Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1581
    kashmar54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    sakarya
    Alıntı concorde787 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mz ye takılan , (motordaki) zincirin geçtiği en büyük kaç dişli vardır.?
    ön zincir dişlisinin tırnak sayısını diyorsan 22
    "Son gün olmasın dostum, çelengim top arabam;
    Alıp beni götürsün tam dört inanmış adam!”


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1582

    Üyelik
    01 Temmuz 2010
    Şehir
    safranbolu KARABÜK
    Motosikleti
    2017 nmax155. 2012 hyosungGV250
    22 den büyük yokmudur . yada özel üretim yaptırılabiliyormu

  3. #1583
    kashmar54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    sakarya
    301 liğinki 22 ondan büyüğünü görmedim.
    özel biraz zor gibi. normal dişli gibi değil biliyon biraz teferruatlı
    "Son gün olmasın dostum, çelengim top arabam;
    Alıp beni götürsün tam dört inanmış adam!”

  4. #1584

    Üyelik
    01 Temmuz 2010
    Şehir
    safranbolu KARABÜK
    Motosikleti
    2017 nmax155. 2012 hyosungGV250
    şöyle düşünüyorum .ben özellikle bu motorumu uzun yolda kullanmayı düşünüyorum. zincirin sığabileceği en büyük çapta içi boşaltılmış olarak (zincirin kurtarabileceği çapa kadar) bir dişli yaptırmayı düşünüyorum . zincir adımı 3/8 . bu çapta muhtelif dişliler var ama ısıl işlem görmedikleri için çok çabuk aşınırlar . eski dişlinin üzerinide tornalayıp bu içi boşaltılmış olan dişliyi ona deçirmeyi düşünüyorum .böylelikle uzun yolda daha düşük devirde daha az yakıt tüketerek motorumu sürebilirim..

  5. #1585
    MZ781 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2010
    Şehir
    ZSCHOPAU
    Motosikleti
    MZ ETZ 251/1993 , Bajaj Boxer 150
    Boşver concorde787 kıyma Mz'e,yavaş gidiver şöyle meltem rüzgarı gibi.Bozma mekaniği şimdi.

  6. #1586

    Üyelik
    01 Temmuz 2010
    Şehir
    safranbolu KARABÜK
    Motosikleti
    2017 nmax155. 2012 hyosungGV250
    yawwdüzde çok hızlı gidiyo bu meret. mademki motor gücü iyi ise . neden ekonomik kullanmayayımki. dün biraz antreman olsun diye yavaş yavaş kendimi uzun yola alıştırmaya çalışıyorum . dün ilk defa toplamda 200 km lik bir yol yaptım bulunduğum yere yakın 8 km lik bir rampa var bu rampada makinamı bayaa bir zorladım . hatta bu rampada iyi bir toyotayla kapıştım bile sayılır geçemedim ama hemen arkasından da ayrılamadım yani nediim ibre yanlış göstersede tahminen bu rampayı 100 100 tırmanmışımdır. bu hız bana fazla bile bundan fazlasını istemiyorum. ama yakıt yönünden eğer iyi bir ekonomi yakalarsam bu makinayı satmayıda düşünmem. ama bu dünkü zorlamamdan sonra bir ateşleme kesikliği peydah oldu . relantide çalışrken sanki birden elektrik kesilip stop ediyor . sıcakken bir sorun yok tıkır tıkır çalışıyor. platinli olsa her şekilde çözerimde, elktronik olunca biraz bocalıyorum. galiba relanti devri çok düşük ondan yapıyor. yada 4 tırnaklı bir buji uydurmaya çalışmıştım ondan yapıyor . hangisi bilemiyorum . bu günde işlerim çok yoğundu elim değmedi . bakalım ne zaman bakabilirim..

  7. #1587

    Üyelik
    29 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MZ 301 1998 MODEL

    işte benim mz

    slm bende mz imin resimlerini eklim dedim kendisini en kısa zamanda dağıtacağımda bu arada kashmar54'de resim yükleme yardımından dolayı teşekkürler

    buda bir mz sitesi

    [/COLOR]http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/29

    [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

    [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

    [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG][COLOR="Silver"]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:39 ----------

  8. #1588
    söztürk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2009
    hayırlı olsun

  9. #1589

    Üyelik
    29 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MZ 301 1998 MODEL

    forum şenlensin

    [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

    [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

    [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

    [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

    [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]



    Uploaded with ImageShack.us

  10. #1590
    kashmar54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    sakarya
    Alıntı ahmet8001 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm bende mz imin resimlerini eklim dedim kendisini en kısa zamanda dağıtacağımda bu arada kashmar54'de resim yükleme yardımından dolayı teşekkürler

    bişey değil dostum. ama hayırdır neden dağıtacan motoru nesi var?
    bu arada motor çok güzel güle güle kullan.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:33 ----------

    Alıntı ahmet8001 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
    bu motor dört zamanlı ya. valla yeni gördüm desem yeridir
    sesini merak ettim he_
    acaba sürüşü nasıl bunun

    motor uydurmamı yoksa orjinalmi? bilen varmı?
    "Son gün olmasın dostum, çelengim top arabam;
    Alıp beni götürsün tam dört inanmış adam!”

  11. #1591

    Üyelik
    01 Temmuz 2010
    Şehir
    safranbolu KARABÜK
    Motosikleti
    2017 nmax155. 2012 hyosungGV250
    rotax motor, genellikle uçak endüstrisinde kullanılıyor . çesna tipi uçakların çoğunda bu şirketin motorları var. paramotor kunusunda da uzmandır. bu markanın 2 zamanlı 150 cc 25 hp gücündeki bir motorunu tamir etmiştim yan krank rulmanları 6204 idi ve polyamid kafesli rulaman kullanmışlar.bilyanın faturasını görmüştüm tanesi 45 eu idi ama mükemmel bir gücü ve sesi var . ilgimi en çok çeken silindir içerisindeki portların şekli oldu çok geometrik bir sistemde yapmışlar. mz de nasıl çalışır bilmiyorum ama kalite bir ses olduğuna eminim.

  12. #1592

    Üyelik
    07 Nisan 2010
    Motosikleti
    301 MZ/96
    Arkadaşlar merhaba, geçenlerde Karaman'da daha önce hiç uğramadığım ve tesadüfen 96 model 301'imin alttan yağ damlatma sorunu halletmek bir ustaya uğradım, daha önce gittiğim ve her şeyin en iyisini ben bilirim gibi duran (ki bunlara sinir oluyorum) ustaların bir türlü çözüm bulamadığı yağ damlatma işini 5 dk.da halletti, şimdi tek damla yok. Usta beyefendi bir insanmışki ben söylemediğim halde bakılabilecek yerleride elden geçirdi, arka frenin bütün aksamlarını dışardan yağladı, sol taraftaki burgulu kalın yayı değiştirdi sonuç fren mükemmel. Ben parça almak için gidip döndüm, usta motoru çalıştırdım karbüratör ayarı yapmaya çalıştım (tabi dıştan) bir dene beğenmezsen yine bakalım dedi. Usta ben söylemediğim halde bir sürü bakım, benzinle yıkama vs. yaptı ya benden yüklü para almak maksadı ile yaptı diye titrerken, ustaya borcum nedir diye sorduğumda varsa 10 TL. ver yeterli demezmi. Teşekkür edip motoruma binip yola çıktımki bizim KARA TAY uçacak mübarek, motorun sesi, gaz yemesi, kavrama, ataklık değişmiş, arka fren ise her dokunuşta sanki ABS'li mübarek, yani sonuç mükemmel. Yedeğe geçtikten hemen sonra deneme amaçlı 10 TL. benzin aldım, tamamı şehir içi olmak üzere (şehir içi olması önemli) yaklaşık 70 Km. yol katettim. Buda km.de 0,14 Krş. yani 140 TL. yaktı demektir, şehir içinde bu rakam benim için mükemmel, şimdi 10 TL.lik daha benzin aldım tamamını uzun yolda deneyip sonucu yine size bildireceğim. (Sizcede bu yakıt normalmidir.)
    NOT: Motorumda karbüratör iğnesi 135'lik, iğne sekmanı en altta takılıdır.
    Saygıyla kalın görüşmek üzere...

  13. #1593
    kashmar54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    sakarya
    14 kr yaktıysa on numara.
    "Son gün olmasın dostum, çelengim top arabam;
    Alıp beni götürsün tam dört inanmış adam!”

  14. #1594
    MZ781 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2010
    Şehir
    ZSCHOPAU
    Motosikleti
    MZ ETZ 251/1993 , Bajaj Boxer 150
    Yanlış bilmiyorsam eğer;BMW 650 lerin motoruda rotax.Seside ona keza bir şeydir herhal.

  15. #1595

    Üyelik
    20 Ekim 2010
    Hey gidi günlerİlk mz'im geldi aklıma,1991'di arabistanda çalışıyordum ve 15 gün izne gelmiştim,o zamana kadarda jawa hastasıydımneyse dışkapıda gördüm onuo bana baktı ben ona,böyle başladı aşkımızgirdim içeriye ne kadar dedim bu makinao zaman para iyivalla fiyatını hatırlamıyorum vergisini vs yatırıp serviste aküsü vs takıldı,hiç unutmam o anı istanbul yoluna bir süzülüşüm vardı hayran olmuştum6 volttan sonra 12volt sahne ışıkları gibi gelmişti yollarzor alıştığım ön disk,o ani verdiği ataklık,amortisörlerin tatlı yumuşaklığı unutulması zor bir makinaydı mz-251 ama kanuni işe el attı büyü bozuldu bence:(sonra bizde honda'ya yöneldik,ama mz'lede Türkiye'yi epey dolaşmıştık.Özlemişim meğer eski dostumu

  16. #1596

    Üyelik
    29 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MZ 301 1998 MODEL
    Alıntı kashmar54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bişey değil dostum. ama hayırdır neden dağıtacan motoru nesi var?
    bu arada motor çok güzel güle güle kullan.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:33 ----------



    bu motor dört zamanlı ya. valla yeni gördüm desem yeridir
    sesini merak ettim he_
    acaba sürüşü nasıl bunun

    motor uydurmamı yoksa orjinalmi? bilen varmı?

    motoru boyamak istiyorum yoksa çok şükür motorumun bir sıkıntısı yok

  17. #1597

    Üyelik
    29 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MZ 301 1998 MODEL
    Alıntı söztürk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun

    teşekkürler

  18. #1598

    Üyelik
    07 Nisan 2010
    Motosikleti
    301 MZ/96
    Ahmet 8001, motorun harika, güle güle bin, lütfen daha az sürat
    [B][COLOR="Magenta"]Demokrasi, özgürlük dediler saygıdan ayağa kalktık,
    Birde baktık onlar oturmuş biz ayakta kaldık.[/COLOR][/B]

  19. #1599

    Üyelik
    29 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MZ 301 1998 MODEL
    Alıntı concorde787 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şöyle düşünüyorum .ben özellikle bu motorumu uzun yolda kullanmayı düşünüyorum. zincirin sığabileceği en büyük çapta içi boşaltılmış olarak (zincirin kurtarabileceği çapa kadar) bir dişli yaptırmayı düşünüyorum . zincir adımı 3/8 . bu çapta muhtelif dişliler var ama ısıl işlem görmedikleri için çok çabuk aşınırlar . eski dişlinin üzerinide tornalayıp bu içi boşaltılmış olan dişliyi ona deçirmeyi düşünüyorum .böylelikle uzun yolda daha düşük devirde daha az yakıt tüketerek motorumu sürebilirim..
    dişli ve benzeri teknik çizimlerde yardımcı olabilirim bilginize

    aşağıdaki dişliyi örnek olarak ben çizdim.

    [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG][COLOR="Silver"]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:23 ----------

    Alıntı SUVARİ OĞLU adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ahmet 8001, motorun harika, güle güle bin, lütfen daha az sürat
    sağolasın çok orjinal ve yıpranmamış bir motor daha doğru dürüst anahtar dahi değmemiş kısmetse seneye yaza kadar boya vebenzeri işlerni yapıp seneye pırıl pırıl bineceğim.

  20. #1600
    sinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2004
    Alıntı MZ781 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış bilmiyorsam eğer;BMW 650 lerin motoruda rotax.Seside ona keza bir şeydir herhal.
    evet BMW ,Buell ,Aprilia ve MZ in bazı modelleri ROTAX motorludur


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler