Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Nisan 2011, 00:26
#1841
kullanımı nasıl artısı eksisi nedir mz nedir ne degildir MZ kullanmak için ondan anlaman ve sevmen lazım tamamen zevk işidir iki zamanlıdır ticari açıdan düşünürsen çok yakar haliyle 90 lı yılların efsane makinasıdır bana göre o devirde ki jawa lardan da üstündür çogu jawa cı kabul etmesede titreşime gelince motor silindirin üzerinden bir takozla şaseye baglıdır askıdadır çalışınca motor titrer artında sallanır sen titreşimi hissetmezsin ben pek hissetmiyorum askıda sallandıgı için kimisi çok titreşimli bulur MZ i ama bir MZ almadan dikkat etmem gereken hususlar var bir kere makina temiz ve orjinal olmalı piyasada yıkık dökük makina çok parçasıda eskisi kadar çok bulunmuyor şasesi çok düzgün olmalı kazasız olmalı ön takım düzgün olmalı anlatsam sabaha kadar gider sanzıman silindir orjinal eksoz bing kalbüratör olmalı üstünde yoksa canından bezdirir seni orjinal makinalara cok istiyorlar dökük makinalarla ugraşma ama bazen çok düzgün orjinal bir yerlerde yatmış makinalara da cok uygun fiyat istiyorlar anlayan birisiyle bakıp almanızı tavsiye ederim ama sesi kullanımı bi harikadır ama düzgünse
müzisyen agırsiklet şampiyon
Reklamlar
-
15 Nisan 2011, 22:24
#1842
mz sımdıkı motorları ötturur tas gıbı saglamdır basınca gaza ucar yetısemez kımse bu arada benım mz 1 lıtreyle 26 km gıdıyor hemde dusuk devır falan degıl aralarda motoru uzatıyorum o halde 1 lıtreyle 26 km gıdıyor ben cok sasırdm demekkı duzgun kullansam bıraz daha az yaktırabılırım. motor mz 301 1998 model 28 bın km de orjınal daha hıc rektefıye yemedı sekman bıle atılmadı ama bır kere sokuldu. velhasıl bence alınacak bır motor ben al derım.
-
15 Nisan 2011, 23:49
#1843
bizm menlekette geçen yaz mevsiminde birisi mz kazasından öldü çok hızlı motor
-
17 Nisan 2011, 18:42
#1844
2 önceki mesajımda da belirttigim gibi 20 ile 30 km arası gider artı eksi 3 en fazla bu degerlerde yakar ugraşırım diyorsun al yoksa alma
müzisyen agırsiklet şampiyon
-
17 Nisan 2011, 20:56
#1845
benim motor km başına 140 bin yakıyor 2010 modial 125 uag tanıdık usta var motorcu alırsam onuda yanımda götürecem peki benim motordan çok yakarmı orjinal ve temiz olsa ? (bu arada yorum larınız için teşekkür ederim )
-
18 Nisan 2011, 21:13
#1846
benzin 4200 lira ortalama 25 km gider desek 170 civarı yakar aslında hem zamanlı hemde silindir hacminin iki katı büyük oldugu düşünürsen senin motora oranla az bile yakıyor ama çekişi sesi yol tutuşu atikligi 125 uag yla mukayese bile edemezsin temiz bulursan al
müzisyen agırsiklet şampiyon
-
18 Nisan 2011, 22:25
#1847
30 lira fazla veriririm ben 250 bini göze almıştım bu çok iyi oldu karar verdim alacam bunu satiyim alacam arkadaşım çok teşekkür ederim yorumların için
-
18 Nisan 2011, 23:47
#1848
Herkese merhaba arkadaşlar ismmim nickimde zaten yazılı yaşım 31 ve istanbuldayım. Topiğinize ilk defa yazıyorum ancak bir süredir takip ediyorum, gerçekten çok bilgili arkadaşlar mevcut ve bilgisini paylaşmayı seven bi dostluk var aranızda. Ben yaş itibarıyle Mz e binemedim sadece mahallemizin abilerinde al bi tur at demesiyle yaşadım 2 zamanlının zevkini. Reşit olduğumuzda ise insanların 4 zamanlıya bin baskısıyla Honda Titanla başladı motosiklet maceramız ve sürüp gitti. Ancak yıllar geçsede hiç bi zaman 2 zamanlı tutkusu bitmedi içimde, hep kendi kendime söz verdim alıp güzel bi Mz yapacağım ve çocuklarıma bırakacağım diye. Çok şükür dualarım kabul oldu ve İGDAŞ tan çıkma sıfır km bir mz buldum ve masraftan kaçmadan onu toparlamaya çalıştık. Yaptığım masraf yüzünden etrafımdakiler bana deli desede sizler beni anlayacağınız için sizinle paylaşmak istedim ve uzun bir süre fikir alış verişi yapmak üzere LIVE 2 STROKES!!!
Before
and After
-
19 Nisan 2011, 00:07
#1849
mz işi zevk işi tamamen çin motoru alıyorsun 2 milyar verip 2 yıl sonra pert mz alsan ya da masrafıyla en cok milyara toplasan 1 yıl binersin şimdi kim deli kim akıllı para da mevzu bahis degil hastalık işi motorun son şekli aşagıdaki gibi mi öyleyse onu boyayan usta ve koltuk döşemisini yapan ustanın işçiligine hayran kaldım bir de ne gibi masraflar yaptınız açarsanız sevinirim bir de aklınıza ne gelirse sorun içindeki dişlileren dişli sayısına kadar sayayım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:04 ----------
ustam motorun son hali aşagıdaki gibimi öyleyse boyayan ve koltuk döşemesini yapan ustanın işçiligine hayran kaldım
müzisyen agırsiklet şampiyon
-
19 Nisan 2011, 00:07
#1850
Harikulade...Allah(c.c) cümlemize kazasız vede belasız binmeyi nasip etsin...
-
19 Nisan 2011, 00:10
#1851
motorun son şekli aşagıdaki gibi yani aşagıdaki motormu öyleyse boyayan ve döşemesini yapan ustanın işçiligine hayran kaldım özelliklede döşemesine
müzisyen agırsiklet şampiyon
-
19 Nisan 2011, 09:10
#1852
soru sormak için çekineceğimi sanmıyorum çünkü hakikatten yardımlaşma süper.
yaptığım masrafı sayarsam motor 10 sene yattığı için bütün teller değişti lastikler michelin, elcikler rizoma, egzoz orjinal, ön arka amartisör, ön arka fren takımı, ETZ gidon, aynalar, farlar, sinyaller (yanlara çanta takıldığı için minik takmak zorunda kaldım), yan çantlar vardı arka çantayı da aynı marka ( hepco becker ) almak zorunda kaldım. Boyasıydı döşemesiydi işçiliğiydi derken net değil ama 2 bin lira civarı masrafım oldu. İnşallah daha güzel Mz ler görmek dileğiyle...
Boyasını genç kardeşimiz Alim usta GaziOsmanPaşa.
Döşemesini Selim usta BayramPaşa.
Toplamasını Erdoğan usta Büyükçekmece.
-
19 Nisan 2011, 09:57
#1853
semih motorun çok güzel olmuş bende hep çocukluk deris ya mahallemizde bunlardadan çok vardı izmir yeşilyurt bizim oraları bilir eşrefpaşa hatay hasta işi araçları çoktur işim dolayısı ile manisa alaşehirde çalışmaya başladım ilk zamanlar araziye gitmek için kanuni elite 100 lük aldım bir ara arkadaşımın ybr 125 ine uzun zamandan beride sitenin bu sayfasını takip ediyorum ve bende aldım bir mz 301 96 model bir ahırdan çıkardık bakalım ufaktan yapıyoruz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:54 ----------
ilk hali
yapım aşamasında
-
19 Nisan 2011, 10:11
#1854
en çok 2 milyara toplasan 10 yıl binersin yazacaktım yanlış yazmışım semih bey bende 31 yaşındayım ama 16 yaşımdan beri aralıksız biniyorum o zamanlar çevremde herkesin mz ve jawa sı vardı sonra zamanla birer ikişer kayboldu çevremde sadece bende kaldı artık herkes deli gözüyle bakmaya başladı ama iki zamanlı başka bir şey
mehonium hayırlı olsun bir döşeme bir de boya ondan sonra devam
müzisyen agırsiklet şampiyon
-
20 Nisan 2011, 08:44
#1855
mehonium, hayırlı olsun kardeşim mzci' nin dediği gibi bir boya bir de döşeme çok başka bi hal alır motor. Birde egzosu komple siyaha boyasan olmuyor mu siyah çok hoşuma gitti benim. Şuna şaşıyorum ahırdan çıkardık diyorsun bi insan nasıl binmez elinin altında ki motora. Benim çürümüş mz e bu son binişim diye diye 4700 km yol gitmişim.
mzci, herkesin deli gözüyle bakması hoşuma gitmeye başladı birkaç haftadır
-
20 Nisan 2011, 10:25
#1856
mzci ve semih teşekkür ediyorum şimdi işim gereği araziye giriyorum bir çok forumda aman şöle yakıyor böle yakıyor diyolar yakıcak tabi yakmamasını istiyorsan bisiklete bin ilk halinden sonraki resimde komple boyandı egsoz artık simsiyah fren merkezi sızdırıyodu parçası çok pahallıydı bizde ybr nin fren merkezini taktırdık şimdi deli divane yan çanta arıyorum 0 ları çok pahallı mondial chopperların yan çantalarını düşünüyorum siyaha boyatıp birde demir yapıp takmayı birde topcase olacak birde önüne yarım cam düşünüyorum bakalım boyatmak için seneyeyi bekliyorum bu sene bi alışalım birbirimize seneye beyaz olucak resimlerinide burdan paylaşıcam sizlerle bu arada semih motorun çok hoşuma gitti özellikle boyası çok güzel olmuş
-
23 Nisan 2011, 03:05
#1857
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8401015/detay/
slm arkadaşlar linkteki motoru incelermisiniz,almayı düşünüyorum
-
23 Nisan 2011, 20:31
#1858
merhaba arkadaşlar ben 19 yaşındayım istanbulda oturuyorum. geçen sene kısa mesafeleri gitmek için bir seyhan 251 aldım. kazalı mazalı bir motor ancak kısa zamanda hastası oldum. eskiden ss motorlara özenirdim ama artık bütün paramla bu motoru tamir ettiriyorum.
ilk aldığımda çok yakıyordu motor ama hava filtresini değiştirttim şimdi o kadar fark etti ki benzin az kalınca bitti bitecek diyorum ama bitmiyo. ama benzin göstergesi olmaması biraz kötü yine de.
herşeye rağmen ben bu motorumu yaptırıp binmeyi düşünüyorum. annem babam tipini beğenmiyolar adam gibi bir motor alalım diyolar ama imkanı yok. mz e binmiş adamlar diğerlerine nasıl geçiyorlar anlamıyorum. bence mz bir hastalıktır. ben scooter da sürdüm ss de sürdüm ama hiçbiri yerini tutmuyo. internetten biraz araştırdım ingilterede büyük bir mz kulübü var ama ülkemizde öyle bişey yok anladığım kadarıyla. burayı da yeni keşfettim. burası güzelmiş.herkese kazasız belasız yolculuklar...
-
24 Nisan 2011, 06:32
#1859
benim eklediğim linkteki ilana bakabilirmisiniz,yorumlarınız nedir. ?
-
24 Nisan 2011, 15:30
#1860
arkadaşım motor fotoğraftan bakıldığı zaman temiz görünüyor.boyası egzozu gayet temiz kullanılmış. ben orjinalliği severim ama bu motorda çantalar fena durmamış bazılarındaki gibi emanet değil yani... iyibir çanta takımı konulduğu kanaatindeyim.km orjinal ise çok yol yapmamış. koltuk derisi değişmiş orjinali siyahlı beyazlıdır belki bilirsin. beğenmediğim kısımlara gelice fren yapınca ön çamurluk öndeki çantaya almıyor mu merak ediyorum. amortisör yükseltilmişse sorun yok tabii. ayrıca motora camın konması bence görüntüyü bozmuş ve bu hızı da düşürür. genelde bu tip motor kullanmak isteyenler hızı çok önemsemez. şahsi görüşümdür.Alıcıysan bu tiplerden hoşlanıyorsan almanı tavsiye ederim. fiyatı da uygun...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:22 ----------
semihturkoglu adlı üyeden alıntı
soru sormak için çekineceğimi sanmıyorum çünkü hakikatten yardımlaşma süper.
yaptığım masrafı sayarsam motor 10 sene yattığı için bütün teller değişti lastikler michelin, elcikler rizoma, egzoz orjinal, ön arka amartisör, ön arka fren takımı, ETZ gidon, aynalar, farlar, sinyaller (yanlara çanta takıldığı için minik takmak zorunda kaldım), yan çantlar vardı arka çantayı da aynı marka ( hepco becker ) almak zorunda kaldım. Boyasıydı döşemesiydi işçiliğiydi derken net değil ama 2 bin lira civarı masrafım oldu. İnşallah daha güzel Mz ler görmek dileğiyle...
Boyasını genç kardeşimiz Alim usta GaziOsmanPaşa.
Döşemesini Selim usta BayramPaşa.
Toplamasını Erdoğan usta Büyükçekmece.
arkadaşım mz tarihinde her zaman orjinallikten başka serüvenim olmadı. ama bu motoru görünce tutuldum diyebilirim. kim akıl etmişse eline koluna beynine sağlık... motorun boyası ve döşemesi çok yakışmış. bende ateş deseni uygulayacaktım ama ne şekil karşıma çıkar beğenmem deyip riske atmak istemedim vazgeçtim. boyacın da gerçek bir boyacıymış. motora çok spor bir görüntü kazandırmışsın... gidon orjinal kalsaydı yeterdi ama yinede güle güle binmek nasip olsun...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler