptal.
giriş kablolarını bağladıktan sonra çıkışı yani aküye gideni bir ampul vasıtasıyla bulursun.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:07 ----------
MZ781 adlı üyeden alıntı
kashmar54 ;Kuralkandaki amortisör orjinal Alman ın yerini tutarmı tavsiye edermisin?
onu bilemicem hiç almadım ordan
"Son gün olmasın dostum, çelengim top arabam;
Alıp beni götürsün tam dört inanmış adam!”
-
19 Mayıs 2011, 18:31
#1916
slm beyler 251 mz etz var 99 model bana siyah renkte benzin deposu lazım nerden temin edebilirim yardımcıı olursanızz sevinirim
-
20 Mayıs 2011, 16:35
#1917
Selam MZ'ci arkadaşlar. Ön amortisörlerin tapa civataları sökülmüyör. Ne yaptıysam acamadım. Acaba fazla sıkılmasından mı yoksa alüminyum oksit falan mı yapmış?
-
20 Mayıs 2011, 17:56
#1918
mz_17 adlı üyeden alıntı
Selam MZ'ci arkadaşlar. Ön amortisörlerin tapa civataları sökülmüyör. Ne yaptıysam acamadım. Acaba fazla sıkılmasından mı yoksa alüminyum oksit falan mı yapmış?
mz 17 arkadaş, tapalara çekiçle biraz hafif hafif tıklat orta sertlikte ve daire seklindeki anahtarla sökmeyi dene yarım ağız anahtar sökmez onu. aynısı bende olmuştu. kolay gelsin
-
20 Mayıs 2011, 18:17
#1919
mz_17 adlı üyeden alıntı
Selam MZ'ci arkadaşlar. Ön amortisörlerin tapa civataları sökülmüyör. Ne yaptıysam acamadım. Acaba fazla sıkılmasından mı yoksa alüminyum oksit falan mı yapmış?
Bende amortisör keçelerini daha 1-2 gün önce değiştirdim.Amörtisör kafalarından birini bende sökememiştim.Sonunda biryerden sağlam bir lokma buldum.Cır cır kolunun ucunada uzun demir profil soktum.Kısa lokma sapıyla açılmadı.Ben demir profili asılırken bir arkadaşımda lokmanın başından bastırdı,lokma asılınca çıkmasın diye.Ben civayayı açmayı başardım ama cırcır bozuldu.Artık nasıl sıkıştıysa civata.
-
22 Mayıs 2011, 13:41
#1920
ahhhh ah yıllar önce bir tane 92 model mz vardı alman 251 ne günlerim geçti kızları gexdirirdim bir gün yolda motor kitledi nerdeyse beni de kitliyodu hıı birde bizim arabadan fazla yakyodu şimdi o motorun gidişini 250 hyosung larla bir tutuyolar şimdi ben mct 250 kullanıyorum tabiki mz i çok arıyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler