KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
sen ne kadar olsun istiyorsun onuda yazman lazım
ayrıca sana şu kadarını söylim uçuk fiyat diyorsun ama dandik çin malı bile 1500 den başlarsa mz sence kaç olur allah aşkına söyle çin malı az yakar diyorlar ama benim mz 400 km yi şuanki fiyatla 60 tl yakıyor sen hesap et hem hızı olsun hem konforu hele bir sesi var offff offff anladın sen demek istediğimi
uçuk fiyat dediğim konu şudur, ben mz motosikleti alıp komple rektefe etmek istiyorum. yapılmışları var ama ben tekrar elden geçirip hem yüksek fiyat verip hem de tekrar elden geçrip fazla masraf yapmak istemiyorum.
deposu yamuk da olsa
selesi yırtık da olsa
yantı paslı da olsa
temiz kağıdı, rauhsatı, muayenesi olsun
kazasız ve şasesi temiz olsun
fiyat olaral 300-400 düşünüyorum.
yardımlarınızı bekliyorum
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
300-400 tl ye temzi motor bulmak zor an az 800 den başlar
çok zor senin bulman 300-400 tl ye pejo satıyorlar mz in ölüsü bile para
sen kırık dökük diyorsun ama onlar ayrı masraf sen gidip sağlam hemde temizini hesapla al derim yoksa çok uğraşırsın malzeme bulmak çok zor parça sıkıntısı var
hala olsun ben temiz ama ölü isterim dersen trafik otoparkına git ihale günlerini öğren açık arttırmaya katıl orada istemediğin kadar mz vardır sen ordan ihale sonucu aldığın için sana sıfır evrak çıkartırlar
internetten dediğin gibi makina çok hatta sana adresi vereyim ordanda bak sahibinden.com
istemediğin kadar mz mevcut ben oraya baktım alırken hatta o sitenin sayesinde buldum herkes eksiğini gediğini yazıyor resimleri mevcut oluyor şu anda kardeşimede bir mz alıcam allahıın izniyle önümüzdeki hafta içinde bütün evrakları tam hatta sahibi üniversitede hocaymış sağlam yani önümüzdeki hafta kütahya yolcusuyum
darısı alamayan arkadaşların yada almaya gücü olupda bulamayan arkadaşların başına
Vites milinin dibinden gelen yağ olayını çözdüm bu hafta sonu.Orada sadece 10 kuruşa satın aldığım küçük bir oring varmış.Oda ince bir maket bıçağının ucuyla pıt diye çıktı.Jawa arkadaşımın dediği kadar üstüne civata sıkıp penseyle çekilecek bir durum yok.Sol kapağı söküp takmak 10 kuruşluk oringe birz fazla ama ne yaparsın?
merhaba arkadaşlar.orjinal bing marka 2003 seyhan251 karbüratörü arıyorum.istanbulda nerde bulurum bilen varmı acaba.servise sordum tayvan malı var diyo.
kardeşim benim bildiğim kadarıyla artık üretimi yok eğer bulursan çıkma bulursun oda senın işine gelmez ama yine de kötü durumda ise geçici süre çin malını kullan derim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:42 ----------
arkadaşlar benim akü sulu akülerlerden daha 1.5 ay oldu sarj ettireli ama yine zayıfladı motor olmayacak yerde istop erder oldu elimi gazdan çekemez oldum ayrıca aküyede baktırdım sapasağlam sorun ne olabilir tamirci bana kömüründede problem olmadığını söyledi gayet iyi sarj ediyormus ama çözemedim kalkıpda kuru aküde almak istemiyorum
Birinci vitese tak.Motorun üstüne bin arka frene iyice bas.O somunu sola çevirerek çıkar.Bir zaman oda dönecektir.yarım yarım boşluğu alarak döndür çıkar sonunda.Da şanzumandan kastın sol kapakmı ?Yoksa motor inmeden şanzumanı sökmek pek akıllıca değil.Veya yapmak istediğin nedir?Ayrıca marş kolunu çıkarmışsın anladığım kadarıyla ,ellemeseydin keşke,içindeki yayı tekrar kurmak oldukça zor.attıysa tabi.Atmadıysa kolu kapağı çıkarmadan yerine tak tekrar.
dostum ilgilendiğin için teşekkür ederim,sökmekteki amacım,ayakla çalıştıran mekanizma,aşağıya basıldıktan sonra yerine kalkmıyor,kalkmayıncada cırrrrrr diye ses geliyor,motor gidiyor ama sağlıklı değil sanırım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:17 ----------
sorunun çözümünü söylemişsin sanırım marş kolundaki yay doğrumu.
Ha tamam ozaman isabet olmuş.İçindeki büyük yayı bir uygun şekilde kurman gerek.Bu arada yağ pompası hortumlarını ve telini de sök kapağı asılırken gerdirecek yoksa.Bende vites milinin dibinden gelen yağdan dolayı ordaki oringi değiştirmiştim.Tavsiye ederim kapağı açmışken değiştir sende 10 kuruşluk malzeme bela olmasın başına tekrar.
teşekkür ederim,önce somunu sökmem gerekecek tabiiki.
Evet sorunun çözümü o yay.Şunu önce kapağı sökmeden bir dene :mar milinin ortasındaki yarıktan büyük bir tornavida veya onun yerini tutacak sağlam bir metal ile dndürerek marş kolunu takmaya çalış yani yayı böyle kurmayı dene olmazsa sökeceksin.Kolay gelsin...
mz781 arkadaşım kapağı söktüm fakat ayağımı koyduğum demire deydi ve çıkmıyor depoyu indirip demiri kesecem zannedersem , galiba parmaklarımla hissedebildiğim kadarıyla da yay kırılmış
Ayağını koyduğun demiri yine ayağınla esnet,aynı anda kapağı sağa sola oynat biraz, hani ucun kıyı deriz ya öyle çıkıyor o meret.yayın kırılma ihtimali zor ama kırıldıysada sanayilerde muhhakkak yay yapan tornacılar bulunur.O şekliye eskisini götür yaparlar.Ayaklık demirini kesme sakın.Kapak vites mili yuvasının iç kısmndan dolayı çıkmıyor.Çapraz yukarı doğru çevirerek çıkarmaya çalış
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)