Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Temmuz 2010, 00:24
#1341
concorde kardeşim.bende karbüratör arıyodum konyada buldum.benimki 2003 jikleli model.ellerinde orjinal bing de var,taywan malıda var.bugün konuştum yarın kargoluyacaklar.
telefonu veriyim bi ara istersen.
GÜRLERMOTOR:0332 351 1370
internet siteside var.
Reklamlar
-
10 Temmuz 2010, 00:30
#1342
daha motoru alamadıkkiii... adam 1200 e razı olursa alacağiz.. üstüne gitmiyorum şimdilik . bakalım kısmet .. ama kafaya koydum hiç kurcalanmamış bir mz 251 alacağım .hemde 90 model olacak inşallah.acelem yok bekliyorum.
-
10 Temmuz 2010, 00:37
#1343
ben 1,200e aldım ama masraflarıyla 1,500 u geçti.o motor kaç modelki 1,500 istiyor.
-
10 Temmuz 2010, 00:46
#1344
1990 model. 8900km. hiç kazası yok . ama boyası dökük. deponun içi paslı (yatmaktan çürümüş ama delik falan değil sağlam) ama motora hiç dokunulmamış .karbüratörünü çaldırmışlar sadece ,java 250 ninkini uydurmuşlar. lastikleri 1 yıllık (değiştirmişler). ben 1200 verdim .gerisi sahibinin bileceği bir şey.
-
10 Temmuz 2010, 23:11
#1345
sabrigul adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba.kalkışta boğulma sorunu yaşıyordum daha dün çıkma karbüratör buldum taktım düzeldi gibi
AMA ateşlemedede bi sorun var.buji kablosunu çıkardım bi çakıyo bi çakmıyo.buji yeni.acaba ateşleme bobinindenmi yoksa sargılardanmıdır.nasıl anlarız bi fikri olan varsa llütfen.
bildiğim kadarını söyleyeyim egzostan pat pat gibi sesler çıkıyorsa ve motor boğuluyor gaz yemiyorsa platin ayarından olabilir başımdan geçmişti
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:39 ----------
parça sıkıntısı olanlar aşağıdaki yere başvurun aradığınızı bulacağınıza eminim
Camgöz Bisiklet İth. İhr. San. Tic. Ltd. Şti.
Camgöz Bisiklet İth. İhr. San. Tic. Ltd. Şti.
Adres:İnönü Cd.19sk. No:28 Adliye Karşısı Adana / Turkey
Tel:0 322 3513366 / 3521747 / 3513873
Fax:0 322 359 36 68
YOKLUĞUM SİLAHIM,AŞK PUSATIMDIR..
-
12 Temmuz 2010, 13:15
#1346
slm arkadaslar bndede 301 mz var fakat sarj sorunum var oncelerde 5 bın devrı gecınce sarj lambası yanıyordu ve devır saatı 2 bın devre dusuodu ama motor dusmuodu gosterge kendılıgınden dusuodu bu arada elektronık devır gostergesı bendekı tellı degıl smdı motor gıc sarj etmıo akuyu bosaltana kadar calısıo aku bıtınce motor sotop edyo bı yardımcı olursanız sevınırım komurler fln saglam
-
13 Temmuz 2010, 08:21
#1347
mz 301 adlı üyeden alıntı
slm arkadaslar bndede 301 mz var fakat sarj sorunum var oncelerde 5 bın devrı gecınce sarj lambası yanıyordu ve devır saatı 2 bın devre dusuodu ama motor dusmuodu gosterge kendılıgınden dusuodu bu arada elektronık devır gostergesı bendekı tellı degıl smdı motor gıc sarj etmıo akuyu bosaltana kadar calısıo aku bıtınce motor sotop edyo bı yardımcı olursanız sevınırım komurler fln saglam
Adamım ne biçim yazı yazmak bu böyle, kusura bakma ama ana dilimiz Türkçeyi katletmek için özel çaba sarfetmiş gibi bir durum var. Devre dusuodu, motor dusmuodu, kendılıgınden dusuodu, gıc sarj etmıo, motor sotop edyo bı yardımcı olursanız sevınırım vs.vs.vs.vs. El insaf be kardeş sorunumuzu 2 satır düzgün bir lisanla anlatmayı bile başaramadık, tamam bizde profesör değiliz ama seninki kadarda olmaz yani. Umarım kızmazsın (ki senin bileceğin iş) ama ben çok üzüldüm bu yazına, ne dediğini hiçmi hiç anlıyamadığım gibi, Türkçe ağlıyor be adamım senin yazdıklarınla. Çok üzelerek gördüğümüz gençler arasında yaygınlaşan (anlayabilene aşk olsun) kısaltmalı, harflerin yutulduğu yazışmalardan tiksinirken seninkide uygun düşmemiş, lütfen güzel dilimize saygı.
-
14 Temmuz 2010, 10:02
#1348
Bir arkadaşımın motorunda (mz 251) sorun var:
Far lambası, motor boştayken yada çalışmazken güzel yanıyor fakat viteste giderken gaz verdikçe yanıyor(1.ci viteste) yüksek viteslerde ışık kısılıp kalıyor
Aküdendir diye aküyü de değiştirmiş ama yine aynı fikri olan yazabilir mi ?
YOKLUĞUM SİLAHIM,AŞK PUSATIMDIR..
-
14 Temmuz 2010, 16:54
#1349
dinamo ve konjektörü kontrol et
-
14 Temmuz 2010, 17:10
#1350
Merhabalar, bir MZ alıp modifiye etmek istiyorum. Şehir içi ve geziler için, bilirsiniz. Yapmak istediğim buna yakın birşey, önerileriniz nelerdir?
Ridin' through this world, all alone. God takes your soul, you're on your own
-
14 Temmuz 2010, 18:41
#1351
Merhaba
bendede orjinal MZ251 var 1993 model.Eğer beğeniyorsanız irtibata geçelim.Sahibinden.com da 27716355 no su
-
15 Temmuz 2010, 01:19
#1352
yusufberk adlı üyeden alıntı
Merhaba
bendede orjinal MZ251 var 1993 model.Eğer beğeniyorsanız irtibata geçelim.Sahibinden.com da 27716355 no su
arkadaş motoruna baktım yanlız çok fazla fiyat istiyorsun onu baştan söyliyeyim.belkide izmir piyasası oyledir ama 2002 model seyhan 1700 derken senin bu fiyatı demen abest geldi (kusura bakma dobra dobra söylerim )
1900 tl 1993 model alman mz çok neden olduğunuda söyliyeyim en büyük sorun parça sıkıntısı eğer şansın varsa çıkma yada ikinci el bulursan takarsın yoksa çin malı takarsın oda 1 hafta sonra tırt yolda bırakır belkide dersin hiç bir arıza çıkarmaz ama süren sen değilsin o yüzden emin olma.
sadece bir öneri hidrolik hortumu sorsana tamircilere ben bulamadım gidip kendim yaptırdım oda zar zor ustasını bulmakda zor
-
16 Temmuz 2010, 00:50
#1353
a_celik_esk adlı üyeden alıntı
arkadaş motoruna baktım yanlız çok fazla fiyat istiyorsun onu baştan söyliyeyim.belkide izmir piyasası oyledir ama 2002 model seyhan 1700 derken senin bu fiyatı demen abest geldi (kusura bakma dobra dobra söylerim )
1900 tl 1993 model alman mz çok neden olduğunuda söyliyeyim en büyük sorun parça sıkıntısı eğer şansın varsa çıkma yada ikinci el bulursan takarsın yoksa çin malı takarsın oda 1 hafta sonra tırt yolda bırakır belkide dersin hiç bir arıza çıkarmaz ama süren sen değilsin o yüzden emin olma.
sadece bir öneri hidrolik hortumu sorsana tamircilere ben bulamadım gidip kendim yaptırdım oda zar zor ustasını bulmakda zor
bizim buralarda usta ve yedek parça sorunu dediğin gibi değil.Ciddi bir sıkıntı yaşamadım şu ana kadar.
fiyat konusuna gelince model konusunda özellikle ALMAN MALI dememde bir anlam var.Yerlilere her konuda 10 basar.Kusura bakma ama 1994 ve sonrası MZ gerçek MZ değildir.Kalite performans vs.herşey çok farklı.Hele benim motorum ve daha temizini bulursan parasına bakma hemen kap.
Gerçek alıcı zaten önce motora bakar sonra pazarlık yapar.
selamlar.
-
16 Temmuz 2010, 16:48
#1354
yusufberk adlı üyeden alıntı
Merhaba
bendede orjinal MZ251 var 1993 model.Eğer beğeniyorsanız irtibata geçelim.Sahibinden.com da 27716355 no su
İlginiz için minnettarım. Bu planımı önümüzdeki kış ve ilkbahara adadım. Depo gibi bir yer bulup okuldan kalan zamanlarda ilgileneceğim artık.. Yukarıda bahsettiğim resimdeki custom'ı yapabilmek için yeni parçaları nasıl tedarik edebilirim? Arka maşa ve kayış sistemi eklenmiş ama ben düşünmüyorum onları. Depo ve sele lazım. Diğer parçalar (büyük disk, far, stop, gösterge vs.) herhangi bir şekilde bulabilirim sanıyorum.
Ridin' through this world, all alone. God takes your soul, you're on your own
-
16 Temmuz 2010, 22:10
#1355
yusufberk adlı üyeden alıntı
Merhaba
bendede orjinal MZ251 var 1993 model.Eğer beğeniyorsanız irtibata geçelim.Sahibinden.com da 27716355 no su
Bir yanlışını düzeltmek istiyorum.... Müsadenle...
Orjinal Alman Mz ler 89 yılı sonu ve 91 yılı sonu üretilmiştir..Çok nadir de olsa ülkemizde 92 model almanlara rastlamak mümkündür..93 model almanlara rastlamak mümkün değildir...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
17 Temmuz 2010, 00:43
#1356
alp_tunay adlı üyeden alıntı
Bir yanlışını düzeltmek istiyorum.... Müsadenle...
Orjinal Alman Mz ler 89 yılı sonu ve 91 yılı sonu üretilmiştir..Çok nadir de olsa ülkemizde 92 model almanlara rastlamak mümkündür..93 model almanlara rastlamak mümkün değildir...
teşekkürler bende bunu demek istiyorum yok ruhsatta etz yazmış yok direksiyonun orda plakada yazmış made in germany hiç bir alakası yok 20 yıllık mz ile 5 yıllık mz motor arasında her zaman fark vardır ve ayrıca perfonmas olsun diğer özellikleri olsun herşey aynıdır sonucunda mz 89 ile 92 almanlarda platin vardır sonrakilerinde ise benim bildiğim elektronik beyine geçilmiştir sunuda ekliyeyim sen platin ile kışın çalıştırmaya uğraşırken ben elektronik sistemle en fazla 3. basmamda çalışır. yada şöyle bir örnek vereyim 1990 yılında üretilmiş alman malı mercedes ile 2010 model araçtan hangisini tercih edersin diyelimki ikiside aynı fiyat umarım dediğimi anlamışsındır. ve yinede diyorum her usta mz tamir edemez.. ve bu söylediğimin hep arkasındayım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:37 ----------
arkadaşlar mz motor arka plastik kapak arıyorum yardımcı olurmusunuz.nasıl temin edebilirim
-
17 Temmuz 2010, 00:52
#1357
a_celik_esk adlı üyeden alıntı
