Alp bey,
Hızlı cevabınız için çok teşekkür ediyorum zamanınız oldukça başınızı ağrıtmak isterim,Mz lerin şanzıman sistemi farklı geldi Jawa ve Minsk le uğraştım daha önce, onlara göre daha profesyonel,iş makinelerinin elektronik kumandalarıyla uğraşıyorum mekanik de kendi çapımda, bu keçeyi kendim değiştirebilirmiyim alternatör tarafında kaçak yok temiz ama zincir hakikaten bakımlı
sanırım debriyaj tarafındaki keçe problemli,birde şu yağ benzin karışımı 1 litreye 20 gram uygunmu tavsiyeniz nedir
yağ pompası iptal edilmiş sistem duruyor ama şimdilik devreye almayı düşünmüyorum bu durumda benzine yağ karıştırarak kullanmakta problem yaratırmı,her gün 8 km yol gidiyorum işe gidiş dönüş şimdilik 1 hafta böyle kullanmak zorundayım,bayram tatilinde vakit ayırabiilirim herhalde
Malum havalar soğuyor şanzıman için kışlık tavsiyeniz nedir elimin altında 15w40 ve 20w50 bol miktarda var
Bir rica daha
şanzıman altındaki sol taraftaki yaylı civata: yay var bilya yok muhtemelen yağ değişimi için sökmüşler ve bilya gitmiş viteslerde özellikle sabahları 1 e çok zor geçiyor vites değişimlerinde bir yay basıncı hissetmiyorum gibi bir şey bundan olabilirmi
öyleyse bu bilya nasıl olmalı yay bir kanalın içinde,civatanın üstünde bir boşluk var sanki bilya yayın üstüne basınç uygulayınca oraya oturacak gibi ,her halde civatayı sıktığımızda yay bilyayı bir yerlere bastırıyor ama çapı hakkında bir fikrim yok
Bu arada vardığım kanaatler tamamen sizlerin paylaşımlarınız ve servis videolarını seyretmekten ve birazda kendi kontrollerim den ibaret
henüz şanzımanı açmadım ilk fırsatda açacağım
Türkçem için kusura bakmayın 3 yıl Rusya ve Türki cumhuriyetlerde çalıştım ve döneli1 yılı biraz geçti
iyi dilekleri ve paylaşımlar için için herkese sonsuz teşekkürler yakında fotolarıda ekleyeceğim
Sağlıklı kazasız günler herkese