Merhabalar,sormak istediğim birkaç şey var
Soru 1)1991 model MZ 251 40.000 km 1500 tl motorun her parçası işlevliymiş ve değişen parçası yokmuş sizce nasıldır? km yüksek olduğundan pek içime sinmediEhliyet olmadığından dolayı Burdur'da kullanmak üzere bir motor arıyordum bunu buldum,İzmir'de yaşıyorum ancak yazları babamın memleketine gittiğimizde keyif amaçlı olarak kullanmak istiyorum.Aslında isteğim Jawa ancak eski modellerin frenlerine güvenemiyorum,yeni disk frenli modelleri ise bana klasik zevkini yaşatmayacağından dolayı istemiyorum,Mz'de beni en çok çeken taraf freni oldu
Soru 2)Benim boyum 1.73 Mz yüksek gelir mi? (bacak boyum 77 cm cıvarı)Arazide sorun yaratır mı ? (amortisör patlatır diyorlardı)
Soru3)Yüksek hızlarda kullanmayacağım en uç nokta düzlükte 80 90 km,viraj dengesi nasıldır?
(Geometrisinin bozuk olduğu söyleniyor doğru olduğunu sanmıyorum ama )
Soru 4)Motorun rektefiye edilip edilmediğini bilmiyorum nereden anlayabilirim? Sanıyorum Mz de 3.cüsünden sonra silindir kaldırmazmış eğer böyle bir durum olursa silindir maliyeti ne olur? Elektirik aksamını elimden geldiğince elden geçirip,elektronik ateşleme,far-sinyal-stop vb değişimi yapacağım mekanik olarak da bi sorun yaşayacağımı sanmıyorum parçalardan kaynaklı bir sorun çıkmadıkça elim anahtar tutar . Rektefiye benim gibi keyif amaçlı binen yılda 1-2 ay binecek bir kullanıcı için olmazsa olmazlardan mıdır? Dediğim gibi hızla işim yok yeter ki arazide ve yolda rahat edeyim genelde 40-50 km nin üstüne bile çıkmayacağım çünkü köy içinde ne kadar güvenli olur daha yüksek hız.Şimdiden çok teşekkür ederim
Ehliyet olmasa da karambole kullancı değilim etkin dağ bisikleti yarışcısıyım motosikletle bisiklet çook farklı olsa da doğası gereği iki teker kanunları içerisinde ikisi de,beni ehliyetsiz sokak motosiklet kullanıcısı olarak olarak değil de iki teker kültürünü edinmiş biri olarak yargılayarak cevap verirseniniz çok mutlu olurum