teşekkürler bende bunu demek istiyorum yok ruhsatta etz yazmış yok direksiyonun orda plakada yazmış made in germany hiç bir alakası yok 20 yıllık mz ile 5 yıllık mz motor arasında her zaman fark vardır ve ayrıca perfonmas olsun diğer özellikleri olsun herşey aynıdır sonucunda mz 89 ile 92 almanlarda platin vardır sonrakilerinde ise benim bildiğim elektronik beyine geçilmiştir sunuda ekliyeyim sen platin ile kışın çalıştırmaya uğraşırken ben elektronik sistemle en fazla 3. basmamda çalışır. yada şöyle bir örnek vereyim 1990 yılında üretilmiş alman malı mercedes ile 2010 model araçtan hangisini tercih edersin diyelimki ikiside aynı fiyat umarım dediğimi anlamışsındır. ve yinede diyorum her usta mz tamir edemez.. ve bu söylediğimin hep arkasındayım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:37 ----------
arkadaşlar mz motor arka plastik kapak arıyorum yardımcı olurmusunuz.nasıl temin edebilirim
Kısaca Alman malman dinlemem modeli yeni olsun diyorsun yani...
Sen 90 modelin kışın çalışmadığını nereden çıkardın?....
Performans olarak diyeceğim tek şey forumların daha önceki sayfalarını okumandır... Kullanıcıların yorumları ve test sürüşleri var....
Şimdi ne söylesek plemikten ötürü gitmez..
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
17 Temmuz 2010, 22:32
#1358
Merhaba Mz sever arkadaşlar.Yaklaşık iki ay önce 2000 model 251 mz alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Formu baştan sona okuyarak çok değerli bilgilere ulaştım Bunun içinde böyle değerlşi bilgileri bizimle paylan bütün arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. 251 mz (aslan parçasını) almadan önce ilk kez bi mz binerek iki tur attım. Ve dedimki kendi kendime sensin ve bedesin. Yanlız şu sıralar aramız açık nedeni! Motoru alırken motorun sol kulağı kırıktı. Değiştirmek için bir takım motor kulağı aldık sonra başladık sökmeye Mile çekici vurana kadar herşey normaldi. Ama mil çıkmak bilmiyor. Sanırım yılların sancısı oksit yapmış.Kulakları kestik mili şaseye 4 cm kala iki taraflı kestik. Ama nafile yine çıkmadı. Aldık matkabı başladık oymaya inş yarın tamamen çıkatıcağız.yaklaşık 1 haftadır ayrıkaldık mz imle şimdi anlıyorum insanların mz le arasındaki bağı şimdilerde onun boşluğunu dolduramayan çinlilerle trafikte arkadan arkadan gidiyoruz .Mz gerçekten zamanın ve zamanımızın çok değerli Makinası. Kulanısıcını kendi seçer gibi bi binen ya hiç inmez yada hiç binmez. Bu arada böyle yararlı bilgileri ve yadırmlaşmada sınır tanımayan alp_tunay kardeşime çok ama çok teşekkürederim. Saygılarımla Hayırlı akşamlar.
-
20 Temmuz 2010, 12:46
#1359
Serkanep hangi mil.hangi kulak anlayamadım ama kolay gelsin,keyifli sürüşler...
-
20 Temmuz 2010, 13:10
#1360
7 yıl kullandım bu makinayı banamısın demedi tek sorunu debriyaj teli 3 yılda bir kopuyordu oda nazar boncuğu olsun ama yakıt 1 litre ile 2 kişi 20 km gidiyordum şimdi 150 cc motora biniyorum inanırmısınız hala onu özlüyorum o yoldaki güç hele kafa kaldırması yokmu ışıklarda duran arabalara depar çekmesi en güzel olay hız 120 yaptım pek hız sevmem 7800km yol katettim hiç bir arıza vermedi canım mz benim.....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler