slm arkadaşlar buraya resim nasıl ekleniyor.
slm arkadaşlar buraya resim nasıl ekleniyor.
Beyler Mz etz 251 Video izlicem Adam gibi site yok varmı Bildiğiniz video sitesi Youtube var oda acılmıo :D :D
www.ktunnel.com sitesini aç ordaki arama bölümümden you tube seçin, you tube ordan açılacaktır , istediğiniz videoyu ordan seyredebilirsiniz.
kuralkandan beklediğim parçalar bugün geldi.gittim aldım.(bayiye yolluyolar eve yollamıyolar)
büyük bir hevesle başladım motoru toplamaya.
gelen parçalar
motorum
krank saclarının montajı
krankve şanzıman yerine marş marş
şanzıman kapanıyor
dişliler takılıyor
debriyaj takılıyor. bu arada debriyaj balatalarını değiştirdim.
biraz beni uğraştırdığı için resim çekemedim
silindir ve yan kapak montaj
altörnatör
ve motor tamamlandı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:01 ----------
bi deneme yapayım dedim
yola çıktım 200 metre kadar gittim.
baktım beni izleyenler var (cantları boyadımya dikkat çekiyo tabi)
bi teker yapayım dedim zincir elimde kaldı. neyseki zincir koruma körükleri varda
kopan zincir canta falan dolanıp düşürmedi beni.
ama zincir dişli muhafazası pert tabi
demekki neymiş "artisliğe gerek yok"
artizmi ? ne artizi ? artiz ne arar la bazarda ?
"Son gün olmasın dostum, çelengim top arabam;
Alıp beni götürsün tam dört inanmış adam!”
Okurken büyük keyif aldım.Motor süper olmuş Allah (c.c.) kazasız belasız sürüşler nasip etsin ...
Çok güzel olmuş eline sağlık kazasız belasız sürüşler bide bn toplıyabilsem motoru:D
Home Made Kastino Qm 50 Mini Chopper
krank keçelerin gördüğüm kadarı ile viton malzemeden yapılmış . bu iyiye işaret .ama toz dudaklı değil ,bu da kötüye işaret .alternatör tarafındaki bir sorun çıkarmaz .ama debriyaj balatası tarafındaki , rampa aşağıya yüksek viteste giderken ve gaz kapalı iken şanzuman yağının kartere az miktardada olsa emilmesine maruz bırakır . keçe şimdi yeni olduğu için bu hemen olmaz .ama bir süre sonra mutlaka olacaktır. bu makinanı orjinal keçelerinin bir tanesi(şanzuman tarafındaki) çift dudaklı dır.. . ben de senin gibi makinayı komple dağıttım . tamirci olduğun için sende pek zorlanmadın galiba . yanlız piston beni biraz zorladı. parmaklarım bayaa uyuştu sekman çemberini sıkana kadar. blok contası olarak ne kullandın merak ettim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:41 ----------
forumda şanzuman yağı olarak 90 no denilmiş .fakat ben castrol hp 80 yağ kullnadım. bunu kullnamamın sebebi şanzumanın daha az döndürülme direnci il karşılaşmasını istemem nedeni ile koydum .çünkü 80 no şanzuman yağı daha ince..
selam arkadaşlar bu mz leri 6 vites yapabilirmiyiz komple sanzımanı mı değiştirmek gerekir yoksa dişlileri birbirine biraz yaklaştırıp tornadan çıkma dişliyi taksan olurmu :D
şimdiden teşekkürler
yok bu kadar mühendislik bozar bizi....
evet aynen öyle . adam bir seri üretim için yapabileceğini yapmış . bizede sadece kullnamak kalıyor.
krank keçelerini kuralkandan aldım yani orjinal parça.çif dudaklı dediğini hiç görmedim. zaten krank keçe ve sacını ilk kez değiştiriyom.
ben motorcu değilim.96 dan beri mz kullanıyom ilk zamanlar serviste çok kazıklar yediğim için
kendim tamir etmeye başladım böyle böyle öğrendim.
her hangi bir sıkıntı yaşamıyom.
silindir alt ve üst contasını orjinal kullandım.
şanzımanınkisini ise sıvı conta
çünkü kapak kenarlarında aşınmalar olduğu için normal conta kaçırıyo.
sıvı contada sıkıntı yok.alman malı siyah sıvı conta kullanıyom 10 tl fiyatı çok sağlam.sökerken zorlanıyom o derece yağışıyo.
önceden ben açık yağ alıyordum yazın 90 numara kışın 10 numara kullanıyordum.
artık bende 80 no hazır yağ alıyok gayet sağlıklı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------
hiç sanmıyom.komple şanzıman değişsen içine sığdıramazsın
dişlileri inceltsen dayanıklıkları azalır.ayrıca mühendislik işi o
tamburu nasıl ayarlıyacan hilalleri falan
ayrıca 6.vites gereksiz olur sadece belki motoru rahatlatır
bunun yerine belki 5.vites dişlisini ufaltsan olabilir.
oda 4 le 5 tek dişli aynısını hangi tornacı yapar bilemem
"Son gün olmasın dostum, çelengim top arabam;
Alıp beni götürsün tam dört inanmış adam!”
Kashmar çok güzel olmuş.Güle güle kullan.
Zincirin o kadar kolay kırılması tuhaf geldi.Ben de teker yaptım yüklendim hiç kırıldığını hatırlamıyorum.Neden oldu acaba
Kolpa Adamları
zincirin ek yerindeki segmandan oldu ya tam takamadım yada bişekilde çıkmış ordan
segman çıkınca ekyeri açılmış. segmanı bulamadım zaten diğer parçalar duruyo.
bende anlıyamadım doğrusu.yarın yeni segman ve iki bakla alıp eklicem
"Son gün olmasın dostum, çelengim top arabam;
Alıp beni götürsün tam dört inanmış adam!”
kashmar54 resim nasıl ekleniyor bi yardımcı olmadınız valla
Arkadaşım o kadar yazıyor sağda solda,aratsaydın keşke de onlara baksaydın.
İnternet linki ise fotografın linkini kopyala mesaj kutusunun üstünde buton var üstünde dağ resmi var resim ekle diye;ona tıkla çıkan IMG IMG nin tam ortasına yapıştır.
Bilgisayardan alacaksan http://tinypic.com/
git archivo diyo onun yanında gözat tıkla resmini bul alttaki yeşil butona bas.bir kaç link çıkacak o linklerin hepsi senin resimlerin linkleri,kopyala yapıştır
Kolpa Adamları
resim eğer bilgisayarındaysa önce internete yükliyecen ordan linkini kopyalayıp
buraya yükliyecen
site bu
http://imageshack.us/
yinede yapamazsan eve gidince resimli anlatım yaparım
"Son gün olmasın dostum, çelengim top arabam;
Alıp beni götürsün tam dört inanmış adam!”
önce bu site açılır. siteye üye olmadan da resim yüklenebilir
http://imageshack.us/
"Son gün olmasın dostum, çelengim top arabam;
Alıp beni götürsün tam dört inanmış adam!”
mz ye takılan , (motordaki) zincirin geçtiği en büyük kaç dişli vardır.?
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)